8 April 2015

Is it possible for hair to look amazing by using only one product? Let's find out!


I bet you have already heard/read praises about Uniq One hair treatment, but as proud owner of curly, naturally dry mane I was obliged to buy, try, use and review this little fella! When I see ''all in one'' hair treatments and hair products in general, I can't help myself not to think that it's just impossible to consolidate all the ''problems solutions'' in one package. Maybe you can make good hydrating mask that will add volume and make the hair shiny and sleek, but to promise 10 solutions in 150ml bottle? Is that really possible? Let's find out!

Kladim se da ste do sada pročitali ili čuli nebrojene hvalospeve o Uniq One tretmanu za kosu, no kao ponosna vlasnica kovrdžave, prirodno suve grive bila sam obavezna kupiti, probati, koristiti i na kraju- recenzirati ovog mališu! Kada vidim ''all in one'' tretmane za kosu i proizvode za negu kose u globalu, ne mogu se oteti misli- nije li po malo ambiciozno tvrditi da se u jedo pakovanje mogu ujediniti rešenja za sve probleme jedne kose. Verujem da je moguće napraviti kvalitetnu, funkcionalnu hidratantnu masku koja će ujedno dodati volumen i kosu učiniti glatkom i sjajnom, ali obećati čak 10 senzacionalnih rešenja u bočici od 150ml?
Da li ova priča zaista ''drži vodu''? Saznajte u nastavku posta.
Uniq One comes in a 150ml plastic bottle with a spray pump. The packaging is additionally protected with a cardboard wrapping that contains all the product information. Red isn't my color, but it really looks great. Interesting thing about this product is that it's available only in hair salons, professional hair shops, or online (pages like feelunique, lookfantastic, beauty bay etc) and the price varies in range from 12-15€. This product comes in two versions: the original, red one I have, and coconut one that comes in the same, only white bottle. There shouldn't be any difference between these two, except the scent.
In the beginning of March I visited my hairdresser in Osijek/Croatia (Sanja, if you are reading this, I am waving here :D) and after very productive 2 hours she mentioned this treatment she's been using on every client. Seeing the bottle I knew what the thing was because 5 years ago my hairdresser in Belgrade offered me the same product. But I wasn't that much interested then. So, I decided to correct the omission and bought it. It's been a bit more than a month since I've started using this treatment after every hair wash, so it's the right time to share few thoughts about it. 

Uniq One dolazi u plastičnoj bočici zapremine 150ml koja na vrhu ima pumpicu sa raspršivačem. Samo pakovanje je dodatno zaštićeno kartonskim omotom na kome se mogu pronaći sve informacije o proizvodu. Crvena inače nije moja boja, no pakovanje deluje dosta funkcionalno i estetski lepo. Zanimljivo i obavezno za napomenuti je i to da je ovaj proizvod za prodaju dostupan samo u bolje opskrbljenim frizerskim salonima (koji koriste Revlon proizvode), profesionalnim frizerskim dućanima, ili online (na stranicama poput feelunique, lookfantastic, beauty bay itd), a cena varira u rangu između 12 i 15€. Proizvod je dostupan u dve varijante: originalnoj, u crvenoj bočici (koju imam) i kokos verziji koja dolazi u beloj bočici. Razlike između dve varijante ne bi trebalo biti, osim mirisa. 
Početkom marta posetila sam svoju dragu frizerku u Osijeku (Sanja, ako čitaš, mašem ti :D) i nakon dva vrlo produktivna sata spomenula mi je kako ovaj tretman koristi na svim svojim klijenticama, te da je jako zadovoljna efektom i povratnim informacijama koje dobija. Videvši bočicu setila sam se kako mi je frizerka, još dok sam živela u Beogradu, ponudila ovaj tretman na isprobavanje, no ja sam ga tad iz nekog sebi znanog razloga preskočila. U martu sam odlučila ispraviti propust, te sam kupila bočicu Uniq One-a. Dakle, prošlo je nešto više od mesec dana od kako ga koristim (nakon svakog pranja kose), te smatram kako je sad idealno vreme za podvući crtu i napisati nekoliko zaključaka.
Things that Uniq One claims to achieve and comments of what I noticed are:
1. Repair for dry & damaged hair- my hair is dry and damaged from all the coloring, so guess who's the ideal candidate! What I noticed in this field of issues is that my highlighted/semi-bleached hair behaves without flying away like crazy after washing and I noticed that it feels and looks more hydrated and healthy. It is freshly cut, but I also use hair dryer because it's still cold.
2. Shine & Frizz control- another true fact. My hair is shiny, sleek and doesn't fly around after washing. It allows me to shape the hair look the way I want to.
3. Heat protection- as mentioned before, I use hair dryer and hair styler more often during the colder months (which is now + past 6 months) and I haven't noticed any split ends yet. Or broken hairs, which happens a lot.
4. Silkiness & Smoothness- after applying this treatment you can instantly feel it absorbs inside the hair making it so smooth and gentle under fingers. Hair falls naturally, without greasy feeling.
5. Hair Color protection with UVA & UVB filters- I guess this would be much more noticeable to someone who colors hair red or any color that washes away quickly. I can say my highlights haven't went brassy or faded.
6. Easier brushing & ironing- This is true! Hair detangles in two brush strokes and believe me- my hair is such a pain in the... behind I start brushing it. So, thumbs up for this claim too.
7. Incredible detangling- What I just wrote? :)
8. Long-lasting hairstyle- generally I have no troubles with this thing at all, so I might not be the best candidate, but whatever I do with the hair- it stays that way.
9. Split ends prevention- I haven't seen any damages or split ends, but I'll keep watching ;)
10. Adds body- Also, something I have no trouble with, but this claim is true since it doesn't sticky the hair or make it lose volume after a day.

Ono što Uniq One tvrdi postići i moji komentari na tvrdnje slede u nastavku:
1. Obnavlja suvu i oštećenu kosu- moja kosa je prirodno kovrdžava, suva i u suštini oštećena od svih prethodnih bojanja, blajhanja (iako ne izgleda tako, svesna sam čime sam je tretirala, a verujem u tvrdnju da kosa pamti), pa sam idealan kandidat za ovu problematiku. Primetila sam bitnu razliku od kada koristim tretman, najviše po pitanju hidratacije vlasi, ali i po pitanju manjeg razletavanja tek oprane kose. Vlas je dobila na težini, pada i slaže se lepo, deluje zdravo, ali se i pod prstima oseti bitna razlika. Kosa ne deluje masno ili prljavo. Čak naprotiv- od kad koristim ovaj tretman period između dva pranja kose produžila sam za dva dana (dakle, na svakih 5-7 dana, nemam je potrebe prati češće). Činjenica je da mi je kosa sveže ošišana, ali kako koristim fen nakon svakog pranja, nisam primetila ispucale krajeve u najavi.
2. Sjaj i kontrola ''naelektrisane'' kose- inače, kad tek operem kosu, obavezno se naelektriše i leti svuda unaokolo. Uglavnom u usta :) i oči. Složila bih se s ovom tvrdnjom pošto mi je kosa de facto sjajnija, glatka i dopušta mi da je oblikujem po želji bez antena :)
3. Zaštita od toplote- kao što sam već spomenula, u hladnijim mesecima (a ima ih 6 iza nas) koristim fen ili Rowentin styler za kosu, pa primetim odsustvo ispucalih krajeva i dlaka što se događa poprilično često inače.
4. Svilena i glatka kosa- apsolutno tačno! S obzirom da dlaku dubinski nahrani, ovaj tretman idealan je za ''zaglađivanje''. Kosa deluje i pod prstima se oseti puno finije i nežnije nego bez tretmana. Ovaj efekat ne prolazi nakon dva dana, već traje do narednog pranja kose.
5. Zaštita boje UVA&UVB filterima- mislim kako bi delovanje na ovom polju primetile više crvenokose ili osobe koje koriste boje koje se inače brzo ispiraju. Ono što ja mogu napisati je da nisam primetila da su mi balayage pramenovi požuteli ili se na bilo kakav način promenili, izbledeli što je veliki plus. 
6. Lakše češljanje i ravnanje kose- Istina! Kosu rasčešljam u dva do tri poteza četkom bez ikakvih problema. A verujte da je češljanje moje kose ravno bolu u ... zadnjici :) jer je ima previše i doslovno ima svoju narav. Kosu ne ravnam peglom, ali primetim da je lakše i brže isfeniram na ravno.
7. Neverovatno raspetljavanje kose- Sve što sam napisala u prethodnom pasusu + raspetljavanje! Radi.
8. Postojana frizura- generalno po ovom pitanju nemam problema, s obzirom da moja kosa frizuru drži do narednog pranja. Ali nisam primetila da je tretman na bilo koji način uticao na skraćenje postojanosti.
9. Prevencija ispucalih krajeva- nisam ih primetila, no nastaviću s posmatranjem :)
10. Dodaje volumen- ukoliko imate problema sa slepljenim krajevima koji se brzo zamaste (inače, ovaj problem je češći u predelu korena dlake), ovaj tretman će dodati potreban volumen, odvojiće svaku dlaku zasebno bez slepljivanja, ali i bez razletavanja. 
Considering all the claims, I can only say they are all true and hair really looks healthy, sleek, shiny, clean and happy. I was a bit concerned about if this thing will make hair heavy or greasy, but it actually did all the opposite. 
I am usually using 3-5 pumps after washing the hair and soaking the water with a towel. Applying it on the ends and up to the middle of the length. Then I wrap my hair in a dry towel and leave it for some time until drying and styling.
It's been over a month and I washed my hair 8 times from buying this miracle, and must notice it will last for a long time. 
All in all, I am very happy with this hair product and must say it really surprised me. I wasn't really buying the ''10 claims'' story, but after 8 times must say- this works! 
What I need to mention is the scent- it's heavenly pleasant and lasts for days! It also stops the outdoor stinks :) to attach to the freshly washed hair which is great bonus!
So if you are looking for a wonderful hair treatment that will recover and make your hair look healthy and beautiful, here it is. Uniq One is the one.

Uzevši u obzir sve tvrdnje koje stoje iza ovog proizvoda, jedino što mogu napisati je da je svaka tačna, te da mi kosa deluje zaista zdravo, zaglađeno, blistavo, čisto i srećno. Na početku sam bila malo zabrinuta oko toga hoće li mi kosa biti otežana, te hoće li se brže mastiti, no ono što se dogodilo je potpuna suprotnost.
Uglavnom istisnem 3-5 pumpica nakon pranja i utapkavanja viška vode iz kose u peškir. Proizvod nanosim od krajeva ka sredini kose, nikako od sredine ka korenu dlake. Potom kosu umotam u suvi peškir i ostavim do sušenja i oblikovanja. 
Prošlo je više od mesec dana, kosu sam oprala 8 puta od kupovine ovog čuda i moram primetiti kako će tretman trajati malenu večnost s obzirom da se vrlo sporo troši.
Ono što ne smem zaboraviti napisati je da proizvod na kosi ostavlja prekrasan, ugodan miris koji će trajati danima. Takođe, vrlo uspešno sprečava smrduljke iz vazduha da se uvuku u sveže opranu kosu, što je bonus!
Sve u svemu, vrlo sam zadovoljna ovim proizvodom i moram priznati da me je ugodno iznenadio. Isprva uopšte nisam ''kupovala'' tu foru s 10 tvrdnji delovanja, no nakon 8 korišćenja mogu napisati samo da radi! Ukoliko ste u potrazi za delotvornim tretmanom koji će oporaviti i kosu učiniti zdravom i prelepom, probajte Uniq One
That was it. If you have any further questions or doubts, let me know in the comment section. Also tell me have you tried this treatment and how do you like it? 
To bi bilo to! Ukoliko se setite nečega što nisam napisala, a da vas zanima, slobodno napišite u komentarima ispod. Takođe mi pišite jeste li već probali ovaj tretman i kako vam se dopada?



SHARE:

16 comments:

  1. Odlicna recenzija :) Da znas da bih ga mogla ponovo kupiti, ja mnogo volim ovu prskalicu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Aleks :)
      Prskalica je odlična, baš sam oduševljena- bez preterivanja.
      Kosa mi je u tip-top stanju :D

      Delete
  2. Imam ga i potpisujem sve što si napisala! Sjajan proizvod!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično, baš mi je drago da i tebi odgovara :)

      Delete
  3. Ne znam ispod kog kamena sam zivela i zasto sam skoro otkrila tvoj blog, ali danima unazad iscitavam postove i malo je reci da sam odusevljena. Ne znam sta bih pre pohvalila, nacin pisanja, izgled bloga, koliko je sve bez ikakvog preterivanja, ma nemam reci, svaka cast!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čitam komentar već neko vreme i imam najblentaviji osmeh na licu :D
      Hvala ti od srca, jako me veseli da nekome znači, makar samo dok čita, ovo što pišem.
      Nadam se da se družimo i u buduće, jedino mi je žao što ne znam ko se krije iza komentara :)
      Puno pozdrava šaljem! :*

      Delete
    2. Isto jedan nomad, Vanja :) :*

      Delete
    3. :) Hvala ti Vanja, ulepšala si mi dan.

      Delete
  4. Ja sam imala ovo čudo u kokos verziji i bio mi je tada meh al mi je i kosa bila u boljem stanju, sad bih rado ponovila ali u ovoj tvojoj verziji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inače, prijateljica mi je pre izvesnog vremena rekla kako je probala obe verzije i kako joj je kokos nešto manje dobar, dok joj je original bio odličan. Ne bi smelo biti razlike osim u mirisu, makar tako tvrdi proizvođač.
      Svakako preporučujem original, tj ovaj crveni :)
      I moja je kosa sad super, ali se mi često prekasno setimo ili otkrijemo delotvorni preparat (kad je već zrela za sec-sec!) :)

      Delete
  5. Već duže vreme želim da nabavim ovaj tretman, a sada si me ubedila da bi trebalo da to učinim što pre. :) Verujem da će odgovarati mojoj kosi, koja je prirodno talasasta i suva, baš joj je potrebno hidratacije. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanja, s obzirom da si ti plavokosa, verujem da je tu prste umešao i blanš :), sigurna sam da bi primetila bitnu razliku u kvaliteti dlake. Je skupa bočica, ali si s njom mirna minimum 6-8 meseci.
      :)

      Delete
  6. Draga Misha,ja sam također tek otkrila tvoj blog i osjecam se kao kad sam otkrila jos 2,3 blogerice koje pišu po mom ukusu,doslovno osjećam leptiriće od sreće što sam našla još nekoga tako iskrenog,tko fino piše i svaka ti čast,divna si,nemoj se promjeniti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 Prestara sam za menjanje :D haha
      Hvala od srca, ovo su ozbiljne reči i najjači podstrek za dalje pisanje :***

      Delete
  7. Bočica mi je trenutno pri kraju, ali je koristim od avgusta prošle godine i svakako se isplati :)
    Tako fino miriše, da kad provučeš prste kroz prosušenu kosu taj miris i na prstima možeš da osjetiš :)

    ReplyDelete
  8. Duze vreme ga posmatram, nadam se da cu ga uskoro probati :) Super post!

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig