14 November 2015

NARS All Day Luminous Weightless Foundation | Mont Blanc


*Intro (nekoliko reč(enica)i pre recenzije)*
Napisati validnu recenziju tekuće podloge nije lagan posao. Kad kažem posao, ne mislim na konkretno tipkanje članka, već na celokupan proces testiranja proizvoda, sticanja iskustva, mišljenja. Oslanjati se na tvrdnje proizvođača nije uvek najmudrija odluka, zato ja svoje istraživanje pre kupovine baziram na First Impressions videima na You Tube-u (ono kada autor videa podlogu testira kroz jedan radni dan, te utiske beleži pred kamerom) u kombinaciji s recenzijama koje će najpotpunije odgovoriti na moja pitanja. Krajem maja odlučila sam kliknuti na tipku ''Add To Basket'' te napokon postati vlasnica NARS All Day Luminous Weightless podloge (kažem napokon jer sam mesecima ''crkavala'' u pokušaju donošenja odluke koju podlogu odabrati- Sheer Glow ili ADLWF!). Od maja promenila su se... pa, recimo sva godišnja doba, osim snežne zime. Kiša, vetar, apsurdno visoke letnje temperature, uticaj klima uređaja, vlaga, pa još vetra, kiše, početak grejne sezone i po koji dan na nuli. Da, nosila sam ovo čudo i na planinu kako bi cela priča imala smisla :D Zato se nadam da će ova recenzija odgovoriti na sva pitanja koja biste postavili pre kupovine pudera od preko 40€. 
Za sve vas koji prvi put čitate ovaj blog, odnosno podsetnik za one koji su možda zaboravili, opisaću svoju kožu: Tip: mešovita, suvlji obrazi s masnijom T zonom (leti s izraženijim lučenjem sebuma, zimi je to puno blaže, pa koža prelazi iz mešovite u normalnu), sklona dehidrataciji. Posebna problematika: hormonalne, periodične bubuljice (PMS), mitiseri i proširene pore na predelu oko nosa, ispod očiju. Nežne linije oko usana i očiju, kad se jako mrštim :D i na čelu.
Ambalaža: NARS ADLWF podloga dolazi u četvrtastoj bočici izrađenoj od mat stakla. U ruci ambalaža ima svoju težinu i deluje luksuzno, minimalistički. Bočica završava pumpicom što je, složićemo se, prava retkost kad govorimo o HE podlogama. Nekako, pumpica često nedostaje što je po meni apsurd jer ako izdvajam 30+€ za proizvod, želim imati i dozer, a ne biti primorana dokupiti isti za 7+€. Pumpica je odlične kvalitete, jako lagana za kontrolisano doziranje podloge i dodatno je zaštićena poklopcem od plastike koji ima soft, gumasti završetak, pa je idealan za skupljanje otisaka prstiju. Ma koliko pazili, otisci će se vremenom ''prilepiti'' za ovaj deo, stoga no sikiriki :) Bočica sadrži 30 ml podloge koju je potrebno potrošiti u roku od 24 meseca od otvaranja.
O puderu, formula, nanošenje, ponašanje i postojanost: Faktor koji je bitno produžio period donošenja odluke o kupovini bio je ''luminous'' u nazivu pudera. Kao osoba s mešovitom kožom, logično, težim više mat završnici (ne  zabetoniranoj mat, ali ne želim se presijavati kao disko kugla). Da za brigu razloga nije bilo saznala sam tek kad sam podlogu prvi put nanela na kožu, a od tog trenutka ovaj proizvod mogu svrstati u kategoriju izuzetno posebnih! Formula NARS ADLWF podloge iznenađujuće je retka, do te mere da mućkanjem bočice imate dojam da mućkate vodu. Tvrdnja proizvođača da je za savršeno prekrivanje celog lica dovoljna samo jedna pumpica na prvu mi se učinila smešnom, no ponovo doživeh otkrovenje nakon tog prvog nanošenja. Jedna pumpica, istisnuta na dlanu, deluje količinski zanemarljivo, ALI količina pigmenata koja se u njoj nalazi je apsolutno fantastična! Ja do sada nisam videla ništa slično, ako vi jeste- pišite mi u komentarima. Polovina pumpice dovoljna je za postizanje zdravog i ujednačenog izgleda kože i često tu količinu nanosim u casual, dnevnim varijantama. Cela pumpica licu će pružiti savršenu, ujednačenu prekrivenost sitnih nepravilnosti, crvenila, kapilara, mitisera, manjih bubuljica, a neće dodatno isticati bore i pore. Da je ovo ''one in a million'' podloga govori i sledeće- ona se menja od trenutka nanošenja na način da kroz vreme koje prolazi deluje još lepše. Ne oksidira. Kao da se upije u kožu i postaje deo nje, uopšte nema težinu koju puder ume da izazove. Najvidljiviji je odmah po nanošenju dok se ne sjedini s kožom, ali ne na način da deluje neprirodno. Ovu podlogu nanosim prstima, ili beauty blenderom. Primetla sam da je najbolja metoda utapkavanjem, posebno dobar efekat dobijam kada proizvod zagrejem među prstima. NARS tvrdi da je ovo podloga koja vas neće ostaviti na cedilu čak do 16 sati, a ja vam mogu napisati kako nisam imala potrebu testirati ovu tvrdnju jer moj radni dan traje do 10 , eventualno 13 sati, nakon čega makeup ide u slivnik :D Najpre bledi na nosu, ali moj nos je poseban i treba dodatno puderisanje ako se dan produži nekoliko sati, ili sam bila prehlađena itd. Na ostatku lica je savršen, bez mrdanja. Nestajanje rumenila i highlightera (najčešće kombinujem ovo dvoje) je ravnomerno i minimalno na ovoj podlozi. Mogu napisati da mi nakon 10 sati celokupan makeup deluje kao da sam ga tek nanela. Bez preterivanja! NARS ADLWF nudi izbor od čak 20 različitih nijansi, tako da sam sigurna kako svako za sebe može pronaći savršenu. Moja je Mont Blanc, ili Light 2, a prilikom biranja jako sam se uzdala u swatcheve i zdrav razum glede činjenice kako NARS podloge većinom naginju ka žutom, toplijem podtonu (moj je neutralno-hladan, sa izraženijim crvenilom), pa imajte ovu informaciju na umu ako se odlučite na kupovinu. Nijansom sam zadovoljna i mislim da savršeno pristaje mojoj koži. Ako mislite da sam završila s oduševljenjem- nisam :) Ogroman, najveći plus od mene ide za fragrance-free formulu bez parfema i bilo kakvih mirisa što ovu podlogu čini idealnom za nošenje. Dodatan, ne manje bitan plus ide na činjenicu da proizvod nije testiran na životinjama. Niže su swatchevi na ruci i licu kroz sate. Napominjem kako na licu imam samo NARS ADLWF (bez baze, setting pudera), a ni jedna fotka nije editovana (niti svetlost) radi što realnijeg prikaza nijanse i efekta prekrivanja. Za verniji prikaz samo kliknite na fotografiju za uvećanje.
* količina jedne pumpice dovojna je za prekrivanje celog lica
Poseban oprez: Kako je moja koža mešovita, ne mogu tvrditi kako bi se ova podloga ponašala na suvoj ili izrazito masnoj koži. Takođe, uzmite u obzir da se u formuli nalaze alkoholi te da, iako u uputstvima piše da je formula nekomedogena, neiritirajuća, postoji mogućnost da koža odreaguje na neki od sastojaka (ovo se odnosi na ljude sa osetljivom i kožom sklonom dermatitisu, ekcemima i sličnom). Ako ste u prilici, svakako preporučujem isprobavanje testera (u svaku civilizovanu drogeriju/parfimeriju možete poneti plastičnu kutijicu (kupuju se u apoteci), te zatražiti tester dovoljan za nekoliko nanošenja kako biste proizvod probale u različitim uslovima). Takođe, postoji mogućnost da će naglasiti izuzetno proširene pore (čest slučaj kod masne kože). Ja lično nisam imala negativnih iskustava, ali imam potrebu s vama podeliti iskustva drugih, koja sam pročitala u toku pripreme za kupovinu. I zapamtite, niti jedna podloga, ma koliko skupa, kvalitetna, efektna- na koži koja nije pravilno negovana neće izgledati lepo. Ova podloga, kao i većina, zahteva hidriranu i negovanu kožu.


Konačna ocena:
Dopada mi se:
+ vrlo pigmentovana formula
+ za prekrivanje celog lica potrebna je samo jedna pumpica
+ prekrivanje ide od srednjeg ka jakom i samo je na vama da odredite kako vam se najviše dopada
+ demi mat finiš/ deluje vrlo prirodno i blistavo, bez presijavanja
+ ujednačeno prekrivanje sitnijih nedostataka
+ impresivan izbor nijansi
+ formula bez parfema
+ cruelty free

Ne dopada mi se:
- Cena
- (NE)dostupnost

NARS ADLWF jedan je od proizvoda koji obara s nogu. Mene definitivno je. Mogu napisati da mi je trenutno najdraži HE puder i teško mi je pronaći mu alternativu u drogerijskom rangu. Ali ako bih uporedila emocije :) (da, dobro ste pročitali), jednako me je oduševio samo Revlon Colorstay koji je obavezan u mojoj makeup kolekciji. Dakle, ovde govorim samo o oduševljenju, ova dva proizvoda nisu slična po svojstvima :) Just to be clear. Svoj primerak kupila sam na stranici HQhair i to po ceni od 42€ (trenutna cena je oko 45€).

Pišite mi kako vam se čini NARS ADLWF podloga? Jeste li bile u prilici isprobati je i kakve pudere preferirate? Odričem se odgovornosti u slučaju da sam vam zagolicala novčanik :D 

Do čitanja!



SHARE:

12 comments:

  1. Stvarno se čini kao predobar puder :D Mislim da bi bio idealan za moj tip kože također :) Staviću ga u razmatranje, kad izleti kakva lova :D Oduševljena sam ! p.s. Slike su odlične ^_^

    ReplyDelete
  2. Ne privlače me HE puderi generalno, računam nemam problema sa licem, pa preusmeravam novac u drugom pravcu. I tako iz radoznalosti uđem na recenziju, kad ono identičan tip i stanje kože. Nastavljam da čitam, dođem do kraja i sad sam u fazonu kupiću te, ne zvala se ja Jelena. Mislim da ću sačekati neki odlazak u inostranstvo, a ja nesreća i sa testerom omašim nijansu, kamo li ovako skroz na slepo. A i naručila sam tri Mary Lou hajlajtera, koliko mi je njih stiglo? Nijedan! Tako da takve stvari više ne naručujem, zbog dragih carinika. Pametno ti je ovo što si se na kraju teksta ogradila od odgovornosti, istera mi 45 evra iz novčanika dok trepneš. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D haha <3

      Ma nema šanse da promašiš s testerom, ako sam ja uspela online ;) nema šanse da fail-aš. Naročito jer ako dođeš do testera, ili ti NARS tete na štandu pomognu možeš malo prošetati i videti kako se nijansa ponaša pod različitim osvetljenjem. Svakako je lakše ako možeš isprobati.
      Žao mi je zbog Mary Lou :/ ponudila bih se poslati ga, ali imam grozno iskustvo s carinom u Srbiji. Naime, mami sam slala poklon za rođendan koji je do nje došao mesec i po dana kasnije. Zbog carine. No comment.

      Delete
  3. Ja sam oduševljena njihovim korektorom. Pudere nisam probala ali sam za Novu godinu u Pragu gde imaju i štand u Sephori pa ću verovatno otići na jedan veći splurge čim ih ugledam. Interesuju me i njihovi karmini ali se trudim da ih izgbegavam generalno jer i ovo što imam ne koristim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, da! Radiant creamy je i meni jedan od dražih, baš je... kremast, pigmentovan. Odličan! Divno za Prag, obavezno isprobaj sve što možeš :D Ja patim za Audacious ruževima, pogotovo Liv nijansom <3

      Delete
  4. Probala sam ga jednom kod prijateljice i zaista mi je odlicno "legao", nisam jos imala priliku da ga sebi kupim, ali nadam se da cu uskoro :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Hama, nadam se da ćeš se uskoro počastiti :)

      Delete
  5. Moram ti priznati da si me jako zainteresirala, zvuči kao odličan puder :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurna sam da bi mu ti, kao profesionalna šminkerica, pronašla odličnu funkciju :) Meni je izuzetno osveženje u rutini nanošenja šminke. Zaista je poseban.

      Delete
  6. Po svemu mi se sviđa, osvojio me po svemu. Osim po cijeni!!!! :-D :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, cena je mala investicija. Ali vredi. Naravno, u zavisnosti od želja i potreba :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig