3 June 2015

Real Techniques // Sculpting Set = Happiness Overload!


Možete li zamisliti moju sreću i iznenađenje kad sam u rekordnom dostavnom roku od 4 dana s iHerb-a primila paket koji je u sebi krio i limitiranu ediciju Real Techniques kistova? Sigurna sam da možete ;)
S obzirom da se slobodno mogu svrstati u red pasioniranih kolekcionara RT kistova, Sculpting setom upotpunila sam kolekciju ''običnih/osnovnih'' RT kistova, a sad lagano razmišljam o tome trebaju li mi primerci iz Bold Metals kolekcije, ili ne. Mislim da ću ipak mrvicu pričekati, pošto na spisku imam i Zoeva kistove koji su prioritetniji. U slučaju da se pitate, odmah da vam odgovorim- da, zaista trebam i zaista koristim svaki kist :) 
Sculpting set sastoji se od 3 kista, savršeno dizajnirana za redefinisanje kontura lica, igranje sa posvetljivanjem i senčenjem onako kako vam mašta nalaže :) 
Razlika u dizajnu samih kistova iz Sculpting seta je u telu koje je ovaj put izrađeno u elegantnoj, vosoko sjajnoj roze verziji umesto klasične mat. 
Na fotografiji niže možete videti kako izgledaju ove tri krašotice :)
1. Sculpting Brush- širok, pljosnatiji i koso rezan kist, savršen za definisanje kontura lica. Ovaj kist deo je LE Sculpting seta, no može se kupiti i zasebno. Glava kista je srednje veličine, izrađena od vrlo nežnih veštačkih vlakana i oblikom je savršen za nanošenje tekuće podloge (radi to vrlo precizno, ravnomerno i brzo), setting podloge puderom u prahu ili kamenu ili za nanošenje highlightera i konturisanje. Dakle, pravi mali multiraktik! Iako nežnih vlakana, ovim kistom može se uhvatiti poprilično puno proizvoda ukoliko ste ''teže ruke'' stoga svakako savetujem nežnije pokrete. Prezadovoljna sam kvalitetom s obzirom da nakon dva pranja ne fali niti jedna dlačica, ali ova pojava zajednička je za sve RT kistove koje imam, pa ne očekujem da se bilo šta po pitanju kvalitete promeni. Cena kista, ukoliko ga kupujete posebno, iznosi 10$, ali u tom slučaju dolazi u mat verziji.
2. Fan Brush- napokon i konačno! (nije šija nego vrat!) :) ekskluzivno u Sculpting setu, kist koji mi se na početku činio apsolutno nepotrebnim, no odličan je za nanošenje highlightera na obrazima ili precizno konturisanje nosa, a sasvim praktičan za uklanjanje mogućih ostataka senke sa obraza. Kako je ovo moj prvi kist lepezastog tipa, ne mogu ga uporediti sa ostalima. Primetila sam da fan kistovi mogu biti gušći ili mrvicu grublji od ovog koji posedujem, no meni je RT fan sasvim u redu s obzirom na nežna vlakna koja lepo pokupe proizvod, te ga još lepše rasporede na željeno mesto (vrhove obraza, sredinu nosa). Ovaj kist dostupan je isključivo kao deo seta.
3. Setting Brush- apsolutno neophodan kist koji je zadužen za pregršt sitnih, no esencijalno bitnih radnji za dobar i zdrav izgled našminkane kože. Ovaj fluffy, elegantan i u ruci praktičan kist savršen je za setting korektora ispod očiju, oko nosa, na svim područjima na licu kojima inače nije praktično priči većim kistom. Zaobljenog vrha, izrađen od nežnih vlakana, ovaj kist svoj posao obavlja odlično i nežno po kožu. Smatram kako ovakvih kistova nikada nije dosta, s obzirom da su zaista multipraktični. Jedan od tri koja posedujem koristim i za blendanje prelaza pregiba kapka u gornji deo, prema obrvi i moram priznati da mu niti jedan kist za oči nije ni prići! Toliko je dobar. Setting kist dostupan je i pojedinačno, van seta, po ceni od 8$ i dolazi u mat verziji. 
Zaključak priče vrlo je očekivan i logičan- setom sam oduševljena i drago mi je da sam upotpunila kolekciju s tri kvalitetna, praktična, multifunkcionalna kista. Za svega 19,99$ dobijate tri fenomenalna proizvoda- manje od 7$ po kistu zaista nije puno. Ja sam svoj set kupila na stranici iHerb i ponavljam, oduševila sam se brzinom dostave od svega 4 dana, a svakome ko je naručivao s iHerba biće poznata činjenica da se na pakete čeka u proseku 20-tak dana. Svima vama koji ste u potrazi za praktičnim skupom kistova koji ćete koristiti svakodnevno, toplo preporučujem Sculpting set.
Koristite li Real Techniques kistove? Koji su vam najdraži? Kako vam se dopada Sculpting set?
:)
Do čitanja!


SHARE:

22 comments:

  1. joj divni su :D ja još nemam nijedan rt kist, i definitivno si moram nabaviti neki set :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setovi su uvek najisplativiji, samo treba odabrati :)

      Delete
  2. Pa ovo je predivno. :) Ja merkam Bold Metals, toliko su lepe da im neću odoleti. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. BM su prelepo dizajnirane :) i jako im je teško odoleti.

      Delete
  3. Već su me oduševili na prvoj slici, nisam ni sumnjala u njih :P Divni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) zaista jesu i uvek ih toplo preporučujem svima koji su u potrazi za dobrim, kvalitetnim kistovima.

      Delete
  4. CITAV PRVI DIO POSTA KAO DA SU MOJE RIJECI!!!! :DDDD


    Ono zelim bold metals kistove, ali Zoeva prvo... ahhahahahahhahah!!!!!!

    Ovi su mi apsolutni favoriti i najljepsi su mi medju kistovima, ljepotani... <3333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da?!
      Hehe, nije slučajnost, kao pasionirani šminkoljupci delimo potrebe ;)

      Sculpting set je odličan skup kvalitetnih četkica i stvarno ih se mora imati :)

      Delete
  5. Jaooooo zelim ovo ocajno :D RT cetkoce su mi odavno na listi zelja, i skupljam jednu pi jednu, ali je ovo skupina koju ne bih propustila ni u ludilu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo prilike :) plus, cena je i više nego ok :)

      Delete
  6. Sve tri četkice su predivne, mnogo mi se sviđaju, treca posebno. Nikako da se upustim u ovakav vid kupovine, ja volim sve da vidim, pipnem pre nego što kupim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsolutno te razumem, no kad sam uporedila cene tu kod nas, te nedostupnost toliko dobrih proizvoda- odlučila sam se na online kupovinu, pa kud puklo. I do sada (da kucnem u drvo) nije bilo negativnih iskustava.

      Delete
  7. baš zgodan i povoljan set.. ovo su oni tipovi kistova, koje većina nas koristi pri svakom šminkanju (barem mislim), pa je zgodno nabaviti si ih :D
    možda bi mi se više svidjela mat verzija kistova, ali i ova je tako slatka, girly i izgleda luksuzno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ja ne znam koja mi je lepša, mat ili sjajna verzija :)

      Ako ništa više, sculpting & setting brush biće u stalnoj upotrebi, dok fan brush za neke specijalne prilike, kad imaš vremena za posvetiti se nanošenju highlightera :)

      Delete
  8. OMG OMG narucujem! Divne fotke, ponovo si mi pobudila zelju za kupovinom sa iHerba mici :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurna sam da bi ovaj trojac jako volela, a na iHerb-u čovek može komplet platu potrošiti :D Hvala :*

      Delete
  9. Replies
    1. Slažem se, osim što su budget friendly, RT kistovi su odlične kvalitete! :)

      Delete
  10. Predobro izgledaju!! Volim RT kistove ja imam Core set i odličan mi je.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig