24 October 2015

Dragonflies are magical creatures | Sexy Plexy jewelery

Jewelry. Detail, memory, or fashion accessory. Depends of how you look at it. I am of those individuals that don't really wear statement pieces, the ones that are 'IN' in the given moment. They do look beautiful if combined with simple outfit, but simply lose the charm if everyone has them. You know what I mean... I am more of- give me something unique, something I can't really see every day on everyone. Recently I celebrated birthday and one of the most amazing gifts was exactly piece of jewelry that I've been wearing since! My super awesome, almost 80 years old grandma decided to surprise me with a piece I have been looking for some time now, but there were always more important things to buy (read- mostly makeup and ton of socks... think I'm developing the thing for fluffy socks). 

Nakit. Detalj, uspomena, ili modni dodatak. Doživljaj je lični i zavisi kako gledate na te stvari. Mogu reći da pripadam individuama koje ne uživaju nositi statement komade, ili komade koji su u datom momentu 'IN'. Iako znaju izgledati fenomenalno, te jednostavnu odevnu kombinaciju podići na viši nivo, nekako ih svi nose i vremenom se izgubila čar i posebnost takvih komada. Ako razumete šta želim reći... ja sam više- želim nešto unikatno, nešto što je posebno i što ne vidim na svakom. Nešto što odiše osobnošću i karakterom. Skoro sam proslavila rođendan, a poklon koji me je oduševio bio je upravo komad nakita kojim me je iznenadila moja super cool, skoro 80 godina mlada ;) baka. Upravo ovaj komad gledala sam već neko vreme, no uvek sam pronalazila prioritetnije razloge za trošenje novca (ako govorimo o zadovoljstvima, uglavnom sam kupovala šminku, no u poslednje vreme razvijam opasnu adikciju na termo, fluffy, fuzzy čarape :D).
Sexy Plexy, brand empowered by two beautiful, creative ladies from Croatia, is responsible for my neck and decolletage looking awesome and sexy as never before! Dragonfly has always been a subject of intrigue and represents maturity and depth of character, power and poise. Many tales and stories during the centuries described this amazing creature that has been intriguing to me for a long time. And to be honest, I kinda reckognized myself in some of its characteristics. Now you must be thinking how I freaked out and started imagining I'm an insect. But no, not really :) This necklace is my lucky charm, I'm taking it off only when I go to sleep. It brightens up my day and everything I wear. It simply doesn't look ordinary as it would without my lovely dragonfly. It's made of good quality plexiglass (nicely cut edges) and thin braided steel (necklace) that made along well with my skin. But I plan to make silver, or white gold chain sometime in the future. It doesn't look plastic, or cheap. Just unique and amazingly beautiful. I like how it reflects the light, so I pretend to use it as my secret weapon to occassionally ''blind'' some people :D 

Sexy Plexy, brend ispred koga stoje dve prekrasne, talentovane kreativne dame iz Hrvatske, odgovoran je za to što moj vrat i dekolte izgledaju neverovatno dobro i sexy nego ikada pre! Vilin konjic oduvek je bio subjekat intriga i kroz predavanja predstavlja simbol zrelosti i dubokog karaktera, moći i staloženosti. Mnoge priče ispričane su kroz vekove narodnih predavanja, folklora, iščitavajući ih odrastanjem postajala sam samo više zaljubljena u simboliku ovog unikatnog bića. Iskrena da budem, čak sam i neke svoje karakterne crte prepoznala u opisima koji se vezuju za vilinog konjica. I pre nego li pomislite kako sam upala u trip, zamišljajući da sam insekt- odmah da vas razočaram, nisam :) Ova ogrlica je moja amajlija. Osim što me uspomenom vezuje za bitnu osobu (baku), toliko je lepa da mi je teško odvojiti se od nje kad odlazim na počinak. Bez problema ulepšava svaki outfit jer je posebna i apsolutno primetna. Privezak je izrađen od kvalitetnog pleksiglasa (fino obrubljenih ivica koje ne bodu, grebu, ili slično), a lanac od pletenog čelika. Iako nisam primetila da tamni u dodiru s kožom, svakako u budućnosti privezak planiram staviti na lanac od srebra ili belog zlata. Privezak ne deluje jeftino, već unikatno i apsolutno prelepo. Posebno mi se dopada kako, poput malenog ogledala, reflektuje svetlost, pa se šalim kako je moje tajno oružje za zaslepljivanje pojedinaca :D
If you like unique pieces and want to give something beautiful to yourself, or someone dear, Sexy Plexy is one of my suggestions. 

Ukoliko uživate u unikatnim komadima, želite počastiti sebe, ili obradovati dragu osobu, moja preporuka ide Sexy Plexy nakitu. Za detaljnije informacije posetite njihovu zvaničnu online stranicu, ili Facebook stranicu

Until next time / Do čitanja!






SHARE:

22 comments:

  1. Prelepo je! Obožavam takav minimalistički nakit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je. Minimalizam je uvek dobro rešenje :)

      Delete
  2. Krasan im je nakit! Ja sam narucila jednu narukvicu za rodjendan haha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Učinilo mi se da jesi :D Neka, tako treba!

      Delete
  3. Predivno, a na tebi kao na princezi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veliko hvala, ovo je predivan kompliment :)

      Delete
  4. Prelijep privjesak, a još ljepša priča koja stoji iza njega <3
    Nisam neki materijalist, ali volim imati nakit kao uspomenu i stalni podsjetnik na voljene osobe. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :) Ja samo takav nakit posedujem, ostale drangulije koje su se skupile godinama nerazmotrenih, povučenih trendom- kupovina, završile su u kanti :)

      Delete
  5. Predivna ogrlica i baš ide uz tebe <3 Obožavam nakit, ali ga rijetko sama kupujem, a često dobijem na poklon te je upravo kao što ti kažeš podsjetnik na dragu osobu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepo :) Mislim da je najlepša uspomena, naročito ako je poklonjena od osobe koja te zaista poznaje.

      Delete
  6. Ogrlica je prelijepa kao i ti ;)
    Dosta smo slične po pitanju nakita: I ja volim komade koji mi nešto znače bez obzira jesu li u modi ili ne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, hvala, hvala <3 :D
      Drago mi je da se slažemo, ja ne volim neumerenost u bilo kom pogledu, a komad koji ima nekakvu simboliku uvek je lepši nego nešto blješteće i moderno ;)

      Delete
  7. Savršenstvo! Predivno ti stoji ali svakako imaju odlične komade, mislim da sam gledala na IGu i oduševila se :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lidija :) Slažem se, imaju odličnih ideja, a nakit je osveženje.

      Delete
  8. krasan je i lijepo ti stoji :)

    ReplyDelete
  9. Draga moja nisi jedina koja ne voli nositi statement ogrlice i bilo koju vrstu nakita koja je trenutno "in".
    Obožavam nakit, ali sam umjerena s njim kada ga kombiniram (manje je uvijek više!).
    Ovaj lančić je jednostavno prelijep....nešto što bih svakako voljela imati u svojoj kolekciji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvrstan je, nema šanse da ga se ne primeti. A opet je vrlo diskretan.

      Delete
  10. Ma i ti si sva sexy plexy, odlično ti stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D najbolji kompliment ikada! <3
      Hvala Iva :*

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig