15 May 2015

It's Perfect Time For a Weekend... I Mean Cherry Giveaway!


Pre 20-tak dana na blogu ste bili u prilici pročitati moje oduševljenje, te argumente kojima sam vrlo opsežno objasnila zašto volim Batiste suhi šampon u verziji Fruity & Cheeky Cherry
S obzirom da vam se proizvod dosta svideo, te ste većinom izrazili želju za isprobavanjem istog- ja vam tu želju želim ispuniti :) Da, dobro ste pročitali. Samo jedan korak deli jednu od vas od ovog mirišljavog lepotana, stoga nastavite čitati.

Pre nego li napišem pravila darivanja, želim sa vama podeliti nekoliko korisnih informacija koje su mi ljubazno prosleđene od strane Batiste tima Hrvatska (PR Obaveštenje).
Naime, Batiste poziva sve zainteresovane na drugi po redu ''Try It Dry'' Hair Show koji će se održavati od 22.-24.5.2015. u Westgate Shopping City-ju (Zagreb), u drogeriji Bipa
Na modelima različitog tipa i boje kose profesionalna stilistica će svakodnevno od 17 do 21 sat demonstrirati kako u samo 5 minuta nečistu kosu transformisati u atraktivnu modernu frizuru. Ovom prilikom i same posetiteljke dobiće mogućnost da im kosa zasija u punom sjaju i poprimi drugačiju formu i puni volumen. Dovoljno je u Bipa drogeriji kupiti jedan primerak Batiste šampona za suho pranje. Osim nove frizure kupci Batiste-a tokom ''Try It Dry'' show-a na poklon će dobiti i 50 ml (putno pakovanje) šampona za suho pranje.
Bipa je odlučila svojim kupcima obezbediti popust od 25% na sve Batiste šampone, a ova akcijska ponuda vredi do 31.5.2015.
Dakle, ako u periodu od 22.-24.5. budete u blizini Westgate shopping centra, svakako svratite po svoj primerak suhog šampona, te novu, osveženu frizuru :)

Sve vas kojima je vikend u Westgate-u daleko (vremenski ili geografski), a želite imati Batiste Fruity & Cheeky Cherry, pozivam da se uključite u vikend darivanje na blogu Crossing Beauty, a pravila su sledeća:
o b a v e z n o!
1. u komentarima ispod ovog posta napišite svoje ime, prezime, grad, te jeste li već bile u prilici isprobati Batiste suhe šampone- ako jeste, koji vam je najdraži :)
o p c i o n a l n o!
1. kao što sam napisala- nije obavezno, no značilo bi mi puno da zapratite Batiste Hrvatska putem Facebook stranice, a ako ste baš raspoloženi- kliknite ''like'' i na Facebook stranicu bloga Crossing Beauty :) Ceniću to!
2. slobodno podelite vest o darivanju sa svojim prijateljicama :) the more- the merrier!

Darivanje je otvoreno samo za čitatelje s područja Republike Hrvatske zbog prirode same nagrade, te nemogućnosti da bocu pod tlakom pošaljem Poštom preko granice (nadam se da ćete razumeti). U izvlačenju dobitnice pomoći će mi Random.org. Igramo se do nedelje u ponoć, a dobitnicu ću objaviti u ponedeljak, 18.5. u toku dana na Facebook stranici bloga :) Dobitnica će imati 24h da se javi sa podacima za slanje paketa. U slučaju nejavljanja, biram novu dobitnicu :)

Srećno svima!

PR Sample

EDIT: Proglašenje dobitnice

Dragoj Leonardi čestitam na nagradi, a svima ostalima zahvaljujem od srca na učestvovanju!
Do narednog darivanja :)

SHARE:

41 comments:

  1. Tea Šainović, Vukovar.
    Isprobala sam samo rozi suhi šampon, Batiste Blush koji mi je odličan.

    ReplyDelete
  2. Nisam jos probala Batiste suhe sampone pa bi mi ovaj odlicno dosao. :)

    Renata Ljekaj, Slavonski Brod

    ReplyDelete
  3. Ivona Grgurić, Zagreb
    Nisam isprobala no rado bih.. fingers crossed :)
    FB Ivona Grgurić

    ReplyDelete
  4. Probala sam Batiste blush, xxl i onaj za smeđu kosu koji mi je ujedno i najbolji :)
    Sunčica Belinić, Bjelovar

    ReplyDelete
  5. Ivana Pauk
    Kaštel Sućurac
    Ma nisam ih jos isprobala, a voljela bih! :D

    ReplyDelete
  6. Andrea Ević, Osijek
    Nisam još isprobala Batiste šampone.

    ReplyDelete
  7. Petra Mrkoci, Zagreb
    Isprobala sam Batiste Blush, prefino miriši i oduševljena sam :)

    ReplyDelete
  8. Kristina Španić, Nova Gradiška, Trenutno koristim XXL volume, i super mi je, koristila sam i trešjice, jako sam ga brzo potrosila :), i super miriše :)

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Madonna Ojurović Čačić
    Gospić
    Nisam jos probala,ali jako zelim:)

    ReplyDelete
  11. Ivona Marjanović, Omiš
    Nisam isprobala ove šampone za suho pranje kose :)

    ReplyDelete
  12. Ivana Ugarković, Rijeka
    isprobala sam dosad sve Batiste šampone koji se nude na našem tržištu ( blush, original, brown i xxl volumen) i ipak najbolji mi je xxl volume, redovito ga koristim.

    ReplyDelete
  13. Lana Blažević, Slavonski Brod.
    Na žalost nisam još isprobala Batiste suhe šampone ali jesam druge marke i bila sam razočarana. Nadam se da će me Batiste uvjeriti u prednosti suhog pranja.

    ReplyDelete
  14. Naida Alajbegović
    Kakanj, BiH
    Nisam imala priliku da ih isprobam, jer su poprilično meni nedostupni. Ali toliko puno čujem kako svi veličaju ove šampone po blogovima. Predivno izgledaju, nadam se da su priče istinite. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Naida, tvoju prijavu na žalost ne mogu uvažiti s obzirom da je darivanje otvoreno samo za čitatelje s područja Hrvatske (molim da još jednom pročitaš pravila učestvovanja).
      Svakako hvala na javljanju :)

      Delete
  15. Andrea Čretni,Zagreb

    Isprobala sam Fruity & Cheeky Cherry :)

    ReplyDelete
  16. Gordana Mandić Čotra, Zagreb
    Nisam probala, al bi rado Dark and Deep Brown

    ReplyDelete
  17. Nisam još probala, ali voljela bih :-) Prvi bi bio ovaj slatki s trešnjicama/višnjicama ;-)
    Sunčana Perić, Osijek

    ReplyDelete
  18. Đurđica Maslak, Karlovac
    Imam zeleni Batiste kojeg povremeno koristim i sasvim je ok!

    ReplyDelete
  19. Ivancica badalic, lipovljani.. nisam ga jos isprobala..

    ReplyDelete
  20. Grandverger Leonarda, Bjelovar
    Nikako da isprobam ovaj proizvod, ovo bi mi bila jedinstvena prilika. :D

    ReplyDelete
  21. Maja Tončinić, Zadar
    Stalno govorim da ću isprobati i nikako ga kupiti uvijek nešto kao bitnijeg nađem :D Al sad kad vidim ovaj Fruity&Cheeky moram ga imatiiii jer padam na ambalažu najviše i cherry fan sam :P

    ReplyDelete
  22. Silvija Pavošević, Osijek
    nisam isprobala još, ovo je savršena prilika :)

    ReplyDelete
  23. Rajka Kovačević, Beli Manastir
    Nisam probala šampone.
    Sve stranice su lajkane na FB-u.

    ReplyDelete
  24. Tanja Zmijanac

    Veliki Zdenci, Hrvatska

    Isprobala sam i koristim, a najdraži mi je Dark & Deep Brown

    ReplyDelete
  25. Magdica Duvnjak, Zagreb
    Nisam još isprobala Batiste šampone.
    Sve stranice su lajkane na Fb.-u i podijeljen je post o darivanju

    ReplyDelete
  26. Antea Antic, Koprivnica
    Nisam još isprobala ali bih jako voljela!
    Sve stranice su lajkane na FB.

    ReplyDelete
  27. Josipa Broz, Križ

    Isprobala sam Blush i jako sam zadovoljna, ali me Cherry jaaaako privlači! :)

    Lajkane stranice na FB!

    ReplyDelete
  28. Nikolina Vuković, Pula
    probala sam xxl :) i stvarno je :D

    ReplyDelete
  29. nisam još probala ali bih voljela vrlo rado :) lajkala stranice na fb profilu Violeta Radić

    ReplyDelete
  30. Mirta Krušić, Selce
    Probala sam XXL volume i odličan mi je.
    Sve stranice su lajkane na FB-u i post sam podijelila na svom wallu :)

    ReplyDelete
  31. Renata Šišak, Zagreb
    Nisam do sada probala Batiste šampone, iako sam dosta puta bila u situaciji da bi mi dobro došli.

    ReplyDelete
  32. Ivana Mandić, Split

    Nisam još probala ove šampone, ali ambalaža ovog cherry šampona je preslatka.

    FB odrađeno

    ReplyDelete
  33. Antonija Mavrović, Zagreb. Lajkano preko FB ;)

    ReplyDelete
  34. ivana kuna,zapresic nisma nazalost jos imala prilike isprobati,ali bih voljela,mozda mi se kod vas pruzi prilika

    ReplyDelete
  35. Ana Petrinac, Jastrebarsko
    Nisam imala još potrebu, dosad sam povremeno koristila Balea šampon koji se pokazao ok. Htjela bi isprobati i Batiste, ali nikako da dođe na red.

    ReplyDelete
  36. Petra Blazinić, Zagreb
    Nisam još imala prilike isprobati ove suhe šapone :)

    ReplyDelete
  37. SUZANA KIŠIČEK, KOPRIVNICA

    Nisam ih jos probala ali sam cula dosta pozitivnog za njih pa bi bas i ja voljela da ih probam ;)

    ReplyDelete
  38. Tina Ivanišević,Split, lajkala na FB pod istim imenom
    isprobala sam Blush i prezadovoljna sam

    ReplyDelete
  39. Nisam još isprobala ove šampone, ali mi djeluju jako privlačno i čula sam dosta pozitivnih komentara pa bi ih voljela probati :-D
    Sunčica Lovković, Zagreb

    ReplyDelete
  40. I, da - lajkala na fejsu kao "Blue Panther Sandrinne" :-)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig