11 June 2015

What Shape Are You? // By Dear Skin

Ako ste mislili da će sedmica meni omiljenih autora proći bez najbolje hrvatske blogerice za 2013. godinu- prevarili ste se :) Iako je 2013. daleka prošlost, Martinini postovi i te kako prate aktuelnosti. Blog Dear Skin otkrila sam potpuno slučajno i na njemu tada provela nekoliko sati čitajući o preparativi koju sam tek tada počela ozbiljnije istraživati. Martina je tematici koju obrađuje prišla dosta ozbiljno, informativno i čini mi se kako je godinama ''sazrela'' u pravog malog stručnjaka, što po pitanju terminologije, što po pitanju praktičnog učinka određenih sastojaka proizvoda za negu. Jako mi je drago što se pored brojnih obaveza odazvala mom pozivu, a danas za nas piše o temi koja je svakako korisna- za neke će biti možda otkriće, za one druge, upućenije, podsetnik na to kako mogu istaći svoje atribute :) Martinu možete zapratiti putem društvenih mreža:

Blog: Dear Skin

________________________________________________________________________________________
Pozdrav svim čitateljima Crosing Beauty bloga i zahvaljujem na pozivu naše drage Mishe koja me ugostila na ovom divnom mjestu koje redovito posjećujem. Zadatak je bio napisati post po želji, potpuno slobodna tema i moram priznati da sam dugo razmišljala o čemu pisati. Obično sam poznata po tipkanju o preparativi i raznim kožnim problemima, a danas sam odlučila pisati o jednoj temi na koju rijetko nailazim, a smatram da je korisna ukoliko želimo izvući maksimalni efekt svakodnevnog makeup-a.
Svako lice je jedinstveno, baš poput njegovog oblika zato nema razloga da se šminkamo kao netko drugi.  Kako našminkati i izvući maksimum od svog oblika te koji oblici lica postoje?

OVALNI OBLIK
Lice ovalnog oblika smatra se najsavršenijim iz razloga što je savršeno simetrično. Karakteristike su šire jagodice a sužuje se prema čelu i bradi. Upravo radi simetrije nije potrebno posvjetljivanje i osjenčavanje a jako zahvalan oblik za eksperimentiranje u šminkanju.

ČETVRTASTI OBLIK
Lice četvrtastog oblika jenako je široko u čelu, na jagodicama i u bradi. Kako ga našminkati:
-osjenčajte sljepoočnice duž linije kose i svaku stranu čeljusti
-rumenilo nanesite na jagodice kako bi se skrenula pozornost s kutova i stvorili dojam ovala
-posvjetlite sredinu čela, jagodice direktno ispod očiju i vrh brade

SRCOLIKI OBLIK
Specifično je kod ovog oblika široko čelo koje se sužuje prema bradi i podsjeća na okrenuti trokut. Kako ga našminkati:
-osjenčajte sljepoočnice i obraze da bi lice na tim mjestima izgledalo uže
-posvjetlite bradu kako bi vizualno izgledalo šire , čelo i ispod očiju kako bi privukli pozornost na sredinu lica

KRUŠKOLIKI OBLIK
Specifično za ovaj oblik je uže čelo i sljepoočnice a šire u obrazima i čeljusti.
-osjenčajte liniju čeljustii i obraze kako bi izgledali uže
-posvjetlite čelo kako bi izgledalo šire, kao i područje ispod očiju i vrh brade

OKRUGLI OBLIK
Lice okruglog oblika je punije i samim time osobe s ovim oblikom izgledaju mlađe. Lice je kraće, punih jagodica i zaobljene brade.
-osjenčajte sljepoočnice, obraze i liniju čeljusti bronzerom ili tamnijim puderom  kako bi se stvorio dojam ovalnog lica (preporuka je koristiti proizvod bez naglašenog shimmer-a, ili mat)
-posvjetlite čelo, jagodice direktno ispod očiju i sredinu brade, kako biste privukli pozornost na sredinu lica. 

DUGULJASTI OBLIK
Lice ovog oblika ima visoke jagodice, visoko i duboko čelo te oštru čeljust.
- Nikada ne posvjetljujte i osjenčavajte jer ćete time samo izdužiti oblik.
- Nanesite malo bronzera preko brade
- Nanesite dosta rumenila na jagodice jer će tako lice izgledati šire
- Razmislite o šiškama koje smanjuju dojam izduženosti lica

Makeupom se može postići novi izgled, ali postoji nekoliko čvrstih pravila: ljepota je subjektivna, ljepota je u očima promatrača i svatko ima svoj stil. Moj stil je jednostavnost i prirodnost. Smatram da je kozmetika stvorena da popravi nedostatke a ne da ih promijeni. Šminka koju nosite mora biti lijepa, morate izabrati prave boje i mjesta na koja ćete ih nanijeti, ali obratiti pozornost na količinu nanešenog makeup-a. Moja svrha makeup-a je naglasiti i oblikovati najbolje crte lica. 

Znate li koji je vaš oblik lica? Pokušavate li oblikovati crte makeup-om ili pratite trendove u šminkanju?


SHARE:

24 comments:

  1. Zahvaljujuci ovom clanku konacno sam odredila oblik lica, a i gde pravilno da nanesem rumenilo. Za Martinu sve pohvale, obozavam blog, jedan od prvih koje sam zapratila i pocela redovno da citam. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago Teodora :) I, koji si oblik? Ja sam ovalni :D

      Delete
    2. Draga Teodora, hvala ti na čitanju i drago mi je da ti je post bio koristan :)

      Delete
  2. Bas interesantna tema, licno sam se uvijek dvoumila/troumila oko toga kakav je u biti moj oblik lica.
    Izgleda da je moj ovalan sto bi navodno trebala biti najzahvalnija opcija ali ja se cijeli zivot strasno mucim oko odabira frizure, sminkanja ne toliko ali frizure u skladu sa oblikom lica....
    Mucno, samo cu to reci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah :D Ja kad tebe gledam, čini mi se da se pre radi o duguljastom, nego o ovalnom obliku.
      Možda grešim, ali u ovom mi je trenu to najlogičnije.

      Delete
    2. Draga Selma, i kod najsavršenijeg oblika poput tvog uvijek nađemo neke mane i pokušavamo izvući maksimum a tebi to tako dobro ide :))

      Delete
  3. Baš zanimljiv post. Ja imam okruglo lice. Užas :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kako užas! Šta je napisala Martina gore :D? Mladoliko, a to nije užas :P

      Delete
  4. Odličan post! Moje lice je okruglo!
    Moje dvije najdraže blogerice u spoju <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marijana :))))
      Ti si mladolika :)

      Delete
    2. Hvala Marijana <3 Okruglo lice je super za razne kombinacije i kako kaže Misha, uvijek izgleda mladoliko :)

      Delete
  5. Već dve godine pratim Martinu a nešto malo manje i tebe. I stvarno vas obožavam. Ovo je odličan post a ovaj tvoj mali "projekat" je prava stvar. Svaka čast za kolegijalnost, profesionalnost i napredak na svakom polju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Zdrava Kosa, hvala ti na komplimentu a znaš da i ja tebe redovito i vjerno pratim, ti si guru za kosu :)

      Delete
  6. Draga Misha hvala ti još jednom na pozivu, velika čast je bila gostovati u tvom projektu :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zadovoljstvo je samo moje, ja sam ovo napravila iz sebičnih namera :D Hvala tebi :*

      Delete
  7. Drago mi je što se ova odlična blogerica, a prije svega diiiivna osoba i prava ljepotica našla u tvom ovotjednom projektu :)
    Ja i dalje ne mogu otkriti koji oblik lica imam :D Nisam sigurna je li duguljasti ili srcoliki, a nije baš da su isti :D
    Ima da mi Martina odredi kad se upoznamo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good point! :) Hvala Ana, slažem se. A znaš ko je još jako divan? Ti!
      Zato što si svaki dan tu i pratiš ovaj naš maleni projekat, a to je velika stvar- imati podršku ljudi koje pokreće ista strast <3

      Delete
    2. Draga Ana, ja jedva čekam da upoznam i tebe i našu Mishu. Hvala ti na pračenju, čitanju i podršci :*

      Delete
    3. Ma tko ne bi podržao ovaj projekt?!! ;)

      Delete
  8. Evo da konačno prokomentarišem kako mi je milo da je među nama i Martina :) Sviđa mi se odabir ovakvog posta, malo nesvojstvenog njoj. Dobro je pomerati granice, a kad sam već kod granica... Moj oblik lica je na granici okruglog i četvrtastog... Od jednog šminkera sam čula i da bi moje lice svrstao u srcoliko (whaaaat?!). No istina je da u najvećem procentu imamo te mešovite oblike, a još nam se oblik godinama menja. KAd smo mladi imamo dosta masti koje se vremenom gube, pa tu dođu različiti uslovi života i hormonski činioci... Ali nije loše imati bar minimalnu ideju kako se odnostiti trenutno prema svom licu kada je šminka (senčenje) u pitanju. Samo ja mislim da mnogi ne razumeju ZAŠTO se određeno lice senči, zašto tamnije boje, zašto svetlije boje, šta dolazi napred vizuelno, šta se gura nazad itd...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senčenje je postalo apsolutni MUST DO, čak i na licima koja to uopšte ne trebaju. Novi trend posvetljivanja lagano uzima maha, ali ja sam uvek za umerenost i posmatranje lica. Fascinira me kako XY devojaka mora iscrtavati obrve poput tutoriala na pozadini ambalaže ABHDBP gela, iako im prirodniji izgled i oblik obrva stoji puno bolje. Trend je nešto što je aktuelno, no ne mora nužno biti i lepo na nekome.

      Delete
  9. Pročitala sam ovaj post nekoliko puta, s ogledalom ili bez njega ja još ne znam odrediti svoj oblik. Olakotna okolnost mi je to što se ionako ne znam bog zna kako našminkat. :D Sviđa mi se ova ideja sa gostovanjem blogerica, svaka čast na ideji, pratim, čitam i uživam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D A ja sad zamišljam kako se ogledaš i pokušavaš odgonetnuti oblik :)))))
      Mislim da si ovalni oblik, onako odokativno, koliko ''poznajem'' tvoje lice :)
      Hvala ti puno, cilj i je bio da neke stvari budu prikazane iz drugačijih uglova, stoga proglašavam sedmicu gostujućih postova uspešnom :)
      Hvala :*

      Delete
  10. Moj oblik lica se ne uklapa u niejdna od ovih "velikih" lica, već u one male s početka :D Najbliže je diamond licu jer imam uže čelo, a jake čeljusti. Uvijek mi je bilo teško odgonetnuti svoj oblik lica jer većina njih spominje samo ovih par primjera kao što je ovalno, četvrtasto, srcoliko itd. Ipak se ne mogu sva lica svrstati u tih nekoliko :P Inače odličan post!

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig