7 June 2015

Week Of June // My Favorite Beauty Blogs & Their Authors


Dragi svi, dobar vam i ugodan dan želim, ukoliko ovaj post čitate po objavi :) Danas za vas imam jednu kratku, ali vrlo bitnu vest o nečemu što će se događati na blogu Crossing Beauty u sedmici koja je pred nama. Naime, već dugo razmišljam o ovoj ideji i pre 15-tak dana odlučila sam inicirati njeno sprovođenje u delo. A o čemu se tačno radi?
Od kad sam počela s pisanjem bloga, puno više vremena posvećujem praćenju rada ostalih blogera. Razlozi su očigledni, ali ću ih svakako obrazložiti. Postoje blogovi... i postoje blogovi u koje autor utka deo sebe, svoje ličnosti, karaktera, a upravo takve religiozno pratim i vraćam im se iznova. U njima pronalazim korisne savete, informacije, ideje i inspiraciju za svoj rad, ali na jedan svojstven način upoznajem i u svojim mislima postepeno oblikujem sliku tog autora/autorke. Kako razmišlja? Da li je osoba čije zaključke mogu temeljiti na objektivnom mišljenju? Da li je osoba koja je zaista posvećena ovom našem zajedničkom hobiju?
I kad se slika u konačnici formira, vaša Miša postaje ''regular customer'' u tom blog baru :D
U sedmici koja je pred nama, blog Crossing Beauty ugostiće čak 7 divnih autorki nastanjenih širom Balkana (a i šire) koje će, svaka kroz jedan post, predstaviti svoj način pisanja, razmišljanja i kreativnosti u kojima ćete moći uživati jednako koliko to činim i ja. Sigurna sam da većinu pratite i bez da vam ja ukazujem na njih, ali uvek je dobro podsetiti na kvalitetan sadržaj.
Svoje drage gošće vam neću još uvek otkriti, to ćete učiniti sami već od sutra :)
Bilo je jako teško odabrati samo 7 osoba, s obzirom da je tu još pozamašan broj blogera koje duboko poštujem i smatram maksimalno korektnim u onome što rade, ali ako vam se ovaj mali eksperiment svidi, očekujte da ćemo se potruditi ponoviti ga i narednog meseca :) 

I to bi bilo to! Obećala sam biti kratka ;) Sad me zanima kako vam se dopada ideja? I imate li svoje favorite u svetu kozmetičkih blogova- ako da, svakako napišite u komentarima, sigurna sam da mi možete ukazati na blogove za koje, možda, još uvek nisam čula :)

SHARE:

21 comments:

  1. Foooora, bit ce zanimljivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) sigurna sam da će se dopasti svima :)

      Delete
  2. Replies
    1. Hvala draga, sigurna sam da će ti se svideti :*

      Delete
  3. Replies
    1. Hvala, nadam se da će ti se svideti svaki post :)

      Delete
  4. Super ideja! :) Pratim rad velikog broja blogerica, baš me zanima hoću li u ovom tjednu otkriti neku novu :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da budeš :) Mada su sva imena poprilično zvučna ;)
      Hvala draga Saša :*

      Delete
  5. Odlična ideja :D Veselim se postovima i čitanju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepotice, očekujem komentare :)

      Delete
  6. Odlična ideja i jedva čekam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) U trenutku kada odgovaram na blogu je već treći gostujući post :) svakako te pozivam da ih pročitaš, odlični su :)

      Delete
  7. Ovo mi je jako zanimljivo!! Bravo za ideju, super je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga, raduje me da vam se dopada :)

      Delete
  8. Hvala ti sto si me u ovo ukljucila :) sad se ekstra glupo osjecam da nisam niti vidjela najavu za ovaj post, ali stvarno nista ne stizem u zadnje vrijeme... nadam se da ce se publici svidjeti moj post za tvoj blog i nadam se da ces i kod mene gostovati uskoro :****

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig