23 May 2015

Catrice 12h Matt Mousse MakeUp


*
-Who are we?!
-Girls!
-What do we want?
-Even finish, invisible pores and lines!
-When do we want it?
-Now!
*
If this reminded you on many times seen meme, you are on the right track! But seriously now, we really want all from the above. And can we really get it in one product? Keep on reading!
Catrice recently launched new version of mousse foundation with an improved texture, so it spreads easily and feels wonderfully pleasant, even on dry skin. Mousse foundations are usually made to suit the best to combined and oily skin, but this one claims wonders.
I was really intrigued with this foundation, impatient to finally try it, when it knocked on my door with other Catrice goodies. After more than two weeks of wearing it daily on my skin, these are my conclusions :)

Verujem da vas je inicijalni citat podsetio na toliko puta viđen meme, a ukoliko je tako- na pravom ste putu! Ozbiljno, kad razmislim... sve mi želimo upravo gore navedeno: jednak finiš i izgled kože, nevidljive pore i sitne linije. No možemo li to zaista i dobiti od samo jednog proizvoda?
Catrice je nedavno lansirao novu verziju pudera u peni s poboljšanom teksturom, napravljenom tako da se lako nanosi i na koži deluje ugodno i lagano, čak i na suvoj koži. Inače, pudere u peni vezujemo za ciljanu upotrebu kod mešovite i naglašeno masnije kože, no ovaj mališa tvrdi kako radi čuda.
Zaintrigirana pričom i proizvodom, nestrpljiva da ga napokon isprobam i uverim se u tvrdnje, bejah i te kako iznenađena kad se i ovaj puder pronašao u paketiću ljubazno poslanom od strane Catrice Hrvatska tima. Nakon dve sedmice svakodnevnog korišćenja, slede moji zaključci i sveukupno viđenje ovog proizvoda :)
The packaging- simple, elegant jar made of glass, protected with plastic lid. I like how simple, yet very nice this jar looks. Some of you may not appreciate the jar because of the dosage and application issues because, let's be honest- this isn't the most hygienic way to storage a foundation, but since I'm using mostly brushes or sponge, it's not a big deal. 
Texture/Formula/Coverage- lightweight, velvety mousse blends so nicely into the skin, leaving it soft, evenly covered with amazing effect that dries into perfect satin matte finish. My skin is combined with expressed oily T-zone, especially when temperatures go up from 25 degrees. I was really curious for how long will the oily zone stay matte and will it dry my usually dry cheeks. What I noticed after applying one thin layer was how fast and equally this foundation blends in, leaving the skin so perfectly covered, successfully hiding all the flaws: blemishes, tiny capillaries, redness and pigmentation marks. What I liked more is how easily this foundation can be upgraded with another layer for absolute full coverage. I'm always choosing medium one for the day, and maybe applying another layer for the evening makeup, when I want my skin to look flawless. And this mousse makes your face look like a perfection.
Lasting and other effects- My days starts very early, so all the makeup is mostly applied around 6/7am. This foundation will last up to 6 hours without need for correction, and up to 8 hours with a quick check up around 5th hour. I really like how my T-zone doesn't break out up to 6 hours without using any other powdery product. Also, it really makes pores less visible (not invisible) and doesn't crease into the fine lines.
This foundation doesn't change during the day, there is no oxidizing. 

Ambalaža- jednostavna, elegantna teglica izrađena od stakla, zaštićena plastičnim poklopcem na odvrtanje. Dopada mi se jednostavnost, a opet oku dopadljiv dizajn. Nekima se teglica neće svideti zbog doziranja i aplikacije proizvoda koji i nije najhigijenskije rešenje, no meni ne smeta s obzirom da pudere nanosim kistom ili spužvicom, pa zaista nije problem.
Tekstura/Formula/Prekrivna moć- lagana, prozračna tekstura ovog... pa ja bih ga pre nazvala souffle-om, nego penom... pudera! se prekrasno blenda i stapa s kožom, ostavljajući je mekanom, nežnom i jednako prekrivenom. Dopada mi se kako se puder suši na način da koži obezbeđuje instantni satenski, mat finiš. Moja koža je kombinovana sa izraženo masnijom T-zonom, naročito na temperaturama preko 25 stepeni. Prirodno je da težim kupovini podloga koje će T-zonu držati u redu kroz što duži vremenski period, pa sam bila jako radoznala kako će se po tom pitanju ovaj mališa pokazati. Ono što sam primetila nakon nanošenja prvog, tanjeg sloja je kako se brzo i jednako stapa s kožom, ostavljajući je potpuno jednako prekrivenom, te kako jako dobro kamuflira nedostatke na koži poput: bubuljica, sitnijih kapilara, crvenila i pigmentacijskih mrlja. Oduševila me je činjenica da se podloga može jako lagano nadograditi bez da na koži deluje teško ili neuredno, a zapravo se postigne potpuno i poprilično prirodno prekrivanje. Inače ga nosim u laganom sloju preko dana, a uveče umem dodati mrvicu, čisto da postignem taj besprekoran izgled.
Trajanje i još neke pojedinosti- Moj dan započinje dosta rano, pa je kompletan makeup na licu već oko 6/7 ujutro. Ova podloga će bez problema i potrebe za popravljanjem na koži trajati oko 6 sati, a do 8 sati ukoliko napravim manje korekcije kasnije u toku dana. Dopada mi se kako sa kože ''nestaje'' ujednačenim intenzitetom, pa nema opasnosti od pojave fleka. Prezadovoljna sam kako mi je T-zona matirana i do 6 sati bez potrebe za dodatnim matirajućim puderom. Primetila sam da pore deluju manje vidljivo (ne nevidljivo kako piše na pakovanju), a mimikom lica ne dolazi do nakupljanja proizvoda u naborima, porama i boricama. 
Ova podloga ima još jedan plus, a to je činjenica da ne oksidira i ne menja se u toku dana. 
I am not really sure how this mousse would affect or look like on dry skin, but my dry cheeks haven't felt uncomfortable while having this foundation on. I believe it's necessary to prepare the skin as part of morning routine before applying any of makeup products, so my suggestion would be good hydration. Also, there is an option of mixing this product (or any other foundation you like) with a drop of your favorite face oil- it will result with dewy, fresh and a bit more radiant look, but can help with skin dryness. I have tried it and I love it!
The shade I got is 025 Light Beige and I must say this one is a bit too yellow for my natural complexion tone, as you'll be able to see on the profile photo down below. There are totally 4 shades available, and I am thinking about buying the lightest one, 010 Soft Ivory

Nisam sigurna kako bi ova podloga uticala i delovala na potpuno suvu kožu, no moji inače suvlji obrazi nisu odavali osećaj neugode u bilo kom smislu dok sam imala ovaj puder. Verujem kako je nepotrebno naglašavati da kožu treba dobro pripremiti, što kao deo jutarnje rutine čišćenja i hidratacije, tako i zbog boljeg  prianjanja podloge i ostatka makeup-a. Dakle, obratite pažnju na hidrataciju i pripremu ''platna za umetničko delo'' ;) Još jedna odlična opcija je mešanje podloge s kapljicom omiljenog ulja za lice što će rezultirati fenomenalnim prozračnim, blistavim i zdravim izgledom kože. Ova metoda se u mom slučaju pokazala izvrsnom, a odlična je za sve suvokožce :)
Nijansa koju sam dobila na isprobavanje je 025 Light Beige i moram priznati kako nije najsrećniji odabir za moju kožu koja je inače ružičastog podtona, pa deluje nekako žućkasto. Svakako, primetićete razliku na fotografiji iz profila, niže. Ova podloga dolazi u 4 nijanse i razmišljam o kupovini najsvetlije- 010 Soft Ivory, pošto deluje kao najidealniji match za moj ten. 
Photos below are showing my skin with only this foundation after 
almost 7 hours, and I can only say- not bad. Not bad at all :)

Fotografije niže pokazuju moju kožu na kojoj je samo Catrice 12h Matt Mousse podloga, nakon skoro pa 8 sati samostalnog nošenja (bez popravaka ili matiranja puderom u prahu) i sve što mogu napisati je- nije loše, uopšte nije loše :) Klik na sliku za uvećanje, ako baš morate ;)
So, conclusion! I love this mousse foundation because my skin looks and feels great under it! Not sure wyh I haven't tried it before, but this one is a real must in every girl's makeup bag. You can find them in the nearest drugstore that sells Catrice cosmetics, under the price of 5,5€, for 16gr of the product.

Dakle, zaključak! Volim ovu podlogu u peni zato što mojoj koži pruža divan osećaj ugode, bestežinskog prekrivanja, kao da ne nosim ništa, a zapravo nosim proizvod koji će mi pružiti ujednačeno i besprekorno prekrivanje. Definitivna preporuka za svačiji makeup neseser. Ovu podlogu možete pronaći u lokalnim drogerijama koje prodaju Catrice kozmetiku i to po ceni od oko 5,5€/41,90kn za 16 grama

*PR Sample


SHARE:

22 comments:

  1. Mislim da ga moram kupiti!!! :D Do sada sve i jedna pozitivna recenzija o njemu! :D

    Savrseno ti se stopio s kozom, ogormi like!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja mislim da ga moraš kupiti :D

      Hvala, malo sam se nećkala oko objavljivanja poslednje gotke (kolaža), vidi mi se svaka pora :D ali ne znam kako bih drugačije pokazala ono što sam naumila.

      Haha živeo DSLR :)

      Delete
  2. Dojam nam je identičan, za mene je posebno iznenađenje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da! Baš sam neki dan čitala tvoju recenziju i kao da sam čitala tok svojih misli :D
      Jako mi je drago što ti se dopada, meni je super kad u drogerijskom rangu pronađem dobar proizvod :D Em je lakše dostupan, em je često i jeftiniji ;)

      Delete
  3. E sad ću ga morat uzet! :) Samo dok potrošim jedan ili dva iz svoje kolekcije :) Vidjela sam već pohvale za taj puder i svaka čast za Catrice :)

    ReplyDelete
  4. Imam baš ovu tvoju nijansu i puder je stvarno dobrar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, raduje me da ti odgovara :)

      Delete
  5. Mene je jako ugodno iznenadio Essence puder u pjeni, tako da želim probati i ovaj Catrice puder da mogu uspoređivati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da! Essence puder u peni je pravo malo blago :)
      Uvek ga imam za ''nedajbože'' haha :D
      Ako bi ih ovako na brzinu uporedila, morala bih primetiti da je Catrice kremastiji, manje ga treba (zaista malo, da budem konkretna jer se odlično razmazuje), ali mi Essence ima bolji izbor nijansi. No svako će odabrati prema svom tonu kože ono što mu najviše odgovara :)

      Delete
  6. Nevjerojatno dobar puder! Isto sam ga dobila na testiranje nedavno i iznenadila se tom konzistencijom koja je bas kao souffle dobro si ga opisala... prozracan, lagan, a super prekriva i skroz se stapa s kozom. Catrice je proizveo jos jedan savrseni puder uz Nude Illusion :)! divno ti izgleda na licu :) sto se tice suhoce, meni je koza suha na obrazima, ali ne smeta nimalo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nude Illusion nisam probala, ali sam baš radoznala kako bi mi pristajao :)
      Nekako se trudim ne preterivati sa skladištenjem pudera, ali uz ovakav izbor... ne ide to baš tako lako :)
      Hvala ti puno <3

      Delete
  7. Ne mogu! Tačno više ne mogu ove tvoje postove o stvarima koje nema kod nas... ;) Mnogo patim... Da ne spominjem što nas ubijaš svojom preljepošću :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šmizlo moja, pa šta da radimo!?! Ja jedino da pošaljem jednu drogeriju tamo k vama haha :D
      Budem videla kako bi to išlo preko granice ;)
      Hvala ti puno, ja se baš ne snalazim najbolje s komplimentima haha pa ću samo napisati- mi žene sa Balkana smo najlepše na svetu :) Hvala ti :*

      Delete
  8. Ja ga imam, i procitala sam toliko pozitivnih recenzija da uopste ne znam sta jos uvijek cekam sa isprobavanjem :D Vjerovatno da ga uslikam novog, ali mozda i to preskocim, kao da je bitno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obaviš to za čas posla i onda zaroniš :D
      Divan je, baš pravo osveženje.

      Delete
    2. Probalaaaaa :D i zasto nisam ranije? :D

      Delete
    3. Hahaha dobra si skroz :D

      Delete
  9. Same pohvale na sve strane za ovaj puder. Mami me, :-)) Super izgleda na licu. Nadam se da ću ga imati prilike isprobati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako ga treba uvrstiti u obaveznu postavku, odličan je, nije težak, efekat je jako dobar i cena je stvarno dobra :)

      Delete
  10. moram, ali moraam kupiti ovaj puder <3 tako me privlači ta njegova tekstura, i finish koji si opisala :D i svakako trajnost :D ali i cijena ahaha :D ma sve :D
    još ću provjeriti u Mulleru, ali vjerojatno ću si i sama uzeti Soft Ivory, jer sam poprilično roza u faci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))))) baš su pogodili sa svim, jedino im ''zameram'' malen izbor nijansi.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig