4 November 2015

Maybelline New York Color Tattoo | Creamy Mattes Eyeshadows


From Pure Pigments, Metal, Gel Shadow, Cream Gel Shadow, Leather Cream eyeshadows to the newest Creamy Mattes, Maybelline surely made some serious point in launching one of the most complete ranges of eyeshadows, all coming under the same prefix- Color Tattoo. But let's focus on the newest Maybelline additions on shelves here in Croatia. Creamy Mattes come in (I think) 4 beautiful, wearable shades that are not just simple eyeshadows. No, no! They are also threatening to become more affordable versions to HE brands like M.A.C. for example. Shades that I found most interesting are 93 Creme De Nude, 97 Vintage Plum and 91 Creme De Rose. I have been using these babies for some time now, so if you want to know my opinion, just keep reading. 

Od Pure Pigmenata, Metal Gel senki, Cream Gel, Leather Cream do najnovijih Creamy Mattes, Maybelline se sa sigurnošću može pohvaliti lansiranjem najšire i najkompletnije palete senki različitog finiša, nijansi, efekta i postojanosti. Sve ove senke dolaze pod zajedničkim imenom- Color Tattoo i sigurna sam da ste do sada koristile makar jednu od gore navedenih. No u ovom tekstu reflektor usmeravam na najnovije dodatke Maybelline policama u hrvatskim drogerijama, upravo Creamy Mattes koje dolaze u (čini mi se, ispravite ako grešim) 4 nosive nijanse. Kako se čini, ovo nisu obične senke već ujedno i neverovatno verodostojni, cenovno puno pristupačniji dupe-i za slične proizvode HE brendova poput MAC-a, na primer. Nijanse koje sam odabrala i koje su mi se svidele na prvu su 93 Creme De Nude, 97 Vintage Plum i 91 Creme De Rose. Kako ih koristim već neko vreme, red je da mišljenje podelim sa svima vama koje zanima nešto više o njima, pa ako ste u ovoj grupi, nastavite s čitanjem :)
What these eyeshadows have in common is identical Color Tattoo packaging- glass jar with plastic lid, not sure about the quantity of the product inside jar. Shade 91 Creme De Rose- is such a lovely shade of pink beige, also perfect dupe for MAC Paint pot in shade Painterly. Texture of this eyeshadow is creamy, very easy to pick up (I use tips of my fingers) and apply on the lids. It looks good on its own, but is perfect eyeshadow base for some light to medium shades. It evens the skin tone and I'm sure it'll be perfect for all those girls who have visible veins and capilares on their lids because with this shade you get such a lovely base to work wth your favorite eyeshadows. If I wear it alone, I like to fix it with Bourjois Healthy Mix compact powder because that way it lasts up to 8 hours. It doesn't crease and looks really good. Shade 93 Creme De Nude- beige-yellow-ish shade, vey creamy and well pigmented. When I saw it the first tought was- this is MAC Soft Ochre dupe! And I wasn't far away from the truth. As the shade before, this one is easy to pick up and blend, evening the skin, preparing it for the eyeshadows that can be aplied onto this one. Shade 97 Vintage Plum- beautiful purple shade that reminds me of MAC Paint Pot in shade Frozen Violet, only difference is that Maybelline one doesn't have any shimmer in it. It's matte and creamy. I find this shade very pigmented, but also harder to apply because the formula is a bit dryer than other two shades before. It can get a little bit chalky and messy, maybe that's the rason I used it only two times. It's okay as the base for some medium to darker shades, but I don't like it as much as I do other two shades. 

Ono što je ovim senkama zajedničko je ambalaža- teglica izrađena od čvrstog stakla s plastičnim poklopcem na odvrtanje. Za količinu (gramažu) proizvoda nisam sigurna jer informaciju nisam uspela pronaći (ako je vi imate, napišite mi u komentarima). Nijansa 91 Creme De Rose- divna nijansa pink-bež, a ujedno i odličan dupe MAC- ovog paint pota u nijansi Painterly. Tekstura ove nijanse je kremasta i vrlo lagana za pokupiti (ja koristim jagodice prstiju) i naneti na kapke. Samostalno deluje dosta lepo, fino osveži i ujednači kožu na kapcima, ali je idealna i kao baza/osnova za senke svetlijih do srednjih nijansi koje se dalje bez problema blendaju i deluju naglašenije. Odlična će biti osobama koje na kapcima imaju izraženije/vidljivije vene i kapilare jer fino ujednači ton kože. Ukoliko ovu nijasu nosim samostalno, obavezno je fiksiram Bourjois Healthy Mix compact  puderom jer mi na taj način na kapcima bez problema stoji i do 8 sati. Dopada mi se što se ne uvlači u pore i ne deluje neuredno nakon nekoliko sati nošenja. Nijansa 93 Creme De Nude- vrlo je lepa neutralno-bež-žućkasta nijansa, izvrsne pigmentacije. Kad sam je prvi put ugledala, odmah sam pomislila na MAC paint pot u nijansi Soft Ochre jer je malena razlika u nijansama, što Creme De Nude čini skoro pa savršenim dupe proizvodom. Kao i nijansa pre, i ova je vrlo kremaste teksture, lagano se blenda i izvrsna je baza senkama u rangu svetlijih do srednjih boja. Baš fino ''zablista'' na kapcima, ujednačavajući ih, a trajnost je do 8 sati (na mojim normalnim kapcima). Nijansa 97 Vintage Plum- predivna je nijansa ljubičaste, baš se lepo uklapa u celokupnu jesenju atmosferu. Jako me podseća na MAC paint pot u nijansi Frozen Violet, ali u verziji bez shimmer-a. Ova nijansa je mat i kremasta, ali ne kao prethodne dve. Formula je nešto suvlja i teža za izblendati, što automatski oduzima više vremena prilikom nanošenja. Iskreno, nosila sam je svega dva puta i najmanje mi je draga od svih nijansi. Odlična je kao baza za tamnije senke, ali samostalno nošena ne deluje spektakularno. 
Summary- I am impressed with new Creamy Mattes eyeshadows and really enjoy using shades 91 and 93. What I like is how creamy and matte they are, yet very easy to blend and work with. If you are searching for something different, or you need alternative solution for way more expensive MAC paint pots, I strongly recommend these eyeshadows because they work really well. My eyelids are... let's say normal, so I can't really claim these would suit very oily lids, but you should definitely consider trying them (testers are- wait for it- available :) ). The price of each was 29hrk/around 3,8€, but I got them on discount, so please check the price (should be around 30% higher than what I paid). 

Suma sumarum- moram priznati da su me ugodno iznenadile nove Creamy Mattes senke, te da sam s uživanjem nosila ( i nosiću) nijanse 91 i 93. I 97 će pronaći upotrebnu svrhu, ali mi je za sada najmanje draga. Ono što mi se dopada je kremasta i lako nanosiva tekstura koja ima mat završnicu, lagane su za blendanje, izvrsna su podloga drugim senkama, relativno su dugotrajne. Ukoliko ste u potrazi za alternativnim rešenjem i ne želite, ili ne možete izdvojiti sumu koja ide uz MAC paint pot-ove, svakako vam preporučujem da u obzir uzmete ove senke jer svoj posao obavljaju izvrsno. Moji kapci su, recimo normalni, pa ne mogu sa sigurnošću tvrditi da će senke raditi jednako dobar posao i na masnijim kapcima, no svakako isprobajte tester, te odluku dnesite sami :) Za svaki primerak izdvojila sam po 29 kuna/oko 3,8€, ali sam ih kupila dok je u Bipi bilo aktuelno sniženje od 30%, pa računajte na višu cenu. 

Have you tried Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes eyeshadows and what shade is your favorite? | Jeste li već isprobali nove Creamy Mattes senke i koja vam je nijansa najdraža?

Do narednog puta!





SHARE:

16 comments:

  1. Obožavam CT, imam tri nijanse i moram nabaviti još koju od starih. A od novih želim tri, ova 97 me baš ne privlači. Samo čekam da stignu u moju Bipu jer kod mene u Zabiti Donjoj sve kasni :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurna sam da su brzo k tebi :) Javi dojmove :)

      Delete
  2. NIsam,ali planiram! Odličan izbor boja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, svakako javi kako ti se dopadaju :)

      Delete
  3. Stvarno izgledaju kao paint potovi, i kutijice i nijanse! Nemam nijednu iz ove linije, uglavnom zato što me je privlačila jedino nijansa Taupe, a za nju su svi rekli da je najslabija po kvalitetu. Mogla bih da pogledam 91, Painterly mi je baš pri kraju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, i ja sam se iznenadila teksturom i nijansama, baš su najbliže PP-ima, od svega što sam do sada probala. Nadam se da će 91 biti jednako funkcionalna kao Painterly :)

      Delete
  4. Cream de rose je prelijepa, sigurno ću je uzeti kad dođu kod nas :) Mat je mat <3

    ReplyDelete
  5. Imam Vintage Plum i Creme de Rose i obožavam ih :) Vintage Plum je malo teža za bendanje, ali ju upravo zbog toga kombiniram s Creme de Rose koju stavim preko cijelog kapka, i onda na dio Vintage Plum te mi je to odlična kombinacija, a i lijepo se blenda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično ako radi posao za tebe, meni je dosta suva, pa se ni ne trudim previše haha :D Toliko o kreativnosti :P

      Delete
  6. Creme de Rose moram kupiti. <3 Imam zasad samo On and on Bronze (nisam sigurna kako se točno zove :D) i koristim ga uvijek kada mi se neda baviti sjenilima u prahu, blendati sto godina i općenito kada nemam puno vremena na raspolaganju. Vidjela sam da su vani već prije stigli tako da sam se bojala da kod nas uopće neće, ali eto, ovaj put smo imali sreće. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, čak mislim da nismo puno kaskali za svetom :D Sigurna sam da će ti se svideti nijansa, divna je.

      Delete
  7. Imam par ovih, ali nisu iz mat linije, nego one obične. Super me služe (kad se setim da ih stavim, nekako su pale u zaborav). Ne znam da li su nama stigle ove mat, nadam se da jesu, jer želim 91 i 93 nijansu. Malo da ih koristim samostalno, a malo kao podlogu za neke svetle senke. :)

    ReplyDelete
  8. Divne su sve tri nijanse, ali mislim da jos nisu stigle u Srbiju, provericu ovih dana :) Imala sam Pink Gold iz stare postave i bila mi je dobra, medjutim smetalo mi je sto prilikom nanosenja rastezem kapak..mozda ta tekstura ipak nije za mene, mada me kopkaju ove mat..Videcu jos :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako isprobaj testere, pa ćeš osetiti odgovara li ti tekstura onako, pod prstima :D

      Delete
  9. Creme de Rose je predivna ^_^

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig