18 November 2015

Tester.Hr | First Croatian Beauty Box | Unboxing Video


Ova sedmica sigurno može biti obeležena i kao Tester week :) U ponedeljak je moj, a pretpostavljam i vaš news feed na Facebook-u eksplodirao objavama o prispeću zvanično prve hrvatske beauty kutije! Napokon i mi ''konja za trku'' imamo :) U međuvremenu, od objave do realnog prispeća Tester kutije do krajnjih korisnika, na tržištu se pojavila i Žena.hr beauty kutija. Ako me pitate- the more, the merrier! Uvek je dobro imati više opcija na raspolaganju, te za sebe odabrati onu koja najviše odgovara. Ako pratite ovaj blog duže vreme, setićete se da sam se prošle jeseni prvi put počastila beauty box-om sa stranice Lookfantastic, te da sam istom iznova bivala oduševljena. Volim efekat iznenađenja i često mi nisu jasni negativni komentari pojedinaca koji ovakav koncept ukrašavaju epitetima poput: prevara, opljačkan(a) sam itd. Ako baš želite, uvek možete zbrojiti iznos koji dolazi u kutiji, a ja se do sada niti jednom nisam osetila nasamarenom. Kako mi se dopao sadržaj domaće verzije beauty box-a, koji su se proizvodi pronašli u mojoj kutiji i poručujem li istu i vama, saznajte klikom na play button videa koji postam niže :) 

*U slučaju da video ne možete pogledati na stranici, molim kliknite ovde. Preporučujem da kliknete na opciju HD radi boljeg, kvalitetnijeg prikaza :)
Pišite mi, kako vam se dopada sadržaj moje i kakav je sadržaj vaše kutije, u slučaju da ste se počastili. Šta mislite o konceptu beauty box-a? Koja vam je do sada najdraža? 

*PR uzorak

Do narednog puta!



SHARE:

4 comments:

  1. Lijep je sadržaj kutije, meni se lično sve dopada i sigurno bi se sve našlo u upotrebi. Posebno šampon za suho pranje kose i balzam za usne. Gdje baš tebi Avon maskara dođe hehe, :D :D :D al' kažu da je dobra :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, sve je korisno i dopada mi se što u suštini nema testera (vrećica od 1ml fazon), već su mini, travel pakovanja. Taman fino za isprobati, pa kasnije odlučiti kupiti full size, ili ne. Dopada mi se što je koncept vrlo jasan, nema muljanja s ''šaljemo vam 5 ekskluzivnih full size proizvoda'', a dobiješ hrpu vrećica. Evo, iz mog dosadašnjeg iskustva- vrlo korektno. A Avon :D haha... da, da... dobra maskara, baš je danas nosim. Ne žalim se :)

      Delete
  2. Mene je oduševilo to da napokon imamo u HR dostupan beauty box. Odmah sam ga i naručila i s nestrpljenjem čekala. Volim iznenađenja i super su mi ovakve kutije. Ovo je moja prva kutija iznenađenja pa je veselje bilo dvostruko.
    Što se tiče sadržaja boxa, čisto sam zadovoljna. Lijepo je pisalo da kutija sadrži 5 putnih ili tester pakiranja pa sam se malo začudila na velik broj njorganja i pritužbi. A nije mi ni jasno što su očekivali, možda 50ml parfema, veliko pakiranje kreme za lice...
    Osobno nemam ništa protiv travel size proizvoda, čak su mi i super ta pakiranja i sladunjave male ambalažice. Ali mi se baš ne plaća testere od po 2-3 ml, ok ako jedan ubace, ali ako ih je više malo mi je to bezveze. Jedina zamjerka bi bila da, ako su već stavili anketu/upitnik (kako god) i rekli da će se po njoj ravnati, neka je bar malo prouče. Ja sam primjerice označila da ne želim proizvode za kosu a u kutiji sam ih dobila 3. I ruževe i sjajila da ne želim, jer to ne koristim, ali srećom to su ispoštovali. Ok, ne ubrajam tu labela i balzame jer njih baš volim i razveselio me Apivita balzam.
    Tvoja i moja kutija su relativno slične. Ti imaš dva velika proizvoda, a kod mene je bio jedan, gore spomenuti Apivita balzam. Ostale proizvode sam dobila i ja, a umjesto tvoje maskare, kod mene je bio tester Roc fluida od nekih 2-3 ml i NovExpert tester maska i piling, svako pakirano u svoju vrećicu od par ml.
    Sve u svemu, zadovoljna sam. Ajd iskoristit ću i te proizvode za kosu, nije da neću. Jako mi se sviđa ovaj projekt, nadam se da će zaživit kako se spada i svaki puta biti sve bolji i bolji. I daa, naručila sam kutiju za prosinac :-))).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, ovakvim se kutijama čovek počasti (ili nekoga sebi bližnjeg) radi iznenađenja. A potom i radi prilike da isproba nešto novo. Meni se dopada što u kutiji nisam dobila hrpu testera, kao što se znalo dogoditi u jednom sličnom projektu u susednoj državi, već je sve ugl travel size. Ovo je ipak početak i sigurna sam da će sadržaj biti daleko bogatiji kako se bude priključivalo više brendova :) Jer sigurna sam da hoće :) Jedva čekam da čujem šta si lepo dobila u kutiji za prosinac <3

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig