23 June 2015

Keeping It Simple - Summer Iced Coffee Makeup Look :)

Hello lovely people and happy Summer to all of us who live in the northern hemisphere :) Today I was thinking about sharing one of the looks that I'm usually creating during Summer. It's pretty much minimal and discreetly emphasized, very easy to create and wear every day. In case you wonder if you have already seen this post somewhere, wonder no more- you did. I had the honor to be hosted on my friend's blog Roseybelle, so make sure to stop by and check out her work. Anyway, I am currently in this ''no makeup-minimal makeup-barely anything'' phase where I tend to let my skin breathe. This look is inspired with earth tones and coffee beans and I really hope you are going to like it and try to re-create it yourself. You can play with different color combinations, adding more vibrant shades under lower lashes (like purple, blue or green, to achieve the real Summer vibe), or maybe adding a bit of a darker brown/chocolate shade, blending it well in the outer corner of the lid to achieve more of cat-eyed look. It's really up to you :) I skipped the eyeliner, but added a bit of an eyeliner pen on the lower waterline to add a bit of a depth to the look.

Pozdrav dragi ljudi i srećan kalendarski početak leta :) svima nama koji živimo na predelima severne hemisfere. Danas sam odlučila sa vama podeliti jedan od look-ova koje obično kreiram i rado nosim leti. Ovaj look mogu svrstati u kategoriju minimalnih, diskretno naglašenih i svakodnevno nosivih, s obzirom da minimalnim nanošenjem šminke dobijate look koji neće biti neprimećen, a koža lica neće dobiti osećaj opterećenosti i gušenja količinom šminke. U slučaju da se pitate jeste li ovaj post već videli negde- da, jeste :) Draga Ivana s bloga Roseybelle ugostila me je na svojim online stranicama, pa vas pozivam da svratite do nje i vidite šta lepo ona radi i piše :)
Inače, trenutno sam u jednoj... nazovimo je ''nenašminkano-minimalno, jedva našminkanoj'' fazi gde se trudim kožu maksimalno rasteretiti, te je pustiti da diše. Ovo je atipično za mene jer obožavam ritual šminkanja, no vrućine su ubile svaku motivaciju i želju da budem kreativna, pa to kanališem na nekim drugim životnim poljima :) Ovaj look inspirisan je zemljanim tonovima i zrncima kave, pa se nadam da će vam se svideti, te da će vas inspirisati da i sami re-kreirate nešto slično. Možete se poigrati i drugačijim kombinacijama boja, možete ispod donjih trepavica dodati nešto življi spektar boja (predlog: ljubičaste, plave ili zelene nijanse se jako lepo slažu sa smeđom, a oku daju tu letnju vibru), a opcija je i dodavanje nešto tamnije nijanse (sive, tamno smeđe/čokoladne) na spoljašnji ugao kapka kako bi postigli nešto naglašeniji cat eye. Sve je na vama :) Ja sam ovaj put preskočila eyeliner, ali sam na donji waterline dodala olovku kako bih pogledu dala dublju dimenziju.
Products used/ Korišćeni proizvodi:
Face/Lice:
Lilly Lolo Mineral Foundation in Blondie & Barely Buff
Catrice Camouflage cream 010 Ivory
Eyebrows/Obrve:
Catrice Eyebrow Filler Perfecting & Shaping Gel
Eyes/Oči:
Makeup Revolution Flawless palette (shades soft glow, buff, highlife, molton chocolate, lowlite)
/click here for the palette review 
Catrice Absolute Matt Eyeshadow Palette in 010 Eyes Wide Matt (shade #4)
/click here for the palette review
Catrice Velvet Matt Smokey Eyes Pencil in 020 Avokhaki
L'oreal Volume Million Lashes So Couture mascara
Lips/Usne:
Essence Lip Liner 06 Soft Mauve

Makeup Tools/Kistovi:
ELF Kabuki brush (for mineral foundation)
Real Techniques Core set
Real Techniques Sculpting set /click here for the set review
Now tell me how do you like this look? What's your usual Summer makeup routine? // A sad mi napišite kako vam se dopao ovaj look? Koja je vaša uobičajena rutina šminkanja tokom vrelih, letnjih dana?

SHARE:

16 comments:

  1. Baš mi se sviđa naziv looka! :) Super izgleda a oči su ti *___* prekrasne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepotice :)
      Odličan je, jednostavan, a efektan makeup.
      I hvala za oči, one su moj adut ;)

      Delete
  2. Prelijepa si! I ta tvoja kosa......divota :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala jednako prelepa ženo :)
      A kosa je posebna priča :D

      Delete
  3. Da li bi mogla da napises recenziju pudera? Ja sam malo omasila nijansu, pa me zanimaju te tvoje 2.:)
    A i mislim da je odlican puder, za koji bas malo ljudi zna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno, do kraja meseca ću svakako napisati nekoliko rečenica. Jako je teško odrediti nijansu, naročito zbog manjka swatcheva online -.-
      Slažem se s tobom, ja sam oduševljena :)

      Delete
  4. Mnogo mi se sviđa, najviše volim da kombinujem smeđe nijanse. Ali boja očiju <3333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Milice :) Smeđe nijanse su uvek dobitna kombinacija, a odlično se slažu s jačim, vedrijim nijansama.
      Hvala ^^

      Delete
  5. Ovo ti je stvarno lijepo ispalo i uz oči odlično pristaje :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) Hvala Ivana i hvala veliko na pozivu za gostovanje na blogu <3

      Delete
  6. Super mi je look, jako mi se sviđa!!
    Ja sam u ljeti kao i ti :-)) Ne volim ljeto zbog tih vrućina, sparina. Živcira me strašno. U biti, volim ljeto sama kad sam na moru. Tada sve lakše izdržim. A šminka mi je u ljeti minimalistička. Tek toliko da prekrijem kakav prištić i koristim maskaru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maskara je uvek obavezna :) Mislim da je većini smanjena tolerancija prema okrutno vrelom Suncu i letu koje više nije što je bilo :D Sad zvučim kao stari ljudi :P

      Delete
  7. Sva si mi divna, ali koje oči!!!!!!! Stvarno se ne viđa često ova nijansa, predivne su!!! <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Hvala draga! Da, puno ljudi mi to kaže, a ja mislim kako su mi one glavni adut ;)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig