17 June 2015

Catrice Absolute Matt Eyeshadow Palette // 010 Eyes Wide Matt

After trying and using ''Frankie Rose To Hollywood'' palette (click here for the review) I just had to buy another one in matt. I was thinking about purchasing the Makeup Revolution Beyond Flawless palette, but did I really need 32 shades of matte? Nope. So Catrice came up to be the best solution.

Nakon isprobavanja i korišćenja ''Frankie Rose To Hollywood'' palete (klik na detaljnu recenziju) nisam mogla odoleti, te sam morala nabaviti i paletu s mat nijansama. Bila sam vrlo blizu kupovine Makeup Revolution Beyond Flawless palete, no na kraju sam shvatila kako zaista nemam potrebe za 32 mat nijanse, pa je odluka pala na Catrice paletu s prekrasnim nijansama u mat izdanju.
Six long-lasting and complementary matte shades with silky texture are perfectly wrapped up in palette made of plastic, decorated with golden letters in the front, and some product information on the back. Standard packaging, well made to withstand travelling and handling. 
Shades go from silky vanilla white up to the mid-dark gray, changing along the way into powdery vanilla pink, light taupe, light brown and dark brown. 
I am usually using first two shades to highlight the inner corner of the eye and the brow arch, third and fourth shades on the lid, even though the fourth one is amazing for the crease, and to be honest I am barely using the last two because at the moment I am having ''discreet/no makeup'' makeup moment :)
Pigmentation is pretty good, the best with shades 1, 2, 4, 5, while shades 3 and 4 are a bit more discreet, so you'll need to apply them in two coats or with eyeshadow enhancer base. Blending is good, they all do cooperate very well with eyeshadow brushes.

Šest dugotrajnih i komplementarnih mat nijansi, svilenkasto nežne teksture, smešteno je u paletu izrađenu od čvrste plastike, tako da bez problema izdrži rukovanje i transport. Paleta je s prednje strane dekorisana zlatnim, čistim fontom imena proizvoda, dok se sa stražnje strane mogu pronaći dodatne informacije poput predloga za nanošenje senki, te opisa proizvoda. 
Nijanse variraju od svilenkaste vanila bele do srednje zagasito sive, menjajući se od najsvetlije ka puderasto rozoj, svetloj taupe, svetlo smeđoj u tamno smeđu, te završava sivom. 
Najčešće koristim prve dve nijanse i to za posvetljivanje unutrašnjeg ugla oka, ili luka tik ispod obrva; treću i četvrtu nijansu nanosim na sredinu kapka, iako je četvrta nijansa odlična i za pregib, a biću vam iskrena i napisati kako najređe koristim preostale dve nijanse, petu i šestu, s obzirom da sam u nekakvom ''diskretnom/no makeup'' šminkerskom raspoloženju.
Pigmentacija palete je poprilično dobra, ako uzmemo u obzir da je drogerijskog ranga (ako bih je uporedila s novom L'oreal La Palette Nude, Catrice je definitivno puno bolja + daleko jeftinija!). Prema nekom mom sudu, najbolje su pigmentirane 1, 2, 5 i 6 nijansa, dok su nijanse 3 i 4 nešto više diskretnije, no uz dobru bazu koja pojačava nijansu senke, nema problema.
Sve nijanse se odlično blendaju i jako lepo sarađuju s kistovima za oči :)
Conclusion: I can and will gladly recommend this babe because it's perfect for all of us, matte eyeshadow lovers :) All the shades are usable and lovely looking, opening the eyes if you have time to play a little bit with them. This palette is available in local drugstores that sell Catrice cosmetics by the price of around 50kn/6,5€, but you can also find them on discounts (up to 50% in Kozmo, sometimes). I will also create few looks with it in the future, so stay tuned :)

Zaključak: Mogu i hoću vam od srca preporučiti ovu lepoticu zato što je jednostavno savršena za sve nas ljubitelje mat senki. Sve nijanse su nosive i upotrebljive u kreiranju dnevnog ili večernjeg look-a, a ukoliko se pažljivije poigrate, oku možete pružiti jednu sasvim drugačiju, otvoreniju dimenziju. Paleta je dostupna u svim drogerijama koje prodaju Catrice kozmetiku i to po ceni od oko 50kn/6,5€, s tim da se može pronaći i do u pola nižoj ceni (Kozmo sreda ili Kozmo vikend u Hrvatskoj). U budućnosti ću kreirati nekoliko look-ova koristeći ovu paletu, pa svakako svratite :)

Have you tried the Absolute Matt palette and how do you like Catrice eyeshadows so far? // Jeste li bile u prilici isprobati Absolute Matt paletu i kako vam se dopadaju Catrice senke uopšte? 



SHARE:

14 comments:

  1. Patim.
    Mama će u Temišvar u ponedeljak :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spisku pridruži: palete mat i frankie rose, mono senke, kamuflažu, avokhaki olovku, puder u peni i lakove :)
      Srećan put mami :)

      Delete
  2. Meni jedna od najdrazih. Ako ne koristim za celo oko, onda bar trecu ili cetvrtu za pregib u kombinaciji sa nekim sasvim drugim senkama i paletama :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjajna je, slažem se :) I drago mi je da delimo mišljenje :)

      Delete
  3. Odlične nijanse, baš mi treba neka dobra mat paleta pa vjerujem da će se ova pronači u košarici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako su lepe, sigurna sam da će ti se svideti :)

      Delete
  4. Meni se nikako nije dopala :/ nijanse nisu baš pigmentirane, ne znam da li je do mog primjerka ili nešto drugo, ali nisam baš zadovoljna. Nažalost, jer obožavam nude i mat sjenila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa inače ne bi smelo biti razlike, osim ako je u pitanju primerak koji nije skladišten kako treba... Šteta. Ja sam baš prezadovoljna, a vidi se i po swatchevima za koje sam samo jednom prstom prešla preko svake senke, što me je začudilo s obzirom da često trebam preći nekoliko puta kako bih uhvatila dovoljno proizvoda.

      Delete
    2. Da, mnogo se razlikuju tvoji i moji swatchevi. Ja sam se baš napatila dok sam ih swatchala i opet nisu ispale kako treba :/ a baš sam bila zagrijana za ovu paletu. Btw.slike su ti divne :)

      Delete
    3. Baš sam ih pogledala, deluju nekako ''brašnjivo'' :/ Tekstura mojih senki je baš mekana, svilena, divno se nanosi i blenda... hmm... ne znam gde si je kupila, ali obrati pažnju svakako na izgled sledeći put (da ne deluje poput krede... ne znam kako da objasnim to).

      Delete
  5. Jako lijepo izgleda. Škicnut ću je bolje :-))

    ReplyDelete
  6. hehe, teško mi je zamisliti da nisi u nekom raspoloženju za naglašavanje očiju :D ali treba malo odmoriti :D
    lijepa paleta, jednostavne, neutralne, matt boje :D sve što i sama tražim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, veruj mi, zna me uhvatiti tako ponekad... uopšte se ne šminkam :) To je zato što starim haha :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig