15 October 2015

Makeup Revolution Cover & Conceal Palette | Product Review


Prekrivanje mogućih nedostataka poput podočnjaka, ožiljaka i bubuljica u cilju postizanja savršenog, ili tena s najmanje mana san je svake osobe. U tu svrhu najlogičniji odabir bio bi odgovarajući korektor. No, kako nijansa tena nije na svakom delu lica jednaka, poželjno je posedovati svetlije i nešto toplije nijanse radi prekrivanja različite problematike. Na primer, korektorom koji je za nijansu svetliji možemo ublažiti, ili potpuno prektiti podočnjake (nanosimo ga najčešće u formi trougla ispod oka kako bi postigli prirodnan efekat senčenja), dok nijansom koja odgovara nijansi pudera možemo maskirati bubuljice ili ožiljke. Upravo zbog raspoloživosti različitim nijansama odlučila sam svojoj kolekciji pridružiti Makeup Revolution Cover & Conceal paletu sa čak 8 nijansi korektora. 
Paleta, koja je izrađena od kvalitetne, čvrste plastike, dodatno je zaštićena kartonskom kutijom na kojoj su osnovni podaci o proizvodu (nijanse, sastav, gramaža). Na kutiji piše kako se radi o ultra profesionalnoj paleti kremastih, lako nanosivih korektora koji mogu poslužiti u različite svrhe. Inače, dostupna je u varijanti Light, koju sam odabrala za sebe, te u varijantama Light-Medium i Medium-Dark. Za svakoga po nešto, složićemo se :) Ako govorimo o teksturi/formuli, radi se o zaista kremastim, pa čak bih se usudila napisati- puterasto kremastim korektorima. Ovakva konzistencija dopušta vrlo lagano uzimanje i nanošenje/blendanje na koži. Metoda koju ja koristim je nanošenje proizvoda jagodicom prsta. Možda se ne čini kao najhigijenskije (jel ovo reč?) rešenje, ali u dodiru s kožom proizvod se fino ugreje i puno se lepše stopi nego kad ga nanosim kistom. Zbog izrazito kremaste formule primetila sam da nanošenjem kistom znaju ostati crte, linije, odnosno mogu se poznati dlačice kista, pa ovu metodu izbegavam. Odlično se nanosi i beauty blenderom, ili običnim sunđerastim aplikatorom. Trajanje i ponašanje na koži zavisi od načina nanošenja. Kao što sam napisala, nanošenje prstima i utapkavanje sunđerom daju najbolje rezultate jer ne dolazi do nakupljanja proizvoda u fine linije i bore. Trajnost i celokupan izgled bolji je ako se korektor odmah fiksira puderom (ja koristim E.L.F. HD puder o kome ću pisati vrlo brzo). Nijanse (svih 8) sadrže žuti podton. Najsvetlija odgovara polu-banani (prva u donjem redu) :) i izvrsna je za predeo podočnjaka. Na ovo područje nanosim i prvu nijansu u gornjem redu koja je nešto neutralnija nego nijansa ispod, ali svakako dovoljno svetla da vizuelno umiri tragove neprospavane noći. Inače najviše koristim prve dve nijanse, dok za naredne dve posežem kad želim prekriti bubuljicu, ili nekakvo crvenilo (oko nosa, na primer). Nisam sigurna mogu li se svrstati u kategoriju ''profesionalnih'' korisnica palete korektora, s obzirom da trošim samo 4 nijanse, vrlo retko posegnem za tamnijima (probala sam konturirati lice, no čini mi se kao vrlo nezahvalna metoda jer ne volim kremaste proizvode za konturiranje, sva se zamažem i delujem prljavo i dosta narandžasto :D). To bi odmah bio i odgovor na moguće pitanje- Treba li mi paleta korektora. Ovakav proizvod je apsolutno isplativ samo i jedino ukoliko šminkate druge i imate potrebe za većim izborom nijansi. Ukoliko šminkate samo sebe, mislim da je 8 nijansi zaista puno. I nepotrošivo. Ali naravno, odluka je na svakome od nas. Paleta sadrži 10gr, što bi značilo da svaka nijansa sadrži 1,25gr- sasvim dovoljno da se svakodnevnim ili čestim korišćenjem potroši u 12 meseci, koliko joj je rok trajanja. 
Detaljnije fotografije, swatcheve i sastav palete pogledajte u nastavku. 
Svoj primerak kupila sam na Pink Panda web shop-u koji bih ovom prilikom pohvalila. Prilikom kupovine imala sam nekoliko pitanja i jednu situaciju koju su rešili bez ikakvih problema, vrlo korektno. Cena palete bila je, ako se ne varam, oko 60 kn/oko 8€. Paleta se može naručiti i na Makeup Revolution stranici, no ja sam se opredelila za ''domaću'' verziju jer je paket stigao u roku od 48h :) Ako bih trebala izvući zaključak, mogu napisati da sam paletom zadovoljna. Nije nešto bez čega ne bih mogla živeti, ali je zanimljiva za imati. Kvalitet je u rangu boljih drogerijskih korektora, a količina i više nego dovoljna za igrati se 12 meseci. Preporuka bi išla svima koji se bave šminkanjem drugih, a ukoliko ste radoznala individua ili imate višak novca, go for it :) Verujem da ćete joj pronaći korisnu funkciju.

Pišite mi, jeste li bili u prilici isprobati MUR paletu korektora i kakvo je vaše viđenje kupovine palete s proizvodima za kamufliranje neželjenih mana? Jeste li više za paletu, ili pojedinačan proizvod? Koji je vama najdraži korektor? 

Do čitanja!




SHARE:

6 comments:

  1. Divna je paletica, žao mi je što u BiH nije MUR lako dostupan.. A slike su jako lijepe, sviđa mi se ovaj tepih oduvijek sam htjela takav :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poseti MUR zvaničnu stranicu, mislim da na taj način možeš naručiti sve što ti se dopada :) Hvala puno na komplimentima <3

      Delete
  2. Sviđa mi se, ali imam nešto slično samo što je no name, ali me zna poslužiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, bitno je da radi posao ;)

      Delete
  3. Paleta izgleda jako lijepo i sviđa mi se. Kao što kažeš, zanimljiva je. Ja imam one nove korektore/kamuflaže od Essence. Dvije su nijanse u kutijici, svjetlija i tamnija i skroz su mi ok. A imam i onu tekuću od Catrice pa trenutno to rotiram i koristim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala novi korektor od Essence-a, ali jesam onu verziju pre i skroz je ok. Drago mi je da imaš svoje favorite :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig