1 June 2015

Misslyn Denim Look Nail Polish // Shade 09 Blue Jeans


Let's start this week with something easy, breezy and blue! My dear friend Đu recently sent me a cute little package with few beauty and foodie goodies (thanks Đu ❤), and among all there was this lovely nail polish- Misslyn Denim in shade of 09 Blue Jeans. I am not a jeans fan, the most of denim you'll ever see on me are simple jeans pants and that's it. But nails on the other hand- I could forgive ''jeans on jeans'' when there are nails involved ;) 

Započnimo ovu sunčanu, toplu sedmicu s nečim laganim, lepršavim i plavim! Moja draga prijateljica Đu nedavno me je obradovala paketićem koji je u sebi krio nekoliko beauty & foodie lepota (dekorativa i hrana, ne postoji bolja kombinacija :) hvala Đu ), a među njima se izdvojio prekrasan lak za nokte- Misslyn Denim u nijansi 09 Blue Jeans. Inače nisam fan jeans-a, a najviše od istog što ćete na meni videti biće eventualno farmerke/traper i to je to. No ako govorimo o noktima, tu bih mogla oprostiti i onu neslavnu ''jeans on jeans'' kombinaciju :)

Blue Jeans is very nice, jeans-like shade that contains tiny, silver particles. It's not textured polish, but once it's dry, it really reminds of jeans texture. 
What I really liked, even if it was a bit of a strange part in the beginning, was the brush- thin, long, round, precisely cut. After using polishes that come with much wider brushes, I needed a bit of a time to get used to this one. It's very precise and easy to apply the polish.
Formula of this polish is very thick, but easily applied and it doesn't dry during application, which is great and allows you to work with it very well. 
To get the full effect of denim looking nails, it's recommended to apply 2 coats of the polish, but I applied only one because it looked pretty much legit.
The polish itself dries within 15 minutes.

Blue Jeans je vrlo lepa nijansa koja verodostojno podseća na jeans, a u sebi sadrži pregršt sitnih, srebrnih čestica. Ovaj lak nije teksturac, ali nakon sušenja efekat na noktima jako podseća na teksturu teksasa/trapera.
Ono što mi se u konačnici jako dopada, a trebalo je vremena da se naviknem, je tanka, obla, dugačka i precizno sečena četkica. Nakon dugotrajnog korišćenja lakova sa širokim četkicama, promena iste može biti mrvicu zanimljiva u početku, ali sam jako zadovoljna preciznošću Misslyn četkice, te lakoćom kojom se lak nanosi.
Formula laka je srednja do gusta, ali lako nanosiva i ne suši se u toku aplikacije. Dakle, formula je taman odlična za raditi s njom bez nereda i odlična je za manipuliranje po nokatnoj ploči jer se ne razliva.
Za postizanje punog jeans efekta iz Misslyn-a preporučuju nanošenje laka u dva sloja, no ja sam nanosila samo jedan s obzirom da i na taj način deluje poprilično verodostojno.
Lak se sam po sebi, bez base ili top lakova suši u roku do 15 minuta
Lasting effect is something I'm not very pleased with because it chips off from the top of the nails in a day, so you can wear it for 2 more days looking all messy and stuff. So, this babe doesn't last for too long (2 days maximum if you are not exposing hands and nails to some heavy duty chores). I wish it was a bit longer-lasting, but it's the way it is...
This polish is available in 2 shades total: 08 Stonewashed & 09 Blue Jeans, in local Muller drugstores or any other store that sells Misslyn cosmetics. I am not sure about the price of this one, so will let you find that info out ;) In the end this was a gift. 

Trajnost ovog laka je nešto čime nisam zadovoljna zato što se uklanja s vrhova noktiju kroz jedan dan nakon nanošenja, te u konačnici deluje vrlo neuredno. Može ga se nositi maksimalno 2-3 dana, s tim da će se vrlo verovatno brzo iskrzati na vrhovima čuvali vi ruke od kućanskih poslova, ili ne. Volela bih da traje duže, s obzirom na efekat i nijansu, no šta je-tu je!
Denim lakovi dostupni su u ukupno dve nijanse08 Stonewashed & 09 Blue Jeans, u lokalnim Muller drogerijama i dućanima koji prodaju Misslyn kozmetiku. Cenu vam, na žalost, ne mogu napisati, s obzirom da je moj primerak bio poklon :) pa mi je ta informacija nepoznata :)
Have you tried Misslyn Denim nail polishes? How do you like my shade? Have you tried Misslyn cosmetic products in general? // Jeste li već isprobali lakove iz Misslyn Denim kolekcije? Kako vam se dopada moja nijansa? Jeste li probali išta od Misslyn kozmetike uopšteno? 

Until next time! // Do narednog puta!!


SHARE:

8 comments:

  1. U zadnje vrijeme nisam baš fan plavih lakova, no gle kako ovaj zgodno izgleda. Da znam da bih ga nosila više od jedno čak bih ga i kupila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je politički vrlo korektan odgovor :D

      Delete
  2. Joj ja ga imam, baš sam ga neki dan dobila - dragi mi ga je kupio i iznenadio me (nije da se hvalim, i da mu ne bih baš sad ugrozila muškost reći ću da sam ga posredno "možda" prisilila na to, ali njegov je bio izbor, ja nisam ni znala da ću dobiti lak dok nije došao doma i dao mi ga :D), i jako mi se sviđa - posebno ovaj njegov satenski finiš, nit je skroz mat, nit je šajni, nijansa je isto krasna, malo zagasita, jeans je baš dobar opis, a šljokice taman dođu da ga malo podignu.. sve skupa mi se baš sviđa, jedino ne znam kakve je trajnosti pošto ga još nisam isprobala na duže staze (osim prvi dan samo na malom prstu, kako to već ide - "samo da vidim kakav je, a kad malo sredim nokte onda ću to kako treba").

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, baš lepo od njega :)
      Nadam se da će priča o trajnosti biti dugotrajnija kod tebe :) mada ne vidim kako bi se razlikovale formule. Možda je i do mojih noktiju? Ko zna...

      Delete
  3. Super mi izgleda lak na noktima!! I predivne su ti fotke!! Šteta što se tako brzo ljušti i ne traje. Ovako mi je fora! :-)) Nisam isprobala lakiće pa ne znam kakvi su, :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Đu, da nije tebe ne bih ga ni probala :* I hvala za fotke, potrudila sam se ;)

      Delete
  4. najviše volim tvoje fotke gdje su nokti u prirodi i nova, zanimljiva bojica na noktima :D
    jako mi se dopada boja laka, baš kao traper na noktima :D Misslyn lakove nisam nikad isprobala, ali morat ću :D
    šteta za trajnost :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Iv :)
      Nijansa je odlična, šteta stvarno za trajnost.
      Nalakirala sam ga nekoliko puta, uvek ista priča.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig