4 September 2015

Akvabent Active O3xygen - Kozmetika s lekovitim svojstvima


Neverovatno je kako najjednostavnije stvari na svetu mogu rešiti poprilično neugodne, ponekad i po zdravlje opasne situacije. Verujem da ste do sada pročitali nebrojeno i jednu recenziju proizvoda o kome danas pišem, ali osećam obavezu podeliti svoje iskustvo nakon 3 meseca korišćenja Akvabent Aktivnog kiseonika. Posebno sam ponosna što ovaj brend dolazi iz rodne mi Srbije (u kojoj ćete na ambalaži pročitati naziv AKvabent kiseO3nik) i što je pronašao svoje mesto na policama u apotekama Hrvatske (u kojoj ćete na ambalaži videti nešto izmenjen naziv proizvoda- Active O3xygen by Akvabent). Sada mogu zaista kupovati domaće :) No, ostaviću na stranu lokalpatriotizam, te vam napisati kako me je ova naizgled obična vodica oduševila i postala sastavni deo kućne apoteke, te kozmetičkog nesesera.
Plastična bočica vrlo jednostavnog, čistog dizajna u sebi čuva 200gr kozmetičkog preparata na bazi aktivnog kiseonika namenjenog poboljšanju izgleda i povećanju opšte blagodeti organizma. Užurban način življenja, stres, pušenje, neredovna i loša prehrana, nedovoljno sna, zagađenja iz vazduha, UVA/UVB zraci, sveukupni toksini oko nas bez problema prodiru u kožu, a potom pronalaze mesto u organizmu gde mogu napraviti ozbiljan nered. Čini mi se kako smo u svom haosu zaboravili disati. Da li se i vi pronađete u situaciji u kojoj ste svesni da ne dišete pravilno? Upravo manjak kiseonika odgovoran je za otežano izlučivanje toksina, stoga je potrebno organizmu pomoći da se regeneriše i oporavi (u slučaju kada oštećenost već postoji). Aktivni kiseonik imao je vrlo široku upotrebu u prošlosti, ali od kako smo deo sistema sa zakonski uređenim regulativama, sama primena preparata ograničena je na kozmetičku. Ciljani organ u ovom slučaju postaje koža, njena regeneracija, te sveukupno lepši i zdraviji izgled iste.
Aktivni kiseonik namenjen je:
- tretmanima lica- neguje, osvežava i pospešuje izgled površinskog sloja kože. Upotreba: Na očišćeno lice staviti komad gaze ili papirnu maramicu i naprskati Active O3xygen. Narednih 15-20 minuta održavati kožu vlažnom, a pola sata posle tretmana ne stavljati nikakve kreme na lice. Active O3xygen se može nesmetano koristiti i u slučaju da na koži postoje osipi, crvenila, bubuljice ili akne; način primene je isti samo je postupak poželjno raditi učestalije, sa više ponavljanja u toku dana. Moguća je pojava blagog crvenila zbog pojačane lokalne cirkulacije.
- proširenim venama i poboljšanju cirkulacije- primenom Active O3xygen-a kod proširenih vena može se znatno umanjiti osećaj teških nogu i poboljšati izgled otečenih i vidljivih vena. Željeno mesto potrebno je prekriti tankim slojem gaze nakvašene Active O3xygen-om i ostaviti da deluje 15-20 minuta.
-otok usled umora- primenom Active O3xygen-a moguće je umanjiti osećaj umornih i teških stopala i listova.  Željene delove nogu potrebno je direktno navlažiti Active O3xygen-om. Dejstvo je skoro trenutno i vrlo brzo nastupa olakšanje tegoba. U početku upotrebe moguća je pojava blagog crvenila koje je znak pojačane cirkulacije i ne predstavlja razlog za zabrinutost.
- uklanjanje neprijatnih mirisa- neprijatan miris nogu nastaju usled kontakta znoja sa bakterijama ili gljivicama koje se nalaze na koži stopala, a zadržavaju se i u obući. Kako bi se sprečilo nastajanje neprijatnih mirisa Active O3xygen-om potrebno je isprskati i unutrašnji deo obuće i stopala. Stopala obavezno treba isprskati ujutru, a više puta u toku dana ukoliko je moguće, posebno treba obratiti pažnju na prevoje i delove između prstiju.
Moje iskustvo
Na početku bejah mrvicu skeptična. Ok, svesna pomame koja je nastala nakon plasmana ove ''magične vodice s mirisom jestivog sirćeta'' nisam odolela, te sam na ljubazan poziv ekipe iz Akvabenta prihvatila saradnju, te odlučila pošteno istestirati dejstvo proizvoda. U danima iščekivanja paketa iz Beograda, suprug je odlučio pokositi travnjak (sasvim uobičajena radnja svih nas s dvorištem), no kao uspomenu na čin vizuelnog upristojavanja (yup, još jedna izmišljena reč)  okoline zaradio je posve neobičan i doktorima nepoznat osip na obe podlaktice. Ovaj grozni momenat sam čak ovekovečila fotografijama, no zaključih kako ne bi bilo najpametnije sablazniti vas gnojavim, tačkastim spodobama, pa neka ostane na pisanoj reči. Dan nakon pojave osipa pojavio se i paket iz Beograda sa čak 3 bočice Aktivnog kiseonika! Možda ću vam delovati zločesto, ali mi je na neki način bilo drago što će pokusni kunić biti gospodin muž, a ne ja :D Mislim, razumite, lakše mi je naprskati nešto nepoznato na lice nakon što je neko poznat već probao na svojoj koži... khm. Grozna sam. No da se vratim na osip :) Tačkasto zlo prošlo je nakon 6 dana u potpunosti, nakon svakodnevnog (tačnije 4x na dan špricanog na papirnu maramicu u obliku obloga) korišćenja preparata. Svrab se umirio već nakon drugog špricanja, osećaj ugode i hlađenja je nešto što je pratilo svako nanošenje aktivnog kiseonika, a nakon 6 dana sve se povuklo bez i jednog ožiljka.
Ovo iskustvo ohrabrilo me je da tretiram nekoliko hormonskih bubuljica na licu jednostavnim prskanjem preparata direktno na kožu. Deluje poput rashlađujućeg i umirujućeg tonika za lice. Zanimljiv je taj miris po sirćetu koji nije neugodan jer nestaje nakon svega par momenata po nanošenju, a na koži lica prilikom korišćenja preparata nisam osetila nikakve senzacije u vidu peckanja ili iritacije. Ono što je bitno je pridržavati se uputa o ne nanošenju preparative (kremica, ulja, losiona) makar pola sata po primeni aktvnog kiseonika. Izuzetan je nakon depilacije, čak bih primetila kako je potencijalno urastanje dlaka smanjeno na minimum. Svakako ga preporučujem za tretiranje ubodnih rana od insekata jer momentalno hladi, umirujuje svrab i crvenilo. U periodu ozbiljne potrage za podobnim kandidatima na kojima bih preparat koristila za tretiranje različitih stanja, iz Afrike je stigla najdraža mi sestra sa sve flekama/pegama od sunca. Mislila sam kako je ''naše sunce'' gadno po pitanju paljenja kože, no dole je zračenje toliko izraženo da koža menja strukturu i izgled do kritične mere. Prskanjem aktivnog kiseonika na predeo ispod vrata/iznad grudi, drastično je smanjila pegice, a one koje su preostale su posvetlele i nisu se primećivale kao ranije. Pogađate, jedna bočica je otputovala s njom nazad u Durban, a povratna reakcija ostalih članova porodice je odlična. Kažu kako je neizostavan deo surferske opreme :) Eh, ti Afrikanci... ;)
Meni se ovaj preparat pokazao delotvornim kod rashlađivanja kože vrata pre nanošenja obloga (štitnjača) i uvek bih nakon prskanja imala dojam da mi je grlo pročišćeno. Ne znam kako bih drugačije objasnila, ali osećaj unutrašnje svežine je evidentan.
Od kako je Aktivni kiseonik na tržištu, puno se polemisalo o sastavu tj. o tome sadrži li u sebi hidrogen peroksid (H2O2). Iz elementarnog poznavanja hemije dolazimo do zaključka kako rastvor hidrogen peroksida/hidrogena ima svojstvo izbeljivanja u kontaktu s kosom i kožom (razvijači boja za kosu, anyone?), peni, te peče. Rastvor ozona je nešto potpuno drugačije i glavna je aktivna komponenta Akvabent Aktivnog kiseonika. Ozon je u visokim koncentracijama toksičan, ali ukoliko su uslovi proizvodnje kontrolisani i ukoliko koncentracija ne premašuje 0,05% rastvora ozona- primena u kozmetičke svrhe je bezbedna i dozvoljena. Akvabent Aktivni kiseonik u sebi sadrži 0,04% rastvora ozona i ovaj podatak nalazi se na poleđini ambalaže za srpsko tržište, dok ga na svojim bočicama nisam pronašla. Svakako predlažem da se ovakav propust ispravi (osim ako su moje bočice u promotivne svrhe, ali volela bih videti pun sastav na ambalaži). S obzirom da je aktivni kiseonik komponenta koja se dobija iz ozona, ne postoji mogućnost obojenja i mirisne varijante rastvora jer ozon reaguje sa bojom i mirisom i troši se iz njih. Zato dobro pripazite ukoliko na policama pronađete sličan proizvod- on ne sme biti obojan, mirisan, niti ga se sme presipati iz originalne ambalaže jer time gubi svojstva. 
Ja uostalom ne vidim razlog presipanja jer je bočica super praktična, pumpica je funkcionalna i kompletna priča ima opravdanje svih do sada napisanih pohvala i preporuka.
Zaključak: mislim da je Akvabent aktivni kiseonik neophodan deo kućnog medicinskog ormarića, ali i odličan pratilac na putu. Ukoliko se volite sunčati, svakako ga preporučujem za tretiranje kože nakon sunčanja jer deluje poput aloe vera gela, hladi, umiruje, pospešuje cirkulaciju. Navedene nuspojave poput crvenila su moguće prilikom korišćenja proizvoda, ali su samo privremena reakcija kože. Upravo zato tretmane na koži lica preporučujem raditi uveče, pre spavanja, kako bi se koža do jutra umirila. Ja lično nisam imala problema sa crvenilom. U Hrvatskoj se ovaj proizvod može pronaći u apoteci Medella Pharm koja se nalazi na adresi Ante Mike Tripala 14 u Zgrebu, po ceni od 85kn. Nakon 3 meseca aktivnog korišćenja ne planiram biti bez makar jedne bočice ovog čuda jer se pokazalo učinkovitim tamo gde farmakologija nije uspela ublažiti tegobu.

Zanima me da li ste probali Akvabent aktivni kiseonik, ili možda slične proizvode? Kakva su vaša iskustva i mišljenja o proizvodima ovog tipa? 

*PR proizvod (više o uslovima recenziranja PR proizvoda pročitajte na About This Blog stranici)




SHARE:

25 comments:

  1. htjela sam reći kako sam pročitala hiljadu pozitivnih recenzija, i da mis e čini kao super proizvod, ali mogla sam razmišljati samo o tome kako ti sestra živi na predivnom mjestu, usprkos zračenju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Ne bih se menjala s njom, ja sam brdsko-planinski, zimsko-snežni tip :)))
      Iako, prekrasno je kraj okeana.

      Delete
  2. Imam ga i koristim već mesecima. Odlična stvar, koristim ga najviše za lice, nakon uklanjanja šminke i čini mi se da je pojava novih bubuljica svedena na minimum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se s tobom draga Tanja :)

      Delete
  3. ja sam također pročitala mnogo pohvala na račun aktivnog kiseonika i baš bi ga volila probati :D morat ću potražiti ima li ga po Bosni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko sam upućena, Akvabent AK dostupan je za sada samo u Srbiji i Hrvatskoj, mada verujem da će se brend proširiti i dalje. Šteta bi bilo ne ponuditi tako dobar proizvod širem tržištu. Postoje i slični proizvodi drugih proizvođača, no kako sam i prema ovom imala rezerve- neću eksperimentisati s drugima :D

      Delete
  4. Stvarno sam teški skeptik po pitanju ovog proizvoda, uzimala sam ga nekoliko puta u ruku i vraćala, nije mi ulivao poverenje, a sa druge strane ga je dosta blogerki hvalilo. Moraću ipak da ga probam jednom, samo me sad odbija taj miris sirćeta, to je upravo onaj od koga mi se u sekundi povraća, ne stavljam sirće ni u salatu :) Odlična recenzija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sonja, skroz razumem o čemu govoriš. I sama sam takva, naročito kada se radi o koži. Doslovno neću probati ni novu Niveu (uzimam primer brenda poznatog po negujućim i dokazano dobrim karakteristikama) ukoliko nisam 100% sigurna da verujem u dejstvo sastojaka i kompletnu pozadinsku priču. Ja bih svakako, kao osoba sa osetljivom i mešovitom kožom, ovaj proizvod preporučila. Ako ne za lice, ukoliko postoji strah ili dvojba, onda definitivno za umorne noge, protiv svraba nakon uboda komaraca i sličnog. Miris sirćeta je prisutan svega par sekundi nakon nanošenja. Ni ja ga ne volim, ali ne izaziva mučninu ili gore :)
      Hvala ti, nadam se da sam pomogla ;)

      Delete
  5. Aktivni kiseonik je kozmetičarka preporučila mojoj sestri zbog bubuljica na licu, tako sam i saznala da postoji. :) Dugo sam ga koristila samo nakon skidanja šminke, ili leti posle celodnevnog kupanjca na moru ili bazenu, a početkom godine sam pročitala da je dobar i posle depilacije, tako da sam i taj vid isprobala i stvarno je sjajna stvar! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično! Drago mi je da kozmetičari odobravaju ovaj proizvod. I slažem se, izvrstan je nakon depilacije. Uopšte mi se ne pojavljuju crvene tačkice (što je inače slučaj). ;)

      Delete
  6. Pročitala sam puno pohvala kod Srpskih blogerica i baš mi je drago da je došao i kod nas. Obavezno ću ga kupiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da hoćeš, te svoje utiske podeliti s nama :) Zaista je must have.

      Delete
  7. Potpisujem svaku tvoju rec, meni je ovo pravo otkriće i koristim ga već mesecima. Fenomenalna multifunkcionalna prskalica koju treba imati pri ruci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sećam se da sam pre isprobavanja pročitala upravo Jovanin (Jovanin kutak) i tvoj post i to mi je bilo dovoljno jer zaista cenim sve što ste do sada napisale. Drago mi je da su nam iskustva s AK ista :)

      Delete
  8. Ne znam kako sam do sada živela bez njega, koža lica mi nikad čistija nije bila, a reakcija kože nakon depilacije mi se, nakon što nanesem AK, brzo smiri. Dođe mi da napravim zalihe za duuži period, toliko sam se vezala za njega :love: :D

    ReplyDelete
  9. Sve što imam za reći nakon ovakve opširne recenzije jest - MENI OVO TREBA. TOČKA AMEN ĆAO FALA. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako te smatram svojim guruom za preparativu, moram priznati da imam tremu :D haha
      Nadam se da će i tvoji dojmovi biti pozitivni, ja sam u celu priču ušla bez očekivanja, da bih na kraju postala opsednuta i oduševljena! Termalnu vodu sam zaboravila od kad imam AK.

      Delete
  10. Pa ja moram biti iskrena pa reći kako sam svega par recenzija o ovom proizvodu pročitala. Doduše, sve su bile pozitivne. Aliii, ja sam nekako skeptična prema ovome proizvodu i ne privlači me da bi ga imala/koristila. Ne znam, nešto me muči ;-)) Da se razumijemo, tvoja recenzija je divno i kvalitetno napisana. Sve si lijepo objasnila, čak si me i štrecnula da više razmislim o njemu, ali opet me nešto koči i nije mi to napeto. Hihiih,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Đu, poštujem tvoj stav i razumem da postoji nedoumica. I sama sam se tako osećala na početku. Ukoliko imaš pitanja na koje odgovore nisi pronašla u recenzijama, ja uvek predlažem obratiti se proizvođaču.
      Gore sam navela svoje iskustvo, te svrhe u koje sam proizvod koristila. Naravno, ukoliko imaš svoju rutinu nege koja je efektna i ne želiš je menjati- to je u redu. Ako se, pak, odlučiš isprobati AK u budućnosti, učini to bez bojazni. Ako ja, najveći skeptik i kukavica :D nisam ''izgorela'', budi bez brige ;)

      Delete
  11. probala sam ovaj proizvod,imala sam neke bubuljice po nogama,pa mi je jedino on pomogao,mada sam citala da ima stvarno siroku primenu,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično, drago mi je da je pomogao :)

      Delete
  12. Prošlo je više od mjesec dana, otkako sam ga osvojila na Mishinom darivanju, pa ću s oduševljenjem podijeliti svoja iskustva.

    Moja koža je dosta problematična i sklona bubuljicama otkako sam krenula u srednju školu, a sve me to pratilo i prati evo i na fakultetu. Ne znam ni sama kako, ali otkako sam čula za Aktivni kiseonik, danima sam provela mučeći sebe i sve oko sebe, kako ja ovo želim i MORAM probati. Jedini problem je bio, to što se AK ne prodaje u BiH, a iz kompanije su mi rekli, da bi me jako skupo izašlo sve skupa s carinom, porezom i ostalim državnim karafekama. Ne moram vam niti pričati kako sam se obradovala kad sam ga osvojila tu kod Mishe :D

    Ima nešto u njemu što mojoj koži odgovara. Ne isušuje mi kožu, a imam osjećaj da je smiruje. Nakon uobičajenog čišćenja, naprskam ga na lice, i ostavim da stoji. I tako kad god mi dođe pod ruku, a prolazim kraj njega u toku dana, ja se tako nafrckam :D

    Nakon mjesec dana aktivnog korištenja, primijetila sam poboljšanje. Za svo to vrijeme, su mi izašle možda 2-3 potkožne bubuljice (a svi znamo koliko su one dosadne, i koliko ih se teško riješiti, a ja sam imala baš gadne probleme sa njima), sve onih ''površinskih'' sam se rješavala bukvalno za noć.Koža mi je mekša, smirenija, i fino je hidrirana.

    Šta sam još primijetila, da kad se ujutro probudim, onako divna i podbuhla (ako sam plakala također), koža mi se nakon prskanja baš smiri, i oči se ''vrate'' na svoje mjesto. Podbuhlost me napusti u rekordnom roku. Možda si umišljam, ali ne mogu se otrgnut mišljenju da je i to od AK.

    Sve u svemu, ja sam zaista oduševljena. Ne kažem da mi je koža sada savršena, ipak smatram da je mjesec dana kratak period, da mi se sad koža blista. Ali trenutno su mi glavna briga flekice koje su mi ostale, jer mi ih koža sporo ''briše''. Ali bubuljice mi više nisu toliki problem. Smatram da sam se uhvatila u koštac sa njima. Naravno da uz to koristim, i svoju uobičajenu kremu za hidrataciju, za područje oko očiju, jednu za isušivanje bubuljica, itd, ali sve sam to koristila i prije, a nisam vidjela ovoliki pomak.

    Definitivno ga preporučujem svima, a usput se izvinjavam na ovolikom komentaru, ali ja ne mogu da ne podijelim svoju oduševljenost ovim proizvodom.

    Sada idem ganjat prijatelje, ko će prije u Beograd, da mi donese 3-4 komada, već se bližim kraju, i hvata me panika, jer ja bez ovog više ne idem nigdje. Ako neko zna nekog, nek me zove :D :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mogu rečima iskazati koliko mi je drago što si AK zadovoljna i što radi onako kako si i očekivala :) Veliko hvala na detaljnoj povratnoj informaciji, puno mi znači, a verujem da će i ostalima koji se još uvek dvoume oko kupovine.

      Delete
    2. Ma ja ga definitivno od sveg srca svima preporučujem da probaju, a na kraju krajeva, nije ni skup.

      Sad sam se sjetila da mi ga je brat par puta koristio za tjeme, jer ima problema sa peruti, i da je govorio da ne može da vjerujem kako mu je dobro, i da se ne može porediti sa skupim šamponima i losionima, koji su navodno namijenjeni upravo kosi sklonoj peruti. Nisam mu dala dugo da eksperimentiše, jer sam se bojala da će mi nestati. Ali eto dakle još jedne namjene kako bi se moglo koristiti. Naravno, ja nisam nikakav liječnik ni farmaceut, ali zašto ne probati i to, kad znam da ste prije ovoga probali 101 stvar, i da ćete probati još toliko, a ovo košta moža 2-3 puta manje (pa čak i više).

      Mene je oduševilo, ja sam kupljena na duge staze :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig