25 June 2016

✗ Mono | Single Love ✗


Kao prava kolekcionarka mono senki i paleta (ovisnica?), došla sam do momenta spoznaje i priznavanja problema. a on se do skoro ogledao u nedostatku fizičkog mesta za skladištenje istih. Usledilo je sezonsko čišćenje koje je rezultiralo udomljavanjem ljubimaca na neko srećnije mesto. A onda sam, potpuno slučajno, neplanirano, otkrila Freedom. Avaj!
Inače, uvek ću se radije opredeliti za paletu samo zato što u njoj, na jednom mestu, imam izbor uglavnom smisleno ukomponovanih nijansi, a da bi me mono senka oduševila i bila deo obavezne makeup postavke, mora zbilja ispuniti tri zlatna pravila: odličnu pigmentaciju, izvrsno blendanje i dugotrajnost. U nastavku vam pišem o 4 mono dragulja koji su me impresionirali i koji i vama mogu biti korisni.
Jednom sam prilikom na Pink Panda web shopu napravila narudžbu, no nedostajao mi je maleni iznos kako bi dostava bila besplatna. Razmišljala sam odustati od pokušaja ''bildanja'' košarice, jer mi ništa osim već naručenog nije trebalo, ali sam potom ugledala Freedom mono senke. I to nijansu Nude 208, pa mi se odmah probudila znatiželja- može li ova nijansa biti dupe Sigminoj nijansi Fawn koju jako volim. Smešnog iznosa od svega 14,90 kn (oko 2€), nijansa se pronašla u mojoj košarici, a plan, u slučaju da je kvalitet očajan i nenosiv, beše da je pomešam s Duraline-om, pa pokušam iskorititi, ili jednostavno baciti. Šta da se radi :) Long story long- tako sam se prvi put upoznala s Freedom makeup, brendom iz Londona, a ljubav se rodila na prvo nanošenje.
Freedom Nude 208: kao što joj i ime kaže, ova nijansa spada u red neutralnih, pastelno-bakarnih, metalik finiša. Upravo zbog finiša nanosim je isključivo na sredinu kapka, te na liniju ispod donjih trepavica. Tekstura senke je vrlo mekana, skoro pa puterasta, ali ne kremasta. Izvrsno se kupi kistom, ili prstom, a ne rasipa se. Pigmentacija je zadovoljavajuća, a na swatchu niže videćete kako izgleda nanešena u samo jednom sloju, bez baze. Trajnost joj je fenomenalna, na kapku je od trenutka nanošenja šminke do onda kada istu odlučim ukloniti. S obzirom da je inicijalna namera bila pronalazak dupe-a za Sigminu mono senku u nijansi Fawn, moram napisati da je nijansa poprilično bliska, s tim da je ipak nešto dubljeg tona, mrvicu tamnija. 
Freedom Gilded 219: logična kupovina nakon, jer sam silno trebala maslinasto zelenu koja nije mat. Gilded 219 ima lagani, vrlo diskretan holo efekat metalik finiša i jako lepo deluje na kapku. Ponovo, kao i prethodnu nijansu, i Gilded 219 nanosim na sredinu kapka i liniju ispod donjih trepavica, a kada želim dinamičniji i jači intenzitet- nanosim je mokrim kistom. Blenda se odlično i postojana je kroz celi dan.
Freedom Brights 230: apsolutno netipična nijansa za mene. Volim ljubičastu i njene nijanse, ali ne u sklopu dekorative. Možda lakova za nokte, ali to je vrhunac. Sebi ne delujem ni malo zanimljivo s ljubičastim ružem, a ljubičasta senka transformiše me u jednu od Real Housewives... Shvatate gde ciljam. I sad se pitate zašto bih kupila ljubičastu nijansu, ako je već toliko ne volim. Kriv je swatch na stranici! Delovao je tako moćno, bajkovito, skoro pa nestvarno i u tom momentu odlučila sam kako je moram imati! I nisam požalila. Ova nijansa je presavršena alternativa eyeliner-u, nanešena na liniju ispod donjih trepavica mom oku daje nestvarnu dimenziju i oblik, a bila sam hrabra, te je nanela i na sam kapak i to sam vam pokazala u ovom video tutorijalu. Jednom rečju- savršena. Ispunila e sve moje zahteve i poprilično me iznenadila. Definitivno nijansa koja će laskati oku u ovim vrelim, letnjim mesecima.
Pre više od godinu dana iz Sigme su me obradovali divnim paketom (o kome nisam pisala jer je u datom momentu objavljeno XY postova na istu temu, ali budem...), a između ostalog u njemu se pronašla i mono senka u nijansi Fawn. Kako sam apsolutno opsednuta ovakvim neutralno-no-nikako-diskretnim nijansama, potrošila sam je u roku... pa, odmah :) I potom kupila novu. Ova nijansa je božanstvo! Sadrži pregršt shimmer-a koji se na kapku preliva poput najsavršenije reflektirajuće simfonije! Nošena samostalno, na kapku će se održati do 5 sati bez mrdanja, dok uz bazu, ili nanešena mokrim kistom blista u punom sjaju. Odgovorno tvrdim kako će, iako mrvicu festive, ova nijansa podići i najjednostavniji dnevni makeup, a kada govorimo o nagašenijem šminkanju- inspiracija je bezbroj. Tekstura Sigmine Fawn mono senke vrlo je nežna, svilenkasta, lako se kupi kistom, još lakše jagodicom prsta i nanosi bez mane. Ne zahteva neverovatne šminkerske veštine, a shimmer iz senke se ne rasipa u toku nanošenja. Formula Sigminih mono senki je fenomenalna jer ne sadrži parabene, sulfate, ftalate, triklosan, GMO, mineralna ulja, formaldehid, lanolin, karmin, aluminijum i ostale moguće iritanse i dugoročno po kožu/zdravlje opasne sastojke. Detaljan popis sastojaka potražite ovde, a na fotografijama niže nalaze se swatchevi. Cena ove senke iznosi 11$, ali je često na popustu uz odgovarajući kod.
U slučaju da ste u potrazi za odlično pigmentiranim, a poprilično pristupačnim senkama, preporučila bih vam gore opisane, te i u nekim drugim dostupnim nijansama. Sigma spada u cenovno viši brend, ali se investicija u kvalitetan makeup svakako isplati. Freedom Makeup nudi izvrsnu paletu boja za poprilično nizak iznos, a performansama će opravdati i više od očekivanog. Pišie mi, preferirate li mono/single senke, ili ste ljubiteljice paleta? Takođe me zanima jeste li isprobale senke od Sigme ili Freedom-a, te kakvi su vaši zaključci, mišljenja :)



SHARE:

10 comments:

  1. Nisam koristila ni jedne ni druge, a inače više volim palete, mada imam par mono sjenila koje volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako budeš u prilici, isprobaj i Freedom i Sigma :)

      Delete
  2. Meni su Freedom sjenila odlična, namjeravam kupiti još mali milijun njihovih mono sjenila. Za sada ih imam 7 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Primetila sam :) da delimo ljubav. Dopadaju mi se tvoje nijanse, i slažem se- uvek treba još :D

      Delete
  3. nemam mono sjenila ali imam freedom paletu sjenila :D
    iako sam više za mono, jer si tako sama biram nijanse koje volim i želim nositi na očima

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Aneta, ja još nisam probala Freedom palete, ali ako se priča nastavi razvijati u ovom pravcu- budem :D

      Delete
  4. I ja imam opsesiju sjenilima, no nije mi bitno pakiranje, skupljam sve i mono i palete :D
    Obožavam Freedom makeup, imaju odličnih proizvoda, nemam niti jedno mono sjenilo, no sad ću svkako kupiti. Ja imam tri njihove palete i apsolutno ih obožavam, odlična pigmentacija i trajnost i divna, puterasta tekstura, rekla bih kao i mono sjenila, po tvome opisu.
    Nijanse 208 i Fawn su predivne *.* totalno po mome ukusu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno! Eto meni željenog feedback-a za odluku o kupovini palete :D Svakako ti preporučujem njihove mono senke, ja sam oduševljena!

      Delete
  5. Freedom mono sjenila izgledaju divno... morati ću ih isprobati :)

    ReplyDelete
  6. Vise volim palete od mono sjenila jer su mi prakticnije i volim kada na jednom mjestu imam vise nijansi za kombiniranje. Ali isto tako kada vidim neko mono sjenilo koje mi se svidi kupim ga. Nisam jos isprobala nista od Freedom kozmetike ali ovo Nude sjenilo mi se bas jako svida jer volim takve nijanse. Morat cu malo prouciti kakvih jos nijansi imaju u ponudi.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig