20 October 2015

What's In My Travel Makeup Bag? | Video!

Hello to all of you, lovely readers of this online nook of mine and welcome to something a little bit different then you are used to. Today's post is everything but what I used to do by far. I managed to film and edit video, the one that I wanted to share with you for some time now, but all the travelling, packing and unpacking really made the impossible to find appropriate amount of time to do so. Today it's all about my makeup essentials that are following me on the road, so feel free to hit that play button and enjoy the content :) Since the video is in English, please give me some credit since I am the one of ''self-taught'' individuals, meaning- pronouncing and accent are kind of fun(y)! Anyway, I really hope you'll enjoy this one and I promise, if you watch it until the very end, there is a reward for 25 minutes of your patience :) Have fun! And make sure you watch it in HD :)

Veliki pozdrav svima vama, ljupkim čitateljima mog online kutka i dobro došli u nešto drugačiju priču, drugačiju od onoga što ste navikli čitati na blogu. Današnji post je svojevrsno osveženje- makar ga ja tako doživljavam, a nadam se da će se isti doživljaj preneti i na vas. Srećna sam jer sam napokon uspela realizovati nešto što mi se u mislima krčkalo izvesno vreme. Nakon silnih putovanja, pakovanja i raspakivanja, uspela sam pobediti bitku s vremenom, te pronaći prostor da snimim i editujem video sadržaja koji s vama želim podeliti već jako dugo. Kao što ste u naslovu posta mogli pročitati, tema današnje priče usko je vezana za sve one esencijalne beauty proizvode koje volim imati uz sebe kad sam na putu, stoga slobodno, ukoliko vas zanima šta se nalazi u mom putnom makeup neseseru, kliknite play button i uživajte :) S obzirom da sam odlučila video snimiti na engleskom, imajte malo obzira prema mom samoukom, prekrasnom izgovoru i akcentu (ipak u meni teče određeni postotak ruske krvi) :D Sigurna sam da ću vas, ako ništa drugo, nasmejati. Inicijalni plan nije podrazumevao da se priča oduži na 25 minuta, no obećavam da će vaše strpljenje svakako biti nagrađeno jednim cuteness overload-om ;) Uživajte! I obavezno kliknite na HD rezoluciju :)

Klik ovde, ukoliko ne vidite You Tube prozorčić :)


If you enjoyed watching this little project of mine, show me some love- like the video and subscribe for more (hopefully) interesting future videos. Also, any comment is appreciated.

Ukoliko vam se svideo ovaj maleni projekat, pokažite mi malo ljubavi :) i kliknite na lajk, a ukoliko biste u buduće voleli pogleati još po koji (nadam se zanimljiv) video, kliknite na subscribe. Svaki vaš komentar je dobrodošao :)

What are the essential makeup products you like to take on a trip? How do you like my selection? Do you thing I carry around way too much stuff? :)  | Koji su to esencijalni makeup proizvodi koje nosite sa sobom na put? Kako vam se dopada moja selekcija? Mislite li da nosim previše stvari sa sobom? :D

Do čitanja!




SHARE:

26 comments:

  1. Evo me na pola videa i ja bih samo da kažem da je meni je tvoj akcenat super cute. :) Like, subscribe, a sad idem da vidim ko je specijalni gost na kraju videa. :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Hvala :)))))
      Hvala za L/S, nadam se da ti se svideo kraj ;)

      Delete
  2. Yesss, video na engleskom, svaka čast na divnom akcentu. Imaš vrrrlo prijatan glas! Nadam se da ćeš uskoro nismiti još jedan video. :)
    Ja već neko vreme vežbam klipove na engleskom ali sada kada sam čula tebe ima ja još da vežbam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yesss :D Znači, dopada ti se?
      Veliko hvala za komplimente :) ja imam dojam da govorim kao pijani Rus haha :D
      Sigurna sam da tvoj engleski zvuči jako lepo i ako me pitaš- GO FOR IT! Jedva čekam da te i čujem i gledam <3 Moj video editing guru :*

      Delete
  3. Imaš glas kao 17-ogodišnjakinja ^^ Engleski ti je zaista za svaku pohvalu, bilo mi je jako opuštajuće slušati te :) A specijalni gost na kraju mi je ihhh, nemam komentar, presladak je, mrvica mala :)
    Nadam se da će biti još videa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ^^ draga Sara, pa hvala :) Tu sam još malkoc prehlađena, a i nikada nisam bila fan svog glasa (uostalom ko je :D). Drago mi je da ti se svideo ovaj maleni projektić, potrudiću se ubuduće biti aktivnija po pitanju snimanja.
      Muffin šalje pozdrave :)

      Delete
  4. Aww zamorac je presladak. Moram ti, kao profesorica engleskoga jezika, reći da si odradila jako dobar posao. Primijetila sam tek par gramatičkih, ali to je zato jer sam ja grammar nazi, ali što se tiče naglaska odličan je, ne moraš se uopće brinuti oko toga. Probat ću ovaj trik s Bourjois kamenim puderom, a što se tiče ovog Catrice seta, obožavam ga, već sam drugi kupila, a stari mi je izgledao kao tvoj s tim da sam ja i poklopac udesila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, neodoljiva Muffin :D Zvezda videa!

      Hvala puno, puno na ovako dobrom feedback-u, i sama sam uočila greške koje inače ne bih napravila, ali trema... :D
      Puno mi znači svaki komentar, naročito ako je od nekoga kome je uža sfera profesije nešto što obrađujem (u ovom slučaju engleski).
      Trik s puderom ''otkrila'' sam sasvim slučajno, a pokazao se kao odlično rešenje za držanje eye makeup-a na mestu duže nego inače. Javi kako ti se čini :)
      Drago mi je da delimo ljubav prema Catrice eyebrow setu, stvarno super proizvod :)

      Delete
  5. Engleski je savršen <3 I video također :)
    Dijelimo neke proizvode, a jedva čekam recenziju Nars korektora :)

    Mali micek, preslatki je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marina <3
      Puno mi znači podrška ljudi čiji rad volim i pratim.
      Uskoro pišem o Nars-u :)

      Muffin šalje pozdrave :)

      Delete
  6. Odlično, jako mi se sviđa video, a naglasak ti je super. Nadam se da ćeš i dalje snimati :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnim pohvalama, jako sam srećna da ti se dopada :) Nadam se i ja :) :*

      Delete
  7. Kako si napisala, ja očekivala Russain accent kakvom smo skloni mi Slaveni, ali baš je dobro ♥
    I sadržaj torbice mi je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D ne znam, kod boje glasa i dikcije i svega ostalog, subjektivan utisak je da je sopstveni glas nešto najčudnije ikada! Ja se uvek prepadnem, pa ne znam oceniti... ljudi kažu da imam aussie akcenat haha :D
      Hvala Nives, podrška puno znači <3
      A sadržaj torbice je baš moje malo blago :)

      Delete
  8. Imaš jako lijepu dikciju. I zamorac na kraju je pravo iznenađenje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Zubo :) Muffin je zvezda :D

      Delete
  9. Video je super, kao i tvoj odabir proizvoda - mislim da je ovo prava mera, tj sasvim ok kolicina sminke :) I moj neseser izgleda otprilike tako kad idem na put. Ili bilo gde na neko vreme :) Boja glasa ti je veoma prijatna. Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Kristina, veliko hvala na vremenu koje si izdvojila da video pogledaš, te na lepom komentaru :) Potrudiću se da naredni bude kraći i jednako ugodan :D

      Delete
  10. Ja gledam video i nakon par minuta svaki put kad izvadiš neku stvar samo možeš čuti: Ma daaaaj ne vjerujem da je i to stalo! :D Ja se još ne mogu načuditi koliko stvari tu stane :D Pa ima da si kupim ovaj neseser :D
    Što se engleskog tiče meni se dopada jer je naš domaći engleski, a ne neki izobličeni britanski :P :D
    Želim ti puno uspjeha s YT kanalom :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D haha podseća na mađioničara i šešir! :P
      Nikad kraja iznenađenjima.
      Ja sam bila uverena kako će se raspasti u roku... odmah! S obzirom kako ga uvek fino napakujem za apokalipsu haha :D
      Hvala ti neizmerno puno na podršci, zaista znači <3

      Delete
  11. Super ti je engleski. Da sam slucajno nabasala na tvoj video nikad ne bih posumnjala da ti nije materinji. Torbica je super cute, a zamorac u njoj totalno awwww

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Katarina, veliko hvala :) Zamorac šalje pozdrave, a ja se nadam obradovati još jednim videom uskoro :)

      Delete
  12. Misho, Misho nadam se da mi mozes oprostiti sto toooliko kasnim sa reakcijom na video - savrsen je!
    Imas ne samo moj vec podrsku toliko nas, mislim da to nesto govori i jako bih voljela da nastavis sa videima a ko zna, mozda i mene uspijes potaci na isto ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selma, Selmaaa :D hehe
      Ma samo lagano, neće video nikuda, a ni ja :P
      Nemam šta za oprostiti :) Hvala ti puno na divnoj podršci, bilo bi mi i te kako drago da jednog dana osvane i Simply Selma kanal :)

      Delete
  13. Pogledala sam video još taj dan kad si ga objavila, ali nekako sam zapala u ooogromnu gužvetinu i nikako doći u miru iskomentirati.
    Sviđa mi se video, malo te jedva skužila po glasu u odnosu na prethodne video uratke. Čak sam u početku bila uvjerena da to priča netko drugi, pa sam išla gledati ispočetka, :-)). I pazi sad, mislila sam da si stavila plišanca u neseser, sve do onog trenutka do kad nije počeo jesti salatu. Oh, ja!! Jel vidiš ti kak sam smotana!! Podržavam te za buduće videe, sviđa mi se!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Đu :) Nisi smotana, al' s me nasmejala :D Nije plišanac, živa je :))))
      I pozdravlja te :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig