20 May 2015

When You Are Feeling Oh So Special!


Have you ever fell in love so deeply, profoundly, that you couldn't just get enough of it? I did! And it's a palette! Don't laugh, I am pretty good considering that I'm make up obsessed person. But the thing is I don't really get too attached. Unless it's Sleek. And unless it's Oh So Special palette! This babe is so gorgeous and necessary! I am buying it for the second time (it's a palette, it's not something you'll just deplete in a month, but yeah, I did hit that pan(s) twice!). The one, the guilty one for my Sleek addiction is, again- ladies and gentlemen- Vesna from Beauty and Mess :)
This gorgeous palette comes in a cardboard box, very typical for all Sleek's goodies, it's quality made and filled with all the information about the product. I think mine had a little bit of a bumpy road, so it arrived a bit scratched, but nothing scary. Still looking and doing it's job pretty good.

Jeste li se ikada zaljubili jako i duboko, toliko da se niste mogli zasititi (nagledati, napipati, namirisati... ok, ovo sad izgleda potpuno kinky, ali neću brisati jer ne znam kako drugačije da preformulišem misao :D)? Ja jesam! I to u paletu! Nemojte se smejati, poprilično sam dobra ako uzmemo u obzir opsesiju šminkom i svim tim prekrasnim, ulepšavajućim proizvodima. No činjenica je da se ne vezujem previše za iste, jednostavno mi se dopadnu, kupim ih, koristim neko vreme i većinom na polovini odustanem (ni malo pohvalno, bacanje novca- reći će neko, ali to je gorka istina o meni). No, priča poprima sasvim drugačiju dimenziju kad se radi o Sleek-ovoj Oh So Special paleti! Ova paleta je toliko prekrasna i preko potrebna! Primerak o kome vam pišem danas kupila sam po drugi put, a sveukupno ovo bi bila treća paleta (prva je bila rođendanski poklon) :) (uzmite u obzir da se radi o paleti, dakle skupu senki poprilično pristojne gramaže- nije nešto što bi potrošili u mesec dana, ali ponosim se činjenicom da sam dvema Specijalkama dotakla dno!). Još jednom ću se zahvaliti osobi odgovornoj za moju duboko razvijenu Sleek ovisnost- Vesni s bloga Beauty and Mess :)
Ova prekrasna paleta dolazi zaštićena kartonskom kutijom, vrlo tipičnoj za Sleek, dosta čvrstoj i kvalitetnoj. Na kutiji se nalaze sve potrebne informacije o proizvodu o kojima neću previše pisati, no možete ih videti na fotkama niže. Čini se kako je moja dobila nekoliko ogrebotina usput, ali ništa strašno. I dalje izgleda i obavlja svoju funkciju dobro.
Kutije inače bacam, no kod Sleek proizvoda ih nastojim čuvati s obzirom da je ambalaža takva da na sebe strašno voli privlačiti otiske, što nije baš oku ugodno.
Palette contains 12 eyeshadows in marvelous shades, all named uniquely. 7 out of 12 have matte and satin finish, and the rest 5 are glittery, pearly or metallic. If you ask me, this palette has the perfect proportion of matte and sheer eyeshadows. 
It also contains included double applicator, but as you know, I am not using those almost never. 
All shades blend like a dream, so easily and evenly. Pigmentation is absolutely gorgeous and I am using the eyeshadow base only when I'm applying them for some important, all-day-lasting events. Otherwise I am wearing them alone and they still look so good. I like how there is no creasing or fading of the color during the day. 
My favorite shades and the ones I am using mostly are:
- Bow: matte shade with satin finish; I usually apply this one on the inner corner of the eye, just to emphasize the look and make my eyes look brighter; sometimes I apply it on the arch underneath brows because it highlights the area pretty good.
- Organza, Gift Basket, Gateau, The Mail: three pearly and one matte shade, all perfectly made to look good on the lid; I'm applying those in the center of the lid, blending them gently on each side.
- Boxed, Wrapped Up: my ultimate favorites for the crease; two matte, browny-taupe shades.
- Glitz, Celebrate: using them only in special occasions, when I want my eyes to have that deeper, more seductive dimension :)
- Pamper, Ribbon: not using them so often, but sometimes I spread them as blending gradation between shades.
- Noir: the only one I am using and loving as the eyeliner, usualy mix it with few drops of eye drops and it looks so good, doesn't smudge or fade away.

Paleta sadrži 12 senki u prekrasnim nijansama, imenovanim unikatnim nazivima. 7 od 12 nijansi imaju mat, satenski finiš, dok je preostalih 5 nijansi sjajnog, bisernog ili metalik finiša. Ako biste me pitali, rekla bih vam kako ova paleta sadrži savršen omer mat i prozračno-sjajnih nijansi.
U paleti se nalazi i dvostrani spužvasti aplikator, no kao što znate ja takve aplikatore ne koristim skoro pa nikada. Sve nijanse se blendaju kao san, lako i jednako. Pigmentacija je apsolutno predivna, toliko dobra da bazu za senke koristim isključivo i samo onda kad odlazim na jako važne događaje, svečanosti koje će potrajati celi dan, čisto sigurnosti radi. 
Bez problema ih nosim potpuno samostalno jer izgledaju i na kapku traju do trenutka uklanjanja makeup-a. Dopada mi se što se senke ne truse, ne nakupljaju u upregibu oka, niti gube pigmentaciju tokom dana.
Meni najdraže nijanse koje najčešće koristim su:
- Bow: mat nijansa sa satenskim završetkom; ovu nijansu uglavnom nanosim na unutrašnji ugao kapka kako bih posvetlila i vizualno otvorila pogled; ponekad i na luk ispod obrve kako bih posvetlila taj region :) što ova nijansa radi odlično.
Organza, Gift Basket, Gateau, The Mail: tri biserno sjajne i jedna nijansa s mat završetkom, svaka savršeno dizajnirana da izgleda prelepo na kapku; inače ih nanosim na sredinu kapka te blendam sa obe strane kako bi se fino uklopile u celu priču.
Boxed, Wrapped Up: favoriti za pregib kapka; dve mat, smeđe-taupe nijanse.
Glitz, Celebrate: koristim u posebnijim prilikama, kada oku želim dati dubinu i zavodljiviji ton :)
Pamper, Ribbon: ne koristim često zbog toga što inače ne koristim roze nijanse, ali ih umem naneti na prelaze izmešu dve nijanse, te izblendati tako da dobijem finu gradaciju boja.
Noir: jedina senka koju volim i uživam koristiti umesto eyeliner-a, obično na kosi kist nakapam par kapi za oči, te pomešam sa senkom kako bih dobila savršenu, odlično pigmentovanu liniju; dopada mi se što se ne razmazuje i ne gubi pigmentaciju tokom dana.
Swatches below are photographed under the direct sunlight, just to show you the proper amount of glitter in glittery shades :) Bow, somehow, looks like it doesn't have pigment at all, but it does. 

Swatchevi niže fotografisani su na direktnom sunčevom svetlu kako bih vam što realnije prikazala sav tak glitter u senkama koje ga sadrže. Bow nekako izgleda kao da nema nikakvu pigmentaciju, no bez brige- to je do moje krasne kamere :) 
I must admit I was a bit worried... well, maybe better to say surprised after buying this, the last one palette because the previous two had different imprinted pattern and visually shades looked a bit different. But since I still have the remains of the same, but previously bought Oh So Special palette, after comparing there was no reason to worry. They are the same, just differently patterned. 
I would highly recommend you buying this gorgeous because it contains all those, all-day-every-day wearable shades and it's a complete thing! I bought mine online, on Sleek's page for the price of 10€ and it arrived in less than 5 days, if I recall right. 
Final score would be 10/10!
Now tell me have you tried Oh So Special palette, or any other Sleek's palette and what is your opinion about them?

Moram priznati kako sam prilikom otvaranja ovog, poslednjeg kupljenog primerka bila mrvicu zabrinuta pošto su prethodne dve imale drugačiji utisnuti uzorak u svaku senku (malene kockice, ako se neko ko je kupovao ranije seća). Dakle, delovale su vizualno drugačije. No kako još uvek imam ostataka određenih nijansi iz prethodne palete, napravila sam poređenje te došla do zaključka da su nijanse potpuno iste, tako da razloga za brigu nema :)
Od srca bih preporučila kupovinu ove prekrasnoće zato što sadrži sve nosive nijanse, za svaku priliku i zaista je kompletna stvar. Ja sam svoje kupovala online, na Sleek-ovoj oficijelnoj stranici, po ceni od 10€. Dostava iz UK-a trajala je manje od 5 dana, ako se dobro sećam :)
Konačna ocena ove savršeno izbalanisrane palete bila bi 10/10!
A sad mi pišite, jeste li već isprobale Sleek-ovu Oh So Special paletu, ili neku drugu paletu iz istog ranga? Kako vam se dopada? 

Do čitanja!


SHARE:

26 comments:

  1. Nisam još probala niti jednu Sleek paletu (sram me bilo), ali ova mi je definitivno najljepša :)
    3 palete si potrošila?! TRI?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Od 2012. pa do sada 2 ukupno, ovo je treća :)
      Kako si me samo nasmejala sada, mogu ti zamisliti izraz lica :D
      Kad odlučiš probati, veruj mi- nećeš požaliti, savršene su.

      Delete
  2. Ja toliko volim Sleek senke da ne mogu da opišem svoju ljubav :D
    Pored toga što su jeftine su daleko kvalitetnije od nekih MAC senki recimo 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skroz se slažem, kvalitet Sleek proizvoda je neupitan!
      A cene su presmešne i dostupne svima.
      Meni je apsurdno više plaćati ime, a držati fige za kvalitet, pa sam verna Sleek-u :)

      Delete
  3. Nemam ni jednu paletu, ali Oh so special merkam odavno. Privremeno odustala od kupovine jer sam kod tetke imala priliku da probam jednu neutralnu Sleek paletu (ne sećam se imena), i poprilično sam se razočarala pigmentacijom većine senki. Evo sad opet mislim o njoj! :D Inače, stvarno ne znam u cemu je bio štos sa tom paletom jer nigde nikada nisam čula ništa loše o Sleek senkama, ali eto...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo, ne bih znala. Od paleta sam probala jedino Oh So Special i kao što se da primetiti, toliko mi je dobra da nemam potrebe za ostalima :) Mada, i mene kopka s vremena na vreme da probam :)
      Ako se odlučiš na kupovinu, nadam se da ćeš biti jednako zadovoljna kao i ja što sam :) Savršena je.

      Delete
  4. Uh, treća paleta :o :D Ali dobro, razumijem jer je divna i neodoljiva i... Uvijek ruka ide prema ovoj paleti i sve su zanemarene jer ovdje imam sve što trebam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) upravo tako!
      Savršena je i nekad se pitam zašto uopšte kupujem senke, pored ove lepotice.
      No uzmimo u obzir da sam eyeshadow addict, okoreli stupanj, nema leka :D

      Delete
  5. Treća :O do sada nisam probala niti jednu Sleek paletu, ali rumenila mnogo volim :) izgleda da ću i ja ubrzo da pokleknem i naručim barem jednu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poklekni :D nećeš se pokajati, divne su :)

      Delete
  6. Imam, probala, pisala o njoj, i takođe se zaljubila! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čitala sam, fora su mi swatchevi, no blogger je opet nešto komplikovao taj dan, pa mi nije hteo prihvatiti komentar -.-
      Drago mi je da se i tebi dopada :)

      Delete
  7. Sleek ima stvarno prekrasne palete i barem jedna bude kad-tad moja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno, jedna od onih ''must have'' stvari u životu :)

      Delete
  8. Divana je :D Općenito Sleek palete sjenila su sve tolike lijepei svaka je posebna da bi ih najrađe sve imala :D Imam Strom i obožavam ju, a trenutno čekam da joj se pridruži nova članica In Del Mar Vol II :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelepa je i Storm, da :)
      Jako!
      Ma sve su prelepe, uf! :D

      Delete
  9. Ajmeee bit će da si se stvarno zaljubila kad koristiš već treću :P To mi se još nije dogodilo, kad kupim takav proizvod znam da ću ga imati zauvijek (odnosno dok se ne pokvari :D) Divna je stvarno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako, ovo je baš ljubav :)
      Hvala ti, imaš moje preporuke za ovu lepoticu :)

      Delete
  10. Hajde jedan look sa ovom paletom....za našu ljuuuuubaaaaaav :)))

    ReplyDelete
  11. Predivna je, nisam koristila sleek palete, ali mi je na WL v2 matte, a možda nabavim i ovu jer stvarno sadrži nijanse nosive svaki dan . Još sam pod dojmom da ti je ovo treća paleta :) uu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, izgleda mi da sam sve iznenadila :D
      Nisam si mogla pomoći, prekrasna je.
      Tebi želim da što pre precrtaš V2 s WL ;)

      Delete
  12. Treća paleta? :O
    Svaka čast, onda je vrijedna svake kupovine :) Ali, stvarno je divna kada je gledam, dopada mi se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da :) Treća :)
      Hvala i apsolutno se slažem- vredna je, najvrednija :)
      Ne može se ne dopadati, pa pogledaj je samo! :)

      Delete
  13. Ideš mala!!! Treća kažeš?! :-)
    Predivna je zaista tako da ajde, opravdano što je treća. Nisam još ništa isprobala, moram i to jednom isprobati :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup! :)
      Obavezno, prekrasna je :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig