8 April 2017

Beauty UK ||| Wild & Wonderful Eyeshadow Palette

You know what? I am one school example of living and breathing paradox who cannot make up her mind. Or hardly ever. Discovering makeup, I found myself walking the edge(s) of discreet, barely visible, to one where my makeup becomes bold, fierce and colourful like a rainbow. Unfortunately, the nature of my lifestyle (mostly work that takes most of my daily hours) doesn't allow wearing boldly playful makeup, but the nature of my curious self will not allow skipping any kind of colourful makeup, mostly eyeshadows, because I can't really help myself. The day when I received the palette I wanna share with you today was equal to experience of ending up in one of the most fantastic, colourful candy stores. I couldn't stop staring at it for days! I barely made myself swatch and try it because deep inside I was very suspicious of how will something so pretty and magical actually work in terms of pigmentation and overall blending and lasting on my lids.

Znate šta? Ja sam školski primer živućeg paradoksa koji se, po pravilu, ne može odlučiti... pa skoro nikada. Ni za šta. Rekla bih da je krivac horoskop, ali toliko je izbora, a moj apetit ponekad nema granice. Otkrivajući šminku i šminkanje, pronašla sam se kako koračam dvema marginama; onom koja odiše neutralnošću, minimalizmom i, recimo, elegantnošću, ali i stazom kojom se ređe hoda. Makar je tako bilo do skoro, do začetka Instagram makeup ere koja je otvorila nove horizonte šminkanja bojama, tehnikama i formama koje više nalikuju slikanju na platnu, podržavajući slobodu i unikatnost izražavanja umetnika. Da, biću toliko slobodna nazvati se umetnicom jer iza mene stoji ozbiljan rad koji ne promovišem u dovoljnoj meri, ali o tome u drugoj epizodi :) Životni stil i obaveze ne dopuštaju mi da se na licu igram bojama u meri u kojoj bih nekada želela, jednostavno- živimo u vremenu koje propagira slobodu izražavanja, ali realnost je ipak mrvicu drugačija i takva da će vas osuditi za ratni zločin ako vam je kosa neonsko plava, a senka na kapcima žuta. Razumete me, nadam se. No priroda mog radoznalog bića je takva da se često zaustavim pokraj proizvoda koji koloritom zagolicaju maštu i pozivaju na nove kreativne avanture, pa posežem za novčanikom kao dete za novom igračkom :) Dan kada je na moju adresu pristigla paleta o kojoj vam pišem danas bio je jednak odlasku u najfenomenalniju slastičarnu prepunu najfinijih delicija! Eto, toliko me je obradovala. Nisam prestajala gledati u nju danima i bilo je jako teško naterati se uroniti kist/prst u nju... mislim da me je po malo bilo strah hoće li pigmentacijom opravdati tu savršenu lepotu, ili će me razočarati. 
Beauty UK is makeup brand available here, in Croatia, for some time now. I have been trying and loving some of their products (such as their lip cream, review here), but since they launched new palettes, all I could think about was how to get my hands on Wild and Wonderful one. Visiting local drugstores that sell this brand, I couldn't find this palette for months, and after almost giving up on it, I've received such a lovely message from Beauty Uk who recognised my work on Instagram, offering to send me some of their goods to try. To be honest, all I wanted was this beautiful palette, but received so much more and for that I am thankful. Wild and Wonderful is a colourful symphony of eight carefully selected, almost neon shades, perfect for creating amazing fearless makeup looks that won't go unnoticed. Palette itself comes with a double applicator, but who follows my blog knows that I barely ever find those useful, because I am used to my usual brushes. There is also a tiny mirror inside, for possible emergency corrections, but I doubt most will find it useful because it's really small. Shades are all formulated to have matte finish, each one of them is really pigmented and rich in colour and they all have a tiny bit of dusting during application, but it's really minimal. What impressed me the most was how good they swatch on bare skin (no eyeshadow primer) and how that impression transfers on eyelids. Each and every shade applies and blends so lovely, easy and lasts up to 6 hours, without fading, without primer on my normal eyelids. If I use primer, they last up to 8 hours, which is very good. On photos below I swatched every shade in one swipe, without primer, and in photos of the actual makeup looks you'll see how they perform on my lids (that are normal) with minimal amount of primer (this time I was using Essence I love colour intensifying eyeshadow primer). 

Beauty Uk jedan je od makeup brendova dostupnih u Kozmo drogerijama u Hrvatskoj, već nekoliko godina. U tom periodu isprobavala sam, ali i zavolela nekoliko njihovih proizvoda (najskorija ljubav dogodila se u ovom članku), no od kad su predstavili nove palete, jedino o čemu razmišljam jeste kako da se domognem najnovije Wild and Wonderful lepotice neonskog spektra. Šetajući tako gradom, nisam pronalazila novitete na policama, pa sam na neki način i lagano odustajala od skorije kupovine ove palete. No onda se dogodila neverovatna stvar! Beauty Uk ekipa koja je zapazila moj rad putem Instagrama, kontaktirala me je u cilju slanja proizvoda na isprobavanje, eto, kao čin dobre volje i respekta prema mojim kreacijama :) Jedino što sam poželela bila je ova paleta, ali oni su bili toliko ljubazni i počastili me s još nekoliko odličnih artikala koje ću vam pokazati drugom prilikom. Svakako, hvala im. Wild and Wonderful tvori koloritnu simfoniju 8 skoro pa neonskih nijansi, savršenih za kreiranje neustrašivih i nikako nezapaženih look-ova. Paleta sadrži dvostruki aplikator (sa jedne strane spužvica, s druge poprilično kratak i grub kist) koji meni osobno nije ni od kakve koristi jer senke nanosim svojim kistovima. Unutar poklopca integrirano je maleno ogledalo koje može biti korisno za nekakve usputne korekcije, ali je zbilja mrvičasto :) i meni nepraktično. Formulacija ove palete izvedena je na način da sve nijanse imaju mat finiš, semi-puterastu teksturu, pa je pigmentacija vrlo bogata i konkretna, te se odlično kupi pri nanošenju. Tokom aplikacije primetila sam lagano trušenje, ali ne u meri koja bi ometala šminkanje ili radila nered na licu. Dovoljno je kist malo otresti nakon kupljenja nijanse i sve je odmah lakše i urednije. Najviše me je impresionirala pigmentacija swatchanjem na ruci, gde sam senke nanosila u jednom potezu, bez baze, a jednako dobre performanse pokazale su i nanešene na kapke. Svaka nijansa blenda se s lakoćom, a postojanost na mojim normalnim kapcima bez baze iznosi prosečnih 6 sati, dok s bazom to trajanje raste na 8 sati, nakon čega nijanse lagano gube na intenzitetu. Na fotografijama ispod primetićete kako nijanse izgledaju na swatchu bez baze (na ruci), te na mojim kapcima uz minimalnu količinu baze (koristila sam Essence I love colour intensifying bazu). 
As a true fan of this palette, I couldn't recommend it more! I love everything about it and am really surprised how it performed, because, honestly, I didn't expect this much. Now, I'd like to hear your thoughts. How do you like this beauty and how often do you practise wearing bold, neon looks on your lids and face in general?

Kao istinski fan ove palete, za sami kraj mogu vam je samo preporučiti, onako- od srca :) Zaljubljena sam u sve što predstavlja i pruža, jer radi se o drogerijskom rangu koji me je zbilja ugodno iznenadio. Nisam očekivala previše, ali sam iznenađena kompletnim performansama. Volela bih pročitati vaša mišljenja po pitanju ove lepotice. Kako vam se dopada? Koliko si često dopustite slobodu kreiranja nešto ''hrabrijih'' look-ova i koliko su vam privlačne neonske nijanse na kapcima? 

*PR sample (više o recenzranju PR uzoraka pročitajte na About This Blog stranici)

Do narednog puta!


SHARE:

6 comments:

  1. Gledam ove tvoje slike i divim se *-* Stvarno ne znam koji mi je look bolji od ova dva koja si kreirala, stvarno su oba predivna. Nijanse u paleti su stvarno lude i iako su jako lijepe iskreno, ja ju bas ne bih prosetala po vani ali vjerujem da je zanimljivo poigrati se s njom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww Majo ^^! Pa hvala ti od srceta :D
      Da, nijanse su fun and games i apsolutno te razumem kad govoriš o svakodnevnim look-ovima. Mada, mislim da bi se pojedine dale uklopiti u nešto svakodnevno-nosivo ;) Puse!

      Delete
  2. ti si umjetnica :)
    ovo je predivno!
    ANETA

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig