14 May 2015

The Beauty Blogger Tag!


Nakon silnih recenzija šarenih, prekrasnih proizvoda, razmišljala sam kako da razbijem monotoniju (yup, ovo je beauty blog i logičan sled događaja je hrpa tekstova o preparativi i makeup-u...), pa sam se setila taga u kome me je označila prekrasna Ena s bloga Arkona Make Up and More. Eni hvala od srca, naročito zato što je Crossing Beauty blog svrstala u sebi najdraže, što posebno hrani moj ego :D
Šalu na stranu, u nastavku ću odgovoriti na 7 pitanja kroz koja ćete moću pobliže upoznati neka moja razmišljanja o bloganju, pa krenimo!

1. Zašto si počela pisati blog i koliko dugo se baviš ovim poslom?
- S bloganjem sam zvanično započela u avgustu (23.8.) 2013. Još malo pa ćemo napuniti dve godine! :) A zašto? Hm... nema tu puno mudrosti. 2013. je bila prekretnica u puno stvari, godina kreativnog zatajenja, a kako sam osoba koja se mora izraziti na neki način, odlučila sam spojiti ljubav prema kozmetici, znanje o istoj, te ljubav prema pisanju i sve to obuhvatiti pod okriljem ovog bloga. Bez očekivanja, ambicija, dugoročnih planova, jednostavno sam započela s pisanjem. Bloganje ne mogu nazvati poslom, pošto bih posao automatski povezala s radnim vremenom, hrpom obaveza koje ne pružaju uvek vrhunsko ili ikakvo zadovoljstvo, iako često oduzima više radnih sati nego regularan posao (verovali ili ne, možda se čini kao pis of kejk, ali nije). Bloganje je, po meni, hobi i utočište koje delim sa ljudima koje pokreću iste strasti, isto ''gorivo''. Ljubav i poštovanje prema kozmetici, njena moć da utiče na zdravlje i kompletan izgled, način života, način na koji poimamo sebe i svet oko sebe.

2. Koji su bili prvi blogovi koje si redovno pratila?
- Moram biti iskrena, te napisati kako je moje ozbiljno interesovanje za beauty blogove i You Tube beauty kanale započelo dosta kasno, čini mi se da sam tek napunila 26 godina. No to ne znači da se pre toga nisam zanimala različitim beauty temama. Blogovi i blogerice koje sam tada religiozno pratila bili su: sestre Chapman (Pixiwoo) koje i danas jako volim, neponovljiva, boginja šminkanja i beskrajno harizmatična Lisa Eldridge koja je make up guru u pravom smislu reči (svaka čast svima, ali Lisa je otac, sin i sveti duh :D),  zatim simpatičnu Katie s bloga Katie's Beauty Blog, neponovljivu, umirujuću i šarmantnu Karimu s bloga Shameless Fripperies koja ima i svoj You Tube kanal. Od blogera sa domaće scene pratila sam SmashinBeauty i Beauty & Mess (iz ovog online stalk-anja izrodilo se jedno zanimljivo i sad već 4 godine dugo prijateljstvo s Vesnom :) kojoj mašem ako čita ovaj post! Mah-mah!). Nakon toga sam zapratila puno više domaćih blogova, s obzirom da je od 2013. blogerska ''scena'' zaista procvetala :) 

3. Koji je bio prvi proizvod koji si kupila čitajući recenzije blogerica? Je li proizvod opravdao tvoja očekivanja?
- Prva ''ozbiljnija'' kupovina potaknuta pozitivnim utiscima blogerica- Real Techniques Travel Essentials set koji i danas koristim i volim jako, jako! Definitivno sam prezadovoljna kupovinom i kolekciju sam odavno dopunila ostalim kistovima. Sve pohvale, i sam ih često preporučim :)

4. Navedi pet stvari koje su ti najdraže kod vođenja beauty bloga?
- Konstantno upoznavanje s novim terminima, učenje, širenje znanja o sastojcima, brendovima i filozofiji njihovog rada i postojanja. Moram priznati kako kupovina kozmetike više nije puka igra i kupljenje bilo čega s polica, što sam radila u mlađim danima :) i ponosim se sobom zbog toga! Takođe, puno sam naučila o kodovima, kreiranju template-a, te neke informatičke i dizajnerske cake koje su mi ranije bile potpuna nepoznanica.  Kreativno izražavanje kroz pisanje o nečemu na prvi pogled banalnom, nepotrebnom, a opet i te kako dominantnom- sveprisutnoj dekorativi i preparativi. Fotografija, koju inače obožavam, ali slikati proizvod na način da ga se što vernije prikaže čitaocima... nekada se čini nemogućom misijom. Mislim da sam postala puno strpljivija i više fokusirana na detalje od kad fotkam za blog. Komunikacija s čitaocima i uzajamno poverenje koje nema cenu. Na imidžu bloga radi se mesecima, godinama i stečena lojalnost čitatelja je neprocenjivi blagoslov koji se vremenom samo umnožava. Komunikacija s brendovima- iako se na početku činila dalekom poput Meseca, moram priznati da se ova priča postepeno razvijala i, što se mene tiče, u pravom smeru, s minimalnim neugodnim situacijama. Bitno je znati postaviti se i odrediti razvojni put bloga. Dalje je sve puno lakše.

5. Što si naučila od kada pišeš blog?
- Uff... bilo bi ovde materijala za jednu knjigu. Naučila sam puno toga. Neke stvari sam već spomenula. Naučila sam biti strpljivija, objektivnija i ne padati u vatru nakon prvog dojma (bio on pozitivan ili negativan). Dakle, strpljenje je majka mudrosti. Naučila sam da blog može pružiti instant sreću, ali i permanentno lošu stvar ukoliko niste svoji, individualni, originalni. Naučila sam puno o ljudima, svaka komunikacija na blogu i oko njega može se slobodno povezati sa studijom slučaja na različite teme. Puno je pojedinaca koji prate trend bloganja, jednako kao što bi pratili trend nošenja Air Max patika (sezona, dve i 'ajd' ti ćao u kantu!). Puno je i onih koji kopiraju i bez srama pod svojim imenom objavljuju tuđi trud i rad, ali to me ne čudi previše jer se celi svet temelji na kopiranju još od nastanka točka. Najbitnija lekcija koju sam naučila u 21. mesecu bloganja je da treba biti svoj, iskren, ne treba juriti i galamiti na sve i svakoga, treba graditi imidž postepeno i celokupnu blogersku priču razvijati na način da ima smisao i temu. Takođe, ne treba biti bahat i nekulturan jer u konačnici dobijate ono što dajete. Karma se odlično implementira i na Internetu ;)
U konačnici, biti bloger ne znači biti superstar! To je hobi, većina nas ima regularne poslove, fakultete, srednje škole, decu, životinje i šta sve ne :D

Jednako kao da volite cveće, niste baštovan ;)

6. Šta se kod tebe promenilo od kad pišeš blog?
- Specifična, kakva jesam, moram vam napisati kako je blog bio jedan od puno okidača da se u životu rešim izuzetnog tereta, nečega što je pretilo da me uguši. Blog mi je otvorio oči u pogledu kreativnosti i nekih zapostavljenih ljubavi što me je podsetilo na neizmernu radost koju nisam dugo osećala. Nisam se promenila karakterno ili fizički :) Mrvicu mi je utanjio novčanik, ali ništa strašno :) (yeah, nastavi se tešiti :D). Često puta sam svedočila izjavama blogera kako ih ovaj hobi guši, steže, maltretira i šta sve ne... no mislim da je u konačnici sve onako kako si sami postavimo. Ako se moj um i biće ikada osete ugroženo od strane bloga, prestaću ga pisati :) No drama.

7. Imaš li savet za sve one koji nameravaju pisati beauty blog?
- U stvari imam! (nakon dugačke pauze između ''nemam'' i ''možda bih i imala...'').
Budite svoji, dragi ljudi. Znam da je kliše, ali budite svoji. Ako već želite podeliti sa svetom nešto, podelite kap sebe, unesite dašak svežeg vazduha! Nemojte leteti i tražiti pažnju, verujte mi- doći će sve na svoje. Sve što se rodi preko noći, umire s prvim jutarnjim svetlom (danas sam posebno inspirisana za poetsko izražavanje). Budite kulturni i zapamtite da sve što je na Internetu, makar na par sekundi- na Internetu je zauvek. 
Pisanjem bloga bilo koje tematike ne pišete samo o npr. kozmetici, već delimično i o sebi ;)
Napravite plan, sad imate i više nego previše materijala za proučavanje i sagledavanje smera u kome želite da se vaš blog kreće. Nemojte se porediti s drugima (naročito ne možete porediti svoj početak s nečijom sredinom!) samo ćete osedeti pre :) Udahnite duboko i zaronite, ako to budete radili predano, vredno i uz ljubav, verujte- biće to jedno krasno putovanje.
Ja ni ovaj put neću označiti nekoga posebno, s obzirom da sam u veeelikom zaostatku s odgovorom na tag. Ono što ću učiniti jeste pozvati sve vas koji post pročitate, da sa mnom i ostatkom sveta podelite svoje dojmove na moje odgovore, te mi napišete kako vi doživljavate beauty blogove.
Hvala na čitanju, šaljem puse svima, gde god da ste!

Fotografije: Pinterest


SHARE:

16 comments:

  1. I treba da ti hrani ego, makar malo!!! <3


    :)))))))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  2. Ah ovaj tag mi je najdraži od svih za čitanje jer su neke blogerice rekle takooo divne stvari. I ja sam tagirana, ali ga nisam napisala jer mislim da nemam što pametno za reći. Baš divno, inspirirala si me :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kako nemaš? Nemoj to više nikada napisati, svako ima nešto za reći :)
      Napiši, rado ću pročitati :)

      Delete
  3. Tek sam pokrenula, pa volim čitati ovakve postove, puno mi pomažu, jer nađem stvarno korisne savjete :)
    Tvoj blog mi je jedan među omiljenima, svaki put se iznova vraćam. Radiš odlične fotografije, vidi se na njima da je dosta truda uloženo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Sara, hvala od srca. To su velike reči koje nose i veliku odgovornost :)
      Čitam tvoj blog rado i želim ti da u svom hobiju pronađeš dovoljno kreativne inspiracije, želje za boljitkom, napredovanjem, da naučiš puno korisnih stvari, te upoznaš i ostvariš saradnje sa svim krasnim brendovima.

      Delete
  4. Jako si pametno sve rekla. <3 I podsjetila si me da i ja moram odraditi ovaj tag, totalno sam ga zaboravila a super mi je! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, hvala :)
      Bilo bi dobro, da :) Mene uvek zanimaju razmišljanja ljudi na temu nečega prema čemu delimo istu ljubav :)

      Delete
  5. Mislim da je kod pisanja bloga najvažnije davati sve od sebe, a biti strpljiv i nemati visoka očekivanja. Tad se uloženi trud najbolje vraća. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina. Ja bih još dodala- ne opterećivati se drugima, ne upoređivati se u smislu inferiornosti i nadmudrivanja.
      :)

      Delete
  6. Bravo! Nista sto gusi nema mjesta ni u mom zivotu - ako vec imam slobodu volje (a itekako se nadam da je imam!) onda cu uciniti sve u svojoj moci da u svom zivotu poslozim sto bolje, kvalitetnije i pozitivnije stvari. Sve dok me blog cini sretnom (zamal' ne rekoh i ja njega haha), druziti cemo se ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da je imaš i trebaš raditi samo onako i ono što čini da se osećaš zadovoljno i dobro.
      Ja se u širokom krugu mičem od drame, a opšte poznata stvar je da- gde su žene, tu je skalp hahah :D

      Delete
  7. Bravo Misho!!! Divno si odgovorila. Pogleć, zato te i volim čitati. :-))
    Ja sam u biti jako kasno počela pratiti blogove. Stara sam, hihihi. Počela sam ih pratiti oko svoje tridesete, a sad mi je tricet i dva leta :-)) Nije da me nije zanimala kozmetika, je itekako, ali jednostavno nisam toliko pratila blogove. Što me zanimalo, to sam si pronašla i pročitala. Prvi blog koji sam počela pratiti je Beauty & Mess, zaista su mi divne i Vesna i Martina. Kako sam počela čitati njih, tako sam počela gledati i neke druge blogove. Imam nekoliko koje sam izabrala po nekom svom odabiru. Neke pratim baš baš redovito, vrebam doslovce, hihihih, a neke malo manje ali ih uvijek škicnem. Istina da ima i hrpa njih koje nisam uopće pogledala. Sve u svemu, volim kad iza napisanog teksta pršti ljubav prema tome što se radi, kad je osoba svoja, a to se itekako iz teksta vidi, kad zrači ono nešto...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Đu <3

      Vrebator :D haha Dobar izraz skroz!
      Svako za sebe treba odabrati ono što mu najbolje odgovara i uživati, bez opterećenja.
      Hvala ti od srca :)

      Delete
  8. Odlični odgovori, ništa manje nisam očekivala od tebe, Bez ljubavi prema onome što radiš nema uspjeha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Martina :)
      Sve si napisala, apsolutno se slažem :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig