8 May 2015

Catrice Combo For Longlasting Manicure. Is It Real?


For years now I've been wondering why, oh why Catrice can't make their polishes last more than two days! I know, some of you will say- come on girl, two days are enough, you get the chance to change the color more often. And I get that, but I usually fall in love with shade and then, after just a day and a half, chipping starts happening and I am losing interest to even bother with it. 
Few weeks ago I spotted something very interesting and so promising- Catrice's Revolutionary 3 step system that contains two polishes- base coat (as step 1) and top coat (as step 3). Step 2 is, logically, nail polish. Catrice is recommending for us to use their Ultimate Nail Lacquers to provide ultra long-lasting, voluminous gel shine and to reduce chipping of the polish. First tryout of these two was with Catrice's Ulitimate Nail Lacquer in only shade I've found around- 27 The Pinky And The Brain, but since it is so dry at the moment, for this post I was using Essence Gel Polish in amazing, beautiful, oh so lovely shade- Black Is Back! (Like it was ever gone!?!)

Godinama unazad pitam se zašto, oh zašto Catrice ne može postići da im lakovi traju duže od dva dana! Znam, neki od vas reći će- ma daj, dva dana su sasvim okej, uostalom to je idealna prilika da boje na noktima menjaš češće. I razumem ja to sve, sve je to u redu, no dogodi mi se ponekad da se stvarno jako zaljubim u određenu nijansu koju bih volela nositi duže vreme bez da mi se nakon dan i po počne krzati i izgledati neuredno- što na kraju završi tako da izgubim svaki interes i odustajem od kupovine.
Pre nekoliko sedmica primetila sam na Catrice polici nešto vrlo zanimljivo i obećavajuće- Revolucionarni Sistem u 3 koraka koji sadrži dva laka za nokte- bazni lak (korak 1) i top coat, odnosno nadlak (korak 3). Korak 2 je, logično, lak za nokte po izboru. Catrice preporučuje da se sistem koristi uz njihove Ultimate Nail Lacquers lakove kako bi im omogućili produženu trajnost, voluminozan gel finiš i sjaj, te umanjili krzanje laka s noktiju. Prilikom prvog isprobavanja ovog sistema, koristila sam Catrice Ultimate Nail Lacquer u nijansi 27 The Pinky And The Brain, no kako je sam lak bio već poprilično zgusnut (neke nijanse sam izgubila prilikom selidbe, ne pitajte...), za ovaj post odabrala sam demonstrirati kako sistem funkcioniše uz Essence Gel lak za nokte u nijansi- Black Is Back! (... kao da je ikada otišla :D ).
Step 1- Performance Booster Base Coat: as every base coat, this one goes straight onto the nail, as first step of manicure. It's made to strengthen the nails, protect them from staining and to extend lastingness of nail polish. 
So all you have to do is apply one coat of the base coat and let it dry. Simple as that.
The most interesting thing about this one is it's consistency and color. I was expecting transparent, liquid polish, but this thing is a bit thicker and glows! It's finish reminds me of something slightly fluorescent, and it dries into semi matte finish. It's really interestingly looking.
Also, it dries fast, under 3 minutes, so you are ready to proceed onto step 2- applying the nail polish in chosen shade.

Korak 1- Pojačivač performansi ili Bazni lak: kao i svi ostali bazni lakovi, ovaj ide direktno na nokat kao prvi korak manikure. Kreiran je tako da ojača nokte, zaštiti ih od diskoloracijskih fleka, te produži trajnost laka za nokte. 
Dakle, sve što je potrebno učiniti jeste naneti bazni lak u jednom sloju, te ga ostaviti da se osuši pre nanošenja laka za nokte. Tako je jednostavno.
Najzanimljiviji detalji ovog laka su njegova konzistencija i boja. Očekivala sam transparentni, tečan lak, no prilikom otvaranja primetila sam da je u pitanju nešto gušća, po malo gelasta tekstura koja sija! Finiš baznog laka podsetio me je na nešto fluorescentno, a suši se u polu mat završnicu. U konačnici izgleda vrlo zanimljivo.
Suši se u roku ispod 3 minute, tako da su nokti brzo spremni za korak 2, odnosno nanošenje željene nijanse laka za nokte. 
Step 3- Performance Booster Top Coat: once nail polish is dry, it's time to apply step 3, better known as top coat. All you need to do is apply one coat of Ultra Stay & Gel Shine Top Coat to extend lastingness to the maximum and intensify gel shine. This step dries on air, no lamp needed. Nails are so shiny and elegantly looking after drying of the top coat, I really like how they look!

Korak 3- Pojačivač performansi ili Nadlak: jednom kad je lak za nokte u željenoj nijansi osušen, vreme je za nanošenje koraka 3, odnosno nadlaka. Sve što treba učiniti je naneti jedan sloj Ultra Stay & Gel Shine Nadlaka kako bi produžili trajnost laka do maksimuma i naglasili gel sjaj na noktima. Ovaj lak suši se normalno, na vazduhu u nešto dužem vremenskom periodu u odnosu na bazni lak (do maksimalnih 7 minuta), bez potrebe za lampom. Nokti su u konačnici sjajni, vrlo elegantni i izgledaju odlično!
As you could see, there is a question in the headline- Is it real? And it's time to answer it :)
What I noticed wearing Catrice Ultimate Nail Lacquer on it's own:
* it needs up from 10-15 minutes to dry completely
* lasting effect is pretty much limited from 1-2 days top
* chipping on the top of the nails is noticeable after a day, sometimes even after few hours if your hands are exposed to some chores (dish washing, cooking etc)
* if the shade is darker (black, grey, green) nails tend to get stainedWhat I noticed wearing Catrice Ultimate Nail Lacquer + Ultra Stay and Gel Shine System:
* all steps are easy to apply
* step 1- base coat was the biggest surprise because of its consistency and color, but it dries so fast evening the nail plate so the polish applies evenly
* fluorescent-kinda-finish of the step 1 can be seen through the nail polish color but it only makes it richer and fuller
* manicure lasts up to 6 days if wearing Catrice Ultimate Nail Lacquer. If wearing Essence Gel Nail Polish, the lasting effect is way longer and nails I photographed for this post are on their 9th day, believe it or not. 
* chipping starts to show after 8th day 
* you are getting the gel nails without the actual gel and all the fuss that goes with it
* removing is easy and there are no stains 

Ako ste primetili, u naslovu posta stoji jedno pitanje- Radi li ovo zaista? I mislim d je vreme da na isto odgovorim :)
Šta sam primetila prilikom samostalnog nošenja Catrice Ultimate laka za nokte:
* laku je potrebno 10-15 minuta kako bi se osušio u potpunosti
* trajnost laka je poprilično ograničena na dan do maksimalno dva dana
* krzanje laka na vrhovima noktiju primetno je nakon jednog dana, a ponekad i nakon samo nekoliko sati ukoliko su ruke izložene vodi (pranje posuđa, kuvanje i slično)
* ukoliko je nijansa tamnija i pigmentovana (crna, siva, zelena), postoji mogućnost za nastajanje žutih fleka na nokatnoj ploči
Šta sam primetila prilikom kombinovanja Catrice Ultimate laka za nokte + Ultra Stay and Gel Shine Sistema:
*iako ih je 3, svaki od koraka je vrlo lagan i brz po pitanju aplikacije
* korak 1 ili bazni lak je za mene najveće iznenađenje zbog svoje polu gelaste formule, te primese fluorescentnog tona, no suši se vrlo brzo, ujednačavajući nokatnu ploču kako bi se lak naneo ravnomerno
* taj fluorescentni ton u baznom laku može probijati i mešati se s bojom samog laka, ali na način da boja deluje bogatije i punije
* manikir traje 6 dana ukoliko ga nosim sa nekim od Catrice Ultimate  lakova za nokte. Ukoliko kombinujem s Essence Gel lakom, efekat ''dugotrajno'' dobija novu dimenziju! Nokti koje vidite na fotografijama nalakirani su pre 9 dana, verovali ili ne (uz sve kućanske poslove, naravno)
* krzanje laka moguće je 8. dana ili čak kasnije, ovisno o laku
* postiže se efekat geliranih noktiju, a sve to u udobnosti sopstvenog doma i po povoljnoj ceni
* uklanjanje laka sa sve baznim i nadlakom je vrlo jednostavno i na noktima nema zaaostalih mrlja od boje samog laka
All in all, I am very, very pleased with these two babies, even though I wasn't sure in the beginning they'll work this good. In the future I plan to purchase some of Ultimate Nail Lacquer colors to make them last longer- finally! Because there are some awesome shades!
These polishes are available in local drugstores under the price of 27,90kn/3,7€ for each
Tell me, have you tried this system and do you like gel finish on nails?
Do you rather go to salon to do your nails, or you prefer to do it yourself like me? :)

Sve u svemu jako sam, jako, jako (ponovo, nemam Touretteov sindrom), ali jako zadovoljna ovim novitetima, iako sam na početku vrlo sumnjičavo razmišljala o celoj toj priči. U buduće planiram kupiti neku od nijansi Ultimate Nail lakova kako bi ih napokon učinila dugotrajnijim. Catrice ima krasnih nijansi, sad je prilika :)
Ovaj komplet lakova dostupan je u lokalnim drogerijama koje prodaju Catrice kozmetiku, po ceni od 27,90kn/3,7€ za svaki.
A sad bih volela čuti vas, jeste li isprobali ovaj sistem i volite li gel, sjajni finiš na noktima?
Preferirate li svoje noktiće uređivati u alonima ili u udobnosti svog doma, poput mene? :)
P.S. I tako, taman što sam ih kupila i pošteno isprobala, iz Catrice-a sam dobila oba laka na isprobavanje :) Kao da su znali šta mi se dopada. Sad su noktići srećni, a ja mogu mrvicu odmoriti od menjanja boja svako malo ;) Uživajte u danu :*


SHARE:

12 comments:

  1. što ja volim tvoje postove :D sad me i ti mamiš s tim Essence crnim :D
    baš zanimljivo da cijela stvar još bolje funkcionira kada se proizvodi kombiniraju s Essence lakom :D
    sviđa mi se efekt koji nastaje :D a još više to što nema mrlja od tamnog laka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvo hvala :) jer su osećanja uzajamna :*
      A što se tiče svega ostalog, ovaj trojac zaista funkcioniše, s tim da je korak 2 varijabla :D može biti bilo koji lak :)
      Svakako preporučujem jer je super i traje toliko da se isplati :)

      Delete
  2. Kod nas nema Catrice kozmetike, ali sam primetila da Essence ima isto tu nove baze i nadlak, za efekat geliranih noktiju. Nisam ih još uvek isprobala, ali čujem pozitivne utiske. :)

    ReplyDelete
  3. Odlican post!

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  4. Isprobala sam zasad samo essence kombinaciju koju su nam poslali, ali jos uvijek traje proces testiranja jer sam nokte nalakirala tek prije dan :)) Drago mi je da je catrice kombinacija dobra, u slucaju da mi se ne svidi Essence. Mada ja moram reci da nemam problema sa krzanjem laka, prije mi izraste nokat nego sto mi se okrzne na vrhu lak. Prije to nije bio slucaj, ali dosta zavisi i od kvalitete noktiju a ne od samog laka. Jedan lak nekome traje dva dana, a na nekom drugom 7...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima istine u tome i te kako. Moji nokti nisu skloni preteranom pucanju, ali da bi mogli biti kvalitetniji- mogli bi. No to su neki unutrašnji procesi na koje mogu uticati postepeno, lagano :)
      Radujem se pročitati o Essence baznom/nadlaku :)

      Delete
  5. Meni je super bazni lak i njegova gelasta tekstura kad sam ga otvorila kontala sam da ništa ne valja, da se zgusnuo, a ono baš se fino maže i još brže suši, ja danas namazala pa ne mogu ništa reći za trajnost al fino je čuti/pročitati ovo 8 dana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo to! I ja sam bila u fazonu- i šta sada :D Srećom, to je samo do ''izgleda'' :)
      Srećno, nadam se da ćeš biti zadovoljna kao i ja što jesam :)

      Delete
  6. Nisam isprobala jer geliram nokte, ali mi je drago da postoji ova formula. Koristit ću je prilikom lakiranja noktiju na nogama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma odlična su solucija, naročito za po leti. Nokti izgledaju vrlo uredno, što ja u konačnici trebam i želim :)

      Delete
  7. Slažem se s tobom da imam nijansi koje bih najrađe nosila tjedan dana jer mi se jako sviđaju, a ne mogu jer se počnu guliti. Ovaj dvojac sam već gledala i sada znam da mi sigurno trebaju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) odlični su i svakako preporučam svim ozbiljnim ljubiteljicama lakova ;)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig