21 November 2015

☂ Sweater Weather Tag ☂

Volim tagove, a za ovaj mogu zahvaliti najdražoj Ivani s bloga Makeup And Other  i prelepoj Chic Freak .Već i ptičice na grani :) znaju koliko volim i uživam u jeseni, stoga evo prilike da sa vama podelim još nekoliko detalja o godišnjem dobu koje u meni budi radost i najlepše osećaje :) Ivana je postavila pitanja, a ja ću na njih rado odgovoriti, stoga nastavte s čitanjem ;)
1. Favorite candle scent / Najdraži miris sveće
Prvo pa razočaranje :) Možda potpuno atipično, ali nisam od ljudi koji uživaju u aromatizovanim, mirisnim svećama. Često u meni izazivaju osećaj mučnine, pa ih rado izbegavam paliti. U kući ih imam nekoliko i stoje na različitim mestima dekoracije radi, a ukoliko sam baš, baš jako raspoložena, upaliću neku s mirisom cimeta ili mandarine/pomorandže. 
2. Coffee, tea, or hot chocolate? / Kafa, čaj, ili topla čokolada?
Kafu ne pijem. Nekada sam eksperimentisala, više ne :) Od kafe najviše volim miris. Najdraži napitak tokom cele godine u mom slučaju je čaj i toga u kući uvek mora biti u izobilju. Obožavam celi proces nastanka lekovitog bilja i jako poštujem isceliteljsku moć svake travke. U proleće posadim matičnjak, bosiljak, kadulju, a leti i u ranu jesen ubirem plodove, sušeći ih i kasnije uživajući u šolji čistog zadovoljstva i duševnog okrepljenja. Leti često hodam po livadama skupljajući kantarion/gospinu travu... ne znam, meni je to veliko zadovoljstvo koje opušta i retko ćete me videti da pijem čaj iz vrećice :) Volim i topli kakao, ali kad padne sneg :)
3. What's the best Fall memory you have? / Najdraža jesenja uspomena?
Sakupljanje opalog lišća u primercima koji su mi najlepši, te sortiranje u herbarijum. Radila sam to često kao dete i nekoliko puta sam se ove jeseni setila toga :) Mogla bih ponovo složiti herbarijum, šta kažete? 
4. Which makeup trend do you prefer: dark lips, or winged eyeliner? / Koji makeup trend preferiraš: tamniji ruž na usnama, ili eyeliner?
Trendovi u šminkanju u mom slučaju ne vrede. Jedan dan videćete me s hrpom šljokica na kapcma kako kupujem namirnice u lokalnom dućanu, drugi dan nosiću samo maskaru i balzam za usne, a treći ću se, pak, odlučiti na femme fatale look. Dakle, šminkam se onako kako se osećam :) Nekada uživam u diskreciji, nekada želim da sijam i to je u redu. Na kolažu iznad su look-ovi koje preferiram, a smatram da se tamniji ruž savršeno kombinuje s cat eye eyelinerom :)  
5. Best fragrance for Fall? / Najbolji parfem za jesen?
Versace Crystal Noir je klasik zato što ove jeseni započinjem treću bočicu. Ovaj put u EDP verziji, iako sam i EDT jako volela. YSL Black Opium mu ne sliči ni po čemu, a opet- u meni izaziva jednake emocije topline, sigurnosti, ponekad buntovništva, elegancije. Loša sam u opisivanju mirisa jer ih doživljavam duboko, različitim čulima (osim ukusa, nisam ih isprobavala na taj način :D), pa samo tako mogu preneti svoj doživljaj. Ali recimo, ova dva primerka savršeno će podići sivi dan, te se s vetrom udružiti na način da oko vas stvore auru fantazije, dok će u sunčanom danu širiti eleganciju i razlog za osmeh :) Oriflame Lucia ne mogu definisati prema godišnjem dobu, ali mogu napisati da je najveće iznenađenje ove jeseni. Toaletna voda koja miriše na ljubičice i nežnost, a opet nije za curice. Na koži traje satima i besprekorno se menja kako dan odmiče. Od mene ima čistu desetku jer ne miriše ni blizu kataloškim parfemima na koje smo navikli. 
6. Best Fall meals? / Najdraža jesenja hrana :)
Bundeva, avokado, bosiljak, beli luk, celer, cvekla, kiseli kupus, blitva, slatki krompir (nekome znan i kao batat), riba, voće i još voća :D To bi bio spisak elementarnih namirnica u mojoj jesenjoj kuhinji :) Obožavam krem supu od bundeve! Hranljiva, ukusna, san za nepca! Ugreje u trenu. Avokado je moja comfort namirnica i pripremam ga na različite načine. Izuzetno je dobar za zdravlje, stoga ga preporučujem svima. Jedina mana mu je (ne)dostupnost. Slatki krompir kombinujem s brancinom ili oradom, a moram vam se pohvaliti i napisati kako pravim najukusniji banana bread :) Ko god je probao, vratio se po još ;) I naravno, voće i to ono sezonsko kao neizostavni deo trpeze uvek je dobar završetak obroka (dezert). 
7.What is Autumn weather like where you live? / Kakvo je vreme u jesen tamo gde živiš?
Trenutno poprilično hladno, vetrovito i kišovito, ali ne mogu se žaliti. Jesen je počela divnim, toplim danima, sunce nas je grejalo do juče. Živim u malenom mestu, okružena šumama i smatram se privilegovanom što sam imala priliku uživati u promenama prirode koje su došle smenom godišnjih doba. Mislila sam kako se neću adaptirati na ovo mesto nakon skoro 30 godina života u gradu, ali iznenadili biste se koliko malo mesto može da ponudi. Pre svega mislim na mir i slobodu, a grad (Zagreb) mi je vrlo blizu. Čim me pukne nostalgija, eto me autom za pola sata :) 
8. Most worn sweater? / Džemper koji si najčešće nosila?
Najdraži i najviše nošeni džemper kod mene ne postoji :) Morate razumeti jednu stvar s Vagama, mi se ne možemo odlučiti za samo jednu stvar, ma koliko nam život ovisio o tome (dobro je da sam se udala, jelte). Zato prilažem foto-dokaz sledeće najdraže stvari koja je do mene došla danas. Deo božićne kolekcije H&M-a, po vrlo pristupačnoj ceni. Deluje jako lepo, a uživo je još lepši. Verujem da će na Instagramu uskoro osvanuti fotka s ovom lepotom u glavnoj ulozi :D 
9. Must have nail polish this fall? / Obavezan lak za nokte ove jeseni?
Burgundy u svim nijansama. Na prirodnim, ne previše dugim, negovanim i zdravim noktima :)
 10. Football games or jumping in leaf piles? / Fudbalske utakmice ili skakanje u hrpu lišća?
Presmešno mi je bilo pročitati ovo pitanje prvi put, ali dobro... evo ovako, radije bih uživala u gledanju/igranju fudbala, ili bilo čega s loptom. Zašto? Zato što me je strah buba koje se kriju u lišću :D Radije pustim pse da skaču po hrpama lišća, to je izvrsna alternativa za nasmejati se pošteno :)
11. Skinny jeans or leggings? / Uske farmerke/pantalone, ili tajice/helanke?
Umm... helanke su, po meni, komad garderobe za po kući, za vežbanje, baštu, krevet. Nikako, ma koliko zgodne bile, od mene nećete dobiti kompliment ako se u helankama pojavite na poslu, u šetnji itd. Jedino ako su helanke zamena za hulahopke, pa preko ide tunika, ili haljina. Jednostavno, smatram vulgarnim pokazivanje goozičnih obraza svima, naročito kad se oni doslovno provide kroz materijal. Dakle, skinny jeans! :)
12. Combat boots or Uggs? / ''Vojničke'' čizme ili Uggs-ice?
NIKAKO Uggs. Napisaću vam samo kako me ovaj model obuće čini iskreno, duboko tužnom jer izgledaju kao ukradene medveđe šape. I ne, kopija Uggs-ica nije alternativa pravim Uggs-icama zato što izgledaju kao homeless patofne. Sorry, not sorry. Combat boots prolaze.
13. Is pumpkin spice worth the hype? / Je li pumpkin spice vredan hype-a?
Ako mislite na pumpkin spice latte iz Starbucks-a, onda definitivno NO-NO. Možda ja nisam najverodostojniji ocenjivač, ali Starbucks je precenjeno mesto s lošom kafom i ne impresivnom uslugom. Bila sam u nekoliko u Švajcarskoj, Austriji, Francuskoj- NO STARS, only big BUCKS.
14. Favorite Fall TV show? / Najdraža jesenja serija?
Nisam mogla dočekati oktobar i početak nove sezone AHS Hotel! Zamislite uzbuđenje, anksioznost (jer hvala svima koji su u prošlu sezonu stavili klovna, pa je nisam mogla pogledati -.-) i žudnju za tim 7.10. kad je napokon osvanula prva epizoda nove sezone. Neki ovaj show karakterišu kao sci-fi, neki ga opisuju kao ludost i poremećenu fikciju, a ja ću napisati sledeće- što ljudski um zamisli, bez problema može i da ostvari. Nebitno koliko uvrnuto to bilo. Ja AHS ne gledam kao horor seriju, već kao odlično vremenski razvijanu priču, studiju slučaja s puno fikcije, sa odličnom postavkom glumaca. Zaista ima moje pohvale. 
15. What song really gets you into the Fall spirit? / Koja pesma budi jesenji duh u tebi?

I eto nas, dođosmo do kraja. Vi s čitanjem, ja s odgovorima :) Ja neću nikoga posebno označiti, no bilo bi mi drago da se odazovete u što većem broju te mi u komentarima, ili na svom blogu napišete odgovore na ovih 15 pitanja :) Jesen je super, kao i svako godišnje doba, samo treba znati uživati ;) Puse svima! Do narednog puta!

*neke od foografija preuzete su s Pinteresta



SHARE:

10 comments:

  1. Baš si zabavna i uživala sam čitajući. A naravno, i nasmijala me. Pokazivanje goozičnih obraza svima, ajjj vrištim, :-)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Đu, život sa mnom ima svojih prednosti :D
      Drago mi je da sam te nasmejala, ta metafora mi se učinila prikladnom :P

      Delete
  2. Uzivala sam u tvojoj jeseni...a za Ugg bas si me nasmejala :)

    ReplyDelete
  3. ma baš lijep post i fotke uz njega :D
    ja ću se tebi jedan dan stvorit na ručku, sline mi cure od hrane <3
    Black Opium mi je na wish listi ovog Božića <3
    imamo identično mišljenje po pitanju tajci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivanice :)
      Uvek si dobrodošla, a ja sam rado u kuhinji, eksperimentišem ;)
      Neka ti se želja ispuni, a za tajice... well, sometimes some things must stay locked :) Šalim se, napisala sam šta mislim. A tajice, uglavnom one polu-providne, bez srama nose cure čija telesna konstrukcija ne laska takvom odevanju. Just sayin'

      Delete
  4. Super odgovori i baš lijepe slike <3 Volila bi da nam napišeš postove sa hranom jer vidim da koristiš baš zanimljive namirnice :) pusssee :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepotice <3 Razmišljala sam učestalije pisati o hrani, ali nekako se ne setim fotkati dok kuvam :D A kad je sve već gotovo previše sam gladna :P Valjda je vrlina svakog food blogera- strpljenje :)

      Delete
  5. Nadam se da neću izostaviti sve što sam htela da prokomentarišem. :D
    Takodje nisam ljubitelj sveća, možda su lepa dekoracija, ali ih ne razumem toliko, bar ne u meri u kojoj ih druge devojke vole.
    Džemper je predivan. :)
    Slatko sam se nasmejala za bubice, i tu se slažemo. :D
    Što se helanki tiče, zabranila bih njihovo nošenje sem u slučaju tunike, kako si ti napisala ILI ako su u pitanju jedne Zarine debele helanke, čak ne znam ni da li spadaju u tu 'grupu', ali je to jedan od najtoplijih i najlepših komada odeće koje imam i definitivno se mogu nositi samostalno.
    A ova pesma nikada neće dosaditi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Soulmates?

      Hvala za džemper, meni se jako dopao još u katalogu :)
      Debele helanke koje se ne provide i koje nosi osoba kojoj takav stil imponuje su druga stvar, ne razumem zašto b iko izlazio van s providnom stražnjicom, ali kažu da se o ukusima ne raspravlja :D
      Hvala na divnom komentaru <3

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig