2 December 2015

Celebrating Month Of Christmas with Essence | Merry Berry Trend Edition | Lipsticks

Za decembar kažu da je petak godine, a ja se ne mogu više složiti s tvrdnjom :) Ma kakva da je bila godina za nama, u decembru realnost poprima jedno novo ruho, šarenije, veselije, mrvicu bezbrižnije, te nas lagano uvodi u prazničnu groznicu za koju, čini se, nema leka. Biti racionalan u odabiru savršenih poklona nije lagan zadatak, naročito kada izlozi i police blješte hrpom odličnih ponuda s brojnim popustima, poklonima... Znam kako vam je, i sama prolazim kroz torturu. Čini mi se da je nama, šminkoljupcima, najpametnije pokloniti poklon vaučer neke od drogerija/parfimerija :) Današnjim člankom želela bih s vama podeliti utiske o najnovijoj LE kolekciji od Essence-a, Merry Berry, koja je zapalila News Feed na mom Facebook-u :) i to s razlogom, jer... pa pogledajte samo kako je prekrasna! Izdvojila sam proizvode koji su mi se posebno dojmili, a kako dugo nisam pisala o ruževima, evo idealne prilike da to ispravim ;) Merry Berry kolekcija donosi 3 praznične nijanse ruževa uz koje definitivno nećete biti neprimećeni. Napisala bih da su nijanse nove, ali ako se sećate Come To Town kolekcije od prošle zime, onda ćete se setiti i nijanse 02 Wrapped in Pink koja jako podseća na nijansu 02 Pink & Perfect iz aktuelne kolekcije. Nije da zameram, nijansa je i dalje vrlo popularna i nosiva. Kakve sam utiske stekla, jesu li ruževi vredni kupovine i kako izgledaju ''na delu'', pročitajte u nastavku. (*klik na fotografiju za uvećanje)
03 Red Rocks- prva i najsvetlija nijansa podseća me na koralnu ciklamu neutralno-hladnog tona. U njoj nema ničeg ''crveno crvenog'', čak više ide ka rozo-ljubičanstvenim nijansama :) Inače nisam fan ovako izraženih, jarkih nijansi, pa sam pre isprobavanja bila ubeđena da na meni neće delovati laskavo, no čini mi se da ne deluje tako loše :) Formula ruža je izvrsna, kremasta, maziva, hranljiva i vrlo, vrlo bogata pigmentima. Nanošenje je lagano, ujednačeno i brzo. Testiranjem nijanse nisam nanosila balzam, ili olovku za usne i moram vam priznati da sam impresionirana kako se držao na usnama. Trajnost je, bez popravaka, do 3 sata, uz jelo i piće. Bez razlivanja, ili skidanja u ''flekama'', ovaj ruž od mene ima čistu desetku! Popis sastojaka je ovde, a niže pogledajte swatch.
02 Pink & Perfect- spada u red pravih fuchsia nijansi. Nešto dubljeg tona nego nijansa pre, naginje ka hladnom i imponuje belini zuba :) Usne čini punijim (ne sastojcima, već vizualnim efektom), baršunastim i luksuznim. Kremasta, izrazito pigmentovana formula lagano klizi i već u jednom sloju ostavlja impresivan efekat. Mislim da ovu nijansu mogu svrstati u red ''zimskih'' jer zaista ističe celokupan makeup na jedan zdrav, osvežavajući način. Sastav ovog ruža pogledajte ovde, a swatch je na fotografijama niže :)
01 Let's the Berry-Tales Begin- nijansa kojoj sam se radovala kao nijednoj pre! Čak sam imala i mini panični u razmišljanju kako uopšte neću uspeti doći do nje jer će se rasprodati brzinom svetlosti! Zato hvala Matildi koja je spasila dan. I mesec :D Već ste primetili da, ili ruž uopšte ne nosim, ili se zalepim za jednu od vamp nijansi koju ne skidam. NYX SMLC u nijansi Copenhagen je moj HG, ali ova deep berry/vamp nijansa preti da s trona skine Copenhagen! Berry-Tales je jedna od onih nedefinisanih nijansi koje podsećaju na divlje kupine s kapljicom ljubičaste i plave. Hladnog je podtona i jako se lepo slaže s aristokratski bledom puti :) Formula je jednako kremasta kao i kod prethodnika, s tim da je za ujednačeno nanošenje potrebno mrvicu više vremena. Jednom nanešena, ova nijansa divno će se ponašati i trajati, bez razlivanja, bez skidanja u flekama. Ja npr, kada želim da postignem više mat finiš, lagano nakon nanošenja usne utapkam u papirnu maramicu i mirna sam nešto duže od 3 sata. Zaista impresivno izgleda na usnama. Sastav nijanse pročitajte ovde, a niže su swatchevi.
Za svega 19,90kn kolekciju ruževa možete nadopuniti nijansom po izboru. Iznenađena sam formulom, pigmentacijom i postojanošću ruževa koji bez problema mogu stati rame uz rame s ruževima HE brendova. Nanošenje je lagano, brzo i ujednačeno, a usne su fine, nežne, sočne i spremne za poljupce :) Zahvalna sam što sam imala priliku na isprobavanje dobiti sve 3 nijanse, te vam ih približiti i pomoći u odluci prilikom odabira one idealne. Essence je dobrano unapredio kvalitet proizvoda, jedan od njih biće svrstan i u moje favorite godine. Zaista prijatno iznenađenje s obzirom da se radi o vrlo pristupačnom brendu koji nudi apsolutno sve što je potrebno da se postigne zdrav, negovan izgled. Takođe, ne manje važno, Essence spada u Cruelty Free brendove, stoga od mene imaju i imaće punu podršku. A sad mi pišite, kako vam se dopada nova kolekcija? Jeste li već odabrali nešto za sebe i kako ste zadovoljni? Jesam li vam pomogla da odaberete novu nijansu ruža? :D Sutra vam pišem o famoznom highlighteru iz iste kolekcije, te zapažanjima je li vredan hype-a, ili ne ;) Svakako svratite. Do tada, još swatcheva :D

*PR proizvod (više o uslovima recenziranja PR proizvoda pročitajte na About This Blog stranici)

Do narednog puta!




SHARE:

34 comments:

  1. Misha moja lepa <3 Sva tri ti odlicno stoje ako mene neko pita :) Ipak, favorit mi je prvi, nekako mi bas, bas ide uz tebe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^^ hvala Jole <3

      I hvala na zapažanju, vidiš... ne mora značiti da uvek dobro percipiramo sebe :D I ja sad kad gledam uopšte nije loša prva nijansa... Nadam se da ćeš ih isprobati, super su.

      Delete
  2. Taman je post došao kao poručen, jer je navodno ova kolekcija stigla i u Srbiju. :)
    Ljubičasti mi se baš dopada, pogotovo jer si rekla da je za nas bledunjave. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da! Videla sam danas da stiže i k vama :D Napokon!
      Drago mi je da se ne ponavljaju situacije gde praznične kolekcije dolaze u Srbiju u proleće :D
      Nadam se da ćeš odabrati najidealniju nijansu. Svakako se radujem dojmovima :)

      Delete
  3. Posljednja nijansa mi je prekrasna a sve ti odlično stoje. Bravo za Essence, guraju se među kvalitetne brendove sa svakim novim proizvodom sve više a ne dižu cijene - respect!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, savršena je. Trudila sam se uslikati svaku tako da prikaz nijansi izgleda što realnije.
      I slažem se s tobom, baš su me oduševili s nekim novitetima u ovoj godini. Samo neka nastave u tom maniru :)

      Delete
  4. Kako su lepe nijanse :), a i tebi sve fino stoje. Po mojoj meri su drugi i treci ruz. Nadam se da cu iz prve ruke imati priliku da uzivam u ovim divotama :) Odlicna prezentacija. Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Kristina :)
      Odličan izbor, divne nijanse.
      Obavezno javi jesi li ih ''upecala'' i kako ti se dopadaju :)

      Delete
  5. Ova kolekcija je stvarno divna, želim onaj top coat i one šljokice za tijelo, možda highlighter :D No, bolje da prestanem, stvarno je sve primamljivo :)
    Sve tri nijanse ruža su divne i odlično ti stoje, na žalost, ja ću preskočiti jer su za moje usne ili pretamne ili prekričave. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Top coat je baš lep :) Imam i šljokice za telo, u biti radi se o zlatnom prahu u bočici (ja sam mislila da je sprej, kad ono... međutim :D skoro sam ga prosula haha).
      Hvala na komplimentu, žao mi je što nijanse nisu tvoje, ali formula im je s a v r š e n a <3

      Delete
  6. Ja od svega vidim samo tvoje duge trepuške :) Šalu na stranu, baš se radujem dolasku ove kolekcije u Srbiju a uz tebe mi najviše ide 01 nijansa :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lidija :)
      I ja se radujem, napokon stiže na vreme :D

      Delete
  7. Ja doslovno svaki dan hodočastim u DM provjeriti da li je ova kolekcija stigla jer mi je najljepša dosad i želim si hrpu stvari :) Tako da, drži fige <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :D joj, dobra si!
      Držim, držim, a ako zapne, javi da i ja hodočastim <3

      Delete
  8. Odlično prezentirano, svaka čast! Baš me mame, moram priznati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, hvala, hvala :D Mame, nego šta! Super su, ako isprobaš- javi, zanimaju me dojmovi :)

      Delete
  9. Da li iko zna cenu hajlajtera iz ove kolekcije?:)

    ReplyDelete
  10. Ne zna se koji ti ljepše stoji. Ja imam ovaj prvi i moram priznati da mi se tekstura sviđa i poprilično je dugotrajan ali mi nijansa ne odgovara je djelujem nekako ozbiljno sa tim crvenkastim nijansama. Ovu zadnju definitivno lovim čim dođe kolekcija :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepotice :) Baš mi je drago da se i tebi dopada! Da, prvi je i meni malo- whoa! Ali na fotkama ne deluje loše... iako se ne bih osećala najugodnije da ga stavim kad idem na posao i tako...
      Samopouzdanje :D
      Srećno, nadam se da će brzo biti tvoja <3

      Delete
  11. Mislim da ću kupiti čitavu kolekciju haha :D predivni su :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Mislim da iz Essence-a nisu slutili kakve su nam probleme napravili.
      Mi bi još, a ono limited edition :P
      Jesu, slažem se, srećno u kupovini, nadam se da ćeš pronaći sve što želiš :)

      Delete
  12. Sva tri ti odlično stoje!

    ReplyDelete
  13. Red rocks - def moj favorit :D A tebi odlično stoji! Nisam ništa kupila iz ove kolekcije jer ne želim nagomilavat šminku, ali ipak bi htjela upecat koji komad :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uz tvoju burgundy/bakrenu kosu će pristajati savršeno :) Ako upecaš nešto- javi dojmove :)

      Delete
  14. Ruževi su mi vrh i baš mi je drago što sam vidjela swatcheve jer sad ih želim još više :D A tebi sve nijanse odlično stoje lijepa ženo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je ako su swatchevi pomogli, a ja od srca zahvaljujem na ovako lepim komplimentima :*

      Delete
  15. Ovu kolekciju vrebam već dva mjeseca, od kada sam je prvi puta vidjela na njihovim stranicama. I nikako dočekati!!
    Ruževi izgledaju krasno, zaista ti lijepo stoje. I fotke su ti ofkors, prekrasne!! Ja, po svom dobrom običaju, ne kupujem ruževe jer ih ne koristim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Đu- vrebalica :D
      Hvala ti, slažem se da su jako lepi, naročito formula.
      Ti i ja smo soulmates po pitanju ruževa, ali vredi imati makar jednu od ovih nijansi u kolekciji jer je formula izvrsna!

      Delete
  16. odličan post i slike <3 oraspoložile su me :D
    sve tri nijanse ti prekrasno stoje, ali moje se srve odlučilo za najtamniju/zadnju :D ako ju uspijem uhvatiti nju prvu kupujem <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepotice :) Da, poslednja nijansa je san! Baš je prelepa. Uživo je još lepša.
      Srećno u kupovini :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig