11 October 2017

I ❤ MAKEUP △ SALTED CARAMEL EYESHADOW PALETTE △ CHOCOLATE EDITION


Prije nekoliko godina odlučila sam prestati konzumirati slatko. Rafinirani šećer, da budem preciznija. Odricanje od, do tada najdraže mi slastice- čokolade. Koliko je ova odluka u početku koštala ovisno nepce- ne umijem opisati. Apstinencijska kriza zaboravljena u prošlosti :) Zamislite potom koja je sreća preplavila moj razum kada su se na tržištu pojavile I ❤ Makeup palete, sve do jedne u obliku najfinijih čokolada, mirisne i... well, ne usudim se napisati ukusne :))) Najsavršenija alternativa svima nama zaljubljenima u čokoladu i šminku! Palete tako predivne u nijansama, teksturama i završnicama. Slagala sam popise, pisala i brisala, pogledala hrpu videa, razmišljala- prištedjeti i kupiti Too Faced Chocolate Bar, ili se otisnuti u avanturu s paletama proizvođača koji, po svemu sudeći, u stopu prati sve svjetski poznate makeup brendove (dala bi se napisati po koja o kopiranju, ali avaj! što danas nije kopija...). S obzirom na tempo kojim je Makeup Revolution predstavljao nove Chocolate palete, apetiti su se povećavali, a moj je novčanik izgubio razum i... znate kako to ide. Uglavnom, danas sa vama dijelim višemjesečno iskustvo korištenja jedne od najdražih i najljepših mi paleta iz I ❤ Makeup edicije, Salted Caramel :)
Ambalaža palete je vizualno savršenstvo, čisti hedonizam! Toliko vjerno oslikava čokoladu da joj na momente, onako dok je gledam na stolu, osjetim okus. Moguće je i da sam mrvicu pomjerila pameću, ali zanemarimo to. Čvrsta, kvalitetna plastika koja paletu zatvara klikom u sebi krije 16 fenomenalno ukomponiranih, lako nosivih i za kombiniranje izvrsno pigmentiranih nijansi. Često se uhvatim u razmišljanju kako mi je teško povjerovati da je Zasoljena Karamela :) koštala ispod 100 kuna i da spada u rang drogerijskih proizvoda. Zbilja sam impresionirana. Ono što me je na prvo otvaranje iznenadilo jeste ugodan, slatki miris koji je dopirao iz palete. Ne miriše baš čokoladno, ali ima finu mirisnu notu slatkiša. Miris se kroz nanošenje gubi i ne osjeti na kapcima. Iako me je mrvicu brinulo hoće li kroz korištenje doći do neželjene reakcije na oku- potvrđujem da mom, inače vrlo osjetljivom oku, nije radilo probleme. U posljednjih godinu dana češće posegnem za neutralnijim, diskretnijim sjenilima i moram priznati da ova paleta sadrži sve ono što želim i trebam. Toliko je kompletna da je bez problema mogu ponijeti na put bez alternative i bez brige da sam nešto zaboravila. Od laganog, neutralnog, do smokey, naglašenog look-a; mat ili metalik završnice, ova paleta može sve! A samo je na nama da njezin potencijal iskoristimo do kraja :) Meni osobno najdraže su nijanse Delicious (prva, gore lijevo) koju nanosim na cijeli kapak kao bazu za ostala sjenila, Heavenly, Sweet, Caramel & Spoon za sredinu kapka i lagani blend preko pregiba, Yum & Cake za unutarnji kut kapka, a ostale, tamnije nijanse nanosim na pregib, umjesto eyelinera ili sjenčim ispod donjih trepavica. Smatram da je neutralno-karameliziranu monotoniju osvježila prekrasna nijansa plave, Crunch, koja nanesena vlažnom tehnikom djeluje wow! I ne, nije vam potreban preskupi MAC Prep & Prime Fix +, dovoljno je da kistom umočite u vodu :) Makar je to način na koji ja ''pojačam'' sjenilo i nemam problema s dugotrajnošću i postojanošću. Na fotografijama niže s vama dijelim nekoliko ''close up'' fotografija palete, swatcheva (prstom prelazim 2x preko sjenila i nanosim na ruku, bez baze), te nekoliko prijedloga za look-ove postignute upravo ovom ljepoticom. Prvi look je jedan od onih koje biram za dnevnu varijantu, dok su preostala dva kombinacija tamnijih tonova za nešto odvažnije, prilike u kojima želim da pogled dominira :)
U slučaju da gore opisani hvalospjevi nisu dovoljno jasno oslikali moje zadovoljstvo, od srca bih preporučila Salted Caramel paletu svima koji su u potrazi za kompletnom pričom, pričom koja će obojati i najoblačniji dan u divne tonove smeđe, karamel, brončane i zlatne. Često se dogodi da posjedujem paletu koju moram dopunjavati nijansama mono sjenila, ili nijansama iz neke druge palete; s ovom to nije problem i zbilja će ispuniti potrebe i najzahtijevnijih šminkoljubaca. Dodatni plus ide na račun dostupnosti i cijene (paleta se može kupiti na stranicama Tam Beauty, ili Pink Panda, a na Pandi se mogu pronaći i dobri deal-ovi s dodatnim popustima). Ne žalim što nisam investirala u Too Faced paletu. Iako je nijansama inspirirala I ❤ Makeup čokoladne palete, nekako sam prerasla taj girly-girl štih, a ni razlika u cijeni nije zanemariva. 

Pišite mi kakva su vaša iskustva s I ❤ Makeup paletama i jeste li do sada isprobale Chocolate edicije? Imate li preporuke? Kako vam se dopada Salted Caramel?

Do narednog puta,



SHARE:

6 comments:

  1. Uff gledam ih još otkad su izašle i baš ovu Salted caramel posebno, ali nekako pokušavam potrošiti neke starije pa sam si onda odlučila dozvoliti kupovati nove palete. Nemam baš baš previše šminke ali ne mogu reći da mi treba nešto.... Sad si me dodatno uvalila ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D Mislim da će ti se ova jako svidjeti.

      Delete
  2. Imam tu paletu i baš je volim, pregledavala sam kolekciju paleta jer se odlučih nekih riješiti, ali ova je do sada preživjela sve čistke. Baš zato što, kao što si rekla, ima sve potrebne nijanse za look, bez potrebe da nadopunš s nijansama iz drugih paleta ili mono sjenila. A nijanse su krasne, baš po mom ukusu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, i meni se čini da je ovo jedna od survivor-ica :D sezonskih čistki :P

      Delete
  3. Predivna paleta i izvana ali i iznutra. Nijanse su jako lijepe kao i tvoji lookovi koje si napravila s njima, osobno mi je ovaj prvi najdrazi.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig