30 May 2015

Preparative Takeover #5 // Bocassy Paris Serum // Strong, Firming & Hydrating- Does It Really Work?


Bez obzira na tip kože, dehidratacija je pojava koja pogađa sve. Gubitak ili nemogućnost kože da zadrži vlagu rezultira generalno lošim izgledom koji se ogleda u suvoj, ispucaloj, neuglednoj, ispijenoj, naboranoj, sve u svemu- ne reprezentativnoj koži. Inače, od kad više pažnje posvećujem biranju preparative, naglasak je uvek na temeljnoj i konkretnoj hidrataciji kao glavnom pomoćniku kože u borbi protiv starenja, te postizanju sveukupnog zdravog izgleda. Već sam dosadna s tim, ali moram ponoviti da- ma koliko skupa ili brendirana šminka, neće izgledati lepo na koži koja nije negovana. Serumi su odavno sastavni deo rutine moje nege, volim ih zbog laganije, brzoupijajuće teksture, te osećaja koji ostavljaju na koži. Upravo zato bilo je nemoguće ne isprobati naveliko hvaljeni serum i ne tako novog brenda na hrvatskom tržištu- Bocassy Paris
Zanimljivo je, za one koji to možda ne znaju, napomenuti kako iza brenda Bocassy Paris stoji Hrvatica, Marina Mustapić, koja je s francuskim partnerima pokrenula brand koji svoju proizvodnju bazira u Hrvatskoj. Kako sam u Hrvatskoj već 5 godina, ponosna sam činjenicom da se u mojoj državi rađaju krasni projekti od kojih na kraju svi imamo koristi :)
Od nedavno Bocassy Paris proizvodi dostupni su i u Srbiji, a nadam se da tu neće stati, s obzirom da se radi o preparatima koji će u vrlo kratkom roku osvojiti kožu, ali i srce.
No da se ja posvetim serumu :) Kao što ste primetili, ovaj proizvod upakovan je u usku, visoku kutiju crvene boje, ispisanu minimalističkim fontom koji me jako podseća na nešto što sam već negde videla, no svakako mi se dopada. Deluje sofisticirano, elegantno, kao da nije ''još jedan u nizu drogerijskih proizvoda''. Ima nešto posebno u dizajniranju ambalaže što me osvaja i nije uvek nužno da ista bude ukrašena, šarena, hi-tech, nekada je dovoljno da bude jednostavna, a efektna. Oko mi je odmah ulovilo citat na vrhu kutije- izuzetno drag detalj koji je osvežio celu priču o proizvodu (negde sam pročitala kako ih Marina svojeručno piše, ali vas molim da to ne uzimate za 100% tačnu informaciju, svašta se piše po internetu :); ako je tako- svaka čast!). 
Na poleđini se nalazi spisak sastojaka na osnovu koga možemo zaključiti da se osnova proizvoda bazira na kombinaciji biljnih sastojaka (maslinovo ulje koje vlaži i neguje kožu; kakao i shea maslac koji sadrže moćna antioksidativna svojstva, štite kožu, jačaju njenu strukturu i povećavaju joj volumen; zeleni čaj koji jača mikrocirkulaciju, te štiti od slobodnih radikala i prvih znakova starenja; koren gaveza koji sadrži alantoin, te pomaže revitalizaciju kože; piskavica ili grčko seme, sastojak koji pomaže ujednačavanje površine kože, zaglađuje sitne linije, daje koži dodatnu elastičnost; anis, odgovoran za eliminaciju viška i balans masnoće u koži, odličan je za akne i tretiranje masne kože; kamilica koja omekšava i smiruje kožu; kofein odgovoran za učvršćivanje i zatezanje kože, bogat anti-oksidansima i odličan u borbi protiv starenja kože; aloe vera koja se ponaša poput prirodnog štita kože, te sprečava gubitak vlage, čini je glatkom i sjajnom; neven kao biljka širokog medicinskog dejstva, podstiče ćelijski metabolizam i regeneraciju tkiva) i vitamina (A, E i B koji su neophodni za postizanje tonusa kože, njenu punoću i mladalački izgled).
Sam serum smešten je u visoku, okruglu, staklenu bočicu sa plastičnom pumpicom. Moram pohvaliti kvalitet unutrašnje ambalaže, s obzirom da u 3 meseca korišćenja nisam primetila nikakve probleme sa plastičnim delom, što često ume biti slučaj. Dakle, kod mene sve funkcioniše besprekorno.
Formula seruma je dosta zanimljiva, niti previše tekuća, niti previše gusta. Zaista prava zlatna sredina. Za kompletno lice i vrat potrebne su mi 2-3 pumpice, s tim da trebate uzeti u obzir kako ja treću pumpicu istisnem iz čistih hedonističkih razloga :)
Jednostavno volim taj osećaj na koži.
Serum se odlično razmazuje, utrljavanjem u kožu oseti se koliko je lagan, a opet efektan jer hidratacijski efekat započinje te iste sekunde nakon nanošenja. Upija se u roku od maksimalnih 5 minuta, makar je tako na mojoj mešovitoj koži.
Miris seruma je prisutan i meni osobno je najdominantniji herbalni momenat s naglaskom na maslinovo ulje i neven, ali računajte na to kako moj nos registruje jako čudne note :) Miris se ne zadržava dugo nakon nanošenja, no svakako je ugodan za sva čula.
Proizvod, kako sam i ranije napisala, koristim preko 3 meseca i jako sam zadovoljna učinkom na kožu. Pre kupovine pročitala sam puno recenzija koje mi i nisu bile od velike pomoći, s obzirom da niti jedna nije bila bazirana na nekom dužem korišćenju proizvoda (što je opet u redu s obzirom na ''starost'' brenda). Nakon 3 meseca mogu vam napisati sledeće; moja koža je trenutno u odličnom stanju, a kad napišem trenutno ne mislim na poslednjih 10 dana, već na nekoliko meseci unazad. Ova situacija rezultat je ogromnih promena u načinu prehrane (izbacila sam šećer, ulje, aditive), te načinu nege i izboru preparative koju koristim. Ovaj serum definitivno nije u rangu (naj)jeftinijih proizvoda, no smatram kako vredi svakog novčića (za 50 ml treba izdvojiti 179,90kn/oko 24€). Zašto? Kao hidratantni proizvod, ovaj serum odlično radi svoj posao. Koža je dugotrajno nahranjena, svilena, fina i vizualno lepša i punija nego bez seruma (zaključak baziram na osobnom iskustvu). Odličan je kao deo noćne nege (svakako bih preporučila i dodatnu kremu preko seruma ukoliko je koža izrazito dehidrirana i suva), a sasvim dovoljan kao proizvod za dnevnu negu i odlična baza za šminku za sve nas sa mešovitom kožom. Na koži ne ostavlja lepljiv film (iako sam u početku bila mrvicu skeptična zbog prisustva mešavine pantenola, maslaca i maslinovog ulja), već se fino i relativno brzo upija. Na licu mi nije izazvao nikakav nered, iritacije ili neugodne senzacije, nanosila sam ga čak i na okoloočnu regiju (ne ciljano, ali nisam baš pazila prilikom nanošenja) i nisam primetila nikakvo kontra-delovanje. Proizvodom sam vrlo zadovoljna i smatram ga pametnom kupovinom :)
Kako sam pri dnu bočice, planiram ga kupiti ponovo, ali s korišćenjem nastaviti tek od jeseni pošto mi se koža inače ume zasititi brzo, naročito seruma.

Da li ste imali priliku isprobati Bocassy proizvode i kako vam se čini ovaj brend? 
Do narednog puta!


SHARE:

12 comments:

  1. DOSTUPNI SU OD NEKI DAN I U BiH. JA DOŽIVJELA NAPAD KAD SAM ČULA... ONO ŽELIM SVE DA PROBAM. SERUM JE PRVI NA SPISKU!!!!!



    :DDDDDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično! Evo, sad znaš kakav je serum, a i ostali proizvodi su odlični :)

      Delete
  2. Ovaj serum je nešto predivno, slažem se, no mene je totalno očarala dnevna krema :D sve u svemu odličan brend :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dnevna krema mi je sledeća na spisku za kupovinu, s obzirom da ste je svi nahvalili :D

      Delete
  3. Obećala sam sebi davno da će biti moj kad tad :) A sada imam realne šanse da ostvarim taj plan, konačno su dostupni u Srbiji a hidratacije nikad dosta ;) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toliko mi je drago što su i tu dostupni; proizvodi su zaista jako dobri i obavezno piši utiske ako isprobaš nešto :)

      Delete
  4. Još davno sam potrošila ovaj serum i stvarno se radi o jednom jako kvalitetnom proizvodu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si i ti zadovoljna, dobra preporuka je zlata vredna :)

      Delete
  5. Trenutno ga koristim i obožavam ga. Stvarno odlično hiddratizira kožu, a budući da koristim proizvode protiv akni koji mi lagano isušuju kožu ubacila sam i njega kao dio jutarnje postave. Otkad ga koristim lice mi izgleda odlično :) Stvarno odličan, odličan proizvod

    ReplyDelete
  6. Samo čitam hvale o ovom serumu, a isto tako i o kremi. Ja sam imala tester kreme, nekoliko vrećica koje sam si pretrpala u lončić i imala za nekih desetak dana korištenja. Meni su se pojavili sitni prištići za vrijeme korištenja. Odmah sam povezala s tom kremom. I tako odustala općenito od kupovine ovog branda. Ne znam, možda je bilo premalo vremena da bi mogla više reći, ali kako su mi se baš izbacali sitni, sitni prištići, pripisala sam ih baš toj kremi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. S obzirom da nisi napisala koja je krema u pitanju (dnevna, noćna), ja ne mogu sad o sastojcima puno, ali bih svakako u razmatranje uključila više faktora- period u mesecu, sveopšte stanje kože, koji su još preparati bili uključeni u rutinu nege (možda si isprobavala još neki novitet?), kontaminaciju teglice, koliko su stari testeri (često se na njima ne vidi datum, bravo za proizvođače istih!) itd. Ja bih ti savetovala da sledeći put kremu nanosiš lokalno, na jednoj regiji lica (najčešće se preporučuje odmah kraj uha, tako da obuhvatiš obraz i niže ka bradi, dakle područje poput luka). Ako se reakcija ponovi- onda je do kreme.
      Inače serum je dosta lagan, jako prija koži, u sastavu ne vidim ništa komedogenog ili prištić-wise karaktera.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig