6 May 2016

△ April Favorites △



Iako sam u prethodnom postu o favoritima napisala kako će isti biti poprilično neredovni i periodično-sezonski podeljeni shodno tempu isprobavanja i razvijanja dubljeg relationship-a s beauty proizvodima, danas bih s vama podelila najdraže artikle iz prethodnog meseca samo zato što sam isprobala i zavolela dosta toga. Verujem da ćete informacije o njima pronaći korisnim, te ih možda pronaći korisnim za isprobati :) Umesto pisanog članka, na kanalu Crossing Beauty bloga osvanuo je novi video! Nemojte zameriti na dužini istog, ja se očito ne umem savladati :) Obećavam, nije dosadan. Makar se nadam :)

Uživajte i obavezno mi napišite delimo li favorite i kakva su vaša zapažanja o navedenim beauty proizvodima.

Hvala na gledanju!
U slučaju da ne vidite prozor videa, kliknite na ovaj link








SHARE:

13 comments:

  1. Odlican je video i nije nimalo dosadan :). Potrazicu taj Lorealov regenerator ( zastitila bih malo kosu zbog cestog feniranja ), kao i Nivein antiperspirant ( ni ja ne volim cvetne / citrusne mirise ). Imala sam Nivein dvofazni odstranjivac ali bio je premastan za moj ukus. Kristina

    ReplyDelete
  2. Zaboravila sam da spomenem Lorealov tecni puder, sada imam True Match i odlican je, a sledeci koji cu kupiti je ovaj iz videa, moram da ga probam :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Kristina, evo ovde ću odgovoriti na obe poruke :)

      Hvala ti puno na pozitivnom feedback-u, nisam baš planirala pričati preko 20 minuta :D
      L'orealov regenerator bih ti preporučila ako često koristiš fen ili peglu, baš fino obgrli dlaku i čini je lepršavom, bez elektrisanja na garderobu npr, a super štiti od topline (moj primer 200 stepeni).
      True Match je super podloga, ali meni neuporediva u odnosu na onu koju sam kupovala pre (2006./2007.). Kao da je formula ređa, kao da manje prekriva nego pre. Ne znam, možda je do mene.
      Infallible 24h-matte je baš odličan za mešovitu i kožu sklonu pojačanom lučenju sebuma, od srca preporučujem. Mislim da bi bio ok i na suvoj koži jer ne ističe suvlje delove.

      Delete
  3. Baš si lijepa i simpatična. Divno je slušati te i vidjeti u videu :)

    ReplyDelete
  4. Aaa bravo za video, prekrasna si! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :* I hvala na komplimentu :D

      Delete
  5. stvarno zanimljivi proizvodi / favoriti. Za puno njih nisam čula ili nisam znala da su tako dobri :)
    sigurno ću isprobati Cadea Vera gel za čišćenje lica i šminke, općenito vidim da se dosta hvali ovaj brend, a tako su ponovljni..
    i baš fora kako si naletila na ovaj nivein dezić, vjerojatno se i može kupiti samo u mulleru.
    Super video <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. CV umivalica je fantastična za skidanje šminke, a poprilično nežna na licu. Definitivno preppručujem. :) I hvala na pohvalama, znači mi puno :)

      Delete
  6. baš imaš ugodan glas :) volim čuti glasove blogerica :D
    rosal maslac je i meni odličan! odličan! miris me podsjeća na karbofix (ljepilo koje smo koristili u vrtiću i 1.-4. razreda, davnih 80-ih), ali pretrpim.
    nivea dezić imam isti, samo je moja bočica prozirna skroz. volim miris nivee, vraća me u djetinjstvo.
    lp, daniela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Daniela, hvala na divnim rečima. Moram ti priznati da mi je posebno zanimljivo editovati video i slušati sebe samu, jer u načelu svi sopstveni glas doživljavamo kao nešto čudno, smešno :D Nasmejala si me baš s ovim lepak poredjenjem hahaha xD Malo je specifičan miris, meni za čudo prija :)

      Delete
  7. Strašno si simpatična "uživo" :)
    I sad bih i ja čitala Lisinu knjigu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^^ hvala Zubo :)
      Lisa je napisala divan siže. Preporučujem.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig