6 May 2015

Catrice Luxury Nudes // 04 Your Fresh Apri-Coat


''The nude color range is the conspicuously inconspicuous favorite among designers. So it’s time to bring the trend of the season to your nails'' -says Catrice and all I can do is 100% agree with a statement! I absolutely adore colors on nails, in fact- I can't recall days when my nails were nail polish free. I can feel lazy about doing many other things, but when it comes to applying and removing nail polishes- I am on! 
Nude nail polishes are absolute must have in every lady's polish collection, so Catrice surprised us with new line named- Luxury Nudes.
These nail goodies were designed as a new generation of nude polishes with high coverage, looking natural and elegant with pearly or satin finish.
The collection contains 8 new shades, and the one I picked up is in 04 Your Fresh Apri-Coat.

''Raspon upadljivo-neupadljivih nude nijansi omiljen je među dizajnerima ove sezone, pa je savršen trenutak da se trend prenese i na nokte''- kažu iz Catrice-a, a meni preostaje da se u potpunosti složim s ovom tvrdnjom. Apsolutno obožavam nalakirane nokte, u stvari- ne mogu se setiti kad su mi nokti poslednji put bili nenalakirani. Mogu biti lenja oko mnogo stvari, no kad se radi o lakiranju ili uklanjanju laka za nokte- tu sam vrlo pedantna i predana :)
Nude nijanse lakova su apsolutni must have kao sastavni deo kolekcije svake dame, pa je ovo idealna prilika da spomenem kako su nas iz Catrice-a nedavno iznenadili novom linijom s nazivom- Luxury Nudes.
Ove lepote osmišljene su i dizajnirane tako da tvore nude lakove s izuzetnom pigmentacijom i pokrivnom moći, uz satenski ili biserni finiš.
Kolekcija se sastoji od 8 nijansi, a ona koju sam odabrala za sebe nosi naziv- 04 Your Fresh Apri-Coat.
The packaging- standard rounded glass bottle with plastic cap on top. I had some issues with Catrice polishes before, if we talk about the packaging, but this one works well. The bottle contains 10ml of polish and of course, all information about the product.
The brush- with new nail polish ranges, I can't NOT notice they also changed brushes. Before it was a bit rounded in the end which made the application very easy, but with this one I see clearly it's cut pretty much straight and a bit rough, since it's not perfectly flat. So, minus for this detail, but it still does work good. Even though I miss the rounded end. Brush is wide and flat, so the polish can be applied in two moves.
The formula- even from the bottle, looking from the outside, you can notice the formula is very pigmented and seems pretty thick. But it's perfect consistency makes application easy and even. It contains small blue and purple shiny particles that reflect very nicely once the polish dries off. I like the fact this polish contains little metal ball inside the bottle, so before every usage it can be well shaken. 
Finish- as mentioned before, this polish dries into satin, soft matt finish that looks very beautiful and noticeable. I love the fact it doesn't get shiny after a day of wearing and friction. It's very elegant and I love it so much!
Lasting effect of the polish- is something I'm not pleased with. Beautiful, as it is, it lasts only for a day, maximum two days and then starts to chip off the edges. I was wearing it without base or top coat (obviously, because it'd ruin the effect of soft matt finish). 

Ambalaža- standardna, okrugla bočica izrađena od stakla, s plastičnim poklopcem na vrhu. Ranije sam imala nekoliko problema s ambalažama Catrice lakova (najviše sa zaglavljivanjem ili odvajanjem poklopca i četkice), ali ovde sve funkcioniše savršeno dobro. Bočica sdrži 10ml laka i naravno, na poleđini su sve potrebne informacije o proizvodu.
Četkica- s novom linijom lakova, ne mogu ne primetiti da su stigle i nove, promenjene četkice. Ranije su bile zaobljene na vrhu što je lakiranje učinilo laganim i preciznim, no četkica ovog laka sečena je ravno i moram primetiti dosta grubo i neujednačeno, ako se baš jako dobro zagledam. Dala bih minus na ovaj detalj, no četkica i dalje vrlo solidno obavlja posao. Iako mi nedostaje zaobljeni kraj od pre :) Četkica je dovoljno široka da u samo dva poteza obuhvati kompletnu nokatnu ploču.
Formula- gledajući kroz bočicu, sa spoljašnje strane, prva pretpostavka je kako je formula jako pigmentisana i dosta gusta. No prilikom otvaranja vidi se savršen stepen gustoće koji aplikaciju čini laganom i ujednačenom. Inače lak sadrži sitne, uočljive šljokice u plavoj i ljubičastoj boji koje prekrasno reflektuju svetlost kad se lak osuši. Jako mi se dopada činjenica da ovaj lak u sebi sadrži malenu metalnu kuglicu, pa se pre svake upotrebe bočica može pošteno protresti.
Finiš- kao što sam već napisala, u liniji Luxury Nudes postoje dva finiša: perlasti i satenski. Moj primerak suši se u prekrasan nežni, polu mat finiš koji deluje jako lepo i uočljivo na noktima. Dopada mi se činjenica da taj efekat ne nestaje trenjem ili kako vreme prolazi (znate ono kad se mat lak usija i više nije mat?). Vrlo je elegantan i divan!
Trajnost laka- je nešto čime nisam zadovoljna. Ponovo. Prekrasan kakav je, ovaj lak na noktima traje od dana do maksimalno dva, kad se počinje ljuštiti i nestajati na vrhovima. Inače sam ga uvek nosila bez baznog laka ili nadlaka (očito, top coat bi samo uništio soft mat efekat).
Conclusion- I would rate this beauty with 7/10 because it's simply gorgeous. The only minus is the fact it really doesn't last long, and I'd love to have this effect on nail for more than a day, eventually two. The shade is perfect for Spring and Summer, amazing addition to every nail polish collection and perfect choice for romantic dinner, or maybe job interview? 
I bought mine in Kozmo drugstore (Croatia) under the price of 10kn/a bit more than 1€ because it was Wednesday and all the makeup was discounted 30-40%. Yay!
But the regular price of this polish is 19,90kn/around 2,6€.

Zaključak- Ocenila bih ovu lepotu sa 7/10 zato što je naprosto prekrasan lak. Jedini minus je činjenica da ne traje dugo, a ja bih svakako volela ovako lep lak na noktima imati duže od dana ili dva. Nijansa je savršena za proleće ili leto, odličan je dodatak svakoj kolekciji lakova i idealan izbor za romantičnu večeru, ili čak razgovor za posao!
Ja sam svoj primerak kupila u Kozmu (Hrvatska) po ceni mrvicu višoj od 1€, s obzirom da je bila aktuelna Kozmo sreda s popustima od 30-40% na svu dekorativu :D Jej!
No, regularna cena ovog laka iznosi 19,90kn/ili oko 2,6€.
Have you already tried Luxury Nudes polishes? Do you like this shade? Do you like matt nail polishes in general? 
Jeste li bili u prilici isprobati Luxury Nudes lakove? Kako vam se dopada ova nijansa? Generalno, preferirate li lakove s mat finišom, ili radije posežete za sjajnijim finišom? Do čitanja!


SHARE:

22 comments:

  1. Pa prelijepa ja boja, a nokti još ljepši! :D Padam na ovakve boje u sekundi! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepotice :) okti nisu baš reprezentativni, danas ih planiram skratiti.
      Iz nekog razloga pucaju...
      Nijansa je divna, breskvasta i baš je za imati :)

      Delete
  2. Prelepa nijansa, odlicna za leto. :D

    ReplyDelete
  3. Boja je odlična <3 Ja imam takvu boju čini mi se, ali je sjajna, isto je Catrice lak, samo nemam pojma kako se zove :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. He he :D
      Da, divna je, prolećna, letnja... ma za svaku sezonu, finiš je baš lep <3

      Delete
  4. Nisam probala, ali je jako lep. :) Dopadaju mi se matirani lakovi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, baš posebno deluju na noktima :)

      Delete
  5. Odlična nijansa, šteta što duže ne traje na noktima. Zato ja imam gel na noktima, nemam vremena za često lakiranje/sušenje noktiju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, generalni problem Catrice i Essence lakova (do pojave gel verzija od Essence, fantastični su po pitanju trajnosti!). Ali je nijansa toliko lepa da joj opraštam :)

      Delete
  6. Nijansa je prelijepa, svidja mi se puno :) Svidjaju mi se tvoji nokti, i duzina i oblik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww hvala puno :) Iako danas idu na sec-sec :D
      Volim kad su kratki, a uredni.
      Nijansa je odlična i ima moje preporuke :)

      Delete
  7. Divan je, posebno jer je mat. Sviđa mi se dužina noktiju, i ja pokušavam održavati ovakvu uvijek. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja osobno ne volim dugačke nokte jer mi smetaju u mnogo čemu. I ne osećam se dobro s kandžama :D
      Ovo na fotkama je top of the top dužine koju nosim :)
      Nijansu preporučujem jer je predivna i jako lepog finiša. Šteta što fotić ne može preneti svu lepotu boje i reflektirajućih čestica :)

      Delete
  8. super je nijansa, moram ju i ja probati, taman je došla u moj posjed :) baš je fino prozračna proljetno-ljetna :D meni je baš čudno nositi ovakve nijanse na noktima. Odmah nekako nježno parim XD haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo idiota, fulih nijansu, vidim ja nešto mi ne ide, moja je malo breskvastija i zove se galon of melon XD

      Delete
    2. :)))) hahaha
      Ja tebe obožavam!

      Delete
  9. E kad imaš lijepe nokte svaki lak lijepo stoji :-)))
    Super je boja!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Đu, rekla sam ti već- ti imaš lepe nokte.
      :*

      Delete
    2. Moja Misha, <3

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig