14 June 2015

The Body Shop Wild Argan Oil Body Butter // By Vesna (Beauty&Mess/Frozen Spring)


Ciklus sedmice gostujućih postova zaokružujem i završavam člankom blogerice s najdužim stažom :) Vesna je jedna od prvih blogerica koje sam zapratila spoznavši uopšte pojavu beauty blogova na našim prostorima. Takođe, i prva osoba s kojom sam se zbližila, te je imala čast upoznati. Vesna je ko-autor na blogu Beauty&Mess, te autor lifestyle bloga Frozen Spring. No, za one koji to ne znaju, Vesna je i prva zvanično proglašena najbolja blogerica u Hrvatskoj (2012.)! Dugi staž u pisanju, dobro poznavanje terminologije kozmetičkog sveta svrstavaju je u sam vrh blogosfere, a Vesna nam je za danas pripremila post iz dućana ''next door'' :) s obzirom da je preseljenjem u Švedsku dobila i tu privilegiju :) Pozivam vas da je zapratite putem društvenih mreža:
________________________________________________________________________________________
Drago mi je da sam jedna od osoba koju je Misha zamolila da napiše gostujući post, a tom prigodom htjela sam s vama podijeliti svoje dojmove o jednom proizvodu kojeg svakim korištenjem volim više, a u nastavku pročitajte o kojem je proizvodu riječ. :)

Otkad imam The Body Shop dućan u blizini, ne mogu si pomoći da svako malo ne zakoračim unutra i pronađem nešto novo, no, unatoč novim proizvodima moram priznati da mi je Wild Argan Oil maslac uvjerljivo najdraži TBS maslac za njegu kože. Iako me gel za tuširanje iz ove linije nije oduševio, s maslacem je to jedna sasvim druga priča i često se sama sebi čudim koliko mogu uživati u jednom proizvodu. Proizvod dolazi u jednostavnoj plastičnoj ambalaži s poklopcem na odvrtanje. 
Tekstura proizvoda je poput pravog maslaca – jako fin pod prstima, lijepo se razmazuje i krasno se upija bez da ostavlja kožu masnom. Istina, ako nemate suhu kožu i/ili ne volite maslac onda vam se ovo možda neće svidjeti, ali ja sam oduševljena i svako nanošenje mi je kao mali ritual. :) Ono što najviše volim kod ovog maslaca je njegov miris – nekako slatkast, ali ne previše već umjereno i kad razmišljam na što me asocira nekako mi prvo pada napamet toplina.
Proizvod dolazi u dvije varijante: prva je pakiranje od 50 ml (€7 / 55 kn) idealno je za putovanje, a druge je pakiranje od 200 ml (€18 / 135 kn) što je zapravo full size proizvod. Ako se ne varam TBS sve maslace nudi u ove dvije varijante tako da uvijek možete prvo isprobati manju varijantu. Također u ponudi imaju i 'plati dva, uzmi tri' opciju pa se i tako može isprobati više toga bez da se plaća puna cijena proizvoda. Tako sam dosad i sama kupovala sve maslace koje sam isprobala, ali ovaj će „pasti“ i u full size varijanti iako tek na jesen, kad opet malo zahladi.
Sastav: Aqua/Water (Solvent), Butyrospermum Parkii Butter/Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (Skin Conditioning Agent - Emollient), Theobroma Cacao Seed Butter/Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter (Emollient), Glycerin (Humectant), Cetearyl Alcohol (Emulsifier), Glyceryl Stearate (Emulsifier), PEG-100 Stearate (Surfactant), Orbignya Oleifera Seed Oil (Emollient), C12-15 Alkyl Benzoate (Emollient), Ethylhexyl Palmitate (Skin Conditioning Agent), Cera Alba/Beeswax (Emulsifier/Emollient), Argania Spinosa Kernel Oil (Skin-Conditioning Agent), Dimethicone (Skin Conditioning Agent), Parfum/Fragrance (Fragrance), Caprylyl Glycol (Skin Conditioning Agent), Phenoxyethanol (Preservative), Xanthan Gum (Viscosity Modifier), Disodium EDTA (Chelating Agent), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Coumarin (Fragrance Ingredient), Citric Acid (pH Adjuster), CI 15985/Yellow 6 (Colorant), CI 19140/Yellow 5 (Colorant).


SHARE:

8 comments:

  1. Ovaj me maslac baš asocira na toplo, kako si i sama napisala :) zimske noći, nakon toplog tuša.
    P.S. Primeti li se jako da mi fali zima? :D

    ReplyDelete
  2. Obožavam TBS maslace i priznajem da bih ovaj vrlo rado probala :)

    ReplyDelete
  3. Divno izgleda, opis mirisa mi je bas zanimljiv. :D

    ReplyDelete
  4. Vesnaaa usvoji me ! I ja bih TBS next door. Navukla sam se na ovaj brend a kako ga ovdje nema pazljivo trosim 😊

    ReplyDelete
  5. Znate kakva su mi TBS patnja? I virim ih sa piste (vidim Duty Free Shop) i mislim se - tako blizu a tako daleko :D (inace nigdje drugdje nisu dostupni u BiH).
    Voljela bih jednom da ih isprobam a sigurno hocu jer, gdje ima volje ima i nacina! ;)

    ReplyDelete
  6. Napokon blogerica koju i ja pratim. :-))
    Kod mene je ista stvar, Beauty&Mess je bio prvi blog koji sam počela pratiti. Vesna je zaista krasna i s velikom pažnjom i veseljem čitam i pratim svaki post. :-))
    Kod Vesne sam već puno puta čitala za TBS, ali meni je taj brand još uvijek čežnja, ajjj nikako da ga isprobam.
    Na kraju tjedna i 7 divnih gostujućih postova, mogu samo reći bravo Misho!! Super ti je ideja i bilo je jako zanimljivo. Iskreno, za neke nikad čula, za neke čula ali ne pratim, no, sve u svemu, jako zabavno i zanimljivo.

    ReplyDelete
  7. E TBS je ozbiljna bolest od koje vidim da bih patila. Moj putovanje krajem prošle godine beše posvećeno nečemu posebnom, i posebnoj većoj kupovini pa sam znala da se od ovih "gadosti" moram suzdržavati. Tom prilikom sam uzela samo balzam za čišćenje lica sa kamilicom (oduševljena) ali sam kao luda njuškala sve redom u TBS shopu. Balzami, buteri... sve sam znala da je sjajno, ali sam morala da se kontrolišem. Na neki način mi je i krivo što sam izbegla bar jedan buter, ali sam od prodavaca dobila sample butera za telo od kajsije. Nije mi se baš taj miris dopao, ali ona tekstura i kako mala količina je potrebna da se obuhvati celo telo :D <3
    Bravo za Vesnu! Nju sam otkrila kada je proglašena najboljom blogerkom, dakle relativno skoro i sviđa mi se što je jasna, precizna i nije preopširna :*

    ReplyDelete
  8. Baš bi voljela isprobati te maslace jer ih svi jako hvale, ali nikako da dođu na red :(

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig