12 March 2016

Wrapped Up In Flowers | Giordani Gold Original 2016.



Originally launched in 1976. Giordani Gold was such a lovely floral sonate for women. With top notes of white flowers, mandarine orange, lemon blossom and orange blossom, middle notes of jasmin, tuberose and lily- it was such a signature fragrance starting with powerful flower-powdery strike, later developing into subtle notes. This year it found me again, after almost 12 years. I was a teenager when my mom surprised me with lovely golden bottle and I loved it with every spritz, even though it seemed a bit mature. A bit serious for a 19 year old girl, but then I grew older, searching for some new fragrance excitements. Giordani Gold Original is supposed to be the same old Giordani Gold, but it's not. They do seem to smell very similar, but fragrance notes are definitely different. Launched in 2016. GG Original combines top notes of orange, lemon and italian mandarin; middle notes are orange blossom, white lily and jasmine; base notes are patchouli, white musk and moss which categorizes it into group of Chypre Floral fragrances. Snuggled up in a glass, slightly twisted elegant bottle with lovely cap on top, this perfumed water looks so lovely.

Originalno predstavljen davne 1976. Giordani Gold bio je jedna od lepših cvetnih mirisnih sonata za dame. Kombinujući mirisne note belog cveća, mandarina, limunovog i cveća pomorandže, te jasmina, tuberoze i ljiljana- širio je upečatljiv, slatkasto-cvetni miris s dozom puderastog u sebi. Započinjao bi moćnim naletom cvetnih nota, a kasnije bi se smirivao u nežniju, suptilniju auru. Ove godine do mene je, nakon 12 godina, došla bočica naslednika ovog cvetnog moćnika, nešto izmenjene spoljašnjosti s tvrdnjom kako se radi o originalnom Giordani Gold mirisu. Naš prvi susred dogodio se kad sam imala 19 godina. Mama me je obradovala prekrasnom zlatnom bočicom, i iako sam bila oduševljena načinom na koji se cvetne note slažu s mojom kožom, uvek sam imala dojam da godinama nisam dorasla mirisu koji je ipak za nešto zrelije, dame sa nešto više samopouzdanja nego ja- edition srednja škola. Nakon što sam ga potrošila, moja čula potragu su nastavila za nekim novim mirisnim avanturama. GG Original ponovo je ugledao svetlost dana ove, 2016. godine, a ja sam dobila priliku isprobati ga i uporediti sličnost s originalnom verzijom. GG Original kombinuje poprilično slične note; u vrhu se nalaze pomorandža, limun i italijanska mandarina, srednje note čine cveće pomorandže, beli ljiljan i jasmin, dok se bazne note oslanjaju na patchouli, beli mošus i mahovinu što bi sveukupno ovaj miris svrstalo u grupu Chypre cvetnih delicija. Obgrljen divnom, lagano uvijenom staklenom bočicom, ukrašen zatvaračem sa zlatnim detaljima, ovaj parfem odaje dojam jednostavne elegancije.
As mentioned above, the initial aura of this fragrance is very powerfull and strong, so it may be a bit too much for people who don't enjoy strong floral scent, or floral notes in general. To be honest, my fragrance taste developed and went in completely opposite direction of anything floral, and another ''first'' meeting with this beauty went pretty well, but in the end I concluded this isn't my cup of tea anymore. What I did was I surprised my mother in law :) and she was delighted! Her skin scent matches this fragrance perfectly and suits her very well. After strong push of floral, this fragrance calms down into chypre, a litte bit wooden notes and lasts up to 5 hours. To me it feels the best while fading, because the scent is really gentle then. After some serious experience of trying out EDP/EDT of companies that sell their cosmetics over catalogues, I must notice that Oriflame has the best and longest lasting scented notes. If you love and enjoy wearing sweet, floral scents with powdery ending, GG Original is the one.

Kao što sam već spomenula, inicijalni dojam po nanošenju parfema odaje snažnu auru cvetnih elemenata, pa se može učiniti vrlo napadnim nama koji inače ne uživamo u takvim mirisnim notama. Biću vam iskrena i napisati kako se moj ukus i doživljaj mirisa jako promenio i otišao u kompletno suprotnom pravcu od slatkih, cvetnih nota, te da sam se iznenadila koliko mi se ovaj parfem zapravo svideo nakon što sam ga nanela, ali inicijalni dojam nije se zadržao predugo jer je se za moj ukus dugoročno pokazao preteškim. Od srca sam ga poklonila svojoj najdražoj svekrvi :) čija koža puno bolje toleriše i nosi ovakav tip mirisa. Na njoj ne deluje teško, niti zagušljivo, a opet ona je dama koja ume nositi ovakvu kombinaciju mirisnih nota. Na njenoj koži GG Original traje do 5 sati, a meni je najlepši u momentu iščezavanja, kad se oseti blago, po malo puderasto (ali ne onako, grandma puderasto, već jako fino). Moram primetiti da nakon godina i godina isprobavanja različitih EDT/EDP  izdanja kozmetičkih kuća koje svoje proizvode prodaju kataloški, Oriflame ima najrazličitije i najdugotrajnije note. Ukoliko se pronalazite osobom koja bi uživala u cvetnim mirisima obavijenim čvrstim, drvenim notama uz lagano puderasto iščezavanje, mislim da bi vam se GG Original jako svideo.

*Proizvod je dostupan u Oriflame katalogu, ili Oriflame zvaničnoj stranici, po ceni od 219 kn za 50 ml.
Have you tried Giordani Gold Original and how do you like floral notes in your perfume? Which one is the best catalogue perfume you've ever tried and loved so much? | Jeste li bile u prilici isprobati Giordani Gold Original i kako vam se dopadaju cvetne note u parfemima? Koji bi primerak izdvojili kao najdraži, koji ste najradije nosile, a da je kupljen putem kataloga?

*PR sample | Pr uzorak (detalje o recenziranju PR proizvoda potražite na About This Blog stranici)




SHARE:

9 comments:

  1. ovaj parfem mi se mnogo dopada, stalno ga zagledam :D hhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao neko ko nije flower scent fan, moram priznati da je vrlo zanimljiv :)

      Delete
  2. Meni je ovaj parfem odličan! Slažem se s tobom da Oriflame ima sve bolju ponudu parfema

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čini se kako ostali kataloški brendovi uvek potenciraju iste note, bez obzira na vrstu i sezonu. Mislim, ne želimo sve mirisati na mošus, ili drvene note. Oriflame se ističe.

      Delete
  3. Trenutno sam u Avonovim mirisima, Mesmireze,Percive i Cherish, ali sviđa mi se mnogo postava nota u ovom Oriflamovom..

    ReplyDelete
  4. Oriflame ima vrlo dobre mirise, no ovaj konkretno mi nikad nije sjeo, a i davno sam ga probala možda bi danas drugačije razmišljala da ga probam. Dobar mi je bio Freya, ali njega dugo nisan vidila.
    Divan opis i slike. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga. Da, potpuno te razumem. I meni je a bit too much zbof svog tog cveća, ali je sam po sebi dosta zanimljiv. I jak :) Freyu nisam pomirisala, ali imam mental note, pa budem nekad. Valjda :)

      Delete
  5. Draga Misa bas sam uzivala citajuci post. Cim procitam da neki Edp ili Edt u svojim notama sadrzi jasmin znam da je stvoren za mene. Plus nigdje ni traga vaniliji, pun pogodak, moram nabaviti svoj primjerak.
    Mare M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mare, baš mi je drago <3
      Nema vanilije, ne miriše mošusno, niti jeftino, baš je poseban i kažem- ili je ljubav, ili ne. Nema između. Nadam se da ćeš uskoro biti u prilici isprobati ga.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig