16 February 2016

Nivea Care Intensive Pflege | Newest Multifunctional Cream


Multinamenski proizvodi za negu oduvek su za mene bili enigma. Nekako sam navikla da kožu lica i tela negujem posebnom, odvojenom preparativom, naročito zbog njene mešovite i vrlo ćudljive prirode. Pre nekoliko sedmica, šetajući Muller drogerijom, primetila sam par noviteta od Nivee. Jedan je iznad moje glave izrodio ogroman upitnik, a radi se o In-Shower Facial moisturizer-u, ili kremi/losionu za lice koja se nanosi pod tušem (why, oh why bi iko kupovao posebnu kremu za lice, za ispod tuša... koja će završiti u slivniku... nisam pametna...), dok sam drugom novitetu posvetila ozbiljniju pažnju, te ga odlučila kupiti i isprobati, a utiske podeliti s vama. Nivea Care krema namenjena je intenzivnoj, bogatoj, nemasnoj, brzoupijajućoj negi kože lica, ruku i tela. Iz Nivee tvrde da se u kremi nalazi lagani hidro vosak koji se topi u dodiru s kožom, osiguravajući joj tako intenzivnu i dugotrajnu hranljivost bez masnog, lepljivog osećaja.
Ako krenemo od ambalaže, primetićemo da je Nivea uvela značajan dizajnerski preokret, naročito kod poklopca. Meni lično odiše nekakvim retro duhom, čistom jednostavnošću, bez da deluje neprimetno. Krema je dostupna u tri zapreminske veličine, 50, 100 i 200 ml, a kako je ovo prvo isprobavanje nove formule, za sebe sam odabrala teglicu od 50 ml. Krema je dodatno zaštićena folijom ispod poklopca, a nakon uklanjanja iste oslobađa se karakterističan, kremasto-mlečno-čisti miris Nivee. Kremasta gel tekstura proizvoda vrlo je maziva i zaista se upija brzo, bez ikakvog traga na koži, osim svilenog, mekanog osećaja nege. 
Formula se bazira na visokom udelu glicerina, shea maslaca i emolijensa, ali na žalost prisutni su i parabeni koji prezerviraju proizvod. Spisak sastojaka mogu oceniti kao i ne toliko loš, ali ja lično ovu kremu ne nanosim na lice. U prvih nekoliko dana jesam, samo da bih vam umela preneti utiske i ono što sam osetila je:
- dopada mi se kako je koža mekana i svilena, nežna nakon nanošenja kreme
- dopada mi se brzo upijanje
- dopada mi se što na mojoj koži nije izazvala iritacije bilo koje vrste
- ne dopada mi se osećaj zaštitnog filma koji podseća na efekat staklene bašte (kao da mi koža ne može disati ispod sloja glicerina i silikonskog polimera (dimethicone*) koji se oseti)
- ne dopada mi se intenzivan miris tako blizu nosa, i uopšte prisustvo parfema u proizvodima za negu lica
Uzevši u obzir sve gore navedene činioce, kremu sam nastavila koristiti isključivo za negu ruku i nogu jer mi je tamo koža najsuvlja, a čini se da formula dosta fino sarađuje sa zahtevnim predelima na telu. Miris kreme se na telu razvija drugačije, miriše na čisto, ne previše intenzivno i traje skoro celi radni dan. Volim je naneti nakon jutarnjeg tuša jer u kombinaciji s parfemom podiže mirisne note na jedan viši nivo. Uveče, pak, biram negu koja u sebi ne sadrži parfeme (Balea baby ulje, čist shea maslac, Sapunotekin losion s bademom). 
Spisak sastojaka:
Zaključak: Iako najavljivana kao multifunkcionalna, krema koja će zameniti negujuće i anti-age (čak!) preparativne proizvode, Nivea Care ipak nije u potpunosti opravdala ove epitete. Ja sam poprilično stroga i stvarno očekujem puno (previše čak) od proizvoda koji tvrdi da jednakom formulacijom može pružiti negu lica, tela i ruku. U biti, ovo je vrlo solidna krema koja koži pruža trenutnu hidrataciju, koja ''popravlja'' isušene delove, vraćajući ih u kratkotrajnu ravnotežu, ali ako ste u potrazi za dubinskom, dugotrajnijom negom- nemojte očekivati previše. Na koži je vrlo ugodna, upija se zaista brzo, u samo par sekundi, miriše fenomenalno čisto, ali je ne bih preporučila kao kremu za lice upravo zbog prisustva parfema i parabena. Iz Nivee tvrde kako je krema namenjena osetljivoj koži, s čim se mogu složiti s obzirom da mi na licu nije izazvala nikakav neželjeni učinak, ali ponavljam- parfimisane kreme s osetnim prisustvom silikonskog agensa na licu su za mene veliki no-no jer želim kremu koja će kožu hidrirati, te mi na izbor ostaviti kasnije nanošenje silikonske baze :) Ako bih joj morala dati konačnu ocenu, bila bi to solidna 3,5/5 :) Cena za najmanju količinu od 50 ml iznosi oko 15 kn, što je i više nego prihvatljivo, a količinom je dovoljna za konstantno dvosedmično korišćenje. Ja je često imam u neseseru u torbi jer ne zauzima puno mesta, a korisna je kao krema za ruke kad sam u pokretu. 
Pišite mi! Jeste li već probale Nivea Care kremu i kako vam se čini koncept jedne kreme za sve? Birate li radije ''all in one'', ili se opredeljujete za proizvode za ciljanu negu određene problematike i područja na telu?

 Do narednog puta!


SHARE:

10 comments:

  1. Mene više zanima onaj prvi proizvod koji nisi kupila!
    Što se kreme tiče, ja je isto ne bih stavljala na lice (ne sviđa mi se što sadrži hidrovosak, vosak je na mom licu uvijek komedogen). Za njegu tijela vjerujem da je dobra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niti ga planiram (želim, imam potrebe :D) kupovati i isprobavati. Mislim da je potpuno besmislen i usiljen nakon sasvim dovoljnih mleka i losiona za telo pod tušem. Mislim da svaka od nas ima tih par minuta za naneti odgovarajuću negu van tuša :) Drago mi je da se razumemo, ni meni se nije svideo taj efekat koji podseća na najlon preko lica, jednostavno nije ugodno.

      Delete
  2. Ni ja ne volim univerzalne kreme, ako je namijenjena i njezi tijela nekako imam odbojnost od korištenja na licu. A opet, za tijelo volim prirodnije proizvode kao Sapunoteka losion, Ulola i Loko maslaci jer sam primjetila da imaju najbolji učinak. Tako da ovaj proizvod baš ne bi našao namjenu kod mene.
    Ozbiljno? Imaju regenerator za lice?? Mene nisu oduševili ni oni za tijelo, a ovo mi je presmiješno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je jedini multinamenski proizvod koji mogu koristiti bilo gde na telu- shea maslac, onako hladno prešani, raw puter. I odličan je za sve. Ostalo, radije preskačem. Jednostavno, jako se oseti silikon i ne prija.
      I da :D Imaju i hidratantnu kremu za lice, za pod tušem :D
      Pogledaj kad naredni put budeš u Mulleru ;)

      Delete
  3. Nisam ljubitelj univerzalnih krema i novu Niveinu nisam probala, iako sam pročitala nekoliko pozitivnih recenzija. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ima osoba koje su joj pronašle upotrebnu svrhu i na licu i na telu. Ja nisam :) Za telo je skroz okej.

      Delete
    2. Mene je ova krema oduševila. Poprilično sam sretna sa svojom kožom, nemam problema s tenom i jedino što me muči je suha koža zimi. I baš ekstremno suha. Do otkrića ove nivee, a nakon godina i godina pokušaja s raznoraznim fensi-šmensi i manje fensi kremama za suhu kožu, koristila sam uglavnom dječje zimske zaštitne kreme za lice koje su polovično radile svoj posao. I onda sam na pinterestu naišla na nekakav dupes-članak u kojem se upravo ova krema spominje kao duplić neke NASA-ine kreme za astronaute, I shit you not. Jedino, kažu Ameri, mora se paziti da je iz Njemačke, za njemačko tržište, ostale ne pale.
      Našla je u Mulleru, ne rastajemo se. Znam da se mnoge žene groze proizvoda koji su "univerzalni", ali ako ću baš biti iskrena, mojem licu ne odgovara niti je ikad odgovarala neka krema isključivo za lice. Nakon što sam bacila gomilu novca i krema u smeće, sretna sam da imam nešto od čega me lice ne zateže, ne ljušti se, ne boli. Nemam osjećaj voska na koži, doduše, stavim je doista malo, možda je do toga. Ili moja koža voli vosak hahahah Također mi miris nije tako intenzivan kao kod nekih drugih krema. Zapravo, ne osjetim ga nakon što se upije.
      Eh, da. Za tijelo je ne koristim, kao ni za ruke. I ja sam jedna od tih koje to odvajaju :D
      I ne, ne plaća me nivea xD

      P.S.
      dečko nekad nakon brijanja (i cijele glave) zna imati nazovi alergijsku reakciju. Navikao je da sad uzme moju kremu, zove je "ona tvoja magična krema za astronaute" :D

      Delete
    3. Hej! Nemaš pojma koliko me raduje što si uspela pronaći poprilično pristupačno rešenje za problem suve kože. Baš sam s uživanjem pročitala komentar i složila bih se sa svim, naročito delom u kome navodiš mesto kupovine. Meni se nemalo puta dogodilo da proizvodi kupljeni u Muller-u i DM-u (npr) nemaju veze jedan s drugim, a radi se o identičnim stvarima. Zato rado idem u Muller. Inače, meni najdraži nemački brend za univerzalnu negu je Florena, i ne toliko poznat nama na Balkanu, ali izvrstan brend s fenomenalnim proizvodima :) Naravno, svakome odgovara nešto drugačije jer, pobogu, nismo isti. Ovom recenzijom prenela sam isključivo svoje utiske, ali me uvek raduje kad se u komentarima podele i drugačija iskustva. Hvala ti puno na povratnoj informaciji :)

      Delete
    4. P.S. S obzirom da kremu nanosiš isključivo na lice, prati kako se koža ponaša jer sadrži parfem i silikonski agens, da ne bi došlo do dugoročno intenzivnijeg isušivanja (najbolje se vidi kad je lice čisto, bez preparative). Svakako preporučujem da razmisliš o Sapunotekinoj kremi sa smiljem i divljom ružom o kojoj sam pisala i na blogu. Izvrsno hrani i neguje, a nema silikona i parfema. P.P.S Ne radim za Sapunoteku :D haha

      Delete
  4. Inače nikada ne koristim kreme za ruke, jednostavno mi nije u rutini pa se nikada ne sijetim, samo kada su mi ruke već poprilično suhe, ali tada krema za ruke ne može puno pomoći :/
    Inače odličan post :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig