8 June 2015

After Summer, Sea, Sun! // Skincare Selection // By Uncle Abadash



*Uvod:
Davno, davno, u onim prvim mesecima pisanja bloga Crossing Beauty, u komentarima se pojavila jedna ptica :D Misteriozna, ako me baš pitate. Pretpostavljala sam da iza avatara stoji osoba ženskog pola (ne znam koji bi muškarac čitao moje ''new in'' & ''empties'' postove) i tako, dan za danom, komentar za komentarom, misteriozna osoba započela je pisanje svog bloga. Iza imena Uncle Abadash krije se jedna lepa, talentovana Nataša, a ona nam je za danas pripremila posve koristan i u letnjim mesecima neophodan post koji možete pročitati u nastavku.
Ukoliko vam se post svidi, pozivam vas da Natašu zapratite putem:

Facebook-a
Bloglovin'-a
Instagrama
Blog: Uncle Abadash
________________________________________________________________________________________
Prošle godine sam pukom srećom provela na na moru više od mesec dana. To je značilo i da sam morala da obratim dodatnu pažnju na zdravlje kože imajući u vidu toliku izloženost suncu. Kako nisam obdarena poštenom količinom pigmenta i lako gorim, vlasnica sam ogromne količine mladeža, pegica i hiperpigmentacija za mene je sunčanje nepreporučljivo, ali ja ipak volim more, sunce i toplotu. Kako da se zaštitim od sunca, a da ipak imam lepu boju nekako sam i shvatila, ali kako tu boju da održim dugo i da se koža ne ljušti? E to je bio proces, a rešenje je stiglo sasvim slučajno.
Mislim da već i ptičice na grani znaju koliko volim biljna ulja. Za lice, za telo, za kosu, za nokte... Obožavam njihova hranljiva svojstva i to što su toliko lepo uticala na moju mešovitu kožu. Tako sam, znajući koliko su praktična, koliko se sporo troše i koliko volim miris citrusa, odlučila da spakujem sebi nekoliko flašica ulja i zaboravim na mleka, losione i sve one mazalice koje se brzo upijaju, ne ostavljaju lep sjajan efekat na koži i nikad nisu dovoljno hidratantne.
Prvo sam u korpu zgrnula Weleda Citrus osvežavajuće ulje, u tamnoj bočici od stakla i zarezima sa strana protiv klizanja (detalj koji je očigledno vrlo bitan). Weleda je nemački organski brend kog krasi NaTrue sertifikat i zauzima prvo mesto u mojoj knjizi kada je nega tela u pitanju.
Sofi Grejp ulje za telo je bilo sledeće koje je samo uskočilo u korpu. Domaći (srpski) proizvod, potpuno prirodni sastav, vrlo pristupačna cena... Zašto da ne? Prvo sam koristila Weleda, a potom Sofi i pokazali su se jednako odličnim.
Oba ulja su prirodna, a
razlike su u kvalitetu sirovina, pakovanju, mirisu i naravno ceni.
Weleda je sertifikovano ulje, u zaštitnoj kvalitetnoj ambalaži, pravog osvežavajućeg citrusnog mirisa, kiselog i jasnog. Kao limunada. Dugo se zadržava na koži.
Sofi je u plastičnoj, dosta jeftinoj prozirnoj plastičnoj ambalaži, lepe kombinacije ulja, jako lepog slatkog mirisa, vrlo blagog koji se ne zadržava dugo na koži i grejp se tek jedva nazire.
Kako koristiti ulja za telo?
Nakon kupanja/tuširanja kada iscrpljena stignem sa plaže, nanosim ih na mokru kožu. Tako ga koža bolje apsorbuje i odeća neće biti umašćena. Kako ova ulja sadrže fotosenzitivne komponente, što znači da mogu oštetiti kožu u prisustvu sunca, nikako ih ne treba koristiti preko dana. No međutim, još jedna čar korišćenja ovakvih ulja tokom večeri i noći je što će vas komarci zaobilaziti u širokom luku. Etarska ulja nekih citrusa odbijaju insekte i desiće vam se verovatno isto što i meni – jedva po koji ubod i nema češanja!
Ali, hvalospevu nije kraj. Prvi put prošle godine koža mi se nije ljuštila. Tu i tamo je blago izgorela na nosiću, obrazu ili ramenu, ali do ljuštenja ipak nije došlo. Boja koju sam dobila dugo je trajala i bila ravnomerna. Koža je zaista bila u odličnom stanju.
Zato je moja preporuka za leto: piling dan dva pre sunčanja, visok stepen zaštite na suncu (što viši UVA pogotovo) i ulja za telo kao nega nakog sunčanja.

Weleda Citrus osvežavajuće ulje košta oko 1650 din/oko 14€ (100 ml).
Sofi Grejp ulje za telo košta oko 360 din/oko 3€ (110 ml).

Kojim sredstvima i na koji način štitite i negujete svoju kožu nakon izlaganja suncu?

Natasha Abadash :)

SHARE:

27 comments:

  1. Natašine postove s radošću čitam redovito!
    Poslije dolaska s mora kožu njegujem nekim hidratantnim mlijekom za tijelo. Voljela bih isprobati ova Weleda ulja za tijelo

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi je drago :)

      Ni ja nisam isprobala Weleda ulje za telo, ponajviše zbog citrusa koji baš i ne volim u preparativi, ali bih mu mogla dati šansu :) Naročito nakon ovako pozitivnog iskustva (naročito vezanog za komarce) :)

      Delete
    2. Hvala zbog toga Marijana :) To za komarce sam akcidentalno ukapirala - dečka su mi izgrizli zlotvori, a mene ništa. Čim sam shvatila da može biti povezano, počeo je i sam da se maže i spasao se :D Ali, i ne mora biti citrus, ko ne voli. Radi nege, rekla bih da će i druga biljna ulja savršeno da obave posao.

      Delete
  2. Lajkam odabir gošće ;)

    Zadnje dvije godine se nisam pretjerano kupala (u moru mislim :D :D) što zbog posla koji je bio u popodnevnoj smjeni, što zbog faksa :/ Ali ove godine to planiram nadoknaditi i već se mislim koje proizvode ću koristiti. Nekako je najvjerojatnije da će to biti Nuxe ulje( bez šljokica) i neka Green Girl mazalica. Naravno neće izostati ni šljokice u večernjim satima ;)

    Jedva čekam vidjeti tko nam sutra piše :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ''Nisam se kupala dve godine... ni ja ni moja deca'' :D
      Podsetila me tvoja rečenica na ultrapopularni klip s YouTube-a :P

      Baš mi je drago što ćeš se brčkati ove godine, molim te misli na mene :)
      Green Girl zlatno ulje mi je prekrasno, čak daleko lepše od Nuxe (samo moje mišljenje).

      Delete
    2. Hvala Ana :)
      Nisi se kupala dve godine :D stvarno "perinač" momenat :D hahahahaa
      Meni je želja da doprem nekako do Green Girl stvarčica, imam već dve na listi čim bude mogla do Srbije da dostavlja. Baš sam čula puno pohvala o njenim proizvodima.

      Delete
  3. Nataša je sjajna devojka, kreativno biće, unosi sebe u ovo što radi. Nije komercijala, ne trudi se da bude ono što nije.
    Doktor za dobru sliku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsolutno se slažem i volela bih jednog dana biti u prilici sa svim dragim blogericama iz matične mi zemlje :D naći se i popričati, družiti se.
      Nataša rules!

      Delete
    2. Vas dve devojke uvek imate najlepše reči. I najpodsticajnije :) Zaista bi bilo divno da se sretnemo, okupimo i ne zaklapamo :* P.S. Hvala vam puno <3

      Delete
  4. Bravo za Natašu i probijanje leda :D
    Ja imam sreće ili nesreću da sam svijetle puti i ne gorim, ali ni ne dobijem boju, tako da je meni isto bila na suncu ili ne... Inače volim kad je toplo pa ne izbjegavam plažu, ali uvijek se mackam i sakrijem ispod suncobrana :D Nakon sunčanja najviše mi pašu suha ulja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nas dve smo onda iste :D
      Što se tiče tena, a na plaži me se može videti od jeseni do početka leta :D
      Naopaka sam skroz, znam.

      Mislim da je Nataša dala odlične preporuke.
      Hvala ti puno na komentaru :)

      Delete
    2. Hvala Mona :) Bi mi toplo oko srca kad sam shvatila da ću biti icebreaker (a i inače sam dežurna po tom aspektu). Pridružujem se društvu pod suncobranom :)

      Delete
  5. Malo je reći da obožavam Natašu iako je nisam još uvek upoznala :D
    Njen blog me zaintrigirao zbog imena prvenstveno (gotičarka u meni), zatim sam nastavila da je pratim zbog izuzetno kvalitetnog sadržaja i savršene fotografije :D

    Jako je loše što sam prilično kasno počela da uopšte štitim svoju kožu od sunca. Generalno ne volim leto i more, preferiram da ostanem u hladu uvek ali kada treba da izadjem ne izlazim bez SPF od 50. Weledino ulje mi je na wish listi već neko vreme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skroz te razumem, i meni je hladovina draža.
      SPF slabo koristim jer mi se koža sva zalepi i umasti i budem si bljak, najradije bih je ogulila :D
      Sad čekam da se u prodaji pojavi Eucerin gel krema, odmah ću kupiti s faktorom 50.

      Ja bih sela za jedan sto s tobom i Natašom. I još par cura. Pod uslovom da nas šminkaš. Tj mene, za ostale je nebitno hahaha :D :*

      Delete
    2. Ilona lepoto, hvala ti :) Ima da sednemo jednom bar, zaista je red :D

      Delete
  6. Već 15 min buljim u slike, tekst ću pročitati kasnije :D
    Jedva čekam vidjeti sljedeće gošće. Nataša je zakon! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeeej! Ma znala sam ja ;) hehe
      Nataša je super cura i sad će se 100% uobraziti kad pročita komentare :P

      Delete
    2. Ljudi stvarno, ako se uobrazim kriviću vas :D Hvala Marina i ja jedva čekam da vidim s kim se sve družimo.

      Delete
  7. Odlicna tema - velika sam zaljubljenica u ulja! Weledino mjerkam vec jako dugo i apsolutno vjerujem da je krasno dok je velika steta sto nemam priliku isprobati i Sofi ulje. Bude li se pruzila prilika, necu oklijevati! Veeelika podrska i mnogo ljubavi za domacicu i goscu ♥ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo bi lepo da Sofi pređe granice Srbije, imaju odlične sapune, jako su kreativni... Weledu nemoj da propustiš, bilo šta da je u pitanju. Puno poljubaca šaljem :****

      Delete
    2. Ja baš jako želim njihove sapune :) Jako, jako, jako :D

      Delete
  8. Post ti je divan,ovo ulje bih rado probala,posebno zbog mojih problema sa kozom nogu,puno te pozdravljam i nastavi sa ovako divnim recenzijama.

    ReplyDelete
  9. Tako mi je drago da je Nataša izabrala temu upravo o uljima koje i sama jako volim i koristim obilno:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah da znam Martina, delimo istu ljubav :) I meni je drago da možeš da se pronađeš u mojim pisanjima ;)

      Delete
  10. Meni se baš svidio ovaj post. Moram priznati da nisam primjetila ovu djevojku ni njezin blog, zato je ovo predstavljanje super zanimljivo. Weleda mi ima odlične gelove za tuširanje. Ulje nisam isprobala, a kako ih volim koristiti, vjerujem da će doći na red :-)

    ReplyDelete
  11. Weledini su gelovi za tuširanje baš nekeko drugačiji. Skoro pa uživanje i za telo i za um :) Ulja su fantastična, bilo koja da probaš, a ima baš za različite potrebe širok izbor. Hvala na čitanju Đurđice :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig