28 September 2015

Mini Q&A!

Prošle sedmice na blogu beše aktuelno darivanje u kome sam vas želela i, nadam se- uspela obradovati s dva vredna poklona. Jedan od uslova za učestvovanje bio je i postaviti mi zanimljivije, originalno pitanje :) što ste vi u konačnici i učinili. A sad je na meni da ispunim svoj deo dogovora, te na ta ista pitanja odgovorim :) Pa da krenemo!

1. Top 3 preparativna i dekorativna proizvoda, uz naznaku brenda? / Marija Nikolić
- Preparativa; neizostavna kategorija koja se razvija brzinom svetlosti i iz dana u dan donosi hrpu noviteta. Teško je izdvojiti samo tri favorita, ali ako bih se baš potrudila to bi bili sledeći proizvodi:
1. Antipodes Aura Manuka Honey maska (klik na post)
2. Alpha-H Liquid Gold (klik na post)
3. Alverde Gesichtsöl, Wildrose (ulje za negu kože lica)
- Dekorativa; koju apsolutno obožavam i ne stidim se priznati da sam pravi hrčak i megaloman kad se radi o kupovini šminke. Tri proizvoda koji su apsolutni, ultimativni, najdivniji favoriti su:
1. Maybelline Lash Sensational maskara (klik na post)
2. NARS All Day Luminous Weightless Foundation podloga (uskoro pišem recenziju)
3. The Balm Mary Lou-Manizer highlighting powder, multifunkcionalan proizvod koji može zameniti senku, shimmer... sve! :D (uskoro pišem recenziju).
2. Kako tvojoj kosi prijaju kreme za kovrdže i koja ti je omiljena? / Olivera Babić
- Draga Olivera, moraću te razočarati. Nikada nisam koristila kreme za kovrdže i definisanje istih. Moja kosa je prirodno kovrdžava/talasasta, a krotim je dubinskom negom. Kao najdelotvorniji proizvodi pokazali su se Kerastase Nutritive šampon i maska, a iz ''domaće radinosti'' neizbežno kokosovo i maslinovo ulje. Kreme, gelove, lakove i pene izbegavam jer otežavaju kosu i na moje osetljivo vlasište deluju iritirajuće (iako se nanose daleko od temena, nekako pronađu svoj put do tamo -.-). Nakon sušenja kose, prirodnog, ili fenom, volim na krajeve staviti malo silikonskih kapi. Sad trenutno koristim ove od Balee i zadovoljna sam. 

3. Preporuka učinkovitih proizvoda za regeneraciju oštećene kože? / Jelena Kovačević
- Oštećena koža je vrlo kompleksna problematika koja zahteva jednako kompleksan pristup. Kako je pitanje opšteg karaktera, moje viđenje je da problem uvek treba tretirati iznutra, dubinski. Kreme, losioni i ostala preparativa pomažu, ali samo privremeno ukoliko celoj priči ne priđemo ozbiljno. Najvažnije je rehidrirati kompletan organizam dovoljnim unosom vode i vlakana. To ne mora nužno biti 2L, svako određuje količinu koja mu prija. Takođe, bitno je negu prilagoditi tipu kože kako bi se izbeglo agresivno delovanje i bespotrebno isušivanje (primer kod osoba s masnom kožom koje žele pošto-poto matirati i isušiti kritičnu regiju u konačnici dovodi do još većeg problema oštećene kože koja se ljuspa). Ako bih trebala preporučiti najučinkovitiji sistem nege, to bi izgledalo nekako ovako: pravilna prehrana s dovoljno voća i povrća, vode, nega prilagođena tipu kože uz preporuku zamene kreme s uljem. U mom slučaju najefektivnije se pokazalo ulje kokosa, maslinovo, ulje lešnika i nevenova mast koju spravljam sama :)

4. Brend koji te nikada nije razočarao, bilo da je u pitanju dekorativa ili preparativa? / Emika
- Teško pitanje jer niko nije savršen :) Ali da moram izdvojiti baš brend koji me do sada niti jednom nije razočarao... Hmm... NARS! Zato što sam do sada probala tečni puder, korektor i ruž i sva tri proizvoda oborila su me s nogu. A ako bih se dotakla preparative, prvo mi na pamet dolazi Antipodes s dalekog Novog Zelanda. Zaljubljena sam u sve što sam do sada probala. Možda je cenovno u višem rangu, ali se svaki proizvod isplatio i svima rado preporučujem ovaj krasan brend.

5. Zanima me imaš li neke ''određene'' proizvode za njegu kože koje uvrstiš u postavu za određeno godišnje doba? Što si uvrstila u jesensku ''postavu'', a da nije bilo u onoj ljetnoj? / Leonarda Grandverger
- Apsolutno! Pogotovo jer je moja koža mešovita i zahteva, osim posebne nege suvih i masnijih delova, odvojenu negu u ovisnosti od godišnjeg doba. U jesenju negu obavezno uključujem proizvode s AHA kiselinama kako bih kožu oporavila od posledica Sunca (iako se ne sunčam). Volim kako hemijski piling deluje na moju kožu i kako joj menja strukturu u čistu svilu. Proizvode s kiselinama koristim isključivo kao večernju negu i to nikada koncentracije veće od 12% (primer- Alpha-H Liquid Gold, PAI Copaiba Deep Cleanse AHA mask). 

6. Mene zanima šta si po struci i da li si sretna/zadovoljna zanimanjem koje si odabrala? Da li bi ikad napustila svoj sadašnji posao u slučaju da ti se ponudi posao (manje plaćen), ali je vezan za blog, ljepotu, kozmetiku? / Danira
- ... moj je život jedna velika zbrka i rebus koji nekada ni meni nije najjasniji :) Po struci sam nekoliko stvari: zubni tehničar (SSS) i diplomirani ekonomista u oblasti međunarodnog marketinga (Univerzitet u Beogradu). Neko bi rekao- niđe veze, a ja kažem- the more, the merrier! Oba zanimanja jako volim jer bude kreativnost u različitim životnim sferama, a ja svoje ideje i kreativni naboj nekako moram kanalisati. U obe oblasti sam, biću neskromna, jako dobra, imam radnog iskustva i obe me oblasti čine srećnom. Dakle, zadovoljna sam. Ako bi mi se u životu ukazala prilika da uđem u svet lepote, ne bih vagala finansije, već uslove koje posao nudi. Posao koji trenutno radim je najidealniji ikada i ma koliko ja volela beauty svet, trenutno ne bih ništa menjala :)

7. Da možeš da se vratiš u prošlost da li bi nešto promenila i da li se kaješ zbog nečega? / Teodora Mladenović 
- Draga Teodora, moram priznati da si me navela na ozbiljno razmišljanje, a potom i na najbolji mogući zaključak! Sigurna sam da postoje stvari koje sam mogla napraviti drugačije, odabrati školu bližu kući, upisati drugačiji fakultet, prihvatiti ponuđeni posao, ne biti prijatelj osobi X... da sad počnem rekapitulaciju života, verujem da bi bilo stvari koje bih promenila. Zbog kojih bih se kajala- nikada. Svaki postupak dobro proanaliziram (greška u DNK :P) i trudim se živeti tako da nikoga ne povredim. Ako se kad dogodilo, bilo je bez loše namere. Nešto zbog čega sam se do skoro kajala bilo je upravo vraćanje u prošlost. Odlučila sam to više ne raditi jer prošlost je deo mene, deo ovoga što i kakva jesam, stoga se okrećem isključivo sadašnjem trenutku i eventualno budućnosti :) Ima li ovaj odgovor ikakvog smisla? :D

8. Kada bi ti neko ponudio da odabereš trepavice ili obrve, što bi odabrala? :D / Maja
- Ma kakvo je ovo pitanje? Hahaha :D Pa zar dva aduta! Molim lepo, neke devojke, žene imaju adute na drugim mestima, moji se slučajno nalaze baš na glavi, stoga ih ne diraj, Majo :D Ako bih baš, baš, baš, baš morala birati (ali ono, baš, da mi neko drži mačetu pod bradom i traži da biram), mislim da bih odabrala trepavice. Obrve uvek mogu nacrtati, kao što rade ''InstaĐevojke'' :D Majo, ovim pitanjem nanela si mi stres :P

9. Da možeš provesti jednu večer sa bilo kojom osobom, živom ili mrtvom, koga bi izabrala i zašto? / Sandra
- Kako sam u poslednje vreme opsednuta baletom i igrom uopšte, volela bih upoznati i neko vreme provesti sa Sergei Poluninom. Osim što ga smatram nadrealno talentovanim, mislim da me najviše privlači spoj apsolutnih kontradiktornosti, on je disciplinovani buntovnik. Malo podseća na mene :D Jesam li napisala da je i jako zgodan? Nisam? :D To veče bilo bi čisto profesionalno, mhm. 


Hvala na zanimljivim, ali i neobičnim pitanjima. Ukoliko vas zanima još nešto što me do sada niste pitali, budite slobodni i svoje nedoumice pošaljite na mail crossingbeauty@gmail.com, ili ista natipkajte u kontakt obrascu koji se nalazi u vrhu stranice. Hvala na čitanju, do narednog puta!




SHARE:

4 comments:

  1. Giveaway nisam ni gledala, pa sam zato preskočila taj deo sa postavljanjem pitanja. Imala bih i ja nešto da priupitam. Kad ćeš mi naslikati nekakvog slona? Mogu li da dostavim jednu gajbicu, da mi je napuniš trešnjama iz dvorišta kad ponovo rode? Šta rade Ljubinka i Ljubiša? Kad ćeš ovamo na kafu? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      Jaoj, ti i slon :D Naslikaću, evo obećavam da hoću.
      A kako ćemo ga transportovati do tebe... e, to je naučna fantastika :P
      Naravno da možeš, ako ima za nas, ima i za tebe :)
      Ljubinka i Ljubiša su na hrpici, sklupčani na klupici napolju, greju se jer im je zabranjen ulazak u kuću :D Pitomiji su nego inače, valjda ih je hladnoća imobilisala hahaha :D
      Kad ću tamo? -.- Ne znam... stvarno ne znam. Ali čim budem znala, javiću se.
      <3

      Delete
  2. Ovo je bilo zanimljivo za pročitati. Iskreno, da sam bila pametnija postupila bih kao ti i bar bi nešto od medicinske struke završila ali neki me vrag navukao na ekonomiju i hrpu brojeva, sad bih glavom kroz zid što sam to uradila. Ali šta je tu je sa tim se treba nositi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikada nije kasno. Ja sam ozbiljno razmišljala upisati forenziku, jedino me je sprečio finansijski momenat (koji je vrlo značajan jer se radi o cifri koju mogu samo da sanjam). No to me ne sprečava da uspešno rešavam ''zločine'' lokalno, po dvorištu... tipa, ko je zgazio glistu, ko je prepao miša do srčanog i tako... :D haha

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig