26 May 2015

Preparative Takeover #2 // Ziaja Sensitive Skin Micellar Water & Firming Night Cream


Ziaja, by far very well known drugstore brand recently launched few new products with very interesting, and I must say very promising statements. Since my experience with their Goat's milk body lotion was very good and I recommend it sincerely, it was expected my curiosity wanting to try something else too, so I picked up two face care products from their Sensitive line: Micellar water and firming night cream. After a bit less then a month of using these two, read my opinion(s) below.

Ziaja, do sada već naveliko poznat drogerijski dostupan brend preparativne kozmetike, nedavno je lansirao nekoliko noviteta sa vrlo zanimljivim i moram priznati obećavajućim tvrdnjama. S obzirom na vrlo pozitivno iskustvo s njihovim losionom za telo ''Kozije mleko'' :) koji svima od srca preporučujem (odlična tekstura, razmaziv, brzo se upija i fino hrani kožu), bilo je nekako očekivano da će moju radoznalost probuditi želja za isprobavanjem još nečega od ovog brenda, tako da sam odabrala dva noviteta iz Sensitive linije za negu lica: micelarnu vodu i učvršćujuću noćnu kremu. Nakon malo manje od mesec dana korišćenja, niže možete pročitati skup utisaka.
Sensitive Skin Micellar Water- as part of my regular face cleaning, one of the last steps is micellar water. What I expect from this product is to collect possible makeup residues after face washing and to be gentle to my combination skin. 
Ziaja's Sensitive Skin Micellar Water comes in a lovely transparent blue-ish plastic bottle, sealed with white plastic cap. It contains 200ml of the micellar water that is transparent and doesn't contain very pronounced scent. It smells some-like water with slightly added citrus. I had a bit of a trouble with first few time using the bottle, the cap was so strongly sealed, I could barely open it properly. 
How does it work/Effect on the skin- Ziaja claims that this product contains only the essential components of the formula, which is very interesting statement that could be understood in many ways. It's made to gently removes makeup, effectively cleanses the skin and softens the epidermis. What you'll notice is big zero right at the bottom of the front side that stands right beside: parabens, alcohol and perfume. But is it true?

Sensitive Skin Micellar Water- kao deo rutine nege i čišćenja lica, upotreba micelarne vode je jedan od poslednjih koraka. Ono što od ovakvog proizvoda očekujem je da pokupi sve moguće ostatke šminke nakon umivanja, a da pritom bude nežan prema mojoj kombinovanoj koži.
Ziaja's Sensitive Skin Micellar Water dolazi u simpatičnoj bočici izrađenoj od plavičaste, transparentne plastike, s belim plastičnim zatvaračem na vrhu. Bočica sadrži 200ml micelarne vode koja je sama po sebi bezbojna, transparentna i nema neki posebno izražen miris. Ako bih ga morala uporediti s nečim, najviše me podseća na vodu s malo dodanog citrusa. Na početku sam imala problema s otvaranjem kapice zatvarača, pa sam ga morala u potpunosti odšrafiti, te micelarnu dozirati kroz široko grlo na boci. Kasnije se ovaj problem rešio jer sam kapicu doslovno na silu povukla, te je malo olabavila. 
Kako ovaj proizvod funkcioniše/Efekat na koži- Ziaja tvrdi da ovaj proizvod sadrži samo esencijalne komponente formule, a dosadašnje iskustvo s preparativom pokazalo je kako se ovakve tvrdnje mogu posmatrati i doživeti dvojako. Ova vodica kreirana je tako da nežno ukloni šminku, efektivno očisti kožu i omekša epitel kako bi koža bila spremna za dalju negu. Ono što ćete primetiti je velika nula na frontalnom delu očice uz koju stoji kako proizvod ne sadrži parabene, alkohol niti parfem. Da li je zaista tako?
My opinion- what I first noticed with this micellar water was how it doesn't really remove makeup very effectively, and we are talking about only the residues after I washed my face very thoroughly. Meaning, all I needed to re-remove were black marks around the eyes and possibly some of the foundation leftovers. It smudged and just replaced the whole mess from one side to another. So, in terms of gentle- it's gentle to makeup. But far away from being gentle to my eyes! This thing stings so badly! When we look at the ingredients list, the stinging may come from Propylene Glycol (even though the claims stand that this one is minimally toxic and irritating, chances are still possible), DMDM Hydantoin (I'm meeting this one for the first time in a product of this type, and from what I remember from the chemistry classes- this baby can cause allergic dermatitis), Citric Acid (even though it's been used as a Ph adjusting agent, it may irritate the eye). 
Conclusion- I wouldn't really recommend this product because it didn't do anything for me, except the eye stinging, which I wasn't expecting. There are far better micellar solutions available, than this one. So, I won't be buying it again.

Moje mišljenje- ono što sam primetila prvi i svaki naredni put je kako ova micelarna zapravo uopšte ne uklanja šminku, odnosno to čini dosta loše, i to čak i nakon što sam temeljno umila lice. Dakle, sve što od micelarne inače trebam jeste da nakon umivanja samo pokupi moguće zaostatka maskare i pudera, nikada šminku ne skidam direktno micelarnom (nije mi higijenski i neuredno je). Ova micelarna doslovno radi ''presipanje iz šupljeg u prazno'', odnosno premeštanje i mrljanje ostataka šminke po licu. U pogledu njene nežnosti- da, složiću se kako je nežna, ali prema šminki. Ne prema koži. Ovo čudo strašno peče oči! Ako bi malo bolje pogledali sastojke, peckanje bi moglo proizaći od prisustva Propilen Glikola (iako je minimalno toksičan, ovaj sastojak ima iritirajuće agense u sebi i moguće je da tako deluje na oči), DMDM Hydantion-a (inače, ovaj sastojam srećem prvi put u micelarnoj i uopšte u proizvodima koje sam koristila za negu lica, a ako se dobro sećam časova hemije- ovaj sastojak ima svoje prstiće u pojavi alergijskog dermatitisa), Citric Acid (limunska kiselina, kako je od milja zovemo :), inače se koristi kao Ph balansirajući agens, no može iritirati oko).
Zaključak- Zaista ne bih preporučila ovaj proizvod zato što, u mom slučaju nije napravio ništa korisno. Osim peckanja za oči i nepotrebnih suza. Mislim da se na policama drogerija mogu pronaći daleko bolje micelarne vode (moja omiljena, Garnier na primer...). Dakle, ovaj proizvod više neću kupovati.
Ziaja Sensitive Skin Firming Night Cream- second one I picked up, designed to (there's the whole list):
• Eliminates redness and burning sensation of the epidermis providing an immediate effect of soothing compress.
• Reduces roughness, dryness and excessive flaking.
• Increases the density of the connective tissue.
• Regenerates, firms and smooths the skin.
• Reduces wrinkles and prevents premature skin ageing.
• Replenishes the deficiency of lipids.
• Strengthens and restores skin protective barrier.
PROVEN EFFECTIVENESS*
The soothing effectiveness of cream results from main active ingredient activity – antileukine 6.
• increased skin hydration: 35%
• reduced transepidermal water loss: 6%
* results proven in in-vivo tests after 28-day treatment
(*information taken from Ziaja UK page)
This one comes in a tube of 50ml volume, protected with super-cute-holo effect cardboard box. Things this emulsion promises are very serious and I was using it closely to those 28 days, so keep reading to find out does it really work.

Ziaja Sensitive Skin učvršćujuća noćna krema- drugi proizvod iz Sensitive linije, dizajniran tako da (a niže je celi spisak obećanja i tvrdnji):
• Eliminiše crvenilo i osećaj žarenja na koži, obezbeujući momentalni efekat umirujućeg obloga
• Redukuje grubu, suvu i ispucalu kožu
• Povećava gustoću vezivnog tkiva
• Obnavlja, učvršćuje i zaglađuje kožu
• Redukuje bore i prevremeno starenje kože
• Zamenjuje nedostatak lipida
• Jača i obnavlja zaštitnu barijeru kože
DOKAZANA EFEKTIVNOST*
Umirujući efekat na kožu potiče iz glavnog aktivnog sastojka- antileukina 6
• povećava hidrataciju kože 35%
• smanjuje gubitak transepidermalne vode za 6%
* rezultati su dokazani in-vitro testiranjem u trajanju od 28 dana
(* informacije preuzete sa zvanične stranice Ziaja UK)
Ova emulzija dolazi u plastičnoj tubi zapremnine 50ml, dodatno zaštićena super simpatičnom kartonskom kutijom koja na prednjoj strani ima ljubičasti holo-efekat. Tvrdnje koje stoje iza ove emulzije su obećavajuće i dosta ozbiljne, tako da sam je koristila u prethodnih 25 dana, svaki dan, a niže ćete pronaći moje rezultate.
Very light, well spreading formula makes this emulsion soak into the skin within 5 minutes without leaving sticky or greasy trace. I am using it as a part of my bed/night time routine and must say how pleased I am with it's effect on the skin. My skin is visibly brighter, more hydrated, my usually dry cheeks feel much more gentle and there are no drying patches. Also, I had a sunburning trouble (I got sunburned while in the garden, my back were lobster red) and this emulsion really helped the redness calms down within 3 days- and believe me, it was a bad condition. 
Antileukine 6- something I'm meeting with for the first time is biological protection factor from algae Laminaria ochloreuca, corn oil triglycerides, ceramides, phitosphyngosine, cholesterol, EFA's of macadamia and cotton oil, squalane, hyaluronic acid. 
It really soothes the skin, making it feel and look hydrated, healthy and bright. 
I haven't noticed any firming effects, but my skin is in... let's say still good shape, so I might not be the best candidate to prove this.

Veoma lagana, lako razmaziva formula čini da se ova emulzija upije u kožu unutar 5 minuta bez ostavljanja masnih ili lepljivih tragova. Koristim je kao deo večernje rutine nege i moram reći kako sam zadovoljna njenim efektom na kožu. Moja koža postala je vizualno svežija, blistavija, hidrirana, a inače suvi obrazi su puno nežniji i mekaniji na dodir, bez suvih delova. Pre nekoliko dana sam izgorela (u bašti, onog poslednjeg sunčanog dana pre ove kiše, pocrvenela sam po leđima kao jastog), a ova emulzija je zaista pomogla da se opeklina smiri i povuče u roku od 3 dana.
Antileukin 6- glavni aktivni sastojak emulzije i nešto s čim se susrećem po prvi put je biološki zaštitni faktor od alge Laminaria ochloreuca, triglicerida iz kukuruznog ulja, ceramida, phitosphyngosine-a, holesterola, esencijalnih masnih kiselina ulja makadamije i pamka, skvalana i hijaluronske kiseline. 
Zaista moram pohvaliti umirujući efekat emulzije.
Nisam primetila učvršćujući efekat na koži, no s obzirom na moje godine (30) i stanje kože, mislim da nisam najadekvatniji kandidat.
I would definitely recommend this emulsion as every day solution, and also one of those summer helpers when the skin tends to get sunburned or irritated I haven't noticed any irritations caused by this cream, so it's really one good, complete product.
You can find it in local drugstores under the price of around 7€.

Moja definitivna preporuka ide ovoj emulziji kao svakodnevnom rešenju za hidriranu, zdravu kožu, ali i kao savršenog pomoćnika u predstojećim letnjim danima, kada koža ume biti iziritirana delovanjem Sunca. Prilikom korišćenja ove emulzije nisam primetila nikakve iritacije na koži, što je u konačnici čini dobrim i kvalitetnim proizvodom. 
Emulziju možete pronaći u lokalnim drogerijama po ceni od oko 7€.

Jeste li probali proizvode iz Sensitive Skin linije i kako vam se dopadaju?
Do narednog puta,


SHARE:

16 comments:

  1. Dođoh sa Pinteresta, zainteresovalo me je pakovanje :)
    Mislim da ću kremicu probati. Micelarnu ću preskočiti, našla sam već onu koja mi odlično odgovara i držim se toga.
    Moja prva micelarna je bila Ziaja sa nekim ekstraktom masline, čini mi se. Uglavnom, pakovanje je istog oblika kao i kod ove, i definitivno imaju problem sa zatvaračem, jer sam ja baš muku mučila sa otvaranjem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro je za znati problem sa zatvaračem, ovo je moja prva i poslednja Ziaja micelarna :)
      Kremom sam zadovoljna, a nadam se da ćeš i ti biti :) Svakako javi utiske, uvek me zanima povratna reakcija :)

      P.S. Videla sam hrpu notifikacija s Pinteresta :D
      Hvala :*

      Delete
  2. Odličan post! :) Kako sam taman pri kraju s Olivalovim tonikom (njega koristim kao onaj završni korak u čišćenju lica), planirala sam sad opet uzeti neku micelarnu, jer me taj tonik ostavio više-manje ravnodušnom, pa mi je za oko zapela Biobazina micelarna, jer njihovu kozmetiku naprosto obožavam i što god sam probala, ništa me još nije iznevjerilo - npr njihova Sensitive univerzalna krema od kamilice je krema kojoj se nekako uvijek vratim na kraju i za nju jedinu mogu reći da mi je stvarno fantastična, i osjetim njeno djelovanje na koži, i koža mi se ne "umori" od nje čak ni nakon dugotrajnog korištenja.

    Probala sam nedavno i sve tri Olivalove kremice iz linije sa smiljem - dnevna i noćna su mi pri samom kraju, i iako su mi na prvu bile baš odlične, vrlo brzo mi je dojam splasnuo i na kraju sam ostala ravnodušna i sad jedva čekam da ih potrošim, a u međuvremenu sam taman počela i sa korištenjem regenerativne kreme iz iste linije i ona mi se čini daleko bolja od ove prve dvije. Ne znam je li moguće da se koža jednostavno umori tako od nekog proizvoda ili u čemu bude stvar pa da taj neki efekt potpuno izostane, ali eto, baš mi je bilo žao jer mi se sviđaju teksturice tih kremica, a miris pogotovo. Kad sam vidjela da tako počinju biti "mlake", uzela sam pauzu od njih i vratila se Biobazinoj Sensitive kremi od kamilice, ali onda kad sam nakon nekog vremena došla nazad na Olival, opet je bilo bez veze..

    Općenito me uvijek zanimalo koliko je preporučljivo "miješati" proizvode, ne u smislu da u jednom danu koristim 7 različitih krema nego u kraćem razdoblju izmjenjujem nekoliko proizvoda? Jer sam probala to sve na nekoliko načina, i uglavnom ne bi bilo neke promjene - ako mi je neki proizvod bezvezan, bio bi takav bez obzira na koji način ga koristim.

    Što se tiče Ziaje, nisam još probala ništa njihovo pa uvijek sa zanimanjem pročitam recenziju bilo kojeg njihovog proizvoda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga H, hvala puno na opsežnom komentaru i pohvalama :)

      Preporuka pre kupovine Biobazine micelarne je da dobro pročitaš sastav, mnoge devojke žalile su se na peckanje u predelu oka, što nije ni malo neugodno.
      Ja sam prezadovoljna Garnierovom (sa rozim poklopcem) i odlična je alternativa Biodermi.

      Uvek postoji ocija da se koža zasiti određenog proizvoda, kad je preporučljivo napraviti prekid i zamenu. Isto tako velika je mogućnost da tvojoj koži ne odgovara ili ne treba to što nudi određena krema po sastavu, pa zato izostane efekat.
      Mislim da svaka žena, ukoliko to ne može samostalno, treba posetiti dermatologa koji će odrediti tip i potrebe kože- a potrebe se menjaju s godinama i te kako!
      Na pitanje o mešanju mogu dati neki opšti odgovor, s obzirom da je potrebno poznavati tip kože, pproblematiku, željeno ciljano delovanje i preparat.
      Ja nisam dermatolog, kozmetičar ili slično, ali znam da sastav treba pažljivo čitati- osim što će ti uštedeti hrpu novca, spasiće kožu od nepotrebih ataka svim i svačim.
      Ukoliko ti određeni preparat prija i vidiš da deluje- ne menjaj dok koža to ne kaže. Kad vidiš da upotreba preparata rezultira nakupljanjem sebuma, da izostaje bilo kakva funkcija, to je trenutak za rotaciju. On može doći za 7 ili 77 dana :D
      Slušaj svoju kožu :)

      Delete
    2. Hvala ti na super odgovoru, slažem se sa svim tim što si rekla, i u biti se time i vodim - slušam kožu, i ne forsiram ništa od proizvoda. A što se tiče mielarni, Garnierovu sam jednu potrošila i bila mi je onako "meh", ok uglavnom, ali ne znam zašto mi se nije sviđao osjećaj na koži. A za Biobazu sam čula da su tabori podijeljeni - ili je užasna ili je odlična, i iskreno ne znam što bih očekivala, jer unatoč mojoj jogunastoj i osjetljivoj koži sklonoj isušivanju, nikada nisam imala loše reakcije na bilo koji proizvod (u vidu crvenila, peckanja, ili prištića) i ne znam uopće koji bi mi sastojak eventualno mogao iritirati kožu, pa mi se čini da će to s Biobazom malo biti kockanje. :D

      Delete
  3. Eh i mene je privlačila micelarna, sreća pročita post pa ću izbjeći kupovinu :-) Hvalaaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, drago mi je ako sam pomogla :*

      Delete
  4. Šteta za micelarnu, nekako me je privlačila ta plava boja. Držaću se ipak proverenih stvari. :)

    ReplyDelete
  5. Odlična recenzija draga i hvala na upozorenju jer ću micelarnu zaobići u širokom luku. Slažem se s tobom oko Garnier micelarne, meni je to najbolja micelarna drogerijskog ranga koju sam probala, iako još nisam probala Mixu za koju sam čula same pohvale :D Što se tiče Ziaja proizvoda, koristila sam samo losion i gel za tuširanje iz linije agran i losion mi je ok, dok megel isušivao, tako da ne znam što da mislim o njihovim proizvodima, nekako sam ravnodušna :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, zadovoljstvo je moje.
      Baš sam razmišljala nakon objave ove recenzije koliko mi proizvoda zapravo isprobamo... ali mi je super znati da mogu nekome skrenuti pozornost na ono što je vredno novca, te ono što je zaista bez ikakve veze s namenom :)
      Razumem taj osećaj ravnodušnosti, onda te prati i uglavnom je to dominirajuća emocija prema tom i tom brendu :)
      Treba se držati proverenih stvari :)

      Delete
  6. Kad sam vidjela slike, odmah me na prvu privukla micelarna. Ambalaža mi je baš simpa, ta plavičasta bočica. Nisam ništa isprobala njihovo za lice. Samo za tijelo i ruke. Moja prijateljica obožava liniju od kozjeg mlijeka, tako sam u biti i išla isprobati tu liniju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Micelarna se u mom slučaju pokazala simpatičnom jedino po ambalaži, sve ostalo je zaista promašaj.
      Možda su moja očekivanja previsoka?
      Ne znam :)
      Linija kozije mleko je odlična, koristim losion za telo i stvarno je fantazija :)

      Delete
  7. baš me sada mami ova noćna krema, te ju možda kupim kada potrošim Oriflameovu koju koristim trenutno :)
    Nekako mi se njena ambalaža jako dopada :D
    i kako volim lagane formule stavljati na lice preko noći i sviđa mi se opisani učinak na tvoju kožu, vjerujem da ću je kupiti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Drago mi je da ti se dopada, odlična je i meni se pokazala savršenom prilikom lečenja opekotine. A i kao noćna nega je dosta dobra.
      Ako isprobaš, javi :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig