7 July 2015

Anyone Up For A Shower? // Afrodita Cream Shower Gel in Vanilla Cream

If ''Heaven is a place on Earth'', then Hell is too! These past few days Summer hit the highest numbers on thermometer here in Croatia (+40 degrees), and only logical activities during boiling time are moving around in search for another cooler place to chill, or take another shower. This refers to us who are staying in the city, continental part of the country. Good ol' shower is the best way to awaken the body, get rid of the sweat and recover yourself for some time. So it's required to repeat them during the day. My sensitive and mostly dry body skin needs gentle and mild body wash product, the one that won't irritate and dry it even more. Few days ago my dear friend and author of  blog Makeup And Other, Ivana, sent me this lovely cream shower gel from Afrodita, in Vanilla Cream scent. I always loved Afrodita's products, they are mostly good and budget friendly too. Since I heard about new range of ''Paraben, Paraffin & Silicone Free'' shower products, I just had to find and try them all, but local drugstores here where I am are completely behind every actuality, so Ivana thank you for this opportunity! 
What Afrodita claims about this shower gel?
''The delicious creamy texture will take you to the fragrant world of bourbon vanilla, transforming into an extremely rich care formula on contact with your skin, making it silky soft. Enriched with gentle particles of cocoa it invigorates body and mind, providing magical moments in the shower.''

Ako je ''Raj mesto na Zemlji'', onda mogu zaključiti kako ista tvrdnja vredi i za Pakao koji ovih dana obitava na području Balkana, a i šire. U poslednjih nekoliko dana živa u termometru u kontinentalnoj Hrvatskoj bez poteškoće prelazi i 40. podeljak, a jedine logične aktivnosti u ovako ekstremnim situacijama svode se na premeštanje u potrazi za novim, hladnijim mestom, ili odlazak pod tuš. I tako, rotacijom do sistema eliminacije viška toplote. Ovo se odnosi na sve nas koji vrele dane provodimo u gradu, na užarenom asfaltu ili daleko od mora i bezbrižnog opuštanja na odmoru :) Dobar stari tuš je na kraju najbolji i najefikasniji način za privremeno rashlađivanje, te osveženje tela i uma, pa je preporučljivo tuširati se nekoliko puta u toku dana. Moja osetljiva i poprilično suva koža tela zahteva nežno, blago sredstvo za tuširanje, pa je neretko da se često istuširam samo vodom, s obzirom da proizvodi za tuširanje često sadrže isušujuće komponente, a svakako nije preporučljivo koristiti ih nekoliko puta dnevno. Pre izvesnog vremena zapazila sam novu liniju krem tuširalica od Afrodite s naglaskom na ''Paraben, Paraffin & Silicone Free'' tvrdnji, pa sam uzbuđeno pohitala u lokalnu drogeriju, no kako je mesto u kome trenutno živim van svih aktuelnosti, naravno da nisam uspela pronaći željeno. No, najdraža Ivana s bloga Makeup And Other bila je pravi drug, te me je obradovala jednim od krem gelova u varijanti Vanilla Cream. Ivani veliko hvala, a u nastavku pročitajte šta za ovaj proizvod kažu iz Afrodite.
'' Mirisna kremasta tekstura koja vodi u svet opojne burbonske vanile, u dodiru s kožom pretvara se u izuzetno bogatu negujuću formulu koja kožu čini svilenkasto mekanom. Obogaćena nežnim česticama kakaa oživljava telo i duh, te osigurava čarobne trenutke pod tušem''.
I always giggle after reading ''Do not swallow'' on the cosmetic product label, but it's understandable because this thing smells delicious. It reminds me of tiramisu! So delicious! The round, elegant plastic bottle with a cap hides the most amazing fragrance of bourbon vanilla sprinkled with lovely cocoa particles. The packaging is very solid and practical, so it won't let you down. Very creamy formula of this shower gel will make sure that 250 ml last a bit longer than regular gel because you will need small amount of the product to wash the whole body. Even less than that if you are using sponge, because it foams so rich, wrapping the skin with amazing scent and lovely care. I like how gentle it is and how my skin reacted after using it- I don't have to apply lotion/oil to prevent dryness of the skin. Small cocoa particles are very gentle, they won't do any kind of peeling, but will make sure you feel them under your fingers. They don't dissolve, so expect to catch them in the bathtub :)
I love to end the day with this cream gel because the scent is very calming and relaxing. It easily swipes away tension headaches, relaxes the mind and cleans body without drying the skin.

Uvek se slatko nasmejem kada na kozmetičkom proizvodu pročitam ''Nije za konzumiranje'', no u ovom slučaju upozorenje je razumljivo jer Vanilla Cream miriše božanstveno! Podseća me na tiramisu. Često pod tušem razmišljam o tome kako bi bilo rashladiti ga... :) pa pretvoriti u pravi tiramisu? :) Ovalna, plastična bočica deluje vrlo elegantno, odlična, vesela etiketa će svakako privući pogled ka polici na kojoj su poslagani ovi lepotani. Unutar bočice krije se 250 ml najdivnijeg mirisa burbonske vanile posute kakao zrncima, a s obzirom na gustu kremastu formulu gela, ova količina potrajaće duže nego 250 ml nekog običnog, tečnijeg gela, pošto je količina za jedno tuširanje zaista neznatna. Dopada mi se bogata pena koja nastaje u toku tuširanja i kako se fino obavije oko tela, čisteći kožu i istovremeno je osvežavajući. Još više mi se dopada blagost gela prema koži nakon tuširanja- ukoliko ne nanesem losion ili ulje nakon, koža se neće početi ljuspati i zatezati. Zaista je nežan. Sitne čestice kakaa su vrlo nežne, osete se pod prstima, no na koži neće imati efekat pilinga. Kako se ne rastvaraju pod vodom, očekujte ih u kadi nakon tuširanja (bez brige, odlaze u slivnik bez problema). Volim završiti dan s ovim krem-gelom, upravo zbog divnog mirisa koji na mene deluje opuštajuće, oslobađa me tenzionih glavobolja koje eruptiraju na kraju dana, fino očisti kožu bez isušivanja. 
This lovely cream gel is available in another 3 scents: Orange Cream, Pistachio Cream and Raspberry Cream. Needless to say, I must buy them all! Afrodita, you did a good job again, so this cream gel will proudly make company to my all time favorite nettle shampoo during this long, hot Summer- which is a definite recommendation from me. The price of these babies is something I'm not really sure about (if you have the info, please share in the comment section below), I saw it on sale in local supermarket flyer under the price of 9,90kn/around 1,4€, but don't hold onto this, because it was few days ago. 

Pored Vanilla Cream, ovaj prekrasan krem-gel dostupan je u još 3 mirisa: Orange Cream, Pistachio Cream and Raspberry Cream. Nepotrebno je naglasiti kako ih planiram kupiti u svim varijantama! Afrodita, ponovo ste napravili odličan posao i na tome svaka čast, a ja ću ovaj krem-gel postaviti na policu pokraj litarskog šampona od koprive koji mi spašava vlasište već neko vreme, pa oba proizvoda preporučujem kao esencijalne za ovo dugo, vrelo leto. Tačna cena proizvoda mi nije poznata, pa vas molim da, ukoliko imate informaciju, podelite u komentarima ispod posta. Poslednji put videla sam ih u letku Plodina, po ceni od 9,90kn/oko 1,4€, no kako je letak bio aktuelan pre nekoliko dana, nemojte me držati za reč. 

Have you tried Afrodita's new cream gel shower range and which fragrance is your favorite? // Jeste li već isprobali ove poslastice za tuširanje od Afrodite, i ako jeste- koji vam je najdraži miris? Kako se rashlađujete tokom vrelih dana?

SHARE:

18 comments:

  1. Tako primamljivo zvuči da nema šanse da ne probam a posebno sad kada su tuširalice najvažniji proizvod :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je, sigurna sam da će ti se svideti bez obzira na miris :)

      Delete
  2. Probala sam Pistachio Cream,nesto najlepse na ovom svetu,kao pravi krem za poruckati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu samo misliti kako miriše :)
      Obožavam pistacie inače <3

      Delete
  3. Je, pred desetak dana, ako se ne varam, su ove tuširalice bile u pola cijene u Plodinama. Majketi, teško sam se odlučila za jednu :D. Na kraju sam uzela naranču, a pistacija mi je iduća. Prekrasno miriši, meni na jaffa kekse i najradije bih ga popila, a još nije korišten jer imam gomilicu koju moram trošiti/testirati prije. Doći će na red :)).
    Slike su ti odlične!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Sanja, hvala ti puno na pohvalama, trudila sam se (lažem, u biti živim u kadi :D).
      Uh jaffa <3 Sad sam sigurna da ih trebam sve do jednog :))))

      Delete
  4. Neopisivo su divni, ja nisam odoljela i uzela sam sva četiri <3 baš su onako da dođeš u napast da ih pojedeš! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klasičan odabir jedne vage- odemo po jednu stvar, no ako ista dolazi u više varijanti (boja, tekstura, oblika), uzimamo sve :D
      Pametna odluka draga Saša :)

      Delete
  5. Njaaam! Nisam ih jos videla kod nas, ali kad dodju ne znam kako cu se odluciti za jedan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stigli su u Lilly drogerije, svakako pogledaj i opskrbi se :) I naravno, javi koji ti se najviše svideo :)

      Delete
  6. drago mi je da ti se svidio :D moram priznati da, iako ne volim pretjerano miris vaniliju, niti kupujem proizvode bazirane na njenom mirisu, ovaj mi je bio oke kad sam ga pomirisala iz ambalaže :D
    sviđa mi se što ne treba puno, i što ne treba čak ni losion, jer ko će se po ovoj vrućini mazati s njim haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam ljubitelj vanile, ali ovo miriše jako lepo, prirodno, nikako umjetno i teško (na mošus, fuj to!). Hvala ti puno, puno, jako si me obradovala :) Moja koža ti salutira :)

      Delete
  7. Vidjela sam ove nove gelove da su došli, ali nisam ih još kupila ni isprobala. Opskrbila sam se povećom količinom tuširalica, jer su trenutno najnaj proizvodi za ove vruće dane. Inače, od Afrodite često kupujem gel od zelenog čaja koji mi je fenomenalan, a pogotovo za ove uzavrele dane.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala taj od zelenog čaja, baš ću ga pomirisati kad budem u prilici :) Ove svakako preporučujem!

      Delete
  8. Baš sam neki dan uzela pistacio i malinu i odlični su mi. I mirišu presavršeno. I ja ih želim sve :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I feel your desire :D Odlični su!

      Delete
  9. Uz ovakav opis i fotografije i meni dođe da ga kupim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Izvrstan je, ma svi su! Sad merkam malinu :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig