30 January 2016

Oriflame Milk & Honey Gold | Hair Edition


Pranje i nega kose pravi su izazov za sve nas koje krasi gusta, valovito-kovrdžava griva. Zato je krajnji cilj od ove radnje stvoriti ritual koji će motivisati na uživanje, a završiti negovanom, poslušnom kosom. Preparata koji obećavaju ostvarivanje najluđih snova je puno, ali ako uzmemo u obzir da se kosa, kao i koža, s promenama u organizmu i okruženju menja, odabir dobrog šampona i propratnih sredstava za negu rotira se sezonski. Jesen, ali i zima u mojoj kosi odisali su mirisima meda i mleka, a kako mi se dojmio ovaj duo- pročitajte u nastavku.
Oriflame Milk & Honey Gold šampon karakteriše bogata, kremasta formula obogaćena ekstraktima mleka i meda organskog porekla. Pažljivim čitanjem sastojaka primetim da se ne radi o medu kakvog ga inače poznajemo i koristimo, već o hydroxypropyltrimonium honey- zamenskom derivatu meda koji je sam po sebi manje lepljiv, u šampone se dodaje radi eksfolijacije i učinkovitijeg čišćenja vlasi, bez oštećenja i isušivanja skalpa, a potiče i stvaranje pene. Dakle, priča o medu koji proizvode pčele ne drži vodu :) Inače, pravi med je izvrstan za negu i smanjenje naelektrisanosti kose, no ne godi svima u formi maske jer ume izazvati svrab (zbog svih aktivnih komponenti koje sadrži). Šampon dolazi u tipičnom, plastičnom pakovanju, bakarno-zlatne boje. Bočica je praktična za rukovanje, nije glomazna i taman stane u ruku :) Ono što me je u momentu prvog otvaranja oduševilo je miris. Bogati, divan, baršunast miris meda koji ne deluje ni malo veštački. Za temeljno pranje kose koristila bih količinu koja stane na dlan. Šampon se lagano raspoređuje po kosi, fino peni i uklanja svu prljavštinu i ostatke preparata za oblikovanje kose. Ne dopada mi se što sadrži SLS, ali u konačnici jako lepo opere kosu. Izbegavam ga nanositi na teme jer mi apsolutno svaki šampon, osim posebnog baby, izaziva nered na vlasištu, pa vam ne mogu napisati kako se ponaša u dodiru s kožom temena. Kosa oprana Milk & Honey Gold šamponom dobija na volumenu, a prekrasan miris zadržava se i do 3 dana nakon pranja. Meni je ovaj faktor značajan jer moja čista kosa u sebe uvlači sve neprijatne mirise iz okoline (dim, cigarete, you name it)- događa li se ovo i vama? 
Oriflame Milk & Honey regenerator dolazi u sličnoj bočici kao i šampon, tako da su lep par, samo u beloj boji :) Regenerator inače retko koristim, radije se opredelim za masku. Sastav je, ponovo, daleko od idealnog s obzirom na prisustvo parabena, ali sam mu dala šansu jer regenerator ne nanosim bliže temenu od visine brade, a karakteriše ga prisustvo sitnih, zlatnih šljokica... ja i šljokice :) Zanimalo me je hoće li se zadržati na dlaci ili isprati. I zamislite- isprale su se :D Regenerator olakšava češljanje dugačke, guste kose bez kidanja dlake, a čini mi se da umanjuje i naelektrisanost kose. U konačnici omekšava kosu, a ako u obzir uzmemo tvrdoću naše vode- čini se da olakšava oblikovanje frizure. Kosa dobija fini sjaj i ponovo, miriše kao san. 
Milk & Honey Gold duo preporučuje se normalnoj do suvoj kosi, a može se naručiti jedino putem kataloga, ili online. Dopada mi se miris- zaista je poseban, zavodljiv, ne previše sladak. Dopada mi se kako kosa izgleda i kako se ponaša pod četkom nakon pranja. Ali mi se ne dopada lepljenje etikete ''organsko poreklo'' uz nešto što je dobijeno u laboratoriji. Takođe, ako se već ciljalo na organski, drugačiji, user/eko/bio/organic-friendly proizvod, trebalo je doći do formulacije koja će sastavom opravdati naziv. Ovo je samo moje subjektivno i iskreno mišljenje. Ukoliko vas sastav ne zamara previše, te je u odabiru šampona i regeneratora dominantan faktor krajnji rezultat u izgledu kose- mislim da s ovim dvojcem nećete pogrešiti. Znam da sam ih ja potrošila s uživanjem. 
Jeste li probali nešto od Milk & Honey kolekcije? Kako vam se dopadaju šampon i regenerator? Kakva su vaša iskustva s Oriflame kozmetikom? 

*PR proizvod

Do narednog puta, ugodan vikend želim!




SHARE:

No comments:

Post a Comment

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig