12 June 2015

Absolute Frankie Rose To... La Vie En Rose! :) // By Roseybelle


Razmišljajući o ideji sedmice meni najdražih blogerica, nije postojala mogućnost da izostavim, pre svega jako dragu osobu, a potom i odličnu autorku bloga Roseybelle. Ivana je u moj život ušla potpuno neplanirano, spontano i jako sam zahvalna što je tu. Inspirativna, elokventna, zabavna (nasmejala me je bezbroj puta), kreativna, osoba koju sam imala čast upoznati onako kako treba :) Na svom blogu obrađuje različite teme, od recenzija preparative i dekorative, lifestyle postova, ali i savršenih, maštovitih look-ova koje možete i morate pogledati na njenom You Tube kanalu. Roseybelle ima sve ono što jedna moderna dama želi i treba. Ivana danas piše o prelepoj paleti koju sam i sama nedavno recenzirala (klik na recenziju), ali je uvek dobro ovakve proizvode sagledati iz više uglova, iskustava. Nakon što pročitate post, pozivam vas da Ivanu zapratite i putem društvenih mreža:

Blog: Roseybelle
________________________________________________________________________________________
Hello to all the readers of the Crossing Beauty blog and thanks once again to the dearest Misha for inviting me to be her guest here today! In this collaboration post I've decided to review one of my latest favorites in the makeup world - the Catrice Absolute Rose palette.
This palette (also known as the "Frankie Rose To Hollywood" and "La Vie En Rose") is the newest beauty in the Catrice makeup collection dedicated to this spring/summer time. It amazed me at first because it resembles my beloved Naked 3 so much, but then again, it's much smaller and lighter, easier to carry around. As far as the design goes, I love the rose gold engraved letters on the box and I'm glad they decided to add them to this whole rosey delight. 

Pozdravljam sve čitatelje Crossing Beauty bloga i još jednom zahvaljujem dragoj Mishi što me izabrala za gošću u današnjem postu! A za temu ovog gostujućeg, odnosno suradničkog posta, izabrala sam jedan od najdražih nedavnih noviteta - Catrice Absolute Rose paletu. Ova paleta, koja ponegdje nosi i naziv "Frankie Rose To Hollywood" i "La Vie En Rose", jedna je od novijih predmeta u Catrice kolekcijama posvećenim sezoni proljeće/ljeto. Na prvu mi se svidjela i odmah sam ju poželjela imati; s obzirom da toliko nalikuje na dragu Naked 3 koju obožavam. Catrice paleta manjeg je i jednostavnijeg dizajna, stane uistinu u svaku torbicu i odlična je za osobe koje često putuju. Što se tiče samog dizajna, jako su mi se svidjela slova u boji ružičastog zlata koja se presijavaju na svjetlosti i još više doprinose ovom ružičastom bogatstvu.
Absolute Rose palette comes in six shades - two of them matte and four shimmering - and with a lovely double-faced brush that is actually not bad at all. I love the fifth shade the most because it's quite pigmented and looks amazing when applied to eyelids. The overall pigmentation is not bad, but it's not perfect either - however, all shades are very buildable and can be made better with primers, more layers and some effort. I think it's much, much better than the standard Catrice mono eyeshadows, but then again, I know people are getting spoiled with Urban Decay and similar brands although you have to realize the price-quality relationship here: and for this price, I'm absolutely stunned by these colors!

Absolute Rose paleta dolazi nam u šest nijansi - dvije mat i četiri shimmer/sjajne te s divnom dvostranom četkicom/kistom koji je nadasve praktičan i kvalitetan. Najviše mi se sviđa peta nijansa jer je nekako najpigmentiranija i odlično izgleda nanesena na kapke. Sveukupni dojam oko pigmentacije nije loš, ali nije ni izvanredan - no treba reći da su sve nijanse vrlo nadogradive, mogu se dosta popraviti bazama/primerima, višeslojnom aplikacijom i uz malo truda. Mislim da je paleta puno kvalitetnija po tom pitanju od standardnih mono Catrice sjenila, ali možda se i varam ili sam subjektivno opčinjena njenom ljepotom - kako god, znam da su ljude dosta razmazile Urban Decay palete sjenila koje jesu savršene, ali opet pogledajmo ovdje omjer cijene i kvalitete - za ovu cijenu, više sam nego zadovoljna ovim bojama!
As I already mentioned, my favorite is the fifth rose taupe shade - it looks much like my beloved "nooner" by Urban Decay. The first shade is a bit less pigmented and it can be used to highlight certain areas only. The others are really depending on the primer - with its help, they can look quite nice, and without such help, they're a bit less visible, but I don't mind it at all, actually it's really fun to play with these colors, especially in combination with some black eyeliner! The price for the Catrice Absolute Rose palette is ~ 5$ (39,90 kn).

Kao što sam već spomenula, najdraža mi je predzadnja taupe sivkasto roza nijansa - podsjeća me dosta na "nooner" od Urban Decaya. Prva nijansa je nekako najmanje pigmentirana i može se koristiti kao highlighter za određena područja, ali kao sjenilo je ipak preblijeda za mene. Ostale jako ovise o primeru - s njegovom pomoći dobivaju na snazi, a bez njega su ipak nešto slabije vidljivosti. Iskreno, ovo mi uopće ne smeta i mislim da se radi o super paleti za svakodnevne potrebe, posebno u kombinaciji s crnim tušem za oči! Cijena Catrice Absolute Rose palete je 39,90 kuna.
*PR Post



SHARE:

12 comments:

  1. Ajme na tvom blogu mi slike izgledaju bolje nego kod mene haha :D bas mi se sviđa kako je post ispao, u grafickom smislu :) hvala ti na lijepim rijecima - i meni je drago da smo usle jedna drugoj u zivot i da smo se upoznale kako jesmo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Ma nije moguće!
      Hvala ti što si pristala na ovaj eksperiment, moje je zadovoljstvo što si tu :*

      Delete
  2. Prelijepa mi je ova paleta i da, i meni je najdraža predzadnja nijansa koja je baš onakva kakvu najčešće koristim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno su ga pogodili s tom zadnjom :D

      Delete
  3. Paleta je prekrasna, citam da su sve devojke zadovoljne njom, moram da je nabavim sto pre. :D

    ReplyDelete
  4. baš sam kod Ivane sad komentirala :D a ovdje bih dodala da je slika cvijeća baš lijepa haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A hvala ti :) to su mamine ruže iz vrta :D

      Delete
  5. Nasa draga Ivana ♥ I bas mi ova paletica ide uz nju i cjelokupnu rosey tematiku koju tako dobro nosi :)
    Divan post, divna autorka i divna saradnja :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Selma draga :*** ne mogu ja maknuti od rosey tema haha :)) love you!

      Delete
  6. Roseybelle ♥
    Ova paleta mi je *-* i baš mi pristaje uz Ivanu :) Čitala sam dosta negativnih iskustava o Catrice paletama i njihovoj pigmentaciji, ali koliko vidim ovoj pigmentacija nije uopće toooliko loša. Možda joj i ja dam šansu :)

    ReplyDelete
  7. Pa ovo su skroz Roseybelle boje :) Mi svi kukamo što nemamo Catrice, i ova paleta stvarno uopšte ne izgleda loše. Sviđaju mi se najviše poslednje dve nijanse. Šta da dodam... Još jedna sjajna i pomalo drugačija blogerka koju pratim.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig