23 September 2015

A Letter To My 25 Year Old Self

31 godina. Jedna cela godina kako koračam novom decenijom, slikajući život različitim bojama, i dalje učeći, i dalje spoznavajući potpuno nove stvari oko sebe i o sebi. 
Pre otprilike 6 godina moj život bio je posve drugačiji. Sve do jednog majskog popodneva u kome se kamenčić zakotrljao s vrha planine poznatije kao ''važne životne odluke'', te je, sasvim prirodno, usput pokupio još nebrojeno takvih, većih, ili manjih kamenčića. Velikih i malih odluka. I pre nego li odem dalje, želim napisati sledeće: moj život nikada nije bio lagan, komforan. Ne samo u materijalnom smislu. Nikada nije bio bezbrižan. Znate ono što vezujete za detinjstvo? Ali ja to nikada nisam tretirala kao hendikep ili nedostatak bilo koje vrste. To su bile karte koje su mi dodeljene i koje sam oberučke prihvatila, osmislivši sopstvenu igru. Igru koja je ekvivalent konstantnoj borbi. Borbi koja me je vajala, oblikovala, učila i disciplinovala tako da život shvatim kao privilegiju i ne dozvolim niti jedan promašen, dan bez smisla i značaja. Zašto pišem sve ovo? Gotovo sam sigurna da će ovaj tekst većinom biti pročitan od strane pripadnica nežnijeg pola :) Mogu se kladiti da su vam samo ove sedmice makar jednom rekli, pokušali vas ubediti kako nešto ne možete i kako nešto nije za vas. Ili kako trebate živeti po određenom šablonu. Mislim, žene ste! Jesam li u pravu? Iskreno se nadam da nisam, ali živimo u svetu nelogičnosti, nepravde i konstantno visoko postavljenih standarda u kome nema tolerancije za drugačije. Kao klinka, a kasnije i devojka, vodila sam dnevnik u koji sam zapisivala ideje i neke važne događaje ne želeći ih samo tako zaboraviti i ostaviti u prošlosti. Pospremajući stare papire, oko mi je zapelo za stranicu na kojoj sam, sa samo 13 godina, napisala pismo sebi sa 30! Koliko sam se samo smejala, najviše činjenici da sam pismo namenila potpuno drugačijoj verziji sebe nego što zapravo jesam. Mislim, šta sam mogla znati sa 13 godina? Ni delić onoga što znam sada ;) Inače se ne volim vraćati u prošlost- trebalo mi je puno, puno vremena da savladam ovu disciplinu, ali danas se na kratko vraćam u rikverc i pišem pismo sebi sa 25 godina, uz nadu da će sve ovo imati smisla nekoj od vas :)

''Draga mlađa Miša,
Zamisli, sutra puniš 31 godinu i ne, nisi se previše promenila. Makar ne fizički. I dalje imaš jednako kilograma kao u srednjoj školi i jednako si visoka. Mama bi te verovatno ponovo uporedila sa žirafom dok ti pod nos gura bolje nutricionistički izbalansiran obrok- ah, te mame. Iako ti se čini kao davež, veruj mi, vrlo brzo donećeš odluku koja će te geografski udaljiti od nje i učiniti da ti nedostaje svaki dan dok se prisećaš ludih avantura koje ste prošle zajedno. No, budi bez brige, posećivaće te povremeno sa sve tim super obrocima :) jer ono što ti skuvaš jedu vrapci. (Zamisli, ti kuvaš :O!)
Odluka koja je pred tobom krupnija je od najviše planine. I jednako teška. Ali ti si radoznala, istraživač. Probaj se što manje nervirati, biće sve u redu.
Nije lako ostaviti 25 godina izgrađenog života, izaći iz zone komfora, oprostiti se s prijateljima, karijere iza sebe zarad potpuno, mnogi će ti reći- suludog razloga. Napustiti sve i otići u Hrvatsku. Mnogi će ti se smejati, budi spremna. Ali ti ćeš ipak otići.
Zato što ćeš poslušati taj unutrašnji glas. Uvek slušaj taj glas! Nikada te neće izneveriti. Intuicija, ili šta li je... ali uvek će te izvesti na najispravniji put.
Kad napokon stigneš u novu sredinu, dočekaće te ono na šta si bila spremna, što si i slutila. Shvati da niti jedan zlonameran komentar nije upućen lično tebi. Ti ljudi te ne poznaju. Oni poznaju samo ono što im je rečeno, ono što se dogodilo u prošlosti i za šta ti nisi odgovorna. Rat. Ti nisi deo toga. Budi svoja, ali nemoj primati k srcu zlurade i provocirajuće komentare. Ti si bolja od toga.
Razlog tvog dolaska ovde biće uvek i apsolutno uz tebe. U svemu. Budi spokojna.
Vrlo brzo izborićeš se za svoje mesto pod Suncem. Pronaći ćeš posao, potpuno sama u nepoznatom gradu. Krenućeš od nule, a onda, vrlo brzo, započeće tvoj rast. Diplome će imati svoj značaj, ali ono što će prevagnuti u tvoju korist biće već osmogodišnje radno iskustvo koje imaš. Sećaš li se svih onih popodneva nakon škole, kad si odlazila na posao dok bi tvoje društvo uživalo? Svih onih letnjih raspusta koje si potiho mrzela dok bi se kupala u znoju rintajući kao mazga? Isplatiće se!
Imaćeš priliku upoznati najbolje ljude, steći nova prijateljstva- zabavljaj se, opusti i uživaj, neki od tih ljudi ostaće tvoji pravi prijatelji. Kvalitet pre kvantiteta- ovo će se pokazati i te kako tačnim kad su prijateljstva u pitanju. Imaćeš priliku upoznati i najgore ljude- nemoj im dozvoliti da svojom nesigurnošću, mizernošću poljuljaju tvoje samopouzdanje i odvuku te na dno. Nisu vredni. Fokusiraj se na svoje snove i želje i idi ravno prema njima. Njihovo prisustvo deo je tvog puta ka uspehu. Čuvaj se emotivnih vampira- znaš, onih što sisaju krv na nevidljivu slamčicu! Ne možeš ispraviti sve krive Drine, problemi drugih ljudi nisu tvoji. Ma kako sebično zvučalo, okruži se ljudima koji te inspirišu i u tebi izazivaju lepe emocije. Motivacija je zarazna. Zarazi se!
Život će te slomiti još bezbroj puta, ali ti ćeš se svaki put uzdići iskusnija i pametnija. Opreznija? Svakako. I svaki put kad ti kažu- biće bolje, veruj- biće. Uvek bude. Iako se čini da je smak sveta.
Više poštuj sebe i vrednuj svoj uspeh. Skromnost je vrlina, ali ne i kada se radi o onome što si postigla vrednim, teškim radom. Čestitaj sebi!
Naučićeš da je strpljenje zaista majka svih mudrosti, a u populaciji nadri-stručnjaka za sve i svašta, ali ne i za elementarnu komunikaciju, ostaćeš uljudna i nećeš eksplodirati na svaku provokaciju. Makar ne javno, pred svima :)
U narednih 6 godina pomerićeš granice tolerancije i psihičke izdržljivosti na nivoe za koje nisi ni slutila da postoje. Ljudi će govoriti kako ne možeš zato što si žena. Ljudi će govoriti da ne možeš zato što si stranac. Ljudi će te pokušavati postaviti na mesto koje u apsurdno uređenom društvu ženi nalažu šporet i hrpu sitne dečice. Nasmej se, onako od srca, i gazi svojim putem. Daleko ćeš dogurati.
Počni se bolje hraniti i ne preskači doručak!
Prestani piti Colu. Ikada!
Uspori. U svakom danu, ludom, užurbanom i stresnom danu, obavezno pronađi momenat ili dva za sebe. I uspori. Uživaj u tišini.
U redu je osećati strah. Jer da bi bila hrabra moraš upoznati strah, on će pokrenuti prirodnu reakciju, naboj adrenalina koji će te navesti na dela koja čine samo hrabri. Ti si hrabra.
Napisala bih ti da uvek pri ruci imaš ličnu kartu, s obzirom da ti ljudi neće verovati da si starija od 23, ali pusti ih i ne pokušavaj ih uveriti u suprotno :) Uživaj u trenucima malih misterija koje te obavijaju. Nemoj ih pokušavati raskrinkati. Nije život CSI- ma koliko ti želela biti Horatio Caine :D 
Draga mlađa ja, bez tebe ne bih bila ovo što sam danas. Pred tobom je neizmerno težak, a opet, jednako uzbudljiv put prepun novih iskustava koja će te učiniti ovakvom kakva jesam. A čini mi se da nismo napravile loš posao. Ostani drugačija i svoja, zadovoljna, zahvalna, nemoj se zaboraviti smejati, onako... od srca, u svakoj situaciji pronađi ono lepo i dobro, manje se osvrći na prošlost- znaš koliko nam je trebalo da pređemo taj most. I budi bez brige, voljena si, mažena i pažena. I da ne zaboravim, pišeš svoj beauty blog! Jel možeš zamisliti to? I dalje čuvaš komadić zelenog eyeliner-a koji si '89. ''pozajmila'' iz maminog nesesera :)
* izvor fotografija: Google Image Search


 Do narednog puta!


SHARE:

30 comments:

  1. Draga Misha, prvo ti želim sretan rođendan! 31 wow, ja imam još par godina do big 30 i pomalo me strah :D Starim, a još sam zapravo dijete u duši, još uvijek imam 15 :D

    Već sam ti jednom rekla da si kao luk i definitvno ostajem pri tome, sa svakim slojem otkriva se novi, zanimljiviji :D A kako nisam od velikih riječi i ne želim zapasti u patetiku, samo ću ti reći: divna si! <3

    Uživaj u rođendanu i lijepo se provedi :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marinče, ma čega te je strah! Vidi mene, preživela sam haha :D I moram ti priznati da dvadesete imaju svojih prednosti, ako ništa drugo- manje si umorna haha :D Ali tridesete su godine u kojima je, po mom mišljenju, žena najkompletnija. I najslobodnija da bude ono što je u dvadesetima shvatala da je. Ako ovo ima i malo logike...
      Naravno da pamtim tvoju usporedbu s lukom, baš mi je simpatična. Bitno je samo da novim slojem ne izazivam još više suza :D

      Hvala ti puno na predivnom komentaru, šaljem hrpu pusa! <3

      Delete
  2. Draga Misha, sretan rođendan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još danas sam mlađahna :P Od sutra- nema labavo. Hvala Persa :* <3

      Delete
  3. Sretan, sretan, najsretniji!! :) I neka ti svaki idući dan bude još malo bolji od onog prethodnog. :*

    Divan tekst, koliko i autorica (neću napisati nemoj se mijenjati jer ti želim daljnji napredak, pa da za pet, šest godina čitamo novo pismo)...obožavam duge, smislene tekstove, uživala sam od prve do zadnje rečenice! <3

    elaswows.weebly.com/blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 :)

      Ah, ovo su ozbiljne pohvale :) na kojima od srca zahvaljujem. Potrudiću se ne dopustiti životu da me preoblikuje u namćora :D A što se tiče budućeg pisma, uh, baš me zanima kako će ta priča izgledati... :D
      Hvala još jednom <3

      Delete
  4. Misha, sretan rođendan :* :* :* :* :*

    Ovo je jedan od najboljih postova u blogosferi u zadnje vrijeme ;) Sinoć sam ga pročitala i jedva sam čekala da se dočepa laptopa da malo ''porazgovaramo'' kao žena sa ženom :D

    Meni je tvoja životna priča predivna ♥ Znam kako je to ostaviti sve jer sam i sama odlučila ne upisati jedan od najboljih fakulteta u Hr samo da bih ostala s dragim u Splitu ♥ Naravno, svima je to bilo glupo jer kao što ja znam s 18, ali evo nisam požalila i mislim da sam na kraju prošla bolje nego da sam otišla u Zg.
    Također, znam kako je kad te svi omalovažavaju zbog spola, jer sam i ja jedna od onih žena koje se petljaju u ''muški posao'' :D Mene je to u početku deprimiralo, ali sada kada sam vidjela da većinu svojih muških kolega mogu ''pojesti za doručak'' (mislim po znanju, ne po debljini :D :D ) uredno to njihovo podbadanje ignoriram :)

    "Ne možeš ispraviti sve krive Drine!" Ajme, ovu izreku nisam dugo čula i sad me ti podsjetiš na nju ♥ Odmah je odo printati i staviti na zid :D Ma kakve "Do what you love" i slične sheme, ova je moja :D

    E da :D Mislim da ću si i ja napisati jedno ovakvo pismo kada diplomiram jer imam na puno stvari upozoriti mlađu me ( npr. ne rugaj se tom ružnom autu ispred kuće jer ćeš ga naslijediti :D ) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anči <3

      Zar najbolji?!? :D Pa hvala, jako me raduje da ti se svidelo... cela priča nastala je sinoć, malo pre ponoći. Na kraju nisam ni sama bila sigurna je li pametno kliknuti ono ''publish'' dugme...
      No, ishod je evidentan :)

      Iako sa 18 stičemo zakonsko punoletstvo, ono- odrasli smo, nisam sigurna koliko je čovek s 18 spreman na donošenje krucijalnih životnih odluka. Naročito onih dugoročno isplativih. Puno tu udela ima i nešto što ne volim da priznam, ali da, sreća i kako su se posložile zvezde.
      Najteže je doneti odluku kada se situacija posloži tako da obe varijante imaju podjednako ''zašto da to napravim'' i ''zašto da to ne napravim''. Drago mi je da si zadovoljna ishodom situacije, mogu misliti kako ti je bilo.
      Omalovažavanje ženskog pola staro je koliko i vreme, čini mi se. I ne mogu reći da sam feministkinja, ali mi je stalo do jednakosti. Iskreno, ne zamaram se menjati svet u tom smislu, ali ću se za sebe i sebi bližnje uvek boriti kao lavica. Mizoginija i sve čari savremenog žena-hate pokreta me silno zabavljaju i u meni bude želju za destrukcijom primitivizma :)

      Krive Drine me prate kroz život, a čini se da sam genetski predispozicionirana da ih ispravljam :D Sad radim selekcju ispravljam samo one koje će direktno uticati na moj život. Tuđim problemima se ne opterećujem. Neki me zbog toga doživljavaju ko vrlo hladnu osobu, ali neka im. Treba zaslužiti upoznati pravu mene haha
      Želim fotku novog postera :P i krug u tom slatkom autiću kad se napokon odvažiš doći do Zagreba. Mrvicu istočnije ;) :*

      Delete
  5. Generacijo, sretan ti rođendan!
    Puno zdravlja i svega što te čini sretnom ♥

    Izvrstan, ali stvarno IZVRSTAN post! Lijepo se okrenuti unatrag i vidjeti što se sve prošlo (i preživjelo), nisu to male stvari :)
    A moram priznati da se meni i danas teško pomiriti s tim da ne mogu ispraviti sve krive Drine :/
    I kad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala generacijo moja <3 :)

      Zahvaljujem na komplimentima. A krive Drine su tu, valjda, kako bi balansirale svu tu dobrotu i lepotu na svetu haha ;)
      I razumem tvoj poriv, nekada ne možeš ostati imuna na količinu gluposti, nepravde, nelogičnosti i čega sve ne. I sama sam takva. No, što starija, shvatam da većina tih bitki nije moja i da se trebam manut' ćorava posla :D :*

      Delete
  6. Draga Misha, želim ti sretan, sretan rođendan! Puno mira i puno smijeha u godinama koje ti tek dolaze.
    A godine same znaju donijet darove. Više mudrosti, više smirenja, više kur*obolje za stvari koje nisu bitne.
    Biraj bitke, Život je divna stvar, drago mi je da si zadovoljna svojim dosadašnjim razvojem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Zubo <3

      Divne želje, nadam se da će se svaka ispuniti :) I obećavam da ću birati bitke, neke stvari jednostavno treba pustiti niz reku :*

      Delete
  7. Draga moja, sretan ti rođendan od <3!
    U svemu ovome prepoznajem djelić sebe....ja sam se u ratu isto doselila u Split, sa 18 godina, borila se sa svim i svačim, najteže su bile te unutrašnje borbe! Dugo sam pokušavala zaboraviti neke stvari iz prošlosti...sada pamtim samo lijepe trenutke. Sada sam zdrava i sretan i hvala Bogu na tome! ništa mi više od toga ne treba u životu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marijana :) sutra će biti fešta!
      Ne volim se doticati teme rata. Bilo kog. Ili politike, generalno. Moram priznati da sam jedna od retkih srećnica koja nije imala veze s tim kretenizmom, niti bilo ko u mojoj familiji.
      Neki ljudi su takvi- žive u prošlosti i ne vide dalje od malog ekrana. I dobro. Neki, pak, evoluiraju i shvate da prošlost pripada nekom davnom vremenu i da se treba okrenuti budućnosti. Doživela sam zaista svašta, ali trudim se pamtiti samo lepo. To sam što jesam i zaista se ponosim svojim poreklom. Nikome to ne trljam u oči, ali nikada neću biti nešto što nisam da bih zadovoljila tuđe ideale :)
      Ostani tako pozitivna, divna si osoba.

      Delete
  8. Draga Mišo,

    Virtuelno te poznajem nekih pola godine. Na osnovu svega pročitanog imam potrebu da napomenem da se retko susreće osoba koja kao ti svim ljudima sa iskrom dobrote pruža toliko bezrezervne podrške. Bilo da je u pitanju neka muka ili velika radost, ti iskočiš i svojom dobrotom i toplim rečima obojiš dan. Isto tako imeš da zasmeješ do suza ili padanja sa stolice od smeha :D

    Mišo, ti si veliki borac i laf od žene! Do sutra i za godinu starije (mlađe) Miše <3

    Jovana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Jovana, ijaoj! Znaš kako kažu, na muci se poznaju junaci :D

      Hvala ti neizmerno na predivnim rečima, ja sam počastvovana što poznajem nekoga poput tebe i upravo zato sam zahvalna. Ovaj blog doneo je samo divne ljude i događaje u moj život.

      <3

      Delete
  9. Draga Misha,

    sretan ti sretan, najsretniji, rođendan! :) Divan post si napisala, i kao i u svakom tvojem postu, uživala sam u njemu od prvog do zadnjeg slova. Lijepo je to, i treba povremeno tako sjesti i popričati sama sa sobom, osvrnuti se i posložiti neke stvari - kao što si rekla - ne treba sebe zapostaviti, ali s druge strane, niti biti prestroga prema sebi (ima dovoljno drugih koji će to drage volje nadoknaditi). :)

    Često sam razmišljala kako bi bilo super da mogu samo na tren virnuti u budućnost, čisto da vidim kako će mi se neke stvari riješiti i što će se dogoditi, da znam trebam li se ovoliko mučiti oko nekih stvari ili ne, trebam li gubiti živce, trebam li toliko ulagati.. ali poanta svega je upravo u svemu tome - ne u cilju, nego u putovanju, u svim tim stvarima koje nas izgrade i ojačaju putem, zbog svih tih stvari na kraju postanemo ovakva ili onakva osoba, ne zbog cilja koji smo (ili nismo) na kraju ostvarili. Tako da mislim da je istinita i ispravna ona da se sve događa s razlogom, kako dobro tako i loše, iako mi to često u tom trenu ne vidimo, ali na kraju, nakon što prođu godine, kad sjednemo sami sa sobom i osvrnemo se na sve kroz što smo prošli, sve će nam biti jasno.

    U tome je ljepota življenja - ići naprijed bez da znamo što nas sve čeka i kamo točno idemo, a na kraju kad stignemo tamo negdje i shvatimo da smo putem pronašli i sebe, možemo biti zadovoljni i sretni što smo se odvažili na neke stvari unatoč strahu i neizvjesnosti. Ali, treba znati cijeniti i male stvari, jer one su sreća - i ne smije nam žaljenje za neostvarenim željama zasjeniti brojne druge prilike i sitnice koje su se možda baš zato i dogodile što smo na kraju pošli nekim drugim putem, i pridonijele našem životu na potpuno drugi način..

    Ja polako plovim 26om, vrlo često, u zadnje vrijeme više nego prije, me uhvati panika - "ajme, pa vrijeme mi prolazi, starim, a nisam još ni ovo ni ono.." ali onda kad stanem i vidim da sve to ima svoje, i iako nisam još uvijek napravila i ovo i ono, napravila sam i doživjela nešto skroz drugo, i ne bih to mijenjala. Čak ni one stvari koje su me jako boljele, zbog njih sam sada jača i radije bih da sam ih sada proživjela nego kasnije, jer sam zbog njih spremnija na sve buduće slične situacije kojih će sigurno biti.

    A o ispravljanju krivih Drina bi se mogao roman napisati, i isto kao i ti, kako vrijeme prolazi, i ja polako dolazim do spoznaje da je to vrlo često nemoguće i da se s tim treba pomiriti, odmahnuti rukom i jednostavno krenuti dalje, i znaš, s vremenom mi sve to i manje teško pada, tako da ima još za mene nade, jednom ću možda uspjeti prestati gubiti živce na one koji toga nisu vrijedni. :)

    Što se tiče spolova, nikad to ne bih mijenjala, čak ni na dan. Slažem se da je u ovom današnjem vremenu lakše biti muškarac, jer je ovo njihov svijet, i uvijek je i bio, ali biti žena je baš posebno.. A u svjetlu "što te ne ubije, ojača te" i svega ovog što sam gore napisala, ma hvala svima koji nam otežavaju život na račun toga što smo žene, jer upravo zbog toga imamo priliku postati jače žene nego što bi oni ikad mogli biti muškarci.

    I zato je lijepo biti žena - baš kao što si rekla - kad staneš i pogledaš što si sve sama postigla, unatoč klipovima koje su ti bacali pod noge, i kad vidiš da se sav tvoj trud isplatio i prepoznao, pa to je pravo ispunjenje i zadovoljstvo, i to te čini jakom ženom - i nikada to ne bi mijenjala za mjesto nekog tamo tatinog sinčića, moderne moćne muškarčine, kojemu su sve servirali na pladnju, jer je, eto, muškarac i posrećilo mu se da se rodio tu gdje je, ili neke druge nesretne spodobe koju si susrela putem (da ne ispadne sad da su svi muškarci loši i zločesti, ima i ženturača raznih frustriranih, itekako..).

    Da ne idem dalje u dubioze i filozofije, želim ti od sveg srca prekrasan dan, budi zdrava, sretna, voljena i ispunjena, i neka ti se sve želje ostvare, budi i dalje ovako divna kao što jesi, a jednog dana ću te i uživo zagrliti i zahvaliti što si mi obogatila život, makar ovim virtualnim dodirom.

    Puno pusa! ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Hana,

      pre svega hvala na iscrpnom komentaru, uživala sam čitajući ga :)
      Složila bih se sa svim što si gore napisala. I da ne ispadne kako gajim neke loše emocije prema muškarcima :D naprotiv, poštujem svaku jedinku onoliko koliko zaslužuje. Samo, eto, svet u kome živimo bori tu bitku nejednakosti od kad postoji vreme i nisam sigurna koliko će se situacija promeniti. Ali svako od nas ima glas i treba ga upotrebiti kad je vreme. Ja nisam od onih koje su otirač bilo kome, naročito ne u poslovnom svetu. Tu nema emocija. I to sam naučila odavno.

      Hvala na prekrasnim željama, držim te za ovaj live zagrljaj. Jednog dana. Nadam se uskoro :*

      Delete
  10. Draga moja, sreeeetan rođendan ti želim! :))
    Moram priznati da već neko vrijeme i ja razmišljam o ovakvom postu i baš sam uživala čitajući tvoj - hrabra si, fantastična i inspirativna i želim ti apsolutno sve najbolje, ali ti ionako sve što dotakneš pretvoriš u zlato tako da nema brige :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mateić :*
      Hvala ti, drago mi je da ti se svideo tekst. Imam ja puno toga što mi se vrti po glavi, često odustanem od objavljivanja jer uvek mislim- ma, koga bi to zanimalo...
      Svakako bih volela pročitati tvoju verziju, znaš da uživam svaki put kad sam ti u gostima :)
      Hvala ti puno, puno, mišljenja su uzajamna :*

      Delete
  11. Prvo srecan rodjendan. Ja sam toliko odusevljena ovim tekstom da nemam reci. Post je divan zaista, ideja je jos bolja. Hvala za inspiraciju, tako da sledeci put sama napisem sebi ovako nesto. :D
    Svaka cast!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Teodora :)

      I hvala na pohvalama teksta iznad, uvek mi je drago znati da je moja misao inspirisala nekoga na nešto lepo :)

      Delete
  12. Ovo je divno!! Nešto najdivnije što sam u zadnje vrijeme pročitala. Tvoji tekstovi su uvijek puni emocija, ljubavi, žara, puni tebe. Naprosto je užitak čitati tvoje postove, kad čitam osjećam kao da si tu, kao da smo u live čavrljanju, na kavici.
    Izuzetno mi je drago što te virtualno poznajem, i baš sam sretna što sam te pronašla.
    Davno (u djetinjstvu) sam pročitala nešto što sam zapamtila i to ću sada proslijediti i tebi:
    Iako nije važno stići, nego krenuti
    I cilj je samo isprika, slabina.
    Voljela bi da dođeš kamo si krenula,
    I nađeš što tražiš!
    Možda je ovo pismo od malene mene za budućnost, ;-))
    Draga, pusa velika!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Đu,

      jako mi je drago ako na ovaj način uspevam približiti deo sebe svima vama koji ste mi dragi. I ja sam srećna što poznajem tebe, divnu, vrednu i pametnu osobu <3

      Hvala na versama, divne su.
      Puse tebi!

      Delete
  13. Jučer pročitala, danas komentarišem jer, znaš kako kažu, ne čestitaj prije vremena xD Nisam sujevjerna, ali eto! Sretan rođendan, draga Misha <3
    Tekst je u cjelini divan, jednostavno rečeno, a krije dosta toga u sebi! Jedan od onih koje vrijedi pročitati s vremena na vrijeme. Moram izdvojiti dio o prijateljstvu "kvalitet pre kvantiteta" - ovo je moja vodilja cijeli život. Kratko i jasno, bez potrebe da se bilo šta više kaže.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hvala lepotice <3

      Krije, krije ;) Da, taj deo s prijateljsttvima... ljudi nekako olako izgovaraju tu reč koja u sebi krije veliku težinu. Biti prijatelj je privilegija, a često to ne shvatamo.
      Hvala ti puno :)

      Delete
  14. Sretan rođendan draga :)))

    Post mi je odličan, već dugo nisam pročitala ništa bolje :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahvaljujem draga osobo :*

      Drago mi je da ti se dopalo moje pisanije, uvek je lepo znati to <3

      Delete
  15. Divan clanak! Dirnuo me je. Zelim ti puno uspeha i srece u zivotu

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig