9 July 2015

#SecretParty Blush in 01 Pink Up Your Life + Lipgloss in 29 Cute Pink // Essence Summer Collection

Limited Summer Collections from Essence are always super cute! They simply lure your eyes to their shelves, and then you end up with another nail polish bunch, lipstick, eyeshadow, blush and another fluffy brush. But then you look at them and forgive yourself because it simply could't be avoided. Essence Croatia surprised me once again with super fun #summerparty collection items. Frankly, if you ask which one I love the most... I simply couldn't give you the answer. I'm absolutely in love with tropically designed kabuki, obsessed with those nano blocks (click here to see what I'm talking about), love the glass stickers, but today will share few thoughts about blush and lipgloss that I have been using for a few days. 

Limitirane letnje kolekcije od Essence-a uvek su toliko simpatične. Jednostavno ih ne možete ignorisati dok vam pogled sa polica dozivaju preslatkim ambalažama, niti izbeći kupovinu još jednog ruža, nekoliko lakova za nokte, rumenila ili prekrasnog fluffy kista. No kada ih iznova pogledate, oprostite si jer kupovina istih nije mogla biti izbegnuta :) Iz Essence Hrvatska tima iznenadili su me s nekoliko primeraka iz zabavne i aktuelne #summerparty kolekcije. Iskreno, ako biste me pitali da vam navedem favorite, to ne bih mogla učiniti. Apsolutno sam zaljubljena u fenomenalan, u tropskom maniru dizajniran kabuki kist (nešto najmekanije i najfinije na svetu!), opsednuta sam nano legićima koje svako malo preslažem :) (klik ovde ukoliko ne znate o čemu pišem),  dopadaju mi se nalepnice za čaše, no danas ću sa vama podeliti nekoliko misli o proizvodima koji su vam se inicijalno i najviše svideli- rumenilo i sjaj za usne.
Essence claims this blush conjures a gorgeous, summery look in warm pink on your cheeks, but somehow this shade seems more cold to me. Maybe it's in the eye of beholder? If it had a bit of coral, I'd agree on ''warm'' claim, but to me this is one perfectly, princess-like, silky cold pink shade. Its fine milled, silky texture is very easy to apply and blend. Pigmentation is lovely, just enough to make the cheeks look fresh and healthy glowing. I am applying it with Real Techniques blush brush. I wish it wasn't dusty as it is, but it's not big of a deal, you can work with it. I really love the freshness of the face and complete Summer look with this blush. During very hot days, I was using mascara, this blush and lipgloss only and was very pleased with the results, considering how impossible it seemed to wear any makeup. 

Essence tvrdi kako rumenilo savršeno dočarava prekrasan, letnji look podignut s toplom pink nijansom na obrazima, no meni ova nijansa deluje dosta hladnije. Možda je tajna u oku posmatrača? Ukoliko bi naginjalo ka koralnoj, složila bih se oko ''topline'' nijanse, no po meni ovo je jedna čista, savršeno princezasta, svilena hladna pink. Fino mlevena puderasta formula u kompaktu izuzetno je lagana za aplikaciju i blendanje. Pigmentacija je taman dovoljna za postizanje svežeg izgleda zdrave blistavosti, bez dodanih šljokica što mi se dopada. Rumenilo nanosim Real Techniques kistom za rumenila. Kao jedinu manu ovog rumenila istakla bih određeni nivo brašnjavosti, odnosno afinitet ka trušenju prilikom nanošenja, pa obavezno nakon uzimanja proizvoda kist otresem lupkanjem, kako ne bih nanela previše rumenila i kako to sve u konačnici ne bi delovalo previše puderasto na obrazima. Dopada mi se efekat osveženog lica uz ovo rumenilo. Tokom vrelih letnjih dana uglavnom sam koristila samo maskaru, ovo rumenilo i eventualno sjaj za usne uveče. Rezultatima sam bila vrlo zadovoljna, ako u obzir uzmemo apsolutnu nezainteresovanost za bilo kakvom šminkom (primeti li se koliko ne volim leto?).

Easy Summer look is nothing interesting without lip product, so I am usually combining the blush with the lipgloss from the same collection. This one is in shade Cute Pink, also available in shade Pure Chic. This semi-transparent lipgloss tastes like candy. It contains small blue-purple particles that make the lips so juicy and sweet. What I really like with this one is its secret! After application you get the light pink shade, but as long as time goes by, the shade becomes more intense and reminds me more of a lip stain, than a lip gloss. After the gloss comes down, color still stays on the lips. It looks very well, just make sure to apply it properly. 
Down below you can catch up swatches and products ''in action'' on my face. 

Lagani letnji look je ništa bez zanimljivog proizvoda za usne, pa rumenilo uglavnom kombinujem sa sjajem za usne iz iste kolekcije. Moj primerak nosi naziv Cute Pink, no sjaj je dostupan i u transparentnoj verziji- Pure Chic. Ovaj polu prozirni sjaj ima ukus slatkiša. U sebi sadrži sitne, mikro čestice plave i ljubičaste boje koje usne čine tako sočnim i divnim. Ono što mi se jako dopalo, čak mogu napisati iznenadilo, je kako se ovaj sjaj menja kroz vreme na usnama. Tek nanešen deluje polu-prozirno, obično, no što duže stoji na usnama, poprima pravi intenzitet pink boje. Jednom kad se sjajni deo skine, na usnama ostaje boja, pa me ovaj sjaj puno više podseća na lip stain. Boja je čak i dosta dugotrajna, pa treba paziti kako se inicijalno nanosi (da se ne pređe rub usana, pošto će delovati vrlo neuredno kad nestane sjaja). 
Niže možete videti swatcheve i proizvode na delu :)
Have you already tried some of the #secretparty collection items? How do you like blush and this super interesting lipgloss? // Jeste li već isprobali proizvode iz #secretparty kolekcije? Kako vam se dopadaju rumenilo i ovaj posve neobični sjaj za usne? 

SHARE:

10 comments:

  1. Oh baš je divno, moram što prije po njega, da mi ne umakne kao rumenilo iz Cinderella kolekcije. Još me privukao i bronzer. Jesi vidjela kako fora reljef ima? Ma taj Essence i njihove limitirane kolekcije :D Izludjet će me :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno lepo rumenilo i diskretno na obrazima :) Sećam se famoznog iz Cinderella kolekcije, ni ja ga nisam kupila, no imam ih baš puno, pa bolje da smirim malo :D
      Bronzer je presimpatičan, one japanke su toliko slatke da ne znam kako bih imala srca da ga počnem koristiti :D

      Delete
  2. Prekrasnoje rumenilo a ja moram priznati da me sve više privlače pink bojice koje prije nisam preferirala. Umislila sam da mi ne stoje :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsolutno, i vredno kupovine :)
      Mi žene smo čudna bića :) Svakakve si komplekse prisvajamo, a da nismo ni svesne da za iste mesta nema.

      Delete
  3. Rumenilo mi je diiivno, a zanima me i kabuki <3 u zadnje vrijeme nikako uloviti LE kolekcije kad stalno negdje jurim i nemam više vremena za obilaženje Mullera :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kabuki je san snova, dovoljno veliki da u dva poteza napravi posao, a toliko je mekan i nežan prema koži :) Svakako preporučujem.

      Delete
  4. Super izgleda! Odlican post <3

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  5. Meni su sve te LE kolekcije slatke i prelijepe. U svakoj si nešto nađem. :-)) Iz ove kolekcije sam si uzela samo kabuki kist, baš je fora. A naljepnice za čaše su baš lijepe. Rumenilo sam prvo uzela, pa vratila iz košare, pa isto učinila s bronzerom. Onako, treba mi ili ne, i ipak odustala od njega. Ali ogroomno je, to me baš iznenadilo. Meni su predivne te nano kockice koje ste dobile, totalno slatko i jako fora!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, a čini se da su svaki put sve zaigranije i šarenije. Neki bi ih opisali kao detinjaste, ali budimo realni- detinjstvo i je najlepši period života :)
      Razumem te potpuno, i sama sam si obećala kako neću kupovati proizvode koje već imam, te ih skladištiti kao da mi život ovisi o tome :)
      Kockice su skroz cool, svako malo ih rasklopim, pa slažem :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig