12 April 2017

Farmasi Elegant & Rouge Lipsticks | Possible MAC Dupes?

Creamy, pigmented, even while applied. With matte finish and no drying effect over lips? In era of matte everything, lipsticks have evolved so much and the adventure of finding the perfect one is a true quest. I have to say that my lipstick collection grew so much since I started blogging, even though my interest over lip products was the least expressed over the years. But now I can say I have tried so many of them, formulated to be glossy, matte, creamy-satin, glittery, metallic, edible (boy, that was an experience!), and after everything I will gladly pick the ones that doesn't look too glossy, but pleasantly creamy and semi matte on the lips. Today, I wanna share the latest discovery that really blew my mind in quality, pigmentation, lasting and overall feeling on my lips. So, fasten your seat belts! 

Kremasti, pigmentirani, jednaki prilikom nanošenja. Mat finiša bez isušujućeg, raspucavajućeg efekta na usnama? U eri mat završnice koja je popularna u šminkerskom svetu, a naročito se povezuje s proizvodima za usne koji su evoluirali, potraga za idealnim ružem postala jednaka potrazi za skrivenim blagom. Moram naglasiti kako je moja kolekcija ruževa i proizvoda za usne narasla u pozamašnu, a osvrćem se na ovaj detalj s posebnim naglaskom samo zato što mi ova kategorija proizvoda, pre početka bloganja, nije bila ni malo zanimljiva. Sada mogu napisati kako sam isprobala puno toga, od formulacija koje odgovaraju laganom sjaju, do mat, kremasto-satenskih, više ili manje pigmentiranih, s gliterom, metalik, jestive čak! (to je bila avantura...), i nakon svega čini mi se kako se najčešće hvatam za ruževe koji nisu previše sjajni, već ugodno kremasti s polu-mat završnicom na usnama. Danas sa vama želim podeliti najskorije otkriće koje me je zbilja ugodno iznenadilo kvalitetom, pigmentacijom, trajnošću i sveukupnim osećajem ugodnosti na usnama. Vežite se, polećemo!
Farmasi lipsticks were an absolute unknown until few weeks ago, when I got the chance to try them on. Two different lines, both enriched with vitamin E, were designed to give lips beautiful pigmentation and care. Rouge Lipstick has highly pigmented, long lasting lip formula that applies in only one stroke. It's ultra rich formula contains macadamia oil, which is an excellent moisturizer, and collagen, which helps in achieving fuller lips effect. Wrapped into black matte plastic tube, engraved with golden letters, this lipstick looks really elegant and doesn't feel cheap like some made out of bad plastic. My sample came in shade 08 Crystal Pink and is such a gorgeous, timeless colour. It fits any makeup look and simply makes your skin looking more fresh and radiant. Funny how a lipstick can brighten things up! I love its formula, it's really creamy and pigmented, it applies in one swipe. Lasting of this one is up to 6 hours and I have to laud it for not creasing, bleeding over the lip line or smudging uncontrollably during the day. This shade reminds me a bit of a MAC Mehr. So, if you are in search for a possible dupe, here's one suggestion. Elegant Lipstick has such rich and creamy formula that provides saturated colour all day long! Well, not exactly during 24 hours, but decent 6-8 hours seems fine to me. Enriched with Vitamin E, this lipstick has a protective, antioxidant effect. It comes in an interestingly shaped packaging made of black matte, almost rubber plastic, engraved with silver letters and has an overall good appearance. The shade I received is one of the most beautiful cold nudes, named simply 60 Nude. I was looking for this shade for so long, the one that isn't pink, or brown, but something in between, cold undertone, but not making my face looking washed out. I love how creamy and easy to apply this lipstick is. But most of it, I love how it looks and lasts during the day. It starts fading after 3/4 hours, but the pigment is still noticeable and looking so lovely on the lips. It's a perfect every day colour, elegant, plumping and I cannot be very objective over it, because I love it so much! This shade is somewhere between MAC Velvet Teddy and Blankety, also reminds me of Rimmel's Airy Fairy and Estee Lauder Desirable.
Below you'll see some swatches, all photographed under the daylight.

Farmasi ruževi za mene su bili apsolutna nepoznanica do pre nekoliko sedmica, kada sam dobila šansu isprobati ih. Dve različite linije, obe obogaćene vitaminom E, dizajnirane su tako da usnama istovremeno pruže predivan kolorit, ali i negu. Rouge Lipstick sadrži visoko pigmentiranu, dugotrajnu formulu koja se nanosi lagano, u samo jednom potezu. Ultra bogata formula ovog ruža sadrži ulje makadamije- koje ima izvrstan hidratantan učinak na kožu, ali i kolagen čiji je zadatak da usnama pruži efekat dodatne punoće. Upakiran u zanimljivo oblikovanu tubu izrađenu od crne mat plastike, te ugraviranim slovima u zlatnoj boji, ovaj ruž deluje elegantno i pod rukom ne odaje onaj osećaj jeftinoće, plastike koja će se raspasti nakon nekoliko otvaranja. Moj primerak došao je u nijansi 08 Crystal Pink, prekrasnoj, bezvremenskoj boji koja me podseća na nežne latice ruža. Mogu slobodno napisati kako ova nijansa imponuje svim tonovima svetlije puti, podižući i najminimalniji makeup na jedan viši, osvežen i blistavi nivo. Zanimljivo je koliko jedan ruž može ulepšati kompletnu šminku! Kremasta i bogato pigmentirana formula ovog ruža su nešto što me je oduševilo, nanosi se u potezu, a usne su divno našminkane i zaštićene od isušivanja, raspucavanja i razmazivanja. Postojanost ovog primerka je, u mom slučaju, do 6 sati bez popravaka, uz lagano, ujednačeno gubljenje na intenzitetu boje kroz ovaj period, ali naglašavam kako ovaj ruž ne zahteva prethodnu aplikaciju odgovarajuće olovke za usne i kako se izvrsno ponaša kroz dan (ne razliva se, niti skuplja na krajevima usana). Nijansa me jako podseća na MAC Mehr, pa slobodno u obzir uzmite ukoliko ste u potrazi za adekvatnim dupe opcijama. Elegant Lipstick još je jedan bogato pigmentirani, kremasti primerak koji će na usnama opstati kroz celi jedan dan! Dobro, ne kroz cela 24 sata, ali jedan solidan radni dan od 6-8 sati. Obogaćen vitaminom E, ovaj ruž formulisan je na način da usnama pruži i zaštitnu, antioksidativnu funkciju. Dolazi u zanimljivo oblikovanoj ambalaži izrađenoj od crne mat plastike koja pod prstima deluje gumirano, a na ambalaži su ugravirana slova u sivo-srebrnoj boji, što u konačnici odiše jednostavnošću i sveukupno elegantnim izgledom. Nijansa koju sam dobila je jedna od najlepših nude ikada! Mislim da je i ime nijanse 60 Nude potpuno pogođeno i opravdano, jer se radi o savršenom balansu bež, rozikaste/koralne i braon, bez dominacije i jedne od navedenih, sve pod okriljem hladnijeg podtona. Na mojoj svetloj puti ova nijansa deluje baš lepo, osvežavajuće, ni malo isprano ili anemično- što je čest slučaj s nude ruževima. Divno kremasta formula omogućava lagano nanošenje i postizanje punog kolorita u dva poteza, a naročito mi se dopada kako se ponaša kroz sate nošenja- nakon 3 sata počinje lagano gubiti na intenzitetu, ali ne u meri potpunog nestajanja. Ne nakuplja se u porama i boricama usana, niti u uglovima, ne razliva se i zbilja je fenomenalan za svaki dan. Usnama daje lagani efekat puoće, ali mislim da se ovde radi o subjektivnom dojmu :) Nijansa me jako podseća na miks MAC Velvet Teddy i Blankety ruževa, ali i na Rimmel-ov Airy Fairy, te Estee Lauder u nijasi Desirable.
Niže ćete pronaći swatch-eve koje sam fotografisala na dnevnom svetlu.

My overall opinion is that I am amazed with quality and performances of these lipsticks. I am in love with how creamy, pleasant, pigmented and long-lasting they are and how my lips haven't got dried out, or patchy while wearing them. Seriously good job Farmasi. These few items I reviewed during the last month really made me explore this brand more, and I can't say I'll be trying everything, but some products got me really excited. Feel free to share your opinions and experience with Farmasi lip products. You know I'm up for any good recommendation.

Za sami kraj ovog člaka mogla bih sumirati sveukupne dojmove i zaključiti kako sam istinski oduševljena kvalitetom i performansama ovih ruževa. Jako mi se dopada kremasta i bogato pigmentirana formula, ugodan osećaj na usnama, te dugotrajnost i konkretna postojanost kroz period nošenja. Moje usne niti u jednom momentu nisu bile izložene isušujućem, raspucavajućem delovanju pod ovim ruževima, tako da mogu aključiti kako priča o odanim vitaminima, te uljima ipak drži vodu. Ozbiljno dobar posao, Farmasi! Ovih nekoliko artikala koje sam recenzirala kroz prethodni mesec, zainteresovali su me da detaljnije istražim priču i ponudu ovog brenda i mogu vam priznati kako su me određeni primerci baš zagolicali i kako ću ih sa zadovoljstvom isprobati. Osećajte se slobodnim u komentarima ispod ovog članka sa mnom i svima koji čitaju :) podeliti svoja iskustva s Farmasi proizvodima za usne. Takođe, ukoliko imate preporuke dobrih proizvoda ovog brenda, znate da ih volim pročitati.

*PR sample (više o recenziranju PR uzoraka pročitajte na About This Blog stranici)

Hvala što čitate! Do narednog puta ;)




SHARE:

10 comments:

  1. Lepo ti stoje obe nijanse, Misha :). Nisam probala nista od Farmasija osim olovke za usne ( bila je gruba i suva ) i nekog kamenog pudera koji me bas slabo matirao.. Ali dobro, od tada je proslo nekoliko godina, mozda su menjali nesto u medjuvremenu. Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Kristina ^^
      Meni je ovo prvi konkretan susret s njihovim proizvodima. Nisam imala velika očekivanja, ali eto, mogu reći da sam za sada zadovoljna isprobanim. Ima tu par stvarčica koje mi nisu ''legle'', ali njih ćemo u posebnu kategoriju ;)
      Verujem da se formule proizvoda konstantno menjaju, volela bih na bolje, ali nije uvek tako. Zato priče treba uzeti s rezervom, a uzdati se u se :)))

      Delete
  2. Nude je divan, baš nijansa kakvu volim. Nisam probala ništa od Farmasija, ali sad polako pišem popis pa ćem naručit nešto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, baš je savršeno iznijansiran, odavno nisam pronašla baš takvu nude :)
      Srećno s popisom :)

      Delete
  3. Oba ruza jako lijepo izgledaju i bas mi se svidaju nijanse, pogotovo ova pink. Od Farmasi proizvoda nisam nista isprobala, ne znam zasto ali nisam bas neki fan tih kataloskih prodaja kozmetike.

    ReplyDelete
  4. odličan post <3
    prvo sam skrolala samo da slike vidim i odmah su me oduševili swatchevi ruževa, posebno nude nijanse, a poslije sam kroz tekst otkrila da im je i kvaliteta odlična.
    Ova nude nijansa je baš savršeno pogođena, kako si rekla ne dominira ni jedna boja konkretno, ali sama nijansa je i posebna i nosiva <3

    ReplyDelete
  5. Imam nekoliko Farmasi ruževa, nešto iz Elegant kolekcije, Matt, također imam i tekući matt ruž! Isto kao i ti, prezadovoljna sam intenzitetom boje i time što nemam potrebu popravljati ruž! Također bih usporedila sa Mac ruževima jer su dosta slični, a puno jeftiniji! Imam CC kremu koja je otkriće, pečeno rumenilo, ulje čajevca i BB kremu od čajevca koje je učinilo čuda mojoj masnih koži! Whitening pasta za zube zaista čini svoj posao i ne bih ju mijenjala za ništa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš odlične preporuke, draga Karolina. Sigurna sam da će ih ekipa koja čita komentare pronaći korisnim, a ja sam si odmah upisala nekoliko artikala koje ću bolje proučiti :)

      Delete
  6. naručujem dosta Farmasi kozmetike. najviše preparative ali sam se okrenula i dekorativi. sad zadnja narudžba mi je tekući mat ruž i olovka za obrve ;)
    ANETA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako si zadovoljna preparativom? Preporuke?

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig