14 May 2018

Drugstore Cheap & Chic △ trend It Up Ultra Wear Nude Pen Shine


Proljeće inspirira na odvažnost, zaigranost bojama, na slaganje nijansi koje vrište radost, buđenje! Ali proljeće ima i tu nježnu, mirnu stranu. Laganu poput vjetra, šapata koji obećava i grije, okupanu pastelnim tonovima. Volim proljeće. Volim kako me napokon podigne i sve učini lakšim. Pred spektrom boja probuđene prirode ne usudim se prkositi, pa često biram šminku koja diskretno prati raspoloženje.
Posljednjih mjeseci često posežem za jednim istim proizvodom za usne, rekla bih IT proizvodom koji, osim što je tako lagan za nanošenje, posjeduje sve kvalitete koje opisuju moj idealan ruž. Prije nego li sam ga isprobala, čula sam samo riječi hvale, pa mi je bilo neizmjerno drago kada je postao dio moje kolekcije. Ultra Wear Nude Shine ruž u olovci, u prekrasnoj nijansi 030 Shine laska usnama jer ih boji u prekrasnu mauve s primjesama neutralno-smeđe. Formula je vrlo zahvalna i shodno finišu- sjajne usne, adekvatno postojana. Na mojim usnama, u normalnim uvjetima i minimalnom konzumacijom hrane i pića, postojan je do 2 sata, a posebno mi se dopada što ga mogu transformirati u mat (jednostavnim utapkavanjem sjaja papirnatom maramicom- jel se još neko koristi ovim stone-age trikom?). Ambalaža u dizajnu olovke je odlično rješenje jer zauzima minimalno mjesta u kozmetičkoj, ili generalnoj :) torbici, a dobro je imati ga uz sebe jer zahtjeva korekcije kroz dan (nakon tih par sati ja ga volim popraviti, odnosno nanijeti ruž ponovo). Mehanizam odvrtanja funkcionira savršeno, nema zapinjanja. A proizvoda je u olovci zbilja dovoljno za nekoliko tjedana svakodnevnog korištenja- ja ga koristim dva mjeseca, vrlo često. Kremasta i na usnama ugodna formula obogaćena je uljem jojobe i sigurna sam da će dobiti prolaznu ocjenu kod najvećih kritičara :)
Ja se sigurno vraćam po novi, u istoj nijansi, čim potrošim postojeći, a neću se braniti od isprobavanja istog ruža u mat varijanti. 

Volite li trend It Up proizvode i što ste do sada isprobale? Koje su vaše preporuke?

* PR uzorak

Do narednog puta, 



SHARE:

6 comments:

  1. Trend it up pokazao mi se stvarno toliko pristojnim i fer brqndom da je to extra,..lakovi su me osvojili na prvu a ni dekorativa ne zaostaje puno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj jedini minus njihovim lakovima ide na nepostojanost (probala 2, ne znači da su svi takvi), ali ima divnih nijansi.

      Delete
  2. Ruž mi je super.Obavezno ću probati jer volim ruževe u olovci.Trend it up korektor je odličan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajde, baš mi je drago da ti se dopada :) Korektori su im zbilja odlični.

      Delete
  3. Jako lijepa nijansa, bas mi se svida jer i sama volim nositi takve boje na usnama.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig