3 October 2015

PAI Instant Brightening Facial / Limited Edition Kukui Collection


Nakon što sam svoju mešovitu i osetljivu kožu upoznala s hemijskim eksfolijatorima, izgubila sam naviku kupovine i korišćenja sredstava koja će mehaničkim delovanjem ukloniti odumrli sloj ćelija s površine kože. Ponekad posegnem za artiklima dostupnim u kuhinji, te sama složim piling koji deluje mehanički (zrna kafe ili cimeta), ali u meri koju kontrolišem i za koju znam da neće naškoditi koži. Početkom jula odlučila sam prestati miksati i počastiti se setom od dva proizvoda koji kombinuju dva idealna tipa nege- nežan piling i dodatnu eksfolijaciju kroz masku koja deluje dubinski, koristeći sve benefite AHA kiselina.
Na ovaj set pažnju mi je skrenula Mell s bloga Mell's corner, pa ću iskoristiti priliku i još jednom, ovako javno, zahvaliti joj na preporuci izvrsnih proizvoda! 
Pai Instant Brightening Facial LE Kukui Collection čini luksuzan set u kome se nalaze:
- Kukui & Jojoba bead skin brightening exfoliator (50ml)
- Copaiba Deep Cleanse AHA Mask (75ml)
- Muslin facial cloth (tkanina od muslina za uklanjanje maske s lica)
Set dolazi u vrlo lepo dizajniranoj, kompaktnoj kutiji koja odiše bojama prirode. Unutar kutije smeštena su sva tri proizvoda i moram priznati da mi se skroz dopada minimalizam i funkcionalnost ambalaže oba proizvoda. Kukui & Jojoba bead skin brightening exfoliator nalazi se u airless posudi s pumpicom na vrhu koja ima funkciju zaključavanja, te je dodatno zaštićena plastičnim poklopcem. Konzistencija proizvoda je gusta, pa je za celo lice potrebno 2-3 pumpice. Formula je vrlo zanimljiva, mene lično podseća na med, tako je nekako ''gelasto-lepljiva'', ali se vrlo lagano nanosi na kožu, te još laganije umasirava. Sitna, savršeno oblikovana (mene podsećaju na malene bisere) zrnca jojobe koži pružaju izuzetno nežnu eksfolijaciju, te najnežniju masažu lica- ukoliko se zaista posvetite ovoj radnji :) Kako je ovo prvi korak, gel je potrebno naneti na čistu kožu (mislim na kožu bez šminke), nežno ga umasirati izbegavajući područja oko očiju i usana. Nakon masaže (koju uvek od srca preporučujem jer, osim što deluje umirujuće, potiče mikrocirkulaciju), lice je potrebno navlažiti i onda se događa magija! Iz gelaste, medene teksture, ovaj proizvod se u dodiru s vodom pretvara u finu mlečnu emulziju, a zrnca se lagano otapaju i gube na grubosti, te se kroz nekoliko sekundi potpuno otapaju u vodi. Nakon ispiranja eksfoliatora, na red dolazi korak i proizvod broj 2- Copaiba Deep Cleanse AHA maska. Copaiba, amazonska biljka bogata Beta-Caryoplhyllen-om i regenerativnom Omegom, podstiče prirodan proces samozalečenja i obnove kože, te sprečava nastanak bubuljica i ostalih nemani na licu. Ružičasti grejpfrut, kao drugi najaktivniji sastojak, veran je prijatelj osetljive kože i upravo iz njega ekstratovane su AHA kiseline. Kako je maska namenjena dubinskom čišćenju kože, AHA kiseline svoj posao u ovom slučaju rade izvrsno, ostavljajući kožu blistavom, nežnijom i sa osetno povećanom količinom vlage. Maska se nanosi na suvo lice u bogatom sloju. Dosta je gusta, ali se lagano dozira i nanosi (tubica je uvek bolje rešenje za proizvode ovog tipa), uz izbegavanje regije oko očiju i usana. Proizvod odiše karakterističnim, biljno-kiselkastim mirisom koji nije nepodnošljiv, ali je prisutan dok je maska na licu. Masku je potrebno držati 8-10 minuta, a u ovom periodu moguće je na koži osetiti one ''tingling'' senzacije, lagano peckanje što je propratna pojava dejstva kiselina. Mene taj osećaj podseća na lagano grickanje i najviše je prisutan na kritičnim delovima lica s odumrlim ćelijama, zapušenim porama i eventualnim bubuljicama. Maska se s lica uklanja prethodno namočenom krpom od muslina, nežno i polako, bez grubog trljanja kože. Nakon svega lice je potrebno umiti u mlakoj vodi radi dodatnog uklanjanja mogućih ostataka maske. Masku uvek nanosim uveče, s obzirom na prisutnost kiselina- nije je preporučljivo koristiti preko dana bez obaveznog nanošenja SPF kreme. 
Nakon 3 meseca konstantne primene ovog dvojca... ok, ako računamo i krpu- trojca :) mogu izvući sledeće zaključke:
- Oba proizvoda jednostavna su i poprilično prijatna za korišćenje. Možda u početku malo neobična, piling zbog teksture, a maska zbog mirisa, no jednom kad se prstići i nos naviknu, sve je puno jednostavnije. 
- Kombinacija pilinga i maske obećava blistavu, negovanu i lepšu kožu, što zaista i radi. Koliko je samo koža nežnija i punija nakon pilinga, toliko je još savršena nakon maske! I ne, ne preterujem. 
- Smanjena prisutnost PMS napasti, uz ekspresno uklanjanje postojećih. Ne, bubuljica neće nestati preko noći kao rukom odnesena, ali će se drastično umanjiti i od nje će ostati samo uspomena nakon  2 korišćenja. Primetila sam da mi se bubuljice ne pojavljuju iznova na istim mestima, s čim sam inače imala baš velikih problema. 
- Pore su dubinski očišćene, a samim tim i manje primetne.
- Mitiseri su minimalizovani, a dugoročnim korišćenjem primetim kako... skoro, pa da ih nema.
- Koža je, nakon tretmana, pod prstima punija, elastičnija, nežnija i puno efektivnije upija hranljive sastoje iz seruma, krema i ulja, što dugoročno vodi ka povećanju optimalne hidratacije.
- Krpa je odličan asistent jer, osim što uklanja masku, radi i jednu vrstu završnog, mehaničkog pilinga. Naravno, uvek se može koristiti i u tretmanima drugim proizvodima.
Ukoliko imate mešovitu, a osetljivu kožu poput moje, a u potrazi ste za preparatima koji će je učiniti negovanom, blistavom i sveukupno boljom- imate moje preporuke za ovaj Pai set. Osim što obuhvata mehanički i hemijski piling, svoj posao obavlja savršeno uz vidljive rezultate. A to je ono što želimo, zar ne? :) Pai Instant Brightening Facial LE Kukui set naručila sam putem stranice lookfantastic, a cena je bila oko 25€. Trenutna cena seta je oko 28€, s tim da primetim kako je rasprodat. Kad potrošim ovaj dvojac, pošto krpu nameravam ''ne potrošiti'' :) neko vreme, planiram ponoviti kupovinu maske jer je izuzetna! Bez problema je mogu uvrstiti kraj obožavanog Alpha-H Liquid Gold tekućeg čuda :) 

Jeste li bili u prilici upoznati se s brendom Pai i kakva su vaša iskustva po pitanju pripreme kože za hladniji period? Volite li hemijske pilinge, ili ste više za mehaničke? Koji proizvod ovog tipa biste mi preporučili? 

Do čitanja!




SHARE:

2 comments:

  1. Eh ta Mell, samo nas navlači na divne proizvode :D kupila sam i ja set, bas mi je ovaj tjedan stigao. Sve sam isprobala jednom i na prvu mi se svidja, iako sam fan grubljih pilinga. Vidjet cemo kako ce mi se svidjati nakon duze upotrebe, no uopce ne sumnjam u Melinu preporuku :)

    I da, cijeli set je tako divan i minimalistički, prvo mi je bilo zao ista dirati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, da. Ali, ne bunim se jer su njene preporuke zaista delotvorno dobre!
      Drago mi je da si se počastila, sigurna sam da ćeš uživati u korišćenju.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig