24 April 2018

Drugstore Cheap & Chic △ Alverde rumenilo u nijansi 01 Apricot


Baš sam nedavno pospremala ladičare s dekorativnom kozmetikom i shvatila sljedeće: imam toliko odličnih, a nikada recenziranih drogerijskih proizvoda! Zašto, pitate se? Pitam se i ja. Očito jer je u momentima prevladala taština za hype-anim proizvodima koje sam uživala i o njima radije pisala jer sam pretpostavljala kako će vaše interesiranje biti veće. No moram ovu pogrešku ispraviti jer se pod okriljem drogerijskih brendova kriju pravi dragulji koji mogu parirati daleko skupljim i često nedostupnim brendovima.
Alverde je u DM drogerijama prisutan koliko i same drogerije u Hrvatskoj, pa sam sigurna kako ste makar jednom isprobali nešto od njihovih proizvoda. Dugo me je od kupnje dekorative odbijala, meni osobno, nedopadljiva, nekako dosadna ambalaža i poprilično uzak izbor proizvoda, no u posljednjih nekoliko godina primijetim da se situacija popravlja. Spektar proizvoda, kako preparative, tako i dekorative- sve je širi, a nerijetko se na policama pronađu i limitirane edicije, što je super. Od do sada isprobanog moram istaknuti oduševljenje Alverde rumenilima koja teksturom podsjećaju na Essence Silk Touch- a ukoliko ovaj blog pratite od prije, biti će vam poznata moja fasciniranost Essence rumenilima (koja sam do isprobavanja istih preskakala u široookom luku). 
Alverde Perudrouge (org. naziv) u nijansi 01 Aprikot savršeno je rumenilo osvježavajućeg breskvastog tona u mat završnici. Toliko nježna, za nosive minimalne dnevne look-ove, ali i nadogradiva za sve one koji uživaju u naglašenijem rumenilu :) Ova nijansa je zbilja prekrasna. Na mojoj svijetloj puti djeluje baš osvježavajuće, radijantno i savršeno zaokruži kompletan makeup. Uz maskaru, mrvicu korektora i ruž- lice dobija divnu dimenziju i djeluje odmorno. Pigmentacija ovog rumenila je dobra, ukoliko swatch-ate prstom pomisliti ćete da je možda prejaka, ali na lice rumenilo ne nanosite prstićima (nadam se), stoga predlažem korištenje sintetičkog fluffy kista za rumenilo. Ja koristim onaj od Real Techniques, no svaki drugi namijenjen nanošenju rumenila odraditi će odličan posao. Lagani kružni potezi kistom učiniti će da obrazi dobiju divnu boju, a ukoliko se kojim slučajem pretjera s nanošenjem, dovoljno je samo dodatno ga izblendati čistim sintetičkim kistom (koji možete prethodno tapnuti u malo transparentnog pudera). Dodani prah turmalina i mješavina njegujućih ulja u sastavu stvaraju svilenkastu formulu koja se odlično blenda. Rumenilo se u konačnici divno stapa s kožom, bez isticanja suhih dijelova ili naglašavanja pora (ukoliko ih imate, uvijek je bolje odabrati proizvod mat završnice, jer shimmer u puderima i rumenilima dodatno naglašava i vizualno uvećava pore). Jako sam zadovoljna kako se proizvod ponaša na mojoj koži kroz dan. Naše najduže druženje jednom prilikom prešlo je 10 sati, a ni tada nisam primjetila da je rumenilo neravnomjerno izblijedelo ili migriralo po licu u pečatima, što se događa s proizvodima ovog tipa. O ambalaži ne bih previše- estetski nisam impresionirana, ali mi se dopada što je jednostavna, funkcionalna i što ništa ne škripi i ne zapinje :) Bez problema stane u kozmetički neseser, ili torbicu. Samo rumenilo je na površini imalo borduru cvijeta/lista, ali sam je ja korištenjem obrisala- pardon svima vama koji mrzite vidjeti korištene, a potom fotkane proizvode :) Ogroman plus ide na odsustvo štetnih tvari, mineralnih ulja, bojila, konzervansa i sintetičkih mirisa. Alverde rumenila ne sadrže dodane parfeme što je pravo oduševljenje, a moram napomenuti kako niti jedan proizvod brenda nije testiran na našim prijateljima, životinjama. 

Osim na obrazima, ovo rumenilo volim koristiti i u pregibu kapka, kada se igram bojama ili imitiram :) makeup trendove iz 80-ih (znate ono kad se rumenilo i sjenilo sreću negdje u predjelu sljepoočnice? e, to!). Ne znam kakav odnos imate s ovim tipom proizvoda, no ja vam ga ne mogu dovoljno preporučiti. Iako sam vidjela svega 3 dostupne nijanse, sigurna sam da bi Apricot pristajala svima vama svijetlije do srednje-svijetle puti. Cijena rumenila je oko 30 kn (pratite akcije i moguće popuste), a dostupno je isključivo u DM drogerijama. 

Sastav:

Talc | Tricaprylin | Magnesium Stearate | Olea Europaea Fruit Oil* | Simmondsia Chinensis Seed Oil* | Glycine Soja Oil* | Prunus Amygdalus Dulcis Oil* | Bisabolol | Chamomilla Recutita Flower Extract | Hamamelis Virginiana Leaf Extract* | Tocopherol | Ascorbyl Palmitate | Helianthus Annuus Seed Oil [+/- Mica | CI 75470 | Silica | CI 77163 | CI 77491 | CI 77492 | CI 77499 | CI 77891] * iz kontroliranog biološkog uzgoja

Pišite mi, kako vam se dopada breskvasta nijansa i jeste li isprobali Alverde rumenila. Također, ukoliko imate preporuke za proizvode ovog brenda, znate da ih volim pročitati :)

* PR uzorak





SHARE:

4 comments:

  1. Volim roza rumenila.. imam samo jedno breskvasto aessence rumenilo i to je to! I dostaa 😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo idealne prilike da u kolekciju prošvercaš i jednu marelicu :)

      Delete
  2. Prije par godina sam imala jedno Alverde rumenilo i bilo mi je dobro, vise se ni ne sjecam koja nijansa. Jako mi se svidaju ovakve nijanse na obrazima i najcesce i koristim upravo takva breskvasta rumenila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažemo se :) Daju taj prirodno-rumeni štih koji baš prija i nije nametjiv.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig