28 October 2015

Loko Natural Cosmetics Oil Makeup Remover

A whole year ago I found myself discovering and getting more interested in natural cosmetics made anywhere near me (Balkan). That's how I discovered lovely brand from southern Croatia named Loko Natural cosmetics and if you read this blog religiously :) you'll remember blog posts like my first Loko haul, then few words about their hair serum that made wonders for my dry, damaged hair. I also listed their eye cream into my 2014. favorites because it's, by far, the most effective and actually making the difference eye cream I have tried. So, it's been a year since I tried their oil makeup remover, but I still owe you my honest opinion about this product, so let's get into it!

Pre godinu dana počelo se buditi moje ozbiljnije interesovanje za prirodnu, ručno spravljenu kozmetiku koja bi mi bila geografski dostupna (dakle, izrađena od strane malenih manufaktura na Balkanu). Tim povodom otkrila sam ljupki brend s juga Hrvatske (Makarska) simpatičnog imena- Loko prirodna kozmetika. Ukoliko ovaj blog pratite redovno i religiozno :) setićete se mog prvog Loko haul-a, nakon čega je usledio post o divnom serumu koji mi je jako lepo oporavio krajeve dugačke, oštećene kose. Čak sam u prošlogodišnje favorite uvrstila Loko Oko, okoloočnu kremu koja je do sada najefektivnije i najkonkretnije oporavljala i vizuelno ulepšavala moju okoloočnu regiju (a probala sam i koristila krema i krema...). Dakle, prošla je godina od kad sam prvi put koristila Loko uljani odstranjivač šminke, a ostala sam vam dužna preneti mišljenje o proizvodu, stoga ispravljam propust :) jer su me pre nekoliko dana obradovali još jednom bočicom (hvala Loko ❤ ).
Loko oil makeup remover comes in a plastic bottle with a pump, by the volume of 100 ml. It's designed to successfully remove all the makeup with carefully selected ingredients. This product is not 100% natural, since it contains synthetic emulsifier- polysorbat (E433) that has been used in cosmetic products as a surfactant. I'm not a huge fan of any E ingredients, but haven't noticed it hurts my skin in any way. Also, it's placed on the bottom of the list so, hopefully, there is just a small amount of it inside. This makeup remover does really decent job. It doesn't remove the whole makeup in one washing, there are still some of the mascara remains (I'm using Maybelline Lash Sensational, which is a bit of a heavy duty), but it cleans the skin really well, leaving it soft and gentle. No dry parts. Oil makeup removers are a bit different, especially if you never used them before. I usually press 2, or 3 pumps, spread and warm the oil between my palms and then massage it circling around the face, being thorough on those parts that need extra cleaning (eyes, around nose). After massaging the oil, I start washing it off with warm water when oil transforms into milky emulsion. Since it contains orange essential oil, the orange fragrance feels very pleasant during the usage. I haven't noticed any kind of irritations, not even around my eyes while using this makeup remover (once, I was a bit careless, so I got a bit of the product inside one eye- it just made my vision a bit blurry, but didn't sting, or made me cry). 

Loko uljani odstranjivač šminke dolazi u plastičnoj bočici s pumpicom na vrhu, te sadrži 100 ml proizvoda. Dizajniran je da u potpunosti ukloni sav makeup s lica, pažljivo odabranim sastojcima. Moram napomenuti kako ovaj proizvod nije 100% prirodan, jer u sebi sadrži sintetski emulgator- polysorbat (E433) koji ima široku primenu u prehrambenoj i kozmetičkoj industriji- konkretno, u kozmetici se koristi kao površinski delotvorna tvar. Nisam uopšte fan E oznaka na proizvodima i trudim se izbegavati/svesti ih na minimum, a kako je na spisku sastojaka na predzadnjem mestu, nadam se da ga je u proizvodu količinski zanemarljivo. Uljani skidač radi poprilično pristojan posao, ne mogu napisati da uklanja šminku u potpunosti s obzirom da uvek naknadno uklanjam ostatke maskare (koristim Maybelline Lash Sensational koja je malo zahtevnija za skidanje), ali ostatak lica očistim i od težih podloga (ELDW, Nars ADLWF) bez problema, a koža je nežna i glatka, bez suvih delova (kod mene su najkritičniji obrazi). Uljani skidači šminke su nešto drugačiji od regularnih i mogu biti poprilično neobični ako se prvi put susrećete s njima. Kako ja koristim Loko uljani skidač? Na dlan istisnem 2-3 pumpice, te ulje lagano rasporedim i zagrejem između dlanova, a potom ga nanosim na suvo, našminkano lice kružnim pokretima, fokusirajući se na predele kojima je potrebno konkretno čišćenje (oči i oko nosa). Kožu masiram dok pod prstima ne osetim da se šminka otopila, a potom započinjem ispiranje vodom. Ulje se u dodiru s vodom pretvara u mlečnu emulziju koja se vrlo brzo ispira i ne ostavlja uljani film na koži. Kako proizvod sadrži eterično ulje narandže, miris koji se širi tokom umivanja je vrlo prijatan i prirodan. Nisam primetila da mi ovaj proizvod na licu izaziva bilo kakve negativne reakcije, naročito ne oko osetljivog okoloočnog predela (jednom prilikom mi je malo ulja ušlo u oko, ali nisam doživela peckanje ili suzne oči, jedino malkoc i kratko zamućen vid). 
Oil makeup removers are fun thing to try if you wanna spice up your makeup removing routine. I am pretty much faithful to Balea if we talk about face washing-makeup removing products because their gel does wonders to my skin and costs nothing. But I really love this one too. It removes 90% of the makeup (mascara is a bit tricky), leaves the skin gentle and soft, does not cause any irritations and smells really amazing. So, as far as I'm concerned, this one has a huge THUMB UP! If I'd have to compare it with another oil makeup remover, I'd have to say it works tons better than Vichy Purete Thermale micellar oil. If this post tickled your interest, you can find more Loko Natural cosmetics products here.

Uljani skidači šminke su zabavni za isprobavanje ukoliko svoju rutinu uklanjanja makeup-a želite malo promeniti, začiniti nečim novim. Ja sam poprilično verna Balei ako govorimo o umivalicama i proizvodima za skidanje šminke (primer, Baleina umivalica s cvetom lotosa za moju kožu radi čuda, bez isušivanja, a cena joj je prava sitnica). No, poprilično sam zadovoljna ovim uljem. Uklanja 90% šminke (maskara je po malo tricky), kožu ostavlja nežnom i mekanom, ne izaziva iritacije i miriše apsolutno predivno, po narandžama. Što se mene tiče, ovaj uljani skidač šminke ima veliki PALAC GORE, a ako bih ga trebala uporediti s drugim, sličnim proizvodom, napisala bih da radi neuporedivo bolji posao od Vichy Purete Thermale micelarnog ulja. Ukoliko sam vam zagolicala pažnju, ovaj, ali i ostale proizvode iz Loko asortimana možete pronaći ovde

Have you tried removing makeup with oil and how do you like this kind of products? Any favorites? / Jeste li bili u prilici isprobati uljane skidače šminke i kako vam se čine ovakvi proizvodi? Imate li favorita?

*PR proizvod

Do čitanja!




SHARE:

10 comments:

  1. Ja sam sa klasicnih dvofaznih za uklanjanje ocnog makeupa jednostavno presla na obicna ulja, a za lice koristim i dalje micelarnu, no cinjenica je da mi je koza lica sve susa, a ja sve mladja (da bar haha) pa sve vise proucava prirodne uljne odstranjivace makeupa kao i uljne umivalice. Loko mi je jako interesantan brand, ali jos nisam nista probala od njih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Apsolutno te razumem. I sama primetim da su mi inače kritično suvi predeli godinama samo još suvlji, a mesta na kojima inače vodim borbu sa sebumom zimi počinju da se ljuspaju ako li samo pogledam na neki gel/sredstvo/whatever što sadrži alkohol ili bilo koji isušujući agens. Ovo ulje je skroz nežno prema koži i uopšte nema osećaja zatezanja nakon umivanja, jedino ako je očni makeup bio jači- onda mora raditi i micelarna ili ulje, ovisno čime skidaš šminku :) Ako si razmišljala o Loko preparativi, imaš moju preporuku.

      Delete
  2. Loko <3 Isprobala sam svašta od njih, a planiram uskoro još jednu narudžbu da nabavim ostatak proizvoda koji me zanimaju :)
    Inače koristim Alpha h balancing cleanser za skidanje šminke i tako mi je odličan da uopće nemam volje niti želje za isprobavanjem drugih proizvoda. Posebno mi je uvijek bilo mučno skidanje makeupa s očiju, a kako kažeš da ulje ima problema s maskarom, preskočit ću ga.
    I baš ti preporučujem Alpa h, ne masti, ne isušuje, a makeup odlazi kao rukom odnešen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako obožavam Alpha-H, budi sigurna da proizvod dodajem spisku za kupovinu :) Veliko hvala na preporuci, ja tebi predlažem Loko Serum (voćni). Odličan je!

      Delete
  3. Ja ga upravo potrošila i naručujem opet! Ovo je prvi kozmetički proizvod za lice koji me potpuno šokirao učinkom - preugodno sam se iznenadila koliko mi je koža mekana nakon skidanja šminke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno :) Drago mi je da ti odgovara. Koža je zaista prefina :)

      Delete
  4. Baš sam sinoć koristila ovaj proizvod i ostala sam pomalo razočarana! Uopće mi nije uklonio šminku sa očiju samo se sve razmazalo...izgledala sam kao rakun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, ume malo razmazati maskaru, naročito ako je jače pigmentacije, ali ja sam u svom slučaju to i očekivala, s obzirom na maskaru koju koristim. Kako ti se pokazao na ostatku lica? Uklonio puder? Rumenilo, bronzer, ruž? :) Ne znam šta koristiš sve, pa nabrajam :)

      Delete
  5. Nisam još isprobala Loko kozmetiku. A kako ja obožavam umivalice, ova me baš zainteresirala. Drugačija od ostalih, zvuči baš okej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam samo pozitivna iskustva stoga ih rado preporučujem :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig