21 June 2016

Ordinacija.hr | unboxing VIDEO & prvi utisci



Koncept i projekat beauty kutija na našim prostorima poprimio je razmere koje pružaju pristojan odabir, te upravo one koja našim željama i potrebama najviše odgovara. Iako uvek mrvicu više naginjem k ''timu'' dekorative, moram priznati da me je pojava kutijice s preparativom poprilično zainteresovala. Jedna sam od privilegovanih blogerica koja je imala priliku na korišćenje i recenziju dobiti upravo Ordinacija.hr proljetnu kutijicu, a njen sadržaj i moje prve dojmove možete pogledati u videu koji se nalazi ispod. 
Postupak naručivanja Ordinacija.hr kutijice detaljno sam objasnila u videu, a detalje pronađite na njihovoj oficijelnoj stranici. Za sve vas koji ste nestrpljivi, fotografije sadržaja kutijice postavila sam ispod videa u ovom blog postu :) Radujem se vašim komentarima u kojima ćete mi napisati kako vam se dopada ovaj projekat, te jeste li već naručile svoj primerak Ordinacija.hr kutijice. 

Video: link za sve vas koji ne vidite prozor videa ovde


Fotografije sadržaja Ordinacija.hr kutije:

Hvala što gledate i čitate :)



SHARE:

No comments:

Post a Comment

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig