26 January 2016

2016. Beauty Wishlist Highlights


Nedavno sam na Pinterestu složila board, listu proizvoda koji su mi privukli pozornost kvalitetom, performansama, ili jednostavno unikatnim izgledom jer ja sam ''samo'' žena, volim lepe stvari :) Ako na stranu stavimo estetski momenat čiju ubeđivačku moć prilikom odabira i kupovine ne možemo osporiti, ali možemo kontrolisati- ove godine sama sebi uvodim embargo na dekorativu. Delovaće paradoksalno, s obzirom da na wish listi dominira upravo dekorativa, ali došlo je vreme da realno potrošim ono s čim raspolažem, a novac koji bih potrošila na kupovinu svega i svačega- prištedim, te se u drugoj polovini godine počastim nekim od lepotana koje bih spomenula upravo danas. Ovakav način razmišljanja pokazao se uspešnim u 2015., stoga ne očekujem ništa manje u ovoj godini :) 

Preparativa

Ovo je godina u kojoj u rutinu nege kože uvodim SPF. Ako blog pratite duži period, setićete se koliko sam puta pisala o komplikacijama i nemogućnosti da za svoju kožu pronađem adekvatan preparativni proizvod sa zaštitnim faktorom koji neće uzrokovati zatvaranje pora, pojavu ekcema i drugih grozota. Jednostavno, radije ću se skloniti sa Sunca, nego naneti kremu koja će mi napraviti više štete nego koristi. Nakon detaljnih konsultacija s ljubaznom Isidorom iz Paula's Choice tima, dobila sam sve potrebne informacije uz predlog najidealnijeg režima nege koji će ispuniti zahteve moje kombinovane kože. Stoga na popis za kupovinu stavljam Hydralight shine-free daily mineral complex, hidratantnu kremu sa zaštitnim faktorom 30. Nadam se da će ova krema i za moju kožu učiniti sve što obećava. Pored nje, odlučila sam okoloočnu regiju počastiti s tretmanom koji je proglašen najboljim omerom sastojaka i njihovog delotvornog učinka, stoga do kraja godine očekujte i moju iskrenu recenziju o ovoj hvaljenoj Resist okoloočnoj kremi
I dok čekam da me poštar obraduje drugom teglicom Antipodes Kiwi Seed Oil okoloočne kreme, svečano obećavam kako ću napisati recenziju, jer ovaj proizvod to zaslužuje. Do sada sam isprobala nekoliko Antipodes proizvoda (o kojima možete čitati ovde, ovde i ovde) i mogu napisati da sam jako zadovoljna kvalitetom, sastojcima, sveukupnim delovanjem na kožu. Možda nam nije fizički dostupan (online only), ali je brend koji bi svakako trebali razmotriti. Moji favoriti su upravo okoloočna i Aura Manuka maska.
Sunday Riley jedan je od brendova (osoba) o kojima slušam, čitam, gledam, istražujem popriličan broj godina :) a ukoliko potrebe moje kože budu zahtevale, gore sam izdvojila preparate koje bih volela probati. Volim dobru kombinaciju biotehnologije i potencijala s botaničke strane. Do sada se ova veza pokazala odličnom za benefite moje kože (proizvodi brenda Antipodes dizajnirani su prema ovom principu), stoga- postoji mogućnost da ću u budućnosti pisati upravo o Sunday Riley

Dekorativa

NYX je brend na koji nisam obraćala posebnu pozornost, no nakon eksplozije savršenih nijansi mat ruževa- nisam uspela ostati imuna. U februaru očekujem da do mene srećno doputuju gore navedene nijanse Suede ruževa, a nakon njih krećem u pohod na Lip Lingerie, prekrasne nude-aće :D Vivid brights eyelineri uvek su dobra ideja za postizanje drugačijeg, modernog look-a, stoga bih volela biti u prilici probati ih. Fire, Envy i Sapphire su na wish listi, no svaka nijansa ima svojih čari. Illuminating pallette nešto je što bih volela swatch-ati pre kupovine, ali deluje dosta zanimljivo. 
Ako govorimo o tekućim podlogama, vratila bih se na preparativu. U slučaju da se pitate zašto- jednostavno, bez pravilne nege kože lica, vrata i dekoltea, ne znam koliko skupa i kvalitetna podloga neće delovati lepo. Stoga apelujem na adekvatan odabir preparative koja će odgovarati tipu kože, bez povođenja za nečim što je trenutni hit, ili praćeno marketinškim vriskom s ekrana, bilborda, promocija i sličnog. Samo negovano lice je dobar osnov za bilo koju podlogu. Primetim kako su se moji afiniteti i očekivanja uveliko promenili, sada težim podlogama sa laganim do srednjim prekrivanjem, prirodnim, čak laganim dewy završetkom. Ranije sam bila opsednuta matiranjem svake pore na licu, ali čini se kako na taj način licu dodajem dobar broj godina, što nikome nije krajnji cilj. Mislim da je pravilna nega zaslužna što više nemam potrebu, niti želju hodati ''zamaskirana'', već uživam u laganom ujednačavanju tena. U budućnosti bih isprobala Bobby Brown Long-Wear Even Finish podlogu koja obećava srednje, ujednačeno prekrivanje, uz mogućnost nadogradnje do potpunog prekrivanja. Čula sam da je na koži neosetan, a nanešen pravilno deluje vrlo lepo. Pažnju mi je još davno privukao Clinique Superbalanced puder koji se ponaša poput pametne materije. Navodno prepoznaje delove kože s pojačanim lučenjem sebuma, te ih prilagođava na način da sebum drži pod kontrolom, dok suve delove hidrira i neguje, uz ujednačeno prekrivanje. Nešto poput smart-podloge :D Best seller IT Cosmetics brenda je CC full coverage krema bogate pigmentacije. Proizvod je razvijen u konsultacijama s vodećim plastičnim hirurzima tako da potpuno prekrije sve nedostatke, a deluje prirodno i blistavo. Krem-podloga krcata je antioksidansima, hijaluronskom kiselinom, kolagenom i mnogim sastojcima koji imponuju koži, a sadrži i visok fizički SPF. Primetim da je visoko u sastavu i filtrat puževe sluzi... pa eto... ko voli :D 
U Zoevu sam se zaljubila nakon kupovine i prvog korišćenja četkica, a kako sam nepopravljivi kolekcionar paleta, odabrala bih tri na fotografijama iznad. Cocoa Blend i En Taupe, nijanse su koje inače svakodnevno koristim i volim kombinovati, a od tri palete iz Spectrum kolekcije moj glas dobija Nude Spectrum. Sve tri su prelepe, ali Nude je najlepša :) Malo sam razočarana što Zoeva prema Hrvatskoj ima tako visoku poštarinu (18€), pa je najisplativije naručivanje u grupi. No kako s takvom egzibicijom imam grozno iskustvo- radije ću sesti na bicikl i odvesti se u Dojčland :D U tom scenariju videću i malo sveta :P Šalu na stranu, ako ovo ikada pročita iko iz Zoeve- smanjite cenu dostave, God dammit! :D Moj bankrot to zaslužuje!

Praktikujete li slaganje lista za kupovinu, ili se više vodite instinktivnim odlukama, na licu mesta? Da li ste u kolekcijama za 2016. zapazili proizvod koji vam se posebno dopada? Čime ćete se počastiti, ako govorimo o kozmetici? Ima li na mojoj listi nešto što vam se posebno dopada? :) 

Do narednog puta,



*fotografije preuzete s Pinterest-a
SHARE:

16 comments:

  1. Uh, uh, Zoeva i Sunday Riley. Praktikujem ja sve moguće liste, ali retko koje se pridržavam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dok se nisam opametila i počela slagati liste kojih ću se zapravo pridržavati- ne znam, bila sam izgubljena :D Sad je sve puno lakše. Zoeva je fantastičan brend, ja bih sve od njih! Sve! :D

      Delete
  2. veselim s lookovima koje ćeš radit uz nyx eyelinere <3
    ova Zoeva paleta je san snova <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepotice draga <3
      Samo da dođem do njih :) Nama ti noviteti stižu uvek sa zaostatkom...
      Nisam sigurna na koju tačno paletu misliš, meni lično su sve tri san :)

      Delete
  3. i ja pravim liste, ali ih se ne držim baš :( uvijek nešto uleti sa strane :D
    a definitivno pravim još jednu kasicu i ostavljam za fotoaparat, nema smisla da okinem 250 puta jedan ruž i da mi niti jedna slika ne valja, pa stvarno...
    nyxove liquid suede imam i volim ih baš, šteta što je nyx kod nas relativno skup. lingerie su baš baš prelijepi, jedva ih čekam eto. taman da isfiltriram koje sve hoću jer za sad hoću barem 5. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, razumem.
      Poržavam odluku o investiciji u fotoaparat, znam koja je razlika i koliko je lakše napraviti posao kad oprema funkcioniše. Iako ja tvoje fotke obožavam. Naročito swatcheva, tvoj blog je obavezan prilikom odabira nijansi :) pre neke kupovine.
      Istina, a osim razlike u ceni, noviteti stižu brzinom puža :D
      Makar u Hr.
      Ja sam odbrala 3 nijanse Lingerie, ostale ne smem gledati.

      Delete
  4. Ovu CC full coverage kremu hocu isto! :) Cula sam samo dobre stvari od brenda IT cosmetics, puno poznati licnosti iz holivud isto koriste njihovi proizvodi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, baš sam pročitala slično nedavno. Nije da imam ozbiljnijih nepravilnosti, ali me zanima kako izgleda na koži :)

      Delete
  5. Moje liste počinju racionalno, a završavaju se snovima, tako da izbegavam da ih pravim. To naravno mislim za kozmetiku, inače pravim liste za sve i svašta. :D Zoeva palete su mi preelepe, ali dok ne kupim naked preskočiću (kasnim za trendovima,znam). Inače, ako se ovde pojavi ona too faced peach paleta, biće moja! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Apsolutno te razumem, ali polako, dođe sve to na svoje. Doći će vreme kad će liste biti upravo to- liste, a ne spiskovi želja :) Držim fige za Peach paletu <3

      Delete
  6. Ja stalno gledam Zoeva kistice al mi je postarina preskupa :( palete su bas divne. Imam Antipodes kremicu i ne znam, nekako me nije oduševila, a nije me ni razočarala pa stalno preskačem tu recenziju :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, da. 18€ meni odmah izgleda kao još jedna paleta :D Ne dam kuririma, previše sam škrta :D Volela bih pročitati tvoje utiske o okoloočnoj, pa ako ikada poželiš, biće mi drago da napišeš recenziju :)

      Delete
  7. Odličan odabir! Ja sam upravo objavila svoju listu želja....zajednički željeni proizvod nam je Paula`s Choise okoloočna krema, a sa zaštitnim faktorom već imam njihovu omiljenu kremu.
    BB puder sam probala u parfumeriji i na mom licu se ponaša odlično, samo me brine cijena.
    Nyxe kozmetiku sam i ja zapostavila, pa moram poraditi na tome.
    Zanima me i ova CC krema....gdje se ona može naručiti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marijana :)
      Da, videla sam tvoju listu i imamo zajedničku želju :) Mada je tvoja lista puno mirisnija od moje :D
      Koja je cena BB kod nas? Nemam predstavu, kad sam pročitala tvoj komentar setila sam se da BB ima dućan dole :P kod vas. It Cosmetics ima svoju zvaničnu stranicu, tamo je 38 dolara, a može se pronaći i na Net-a-Porter stranici, Beautylish, BeautyBay-u (čini mi se).

      Delete
  8. Previše toga imam na wish listi i trebala bih ju raditi par puta godišnje hahha :D Jer ne stane u jedan post xD Uglavnom, NYX Lingerie ruževe želim odma sada odma, nijanse mi se jako jako dopadaju, no dosta su skupi na Ebayu. Mislim da je najbolje pričekat dok ta euforija s tekućim ruževima prođe pa onda navalit :) Ako će ikad proći.

    ReplyDelete
  9. Mene uhvatilo neko ludilo, pa hoću te teget, crne, zelene ruževe. :D Valjda imam previše šminke, haha
    Imam listu i na blogu, ali evo čitam tvoj post pa se čudim kako sam na Zoeva paletu zaboravila (bilo koju) :D

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig