17 March 2017

From Paris, With Love △△△ Bourjois Rouge Edition Velvet

The best way to introduce Spring into your every day makeup routine is to simply add vivid shade of lipstick and brighten up the whole thing. My dash of Spring arrived in Winter, from Paris. Maybe paradoxical, but it's always better to be prepared, than sorry :) My lovely friend, who was spending her holiday in the city of love, sent me an amazing package full of joy, love and memories, but amongst all that was this gorgeous beauty of lipstick I wanna talk about today. My experience with Bourjois lip products isn't hugely commendable. Even though this brand is available in Croatia, I was always aiming towards foundations and powders, less lip and eye products. Bourjois Rouge Edition Velvet represents the new era of lipsticks, with an amazing, irresistible light formula with matte finish. Its soft melting texture glides so easily, leaving lips soft and velvety, but with matte finish! Can you imagine? I couldn't before I tried it, so imagine my surprise after finding out that these claims were actually true!

Najbolji način za uneti dašak proleća u svakodnevnu makeup rutinu, definitivno je dodavanje veselije, naglašenije nijanse ruža u celokupnu šminkersku priču. Moj dašak proleća stigao je kao iznenađenje, u sred zime, iz Pariza. Možda paradoksalno, s obzirom na godišnje doba, ali znate kako kažu: bolje biti spreman ;) Draga prijateljica, koja je u gradu ljubavi provodila nekoliko dana, odlučila me je obradovati paketom radosti i uspomena, a između ostalog tu se pronašao i artikal čiju priču danas želim podeliti sa vama. Moje iskustvo s Bourjois proizvodima za usne i nije najpohvalnije. Nekako se kraj police ovog brenda zaustavljam isključivo kada sam u potrazi za tekućim, ili puderom u kamenu, vrlo retko pogledom preletim proizvode za usne i oči. Bourjois Rouge Edition Velvet ruževi tržištu su predstavljeni kao svojevrsna revolucija u formuli, deo nove ere ruževa koji će svojom kremastom, bogato pigmentiranom formulom razmaziti usne, bojeći ih u fenomenalne nijanse, ostavljajući ugodan mat finiš. Kao neko ko voli mat završnicu, uvek se radujem formuli koja će zbilja ispuniti očekivanja poput odsustva efekta isušivanja i pucanja na usnama, te pristojne postojanosti kroz dan. Bourjois Rouge Edition Velvet serija obećava upravo to, stoga možete razumeti moje oduševljenje otkrićem kako su ove tvrdnje tačne!
Available in 10 shades, this lip product offers decent range of colours for everyone. Every shade is numerised and named, which makes shopping easy and fun. My shade is 13, Funchsia, lovely vivid magenta with not so much pinky-pink in it (if you know what I mean, it looks really lady-like). Doe foot applicator made of spongy material pleasantly glides over the lips, applying the product evenly and flawlessly. I don't use lip pencil because this applicator is pretty much precise and the formula doesn't ''bleed'' during the day, but if you prefer lip pencil- go for it. Its mousse-like texture really blew my mind because I haven't wore anything as pleasant as this lip product. What I love the most is the overall feeling of creamy and velvety touch, with no dryness or cracking up during the day. Even though Bourjois claims this lipstick will last up to 24 hrs, I couldn't agree because: 1) I never wore lipstick for that long, 2) Maybe, if you stand still, no talking, eating, kissing ;) So, nope. It doesn't last the whole day, but I could say that 5-7 hours without touch-ups does pretty decent job. Some girls have been complaining about this lipstick's chemically scent, but I haven't noticed anything like that. Mine, for example, smells like candy flower. Maybe there are some differences in production for European (Croatian) and USA market? I have to swatch and sniff the ones available in Croatia, but you make sure to let me down in the comment section if you've noticed this smelly smell :)
Below, I'm showing you swatches of this beauty on my lips where you can notice how creamy and juicy lips look like, even though the finish is velvety matte.

Dostupan u čak 10 nijansi, ovaj ruž nudi zbilja pristojnu paletu za svačiji ukus. Svaka nijansa numerisana je i označena imenom, stoga je kupovina puno lakša i zanimljivija. Moja nijansa dolazi pod brojem 13, imena Funchsia, prekrasne, žive magenta boje koja deluje onako... rekla bih odraslo, bez previše girly roze u sebi. Spužvasti aplikator vrlo ugodno i precizno klizi po površini usana, nanoseći proizvod ujednačeno i precizno. Besprekorno. Uz ovaj ruž ne koristim olovku za usne jer ne primetim da se razliva, ali ako vi preferirate drugačije, imajte na umu da kombinovanje s olovkom neće raditi probleme. Penasto-kremasta tekstura ruža me je oduševila jer se ne sećam kada sam poslednji put na usnama imala tekući/kremasti proizvod ovako ugodnog efekta, bez isušivanja, raspucavanja kroz dan. Iako Bourjois tvrdi postojansot ruža do 24 sata, ja bih ovu tvrdnju uzela kao poprilično ambicioznu jer: 1) nikada nisam nosila ruž u tako dugom periodu, 2) možda, ukoliko mirujete, ne jedete i ne ljubite :) Dakle, postojanost definitivno nije kroz celi dan, ali mogu reći da na mojim usnama traje od 5-7 sati, bez korekcija, uz umereno jelo i piće, što je izvrsno! Neke devojke žalile su se na prisustvo hemijskog neugodnog mirisa ruža, naročito po prvom otvaranju, no moj primerak nije kupljen u Hrvatskoj i miriše kao mešavina nekakvog slatkiša (bombone) i cveća. Nije da želim reći kako je moj ruž posebniji od vašeg, ali mi je drago što ne smrducka :) Definitivno si dajem zadatak da iste swatcham i pomirišem u našim drogerijama, jer me ne bi začudila razlika u proizvodnji, shodno tržištu kojem je proizvod namenjen... Ukoliko ste vi primetile ovaj detalj, pišite mi u komentarima. 
Niže sa vama delim swatcheve Funchsie na usnama, na kojima možete primetiti zdravi, kremasti izgled ruža koji se suši u vrlo ugodnu satensko mat završnicu.
I would definitely recommend this Rouge line because my experience is rather positive. I love the shade range, the formula, the overall feeling on the lips during the day, how long lasting this thing is and at the end- how refreshed my makeup looks with Funchsia on! This is definitely one of my Spring favourites. 

Definitivno bih preporučila ovu liniju Bourjois ruževa jer je moje iskustvo i više nego pozitivno. Dopada mi se raspon dostupnih nijansi (iako ih je kod nas svega 8... Gde su preostale 2? :))), izvrsno pigmentirana, kremasta formula, sveukupni osećaj na usnama kroz dan (bez isušivanja, raspucavanja), dugotrajnost i na kraju- kako osveženo celokupan look izgleda uz ovu nijansu! Definitivno, jedan od mojih prolećnih favorita.



SHARE:

8 comments:

  1. ja ga imam u nijansi 09.
    meni je super ,volim ga nositi jer je lagan i ugodan..
    preporučam ga svakako ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divna nijansa, baš za svaku priliku :)

      Delete
  2. Imam jedan Bourjois tekući mat ruž i zadovoljna sam pigmentacijom i trajnošću, no u usporedbi s ostalim tekućim mat ruževima koje sam probala jako mi skupi usnice, tj. baš mi je težak, a i primijetila sam da me zna isušiti pa nanosim balzam u malo većoj količini :D Moj je u nijansi Peach Club :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimljivo. Mada, čula sam da se taj isušujući efekat javlja kod više osoba, pa ne znam više šta bih mislila. Ovaj moj je jako ugodan, kremast, ni ''I'' od isušivanja.

      Delete
  3. Predivna nijansa koja tebi savrseno stoji. Slazem se sa svim napisanim, definitivno je drugaciji od svih drugih mat tekucih ruzeva koje sam isprobala i jako je ugodan na usnama. Samo sto moj ima taj neki cudan miris (smrduckavi) koji ishlapi brzo kada se nanese. Ne bi me uopce cudilo da nije ista verzija kod nas i u ostatku Europe...nazalost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Majo :)
      Dakle i ti si osetila smrduljak? :D
      Baš sam si dala zadatak pošteno ih iswatch-ati i pronjuškati, ali ne bi mi bilo neverovatno da su formule mrvicu drugačije...

      Delete
  4. Love this, Borjouis is my favourite brand!
    I love this post, your posts are so informative and you're beautiful, too!
    You should check my blog out: http://feliciatonng.wixsite.com/kindafelicia

    Love, Felicia <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Felicia! :)

      Thank you for your kind words, I am so glad you enjoyed reading it :)
      I will check your blog, for sure.

      Have a lovely day.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig