3 December 2015

Celebrating Month Of Christmas with Essence | Merry Berry Trend Edition | Highlighter & Eyeshadows


Drage dame i svi vi koji volite umereni bling-bling na koži :) danas pišem o popularnom highlighteru iz Merry Berry trend kolekcije. Koristim ga svega par dana, ali odgovorno tvrdim da do sada po pitanju dekorative nisam donosila fail zaključke, pa ću s vama podeliti mišljenje o zvezdastom lepotanu pod imenom I love my golden pumps. Dugo sam odbijala uključiti highlighter u rutinu šminkanja, a onda sam upoznala Mary Lou o kojoj sam pisala ovde. Nakon Mary... pa napisaću samo da je svaki highlighter pao na testu. Od efekta, trajnosti, teksture, apsolutno svega jer Mary Lou nema alternativu! Jednostavno nema. I kad sam pre nekoliko dana ugledala prve swatcheve novog Merry Berry mališe, posumnjala sam u gore opisanu tvrdnju. Zaista jesam jer je delovao moćno. Ovaj highlighter je, ako govorimo o estetskom momentu, perfektan! Hrpa zvezdica kreira teksturu na kojoj mogu pozavideti HE brendovi. Kompakt dolazi u zapremini od 9 gr i sigurno će, pa čak i svakodnevnom upotrebom, potrajati neko vreme. E sad, ako govorimo o formuli, u pitanju je poprilično lepa priča svilenkastog finiša. Proizvod nije niti previše mekan, niti previše zahtevan za aplikaciju, nema bespotrebnog rasipanja. Ako prevučem prstom po površini, primetiću da se fino kupi i ostavlja poprilično dobar efekat. Ali, ono što je meni malo zasmetalo (jer sam razmažena Mary Lou) je razlika u efektu prilikom nanošenja na lice- na licu je to sve puno diskretnije i za konkretan highlight potrebno je naneti proizvod u dva, ili više sloja, poteza... To vodi laganom cakey efektu, te mogućem nakupljanju u finim linijama (jer ja više nemam 18 godina :D) što u konačnici nije poželjno. Ali za svakodnevni, lagani i diskretan highlight ovaj proizvod je idealan. Trajnost je prosečna, proizvod nakon 3 sata lagano bledi s moje mešovite kože (predeo na koji nanosim je uglavnom normalan do suv), ali se skida ravnomerno. Od srca bih ga preporučila svima vama koji niste vešti s proizvodima ovog tipa, te se plašite naneti previše, ili osobama koje vole mrvicu festive, ali ne too festive šminku :) Cena ovog lepotana iznosi 28,90 kn i možete ga pronaći na policama drogerija koje prodaju Essence kozmetiku. Nadam se. Jer po hype-u primetim da na njima neće biti dugo ;)
*razlika u nijansama i efektu/pigmentaciji između I love My Golden Pumps i Mary-Lou Manizer highlightera
* highlighter nanešen u jednom tankom sloju, na jagodice obraza.
Merry Berry kolekciju upotpunjuju i dve nove nijanse senki; 01 The Perfect Dress- divna, nežna champagne bež, finog metalik odsjaja. Jako sam se radovala ovoj nijansi jer je neutralna i nosiva, no moram napisati da me je pigmentacija razočarala. Da bih vam pokazala swatch morala sam pošteno zagrebati po površini proizvoda ne bih li ga uspela nagovoriti na saradnju. Na kapku deluje skoro pa neprimetno i nisam sigurna koliko ćemo se u budućnosti družiti. 02 The Masked Ball- jedna je od nijansi koje samostalno ne bih izabrala jer, eto... ja i ljubičasta na kapcima nismo najsavršenija kombinacija (mislim da se radi o traumi iz 90-ih kad je blendanje bilo misaona imenica). No ova nijansa deluje iznenađujuće dobro! Formula, tekstura i aplikacija su nebo i zemlja, ako bi je uporedili s nijansom pre. Vrlo je pigmentovana, lako se nanosi. Mrvicu je praškasta, ali ako otresem kist pre nanošenja na kapak problema s trušenjem po licu nema. Odlično se i ravnomerno blenda i izvrsno izgleda u pregibu kapka. Definitivno preporučujem svima vama koji volite smokey eye :) Cena svake senke iznosi 16,90 kn i kao i highlighter, možete ih pronaći na Essence policama u drogerijama koje istu prodaju. 
Recenzijom ovih proizvoda zaključila bih priču o Merry Berry kolekciji. Na isprobavanje sam dobila još i Scented Gold Dust Powder koji dolazi u presimpatičnoj zlatnoj bočici s balon-raspršivačem (kao na starim parfemima :)). Zlatna prašina na koži deluje vrlo delikatno i elegantno, iako meni lično aplikacija pumpicom ovde nije najsrećnije rešenje, jer sam naprašila :D sve oko sebe! Ali dobro, ako sam ja smoto, ne znači i da ste vi :D U svakom slučaju, proizvod deluje jako simpatično :) Prema najavama iz Essence-a, kolekcija bi već trebala biti na policama u DM-u, Kozmu, stoga- ukoliko vas zanimaju ove šarene makeup delicije, svratite i isprobajte testere :), te za sebe odaberite ono što vam je srcu najmilije ;).
Kako vam se dopadaju highlighter i senke? Pišite mi ako ste već isprobali proizvode ove kolekcije!

*PR proizvod (više o uslovima recenziranja PR proizvoda pročitajte na About This Blog stranici)

Do čitanja!


SHARE:

6 comments:

  1. Zar ne mrziš kad isprobaš nešto i toliko te oduševi da te kasnije svaki sličan proizvod ostavlja ravnodušnom? :D
    Highlighter divno izgleda, no preskočit ću ga, njihovi highlighteri nisu posebno pigmentirani. Također ću preskočiti i sjenila, ali definitvno uzimam top coat :) A možda i onaj dust powder :D Danas idem vidjeti što ima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Rekla bih da, ali neću zato jer mi je drago što sam napokon pronašla famozni HG highlighter :D Bukvalno ne mogu bez nje(ga)!
      Ovaj je sasvim solidan :)

      Delete
  2. Kako sam komentirala u prethodnom postu, jedva sam dočekala ovu kolekciju. Meni se najviše svidio taj puder u prahu. Nakon što sam danima vrebala, konačno sam i dočekala. Moram priznati da me najviše privukla njegova ambalaža, preslatka mi je totalno ta flašica s tim raspršivačem. Lijepo izgleda na koži.
    Iz ove kolekcije sam kupila i jedan lak za nokte. Nisam ga isprobala, ne lakiram baš nokte na rukama u boje, pa će na testing još malo pričekati. Ali mi je bila slatka bočica. Hm, gle mene, sve kupujem radi preslatkih ambalažica, heheheh!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si se počastila sitnicama koje ti se dopadaju :) Ja nisam probala lakove, a možda i bolje jer ih trenutno imam preko 100, a ne dovoljno noktiju da ih do kraja života lakiram :D
      I skroz je u redu kupiti nešto radi pakovanja ;) kao bonus, jelte :))))

      Delete
  3. Divnost od highlitera *.* meni zlatni ne stoje tako da ga verovatno neću ni uzeti (u stvari ne znam da li će uvoziti kod nas ovu kolekciju). The perfect dress senka ima super naziv :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vrlo je diskretan, kao što se vidi i na fotki s licem :) Najbolje ćeš videti kad probaš tester. U svakom slučaju kolekcija ima finih artikala :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig