5 June 2015

Makeup Revolution Flawless Eyeshadow Palette // First Impressions + Bunch Of Photos + Swatches


After hours spent in scrolling up and down Makeup Revolution page, I finally decided which one I need and want. Today it's all about this gorgeous palette- Makeup Revolution Ultra Flawless, so prepare yourselves on bunch of photos and few words from yours, sincerely me :)
I was so close to buying the matte version, Beyond Flawless, but after research (which considers looking for swatches and all in all info) I figured those colors were pretty much dull and boring, so the obvious choice was shimmery, fresh and breezy Flawless.
Great thing is that we have this amazing web shop here in Croatia- Pink Panda, lead by team of amazing, responsible, professional people, so I decided to purchase all the goodies there since the delivery period was shorter than from the UK.

Nakon sati provedenih u razgledavanju proizvoda na Makeup Revolution web stranici, napokon sam donela odluku o paleti koju zaista trebam i želim. Današnji post biće sav u bojama ove prelepote- Makeup Revolution Ultra Flawless, stoga se pripremite na hrpu fotografija i nekoliko reči :)
Jako teško je bilo doneti konačnu odluku, s obzirom da sam se inicijalno zaljubila u mat verziju Ultra paleta- Beyond Flawless, no kako pre svake kupovine napravim svojevrsno istraživanje (uglavnom pregledam hrpu swatcheva i sveukupnih mišljenja cura) shvatila sam da mat verzijom nisam ni blizu impresionirana koliko shimmery Flawless
Odlična stvar je što u Hrvatskoj imamo online shop u kome se mogu pronaći proizvodi različitih brendova, a tako i Makeup Revolution- Pink Panda, koji vodi tim ljubaznih, profesionalnih i odgovornih ljudi, stoga koristim priliku da ih pohvalim. Stvarno su osveženje.
Kupovinu sam obavila na ''domaćem terenu'' s obzirom da sam bila nestrpljiva, a dostava iz UK-a traje ipak nešto duže od dana ili dva.
As you can see this palette contains 32 different eyeshadows that design one lovely story for everyday use. But there are also shades that can help you create really lovely and original looks. I can label this babe as a professional palette because it's really amazing- from the range of eyeshadows, to the packaging and all-in-all quality.
But first things first!
The packaging- I don't really need to describe this one. It's really lovely, practical, elegant and easy to bring it with you wherever you go. Huge mirror is huge plus, and honestly I love the fact there is no applicator in it. I just love my own brushes. 
Shades- there is 32 of them, meaning- what's not to like! :) I can't even start talking about favorites, because the story will end with an obvious conclusion: I love them all! Maybe burgundy and chocolate and shimmery gold ones a tiny bit more, but I really love them all!
They are so amazingly pigmented, without base they stay on the lid for up to 8 hours without smudging or fading away. Also, every single one of them blends like a dream, so easily and evenly.
Among 32 shades you can find matte and shimmery eyeshadows and I really thing this one is very well balanced palette in terms of matte and sparkly.

Kao što po fotografijama možete primetiti, ova paleta sadrži 32 različite nijanse senki koje zajedno dizajniraju prelepu i praktičnu simfoniju koja se može koristiti svaki dan, kao deo neutralnog look-a, no u paleti se nalaze nijanse koje će pomoći u kreiranju originalnih, bold, ramatičnih look-ova koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Ovu lepoticu mogu slobodno nazvati profesionalnom paletom, s obzirom da sadrži širok spektar nijansi, odlično pakovanje i sve u svemu- dobar kvalitet konačnog proizvoda.
Ambalaža/pakovanje- zaista neću puno o ovom segmentu proizvoda, uostalom sve vidite na fotkama. Dopada mi se čvrstina i stabilnost plastike, te kako jednostavno i elegantno izgleda. Veliko ogledalo s unutrašnje strane poklopca je veliki plus, a dopada mi se što u paletu nije uključen aplikator, s obzirom da senke volim nanositi svojim kistovima.
Nijanse- paleta sadrži čak 32 nijanse, dakle- nema tu šta da vam se ne dopadne! :) Uopšte neću započinjati priču o favoritima, s obzirom da svaku nijansu podjednako volim, možda mrvicu više burgundy, čokoladne i zlatne shimmeraste nijanse, ali u konačnici ih sve jako, jako volim!
Pigmentacija svake nijanse je za primer, apsolutno savršena. Nanosila sam ih uglavnom bez baze i moram pohvaliti trajnost bez razmazivanja ili nestajanja s kapka i do 8 sati. Svaka nijansa blenda se odlično, jednako i ravnomerno.
Između 32 nijanse mogu se pronaći primerci s mat, satenskim ili shimmer/sparkly završetkom, što mi se jako dopada jer u konačnici tvori divno izbalansiranu i funkcionalnu paletu.
Conclusion: I am very pleased and looking forward to creating all the looks by using this beauty. This one is such a good investment in palette that contains wearable and amazing shades. 
What I really liked about this one is:
1. Very affordable price (around 11€/82,90kn + delivery)
2. Available 
3. Pigmentation, long-lasting without eyeshadow base, blending potential
4 Amazing shades
What I liked a bit less:
1. There is a chance gold letters will smudge off the palette very soon, so it'll look very cheap
2. Parabens in the formula! Why?

Zaključak: Jako sam zadovoljna paletom i radujem se unapred ostvarivanju ideje o kreiranju mnogobrojnih look-ova u budućnosti. Ova lepotica je dobra i pametna investicija jer sadrži sve nosive i prekrasne nijanse kojima retko koja od nas može odoleti.
Šta mi se dopada kod palete:
1. Vrlo pristupačna cena (oko 11€/82,90kn + troškovi dostave)
2. Dostupnost (u Hrvatskoj, kako sam i napisala, dostupna je putem Pink Panda web shop-a)
3. Pigmentacija, dugotrajnost senki bez upotrebe baze, odlično blendanje
4. Odlično ukomponovane nijanse
Šta mi se dopada malo manje (ne dopada):
1. Postoji mogućnost da će se zlatna slova na paleti vrlo brzo izguliti, nestati, pa se plašim kako će paleta spolja delovati dosta... jeftino?
2. Parabeni u formuli. Čemu, pitam se... 
Bonus! One very quick and simple look I shared with you guys on Instagram :)
Bonus! Jedan veoma brz i jednostavan uradak koji sam s vama podelila na Instagramu :)
Have you tried Makeup Revolution goodies and how do you like them in general? How do you like Flawless palette? // Jeste li isprobali Makeup Revolution proizvode i kako vam se u globalu čini ovaj brend? Kako vam se dopada Flawless paleta? 



SHARE:

20 comments:

  1. Ja više ne mogu pratit te Makeup Revolution palete, imam osjećaj da svaka dva dana izbacuju neke nove :)) ove izgledaju baš dobro pigmentirane, bit će tu svakakvih kombinacija...i bome si se naswatchala...sjedi, pet! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, stvarno ih se izbacuje brzinom svetlosti :)
      Flawless su se pojavile nedavno, a već su oldtajmerke :D
      Hehe, hvala ti, ruka mi je bila modra i naredni dan :D

      Delete
  2. Savršena je, savršena, malo ti i zavidim! :D
    Stalno merkam te palete, izbor je neverovatan i nema mi druge nego da poručim makar jednu :) L.
    P.S. Jel to večeras neki interni dogovor da mi vadite mast sa recenzijama prelepih paleta? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lidač, moraš naručiti jednu. Stvarno su odlične, pigmentacija je wow!
      I sama sam se smejala kad sam videla recenzije paleta :D Fora!

      Delete
  3. Divna je paletica :-) Ma hajde koga briga za slovima.. :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma znam, ali ipak... :D Ja sam ti od onih što vole da je sve cakum-pakum ;)

      Delete
  4. Olakšala si mi izbor, sada želim samo pet njihovih paleta i ova je među njima... prelijepa jeeeeee!!!!


    <333333333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo 5?
      :D
      Poznato mi je to, apsolutno poznato :D

      Delete
  5. super izgleda, baš ima lijepe nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se :) sigurna sam da bi ti volela burgundy nijanse ;)

      Delete
  6. U pravo vreme. Danima vec razgledam sajt i pitam se sta dakupim. Mada moram priznati da me boje u paletama nekako ne privlace dovoljno da ih kupim, mozda cu pre kupti neku paletu rumenila. Ali jos se nisam odlucila. Tesko je odluciti se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja stvarno ne znam koliko sam sati provela na njihovoj stranici :D Jesi li videla novu Mermade paletu? Mislim da bi ti se svidela.
      Ja sam više tip nudiste :D pa su mi ovakve neutralne nijanse savršene.

      Delete
  7. Imam par njihovih paleta, odlična cijena i dobra kvaliteta. Obećala sam sebi da više neću kupovati palete ;)
    Look je prekrasan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, sećam se i ja takvog obećanja :D
      Nije išlo :)
      Hvala Marijana <3

      Delete
  8. I sama sam lutala po Pink Panda web stranici gledajući MUR palete i sve su mi bile toliko lijepe i nisam se moga odlučiti pa sam odustala od kupovine :D Ali svakako planiram kupiti jednu jer želim probati MUR sjenila o kojim sam pročitala puno pozitivnih komentara :D Divan look si napravila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamo je najbolje vratiti se hladne glave s jasno definisanim željama :D Inače, ode mast u propast :P i novčanik u promaju.
      Hvala :*

      Delete
  9. Ajme koja rezolucija posljednje slike - wow! Izgleda savrseno :) paleta je jako lijepa, hrpa je nosivih boja u njoj, tj. mislim da bi sve mogla svaki dan nositi, a to mi je najvažnije kod ovako velikih paleta :) cijena je stvarno ok za tu količinu...nisam još probala ništa od MR brenda, a nadam se da hoću uskoro.. :) slike su ti genijalne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zumbirala sam (to ti je ''zumirala'' po novom hahah) na max :D
      Gledala kako to radi Lilly Pebbles :D
      Hvala lepotice, sigurna sam da budeš i da će ti se svideti :*

      Delete
  10. Jako lijepo izgleda paleta, sviđa mi se baš.
    Fotke su ti ooodlične!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Đu :) A paleta ima sve preporuke, sad je i na sniženju na Pink Pandi :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig