31 October 2015

Bourjois Paris Silk Edition Compact Powder | 51 Porcelaine & 52 Vanille


Bourjois is one of those brands I mostly end up just watching, or swatching and then leaving to think a little bit more about purchasing the product. Yeah, I am a bit complicated when it comes to Bourjois. I really love the brand, everything I have ever tried was mostly good, but still... not sure why can't I just decide and buy the thing I like :) Maybe it's because of the prices, here in Croatia- they can be drastically higher comparing with online shops. Also, Bourjois counters in local drugstores look very poorly supplied most of the time, so that also could be the reason of my avoidance of buying anything. A month ago, looking for something new in powder range, I bumped onto few reviews of Bourjois Silk Edition compact powder. So decision was made and in few clicks, I have ordered two shades, 51 Porcelaine & 52 Vanille. Since I purchased them on Feelunique, I also got the discount, so both of these beauties costed only 16€

Bourjois je jedan od brendova koje uglavnom gledam, proučavam- reklo bi se, swatcham, ali produžim dalje kako bih razmislila o kupovini. Čudno, slažem se, ali postajem mrvicu komplikovana kad se radi o Bourjois. Jako mi se dopada brend, te proizvodi pod njim, sve što sam do sada koristila bilo je većinom dobro, ali ipak... nisam sigurna zašto mi je toliko teško preseći odluku i kupiti ono što mi se dopada :) Možda je zbog cenovne razlike, ovde u Hrvatskoj cene znaju biti drastično više ako ih uporedim s cenama vani, ili na online shop-ovima. Takođe, Bourjois police u lokalnim drogerijama često deluju opustošeno i nedovoljno opskrbljeno, pa to automatski odbija. Pre mesec dana, u potrazi za adekvatnom zamenom pudera u kamenu koji sam potrošila, pronašla sam nekoliko finih recenzija Bourjois Silk Edition kompaktnog pudera, pa odlučih isti probati. Nakon svega par klikova, čak dve nijanse- 51 Porcelaine & 52 Vanille našle su se u korpici, a nakon 7 dana i u mom posedu :) Kako sam oba naručila putem stranice Feelunique, iskoristila sam i popust, te oba platila samo 16€ (cena za jedan u Hrvatskoj je, ako se ne varam, blizu 100 kn/oko 13€ ). 
Let's start with the packaging- it's something different for sure! Bourjois people :) were very creative, designing such a lovely, playful and original packaging that hides 9 gr of silky textured powder. Mirror can be rotated in the most desirable direction and I find this detail very useful. This powder can be used on its own, without any foundation underneath- that way it looks natural and evens the skin tone gently. I wear it over Bourjois 123 Perfect CC cream during the day and it works wonders for my skin. It mattifyes my oily T zone up to 5 hours without retouch, evens the skin tone giving it a bit of a radiant look (it doesn't contain any highlighter, but skin looks brighter with this powder) looking flawless and lovely. The texture is very silky, fine minced pressed powder doesn't dissipate while being applied. I love to use small kabuki brush with this powder because it spreads it evenly onto skin, without patches or applying more than necessary. Finally, it looks very natural and reflects the light so nicely, it simply levels up the whole look. 

Krenimo od pakovanja koje je nešto potpuno drugačije od onoga na šta smo inače navikli kad se radi o kompakt puderima. Kreativni Bourjois tim koji je radio na ovom proizvodu od mene ima samo pohvale, s obzirom da se radi o originalnom, zaigranom, vrlo praktičnom pakovanju koje u sebi čuva čak 9 gr pudera svilenkaste teksture. Ugrađeno ogledalo može se rotirati za 360 stepeni, te namestiti onako kako najviše odgovara. Puder se može koristiti samostalno, preko dnevne kreme ili baze za postizanje lagano ujednačenog, prirodnog tena. Ja ga najradije nosim u kombinaciji sa Bourjois 123 Perfect CC kremom i to u dnevnoj varijanti jer mi ten učini vizuelno savršenim (koliko je to moguće). Ako govorimo o matirajućim svojstvima, sebum na mojoj T zoni drži pod kontrolom i do 5 sati bez popravljanja, a ujedno koži daje divnu blistavost jer savršeno prirodno reflektuje svetlost i ne ''pojede'' prirodan dewy finiš podloge. Tekstura pudera je vrlo fina, svilena i mekana uz minimalno rasipanje prilikom uzimanja proizvoda. Volim ga nanositi malenom kabuki četkicom jer na taj način najlepše rasporedim proizvod na koži, a u konačnici nanošenjem umerene količine postiže se i najlepši, prirodan finiš na koži koja vizuelno, ali i pod prstima deluje baršunasto i fino. Mogla bih napisati da s ovim puderom makeup podižem na jedan viši nivo, diskretno. 
In the end, I must say this powder was such a pleasant surprise! Looking flawless and natural on skin,  keeping sebum under control and feeling lightweight- it's all I ever expect from powder, so if you are curently looking for something new, fresh, that works well, my recommendation goes to Bourjois Silk Edition compact powder

Na kraju ću ovaj članak sumirati tvrdnjom kako je Silk Edition puder ugodno iznenađenje! Na licu deluje savršeno i prirodno, ne zavlači se u bore i vizuelno zaglađuje kožu, sebum drži pod kontrolom, vrlo je lagan i matiranjem ne ubija lepotu podloge, već celokupan look podiže za nijansu. Dakle, sve što od jednog pudera želim, nalazi se u ovoj crnoj, elegantnoj kutijici. Ukoliko ste trenutno u potrazi za kompaktnim puderom i ukoliko gore opisano odgovara vašim željama i potrebama, svakako imate moju preporuku za Bourjois Silk Edition kompaktni puder.

Have you tried this compact powder and what is your favorite Bourjois product?  | Jeste li već isprobale ovaj kompaktni puder i koji proizvod od Bourjois vam je najdraži, te koji biste mi preporučili? 

Do čitanja!


SHARE:

11 comments:

  1. Imam Vanille nijansu :) Zapanjena sam cijenom koju si platila za oba :O Mislim da ću ih i ja potražiti on line. Iako i po drogerijama ima sniženja i popusta. Baš sam nedavno nabavila tri La laque i obožavam ih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno :) Da, i sama sam bila iznenađena razlikom, mislim- zašto bih ''čašćavala'' nekoga skoro pa duplim iznosom, ako ne moram! Uvek proverim online, čisto da budem u miru sa sobom :) Hvala na preporuci, nijanse lakova su predivne, jedino što ih imam hrpu, pa ne smem kupovati nove :/

      Delete
  2. Godinama sam bila vjerna Bourjois Healthy balance puderu u kamenu, a onda je došlo do nekakvog zasićenja. Slažem se s tobom što se tiče Bourjois štandova u hrvatskim drogerijama koji su baš jad i tuga pa je možda i to razlog što uopće nisam zamijetila ovaj puder jer vjerujem da bi ga zapamtila zbog lijepe ambalaže. Baš ću pratiti da ga ulovim na nekakvoj akciji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je i moj favorit do skoro, jedino primetim da ovaj poslednji koji sam kupila mrvicu kao oksidira. Ne znam jel' do mene... Ali volim taj puder, da :)
      Svakako pogledaj i online, kao što vidiš razlika u ceni nije zanemarljiva.

      Delete
  3. Zbog ovakvih slatkih pakiranja bude mi žao što mi ne trebaju puderi za matiranje :D Stvarno izgledaju skupocjeno a ušteda mi je uvijek dodatno veselje kad čitam o kozmetici, u Hr je stvarno previše stvari bespotrebno preskupo. Borjuis Healthy Mix korektor i puder pikiram, mislim da ću se počastiti uskoro. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za korektor ti mogu napisati samo reči hvale, meni je uvek u torbici. Nikada ne razočara :)
      Slažem se, cene su kod nas često nerealno postavljene, ali dobro... bez pudera se može živeti, a ako baš treba- postoje popusti i akcije ;)

      Delete
  4. Nisam sigurna da li je dostupan u Srbiji, ali mi je privukao pažnju. Ukoliko u sledećem pohodu priđem Bourjois štandu, potražim nijansu 51, znam ko je kriv :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurna sam da ih ima, čak mislim da je ovaj mesec u Jasminu snižen Bourjois, pa i ovaj kompakt. Svakako pogledaj :)

      Delete
  5. Ja nisam ni primjetila ove pudere. A tako lijepo izgleda!! Tako ti je i kod mene kad je riječ o Bourjois kozmetici. U vecini slučajeva ju samo krajičkom oka pogledam i projurim dalje, a rijetko nabacim pravi škic. Eto sad dokaza da treba bolje pogledati. Ali baš to što kažeš, ne izgledaju mi baš primamljivo njihove police. Baš mi super izgleda ovaj puder, ambalaža pogotovo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imamo sličan ''problem'', zato ja češće Bourjois kupujem online. Osim normalnijih cena, dobijam mogućnost izbora nijansi koje su kod nas nedostupne, ali i proizvoda koji nam stignu kasnije.

      Delete
  6. prvio sam dobila, mislim da je bio bijeli (kutija) no bio mi je komedogen, sad imam tamnoplavi i zadovoljna sam. meni je burjois mio, al ne dam pare, pa isto lovim po internetu :D

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig