25 May 2015

Preparative Takeover #1 // AlpStories Crossing Beauty's Shower Power

Approximately 15 days ago, scrolling up and down Facebook wall, my eyes caught one notice: AlpStories offering an opportunity to all their dear customers to create shower gel by themselves, according to their needs and desires, absolutely free. That instant moment turned on the alarm of reminder in my mind where I was collecting all those ''brands/products I must try'' information, so in just few clicks I was creating my very own, blog-wise named shower gel! :) AlpStories is relatively new/young brand here in Croatia, representing the concept of preparative cosmetic products made of fresh and natural ingredients. As they say- nature with a little bit of help from the future. You'll get what I'm talking about after you check out the video down below :)
AlpStories products are made of perfectly balanced blend of natural ingredients and they don't contain parabens, synthetic fragrances, mineral oils or silicone. 

Pre otprilike 15 dana, skrolajući uzduž i popreko Facebook zida, pogled mi je ulovilo jedno obaveštenje: AlpStories nude svojim dragim i cenjenim kupcima i onima koji će to tek postati- priliku da samostalno kreiraju gel za tuširanje, prema svojim potrebama, željama i očekivanjima, potpuno besplatno! U trenutku kad sam videla obaveštenje, odmah mi se uključila lampica nevidljivog podsetnika u koji pospremam sve one ''brendove/proizvode koje moram probati'' informacije, pa je logično da sam se u nekoliko sekundi pronašla u online laboratoriji, kreirajući sopstveni, po blogu nazvani gel za tuširanje. :) AlpStories je relativno mlad/nov brend ovde u Hrvatskoj, a koncept koji zastupaju temelji se na izradi preparativnih proizvoda od svežih i prirodnih sastojaka. Kako bi oni sami rekli- prirodno, uz malu pomoć iz budućnosti. Razumećete o čemu ovde govorim nakon što pogledate video koji ću postaviti niže :)
AlpStories proizvodi izrađeni su od savršeno uravnoteženog spoja prirodnih sastojaka i ne sadrže parabene, sintetičke mirise, mineralna ulja i silikone.

Link to the video/Link do videa: https://www.youtube.com/watch?t=45&v=LvWngnGcMUw

So, let's begin with what I've made here :) I got into this online laboratory, with all the freedom to choose- from the ingredients, the scent of the final product, up to the product label where I could use one of the existing labels, but knowing me- I ended up with something that will look unique and mine :) 
My body skin is mostly dry, generally combined, but there are way too many dry parts of it that need good hydration and nourishing. Many of lovely scented drugstore shower gels contain lots of ingredients that clean, but dry skin so badly it looks like desert land. At least mine tends to be like that. What I wanted to achieve with making my own product here was to pick up only those ingredients that will make my skin feel normal, comfortable after showering
First step of creating was picking up the bottle and volume of the product. So I picked the only one they have- bottle made of white plastic with white cover that works on ''press'' principle. The bottle itself is pretty much simple, nothing fancy, it works it's job well and that's about it. I chose the regular volume of the product- 220ml.

Pa, započnimo priču o onome što sam samostalno kreirala :) Našla sam se u online laboratoriji, uz svu slobodu da biram- od ponuđenih sastojaka, mirisa konačnog proizvoda, do etikete (mogla sam iskoristiti jednu od već ponuđenih, ili se prepustiti naletu kreativnosti što sam na kraju učinila, pa je cela priča rezultirala unikatno nazvanim gelom) :)
Koža mog tela je većinom suva, ako bi generalno posmatrali- mogli bi reći da je kombinovana, ali je puno više suvih delova koji zahtevaju redovnu hidrataciju i negu. Mnogi od mirisnih drogerijskih proizvoda za tuširanje uglavnom sadrže sve one isušujuće sastojke, pa mi koža često nakon tuširanja bude ispucala i doslovno podseća na pustinjsku zemlju. Ono što sam želela postići stvaranjem sopstvenog gela za tuširanje je odabrati spoj sastojaka koji će pomoći da mi koža bude normalna, bez neugodnog osećaja zatezanja nakon tuširanja
Prvi korak u procesu kreiranja bio je odabrati ambalažu i količinu za željeni proizvod. Odabrala sam jedinu ponuđenu- bočicu izrađenu od bele, neprozirne plastike sa belim zatvaračem na vrhu koji radi na principu ''pritiska''. Bočica je vrlo jednostavna, ništa posebno zaista, proizvod se lako dozira i to je to. Što se količine tiče, odabrala sam regularnu, 220ml. U ponudi postoji i opcija putnog pakovanja od 30ml.
Combining and picking up the ingredients was such a challenging process, but think I've done pretty good job here. As you can see, basic and on the top are water, Sodium Coco Sulfate (milder, safer than SLS, without toxic contaminants; it's mild cleanser and conditioner that boosts foam and bubbles), and active ingredients- Vitamin E, hamamelis, chamomile, marigold and ginger extracts, all wrapped up in a cloudy vanilla scent that will refresh and spoil you like a princess. There are also some of the emulsifiers, plant-based glycerin, things that help the ingredients cooperate and blend easily. 

Biranje i kombinovanje sastojaka bio je izazovan proces, no mislim kako sam napravila poprilično dobar posao. Kao što možete videti, u samom vrhu sastojaka su voda, Sodium Coco Sulfate (kao odlična, bezopasna, blaža i bezbednija zamena za SLS, ne sadrži toksične i kontaminirajuće delove, dakle- blagi čistač i kondicioner koji potiče penu i balončiče prilikom dodira proizvoda s vodom), te aktivni sastojci- Vitamin E, ekstrakti hamamelisa, kamilice, nevena i đumbira, umotanih u veo prekrasnog mirisa očaravajuće vanile koji će razmaziti sva čula. U sastavu se nalaze i emulgatori, glicerin na biljnoj bazi, stvari koje pomažu sastojcima da bolje ''sarađuju'' međusobno.
Consistency of this shower gel is pretty much liquid and runny. The amount I am usually using is one full palm :) but if there was more of it in the bottle, I'd definitely spend lots of it during one shower session. It foams gently, wrapping around skin, relaxing it and cleaning it very gently. It's so good to be used on daily basis, even few times a day (in small amounts, of course) because my skin feels so nice. So nurtured and soft, without any breakage from dryness. 
The scent during the shower is divine, vanilla smells like heaven and believe me, I'm not really the vanilla fan.
I find this gel very useful and great for face washing and makeup removal too, because it's very gentle to the skin and does it's job really good if we're talking about the blackest black mascara, eyeliner, full eyeshadow everything! So, I'm also loving it as a facial wash.

Konzistencija ovog gela za tuširanje je poprilično tekuća. Količina koju uglavnom potrošim prilikom jednog tuširanja odgovara onoj koja stane na dlan, no da je u bočici više proizvoda- sigurno ga ne bih štedela :) Peni vrlo nežno, omotavajući se oko kože, opuštajući, uklanjajući sve nečistoće i nakupljeni sebum. Toliko je nežan i dobar da ga preporučujem za svakodnevnu upotrebu, čak i više puta u toku dana (u malim količinama, naravno, znamo koliko je koža osetljiva na hemiju ako se više puta tretira istom na dnevnoj bazi). Konačan rezultat nakon tuširanja je nežna, svilena, hidrirana koža bez i jednog ispucalog, suvog traga.
Miris koji se širi u toku tuširanja je predivan, vanila u ovom slučaju miriše tako prekrasno, prirodno, ni malo puderasto ili zagušljivo. A verujte, uopšte nisam fan vanile :)
Ovom gelu pronašla sam još jednu funkciju. Naime, pokazao se odličnim prilikom uklanjanja šminke i čišćenja lica, to čini vrlo nežno, ali učinkovito (čak i kada govorimo o najtamnijoj crnoj maskari, eyeliner-u, kompletnom makeup-u). Divan je i jako ga volim koristiti i kao umivalicu.
Conclusion: AlpStories is one of those brands that will not end up forgotten, because they encourage you to find and create what you need and want. I can't wait to go to Zagreb and ''meet'' Balthazar :) because that thing just fascinates me so much- uniting tradition, simple, natural treasures with modern technology! World would be definitely a better place to live if everyone was thinking this way. Also, huge plus goes for not testing on animals! This is very important to me. The price varies and depends of the ingredients and their quantity in product- this gel would cost around 109kn/around 15€It's available online, and also in Arena Center in Zagreb.

Zaključak: AlpStories je jedan od onih brendova koji neće završiti zaboravljen i nevažan, s obzirom da potiče i hrabri pojedince da pronađu i za sebe kreiraju proizvod koji žele i koji će odgovarati potrebama. Ja ne mogu dočekati da napokon odem u Arena Centar (Zagreb), te napokon upoznam Balthazar-a :) zato što sam oduvek fascinirana spojem tradicionalnog, jednostavnog, prirodnog i modernom tehnologijom. Svet bi definitivno bio puno lepše mesto za živeti kada bi svi razmišljali na ovaj način. Takođe, ogroman plus ide na jednu, meni jako važnu stvar- AlpStories svoje sastojke i proizvode ne testira na životinjama. Cena proizvoda varira i zavisi od sastojaka koje odaberete, te njihove količine- konkretno, ovaj gel koštao bi oko 109kn/oko 15€. Proizvodi AlpStories dostupni su online i u Arena centru u Zagrebu.


Have you tried products from this brand and how do you like the concept of it? // Jeste li već bili u prilici isprobati proizvode AlpStories i kako vam se dopada ovakav koncept izrade preparative?
Do čitanja ;)



SHARE:

14 comments:

  1. Oduševljena sam! Kako njihovom idejom tako i tvojom realizacijom. I sama bih verovatno odabrala iste ili slične sastojke zbog identičnog problema sam kožom. Ja sam spas našla u uljanim tuširalicama za sada ali bih rado probala taj tvoj izum...ko zna, možda jednog dana krenu sa masovnom proizvodnjom? :))) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možeš zamisliti samo moje oduševljenje! Odličan proizvod, odličan koncept, odlično sve :D
      Moj izum :) to zvuči tako dobro, ali ja sam samo smiksala sastojke ;)
      Ja sam oduvek protiv masovne proizvodnje, iako je to nerealno očekivanje. Uvek mi je bilo draže kupiti nešto unikatno i samo moje ;)
      Baš mi je drago da ti se dopada :*

      Delete
  2. Zaljubila sam se u ovaj brend koji osim divnih sastojaka ima tako fino mirišljave proizvode :D Nisam probala gel za tuširanje, ali svakako budem :D Slažem se s tobom da jedva čekam upoznati Balthazara :D Odlična mi je ova ideja s tjednom preperative, tako da go girl :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :)
      Pa eto, odlučila sam malo izaći iz dekorative, te pažnju posvetiti jednako velikoj ljubavi- preparativi :)
      Nadam se da će tekstovi biti od pomoći.
      Slažem se s tobom, mirisi su jako ugodni, ni malo umjetni i prijaju svim čulima.

      Delete
  3. haha kako fora ideja i posao koji si napravila i cijeli ovaj post :D
    najviše me zaintrigiralo što si mogla njime i šminku skidati - predobro :D
    od AlpStoriesa sam dobila nekoliko poizvoda na testiranje, no najaktivnije trentno trošim i isprobavam gel za čišćenje lica od kadulje i mente :D trebao bi uskoro na blogu biti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da samo znaš kako uklanja makeup- nemam reči, onako kompletno i temeljno, bez da moram umivati lice 2x :)
      Jedva čekam tvoje dojmove :)

      Delete
  4. Ja sam isto radila sama svoj gel za tuširanje i bio mi je odličan. Njihovi proizvodi su zaista hvale vrijedni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da si zadovoljna, ja sam oduševljena.

      Delete
  5. I ja sam se totalno navukla na njihove proizvode :) Od tuširalica sam isprobala ulje za tuširanje od nevena i zaljubila se. Tako mi je žao što sam propustila tu priliku, želja mi je kreirati svoju tuširalicu :) Kad odem do Zg obavezno ću posjetiti njihovu trgovinu i smučkati si nešto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja nisam podelila obaveštenje pošto mi je telefon radio nekakve probleme i nije hteo linkirati vest -.-
      I kad sam napokon bila u prilici, više nije bilo aktualno... i o'šla mast u propast :D
      Pišem si na spisak ulje za tuširanje od nevena, to mora da je moćan proizvod!
      Ako odeš pre mene, pozdravi Balthazara :*

      Delete
  6. Joj odlično, tuširaš se i odmah se istim proizvodom i umiješ i jedno rješenje za dvije muhe! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa zar nije super rešenje! :)
      I to dvije muhe s jednim fenomenalnim proizvodom :)

      Delete
  7. Nisam čula za njih, ali dok sam čitala, na tvoj red sam se radovala ko malo dete :D super ideja i odličan pristup.
    Kad planiraš izvoz na ovamo, to mora da se proba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvoz se planira nakon proširenja infrastrukturnih i logističkih kapaciteta hahaha :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig